Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Video or cinema |
|МАҚСАТЫ |видео немесе кино тақырыбына байланысты білім және білік дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу этикасын |
| |пайдалана білуін, тақырыпты меңгергенің ауызша және жазбаша тексеру.Өз бетімен жұмыс істей алуға |
| |тәрбиелеу.АКТ- ны тиімді пайдалануға үйрету, критерий бойынша бағалауға баулу.Сыни тұрғыдан ойлауды |
| |қалыптастыру.Бір- бірінен үйренуге, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуге баулу, адамгершілік |
| |сезімдерге тәрбиелену, топта бірлесе жұмыс жасай білуге үйрету. |
|КҮТІЛЕТІН |өз бетінше ойлау, есте сақтау, оқу, сөйлеу қабілеттерін дамыта алады; |
|НӘТИЖЕ |сыныптағы диалогтік әңгімені құруға ұмтылады; |
| |өз пікірін қорғай алады; |
| |өз- өзін бағалай, өзін- өзі реттей алады; |
| |лексикалық және грамматикалық білімдерін пайдалана отырып, өз пікірін жеткізе алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша ақпаратты саралай білуге үйренеді; |
| |танымдық іс-әрекет үдерісінде коммуникативтік дағдыларын жүзеге асыра алады; |
| |тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады; |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ|ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі |Психологиялық |Тренинг кезінде оқушылар| | |Түрлі суреттер |
|(2 минут) |тренинг |өз көңіл- күйлерін | | | |
| |өткізеді. |білдіреді. | | | |
| |Топтарға бөледі| | | | |
| |«Өз туысыңды | | | | |
| |тап» | | | | |
|Қызығушылықты ояту |Сабақ тақырыбын|Сабақ тақырыбы мен | | | |
|(3 минут) |баяндап, |мақсатын анықтауға | | |Бейнекөрініс |
| |мақсатымен |ұмтылады. | | | |
| |хабардар етеді.| | |Үш рет | |
| | |Бейнекөріністі тамашалап| |шапалақтау | |
| | |видео мен киноның | | | |
| | |айырмашылығын түсінеді. | | | |
|Мағынаны тану |Үй тапсырманы |Ішкі шеңбер сыртқы | | |Оқулық |
|(25 минут) |тексеру үшін |шеңберге сұрақ қояды. |Өзара оқыту арқылы | | |
| |сыртқы және | |дарынды балалар өз | | |
| |ішкі шеңбер | |кластастарына | | |
| |болып тұрады. | |көмектеседі. | | |
| | | | | | |
| |1топ- |Оқушылар қабілеттеріне | |Критерий |«Балаларды тамаша |
| |сәйкестендіру |орай рөлді өзара келісе | |бойынша |идеяларға және |
| |жаттығуы |отырып таңдап алады. | |бағалау. |сонымен бірге |
| |беріледі. | | | |әртүрлі балаларды |
| |2топ- диалогтік| | | |сан алуан |
| |әңгіме Анна | | | |идеяларға әкелетін|
| |және Боб |Барлық оқушылар белсене | | |ортамен қамтамасыз|
| |ретінде рөлдік |қатысады. | | |ету» (Duckworth, |
| |қойылым | | | |1996) |
| |көрсету. | | |Топтық | |
| | |Әр топ берілген тапсырма| |бағалау. | |
| |Сергіту сәтіне |аясында өз жұмыстарын | | | |
| |қатысады. |қорғайды, талқылайды, | | | |
| | |әңгімелеседі, диалогтік | | | |
| |1топ- кино |сөйлесуді қолданады. | | | |
| |туралы топтық | | | | |
| |таныстырылым | | | | |
| |жасауды | | | | |
| |ұсынады. | | | | |
| |2топ- видео | | | | |
| |туралы топтық | | | | |
| |таныстырылым | | | | |
| |жасауды | | | | |
| |ұсынады. | | | | |
| | | | | | |
|Рефлексия |Дәптермен |Дәптерлерімен алмасып, | |Жұптық | |
|(15 минут) |жұмыс.Кестені |талдап, талқылап, өзін- | |бағалау. |АКТ |
| |толтыру. |өзі реттей алады. | | | |
| | | | | | |
| |«Әлем шарлау » | | | | |
| |ойыны. |Алған білімдерін бір- | | | |
| | |біріне түсіндіріп, | | | |
| | |тыңдайды. | |Рефлексия | |
| | | | |жүргізу. | |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: жаңа сөздерді жаттау. |
|қорытындылау |Видео мен киноға анализ жасау.Эссе жазу. |
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Video or cinema |
|МАҚСАТЫ |видео немесе кино тақырыбына байланысты білім және білік дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу этикасын |
| |пайдалана білуін, тақырыпты меңгергенің ауызша және жазбаша тексеру.Өз бетімен жұмыс істей алуға |
| |тәрбиелеу.АКТ- ны тиімді пайдалануға үйрету, критерий бойынша бағалауға баулу.Сыни тұрғыдан ойлауды |
| |қалыптастыру.Бір- бірінен үйренуге, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуге баулу, адамгершілік |
| |сезімдерге тәрбиелену, топта бірлесе жұмыс жасай білуге үйрету. |
|КҮТІЛЕТІН |өз бетінше ойлау, есте сақтау, оқу, сөйлеу қабілеттерін дамыта алады; |
|НӘТИЖЕ |сыныптағы диалогтік әңгімені құруға ұмтылады; |
| |өз пікірін қорғай алады; |
| |өз- өзін бағалай, өзін- өзі реттей алады; |
| |лексикалық және грамматикалық білімдерін пайдалана отырып, өз пікірін жеткізе алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша ақпаратты саралай білуге үйренеді; |
| |танымдық іс-әрекет үдерісінде коммуникативтік дағдыларын жүзеге асыра алады; |
| |тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады; |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ|ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі |Психологиялық |Тренинг кезінде оқушылар| | |Түрлі суреттер |
|(2 минут) |тренинг |өз көңіл- күйлерін | | | |
| |өткізеді. |білдіреді. | | | |
| |Топтарға бөледі| | | | |
| |«Өз туысыңды | | | | |
| |тап» | | | | |
|Қызығушылықты ояту |Сабақ тақырыбын|Сабақ тақырыбы мен | | | |
|(3 минут) |баяндап, |мақсатын анықтауға | | |Бейнекөрініс |
| |мақсатымен |ұмтылады. | | | |
| |хабардар етеді.| | |Үш рет | |
| | |Бейнекөріністі тамашалап| |шапалақтау | |
| | |видео мен киноның | | | |
| | |айырмашылығын түсінеді. | | | |
|Мағынаны тану |Үй тапсырманы |Ішкі шеңбер сыртқы | | |Оқулық |
|(25 минут) |тексеру үшін |шеңберге сұрақ қояды. |Өзара оқыту арқылы | | |
| |сыртқы және | |дарынды балалар өз | | |
| |ішкі шеңбер | |кластастарына | | |
| |болып тұрады. | |көмектеседі. | | |
| | | | | | |
| |1топ- |Оқушылар қабілеттеріне | |Критерий |«Балаларды тамаша |
| |сәйкестендіру |орай рөлді өзара келісе | |бойынша |идеяларға және |
| |жаттығуы |отырып таңдап алады. | |бағалау. |сонымен бірге |
| |беріледі. | | | |әртүрлі балаларды |
| |2топ- диалогтік| | | |сан алуан |
| |әңгіме Анна | | | |идеяларға әкелетін|
| |және Боб |Барлық оқушылар белсене | | |ортамен қамтамасыз|
| |ретінде рөлдік |қатысады. | | |ету» (Duckworth, |
| |қойылым | | | |1996) |
| |көрсету. | | |Топтық | |
| | |Әр топ берілген тапсырма| |бағалау. | |
| |Сергіту сәтіне |аясында өз жұмыстарын | | | |
| |қатысады. |қорғайды, талқылайды, | | | |
| | |әңгімелеседі, диалогтік | | | |
| |1топ- кино |сөйлесуді қолданады. | | | |
| |туралы топтық | | | | |
| |таныстырылым | | | | |
| |жасауды | | | | |
| |ұсынады. | | | | |
| |2топ- видео | | | | |
| |туралы топтық | | | | |
| |таныстырылым | | | | |
| |жасауды | | | | |
| |ұсынады. | | | | |
| | | | | | |
|Рефлексия |Дәптермен |Дәптерлерімен алмасып, | |Жұптық | |
|(15 минут) |жұмыс.Кестені |талдап, талқылап, өзін- | |бағалау. |АКТ |
| |толтыру. |өзі реттей алады. | | | |
| | | | | | |
| |«Әлем шарлау » | | | | |
| |ойыны. |Алған білімдерін бір- | | | |
| | |біріне түсіндіріп, | | | |
| | |тыңдайды. | |Рефлексия | |
| | | | |жүргізу. | |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: жаңа сөздерді жаттау. |
|қорытындылау |Видео мен киноға анализ жасау.Эссе жазу. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz