Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР

Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Video or cinema |

|МАҚСАТЫ |видео немесе кино тақырыбына байланысты білім және білік дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу этикасын |
| |пайдалана білуін, тақырыпты меңгергенің ауызша және жазбаша тексеру.Өз бетімен жұмыс істей алуға |
| |тәрбиелеу.АКТ- ны тиімді пайдалануға үйрету, критерий бойынша бағалауға баулу.Сыни тұрғыдан ойлауды |
| |қалыптастыру.Бір- бірінен үйренуге, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуге баулу, адамгершілік |
| |сезімдерге тәрбиелену, топта бірлесе жұмыс жасай білуге үйрету. |
|КҮТІЛЕТІН |өз бетінше ойлау, есте сақтау, оқу, сөйлеу қабілеттерін дамыта алады; |
|НӘТИЖЕ |сыныптағы диалогтік әңгімені құруға ұмтылады; |
| |өз пікірін қорғай алады; |
| |өз- өзін бағалай, өзін- өзі реттей алады; |
| |лексикалық және грамматикалық білімдерін пайдалана отырып, өз пікірін жеткізе алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша ақпаратты саралай білуге үйренеді; |
| |танымдық іс-әрекет үдерісінде коммуникативтік дағдыларын жүзеге асыра алады; |
| |тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады; |

|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ|ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі |Психологиялық |Тренинг кезінде оқушылар| | |Түрлі суреттер |
|(2 минут) |тренинг |өз көңіл- күйлерін | | | |
| |өткізеді. |білдіреді. | | | |
| |Топтарға бөледі| | | | |
| |«Өз туысыңды | | | | |
| |тап» | | | | |
|Қызығушылықты ояту |Сабақ тақырыбын|Сабақ тақырыбы мен | | | |
|(3 минут) |баяндап, |мақсатын анықтауға | | |Бейнекөрініс |
| |мақсатымен |ұмтылады. | | | |
| |хабардар етеді.| | |Үш рет | |
| | |Бейнекөріністі тамашалап| |шапалақтау | |
| | |видео мен киноның | | | |
| | |айырмашылығын түсінеді. | | | |
|Мағынаны тану |Үй тапсырманы |Ішкі шеңбер сыртқы | | |Оқулық |
|(25 минут) |тексеру үшін |шеңберге сұрақ қояды. |Өзара оқыту арқылы | | |
| |сыртқы және | |дарынды балалар өз | | |
| |ішкі шеңбер | |кластастарына | | |
| |болып тұрады. | |көмектеседі. | | |
| | | | | | |
| |1топ- |Оқушылар қабілеттеріне | |Критерий |«Балаларды тамаша |
| |сәйкестендіру |орай рөлді өзара келісе | |бойынша |идеяларға және |
| |жаттығуы |отырып таңдап алады. | |бағалау. |сонымен бірге |
| |беріледі. | | | |әртүрлі балаларды |
| |2топ- диалогтік| | | |сан алуан |
| |әңгіме Анна | | | |идеяларға әкелетін|
| |және Боб |Барлық оқушылар белсене | | |ортамен қамтамасыз|
| |ретінде рөлдік |қатысады. | | |ету» (Duckworth, |
| |қойылым | | | |1996) |
| |көрсету. | | |Топтық | |
| | |Әр топ берілген тапсырма| |бағалау. | |
| |Сергіту сәтіне |аясында өз жұмыстарын | | | |
| |қатысады. |қорғайды, талқылайды, | | | |
| | |әңгімелеседі, диалогтік | | | |
| |1топ- кино |сөйлесуді қолданады. | | | |
| |туралы топтық | | | | |
| |таныстырылым | | | | |
| |жасауды | | | | |
| |ұсынады. | | | | |
| |2топ- видео | | | | |
| |туралы топтық | | | | |
| |таныстырылым | | | | |
| |жасауды | | | | |
| |ұсынады. | | | | |
| | | | | | |
|Рефлексия |Дәптермен |Дәптерлерімен алмасып, | |Жұптық | |
|(15 минут) |жұмыс.Кестені |талдап, талқылап, өзін- | |бағалау. |АКТ |
| |толтыру. |өзі реттей алады. | | | |
| | | | | | |
| |«Әлем шарлау » | | | | |
| |ойыны. |Алған білімдерін бір- | | | |
| | |біріне түсіндіріп, | | | |
| | |тыңдайды. | |Рефлексия | |
| | | | |жүргізу. | |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: жаңа сөздерді жаттау. |
|қорытындылау |Видео мен киноға анализ жасау.Эссе жазу. |

Ұқсас жұмыстар
Оқушы мен оқушы
Сыни тұрғыдан ойлау
Сабақтың басталуы
7.1.Процент
Конструкциялық материалдар
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
Радио және теледидар
Топтық бағалау. Сабақтың тақырыбы
Nis бойынша әр сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары
Шығармашылық жұмыстың атауы
Пәндер