БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна

ПӘНІ
Ағылшын тілі
КЛАСЫ
9
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Ағылшын тілі: Video or cinema
МАҚСАТЫ
видео немесе кино тақырыбына байланысты білім және білік дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу этикасын пайдалана білуін, тақырыпты меңгергенің ауызша және жазбаша тексеру. Өз бетімен жұмыс істей алуға тәрбиелеу. АКТ- ны тиімді пайдалануға үйрету, критерий бойынша бағалауға баулу. Сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру. Бір- бірінен үйренуге, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуге баулу, адамгершілік сезімдерге тәрбиелену, топта бірлесе жұмыс жасай білуге үйрету.
МАҚСАТЫ: КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
видео немесе кино тақырыбына байланысты білім және білік дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу этикасын пайдалана білуін, тақырыпты меңгергенің ауызша және жазбаша тексеру. Өз бетімен жұмыс істей алуға тәрбиелеу. АКТ- ны тиімді пайдалануға үйрету, критерий бойынша бағалауға баулу. Сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру. Бір- бірінен үйренуге, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуге баулу, адамгершілік сезімдерге тәрбиелену, топта бірлесе жұмыс жасай білуге үйрету.:

өз бетінше ойлау, есте сақтау, оқу, сөйлеу қабілеттерін дамыта алады;

сыныптағы диалогтік әңгімені құруға ұмтылады;

өз пікірін қорғай алады;

өз- өзін бағалай, өзін- өзі реттей алады;

лексикалық және грамматикалық білімдерін пайдалана отырып, өз пікірін жеткізе алады;

ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша ақпаратты саралай білуге үйренеді;

танымдық іс-әрекет үдерісінде коммуникативтік дағдыларын жүзеге асыра алады;

тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады;

КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
БАҒАЛАУ
РЕСУРСТАР
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Психологиялық тренинг өткізеді.

Топтарға бөледі «Өз туысыңды тап»

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Тренинг кезінде оқушылар өз көңіл- күйлерін білдіреді.
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
БАҒАЛАУ:
РЕСУРСТАР: Түрлі суреттер
КЕЗЕҢДЕРІ:

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Сабақ тақырыбын баяндап, мақсатымен хабардар етеді.
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады.

Бейнекөріністі тамашалап видео мен киноның айырмашылығын түсінеді.

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
БАҒАЛАУ: Үш рет шапалақтау
РЕСУРСТАР: Бейнекөрініс
КЕЗЕҢДЕРІ:

Мағынаны тану

(25 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Үй тапсырманы тексеру үшін сыртқы және ішкі шеңбер болып тұрады.

1топ- сәйкестендіру жаттығуы беріледі.

2топ- диалогтік әңгіме Анна және Боб ретінде рөлдік қойылым көрсету.

Сергіту сәтіне қатысады.

1топ- кино туралы топтық таныстырылым жасауды ұсынады.

2топ- видео туралы топтық таныстырылым жасауды ұсынады.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Ішкі шеңбер сыртқы шеңберге сұрақ қояды.

Оқушылар қабілеттеріне орай рөлді өзара келісе отырып таңдап алады.

Барлық оқушылар белсене қатысады.

Әр топ берілген тапсырма аясында өз жұмыстарын қорғайды, талқылайды, әңгімелеседі, диалогтік сөйлесуді қолданады.

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ: Өзара оқыту арқылы дарынды балалар өз кластастарына көмектеседі.
БАҒАЛАУ:

Критерий бойынша бағалау.

Топтық бағалау.

РЕСУРСТАР:

Оқулық

«Балаларды тамаша идеяларға және сонымен бірге әртүрлі балаларды сан алуан идеяларға әкелетін ортамен қамтамасыз ету» (Duckworth, 1996)

КЕЗЕҢДЕРІ:

Рефлексия

(15 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Дәптермен жұмыс. Кестені толтыру.

«Әлем шарлау » ойыны.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Дәптерлерімен алмасып, талдап, талқылап, өзін- өзі реттей алады.

Алған білімдерін бір- біріне түсіндіріп, тыңдайды.

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
БАҒАЛАУ:

Жұптық бағалау.

Рефлексия жүргізу.

РЕСУРСТАР: АКТ
КЕЗЕҢДЕРІ: Сабақты қорытындылау
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Үйге тапсырма беру: жаңа сөздерді жаттау.

Видео мен киноға анализ жасау. Эссе жазу.


Ұқсас жұмыстар
Оқушы мен оқушы
Сыни тұрғыдан ойлау
Сабақтың басталуы
7.1.Процент
Конструкциялық материалдар
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
Радио және теледидар
Топтық бағалау. Сабақтың тақырыбы
Nis бойынша әр сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары
Шығармашылық жұмыстың атауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz