Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Word мәтіндік редакторы жұмыс істеуді үйрету
Сабақтың тақырыбы: Word мәтіндік редакторын қайталау.
Сабақтың мақсаты: Word мәтіндік редакторы жұмыс істеуді үйрету.
Сонымен қатар компьютермен жұмыс істеуге
үйрету.
Осы тақырып бойынша теориялық
білімдерін
тапсырмаларды орындау кезінде тиімді
пайдалану, алдына қойған мақсаттарына
жету. Өз бетімен жұмыс істеуге үйрету,
оқушылардың информатика пәніне
деген
қызығушылығын арттыру.
Логикалық ойлауын дамыту.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың типі: Ертегі сабақ.
Сабақтың әдіс тәсілдері: Сұрақ – жауап, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: Бағалау парағы, үй,
көл.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- оқушылармен амандасу.
- сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Психологиялық дайындық:
Арайлап таң атты
Алтын сәуле таратты
Жарқырайды даламыз
Қайырлы таң балалар
Қайырлы күн балалар.
ІІІ. Ханзада мен ханшайым ертегісі.
Ерте – ерте, ертеде байлығы бір – бірінен асқан, ынтымағы жарасқан
екі хандық болған екен. Үлкен көлдің екі бетінде орналасқан екі
хандықтың біреуінде ай десе аузы, күн десе көзі бар сұлу
ханшайым, екіншісінде бес аспап, екі иығына екі арыстан
мінгендей ханзада өмір сүрген екен. Күндердің
күнінде ханзада ханшайымға ғашық болып,
онсыз өмір сүре алмайтын жағдайға
жетеді. Ал, достар ханзаданы
ханшайымға «ЖОЛЫҢ
БОЛСЫН» - деп
аттандырайық.
1 – саты: Ханшайымға лайық сыйлықтар сатып алуға көмектесейік.
Word мәтіндік редакторында «ашық хат» дайындау.
2 – cаты: Ол өзеннің арғы бетіне өтуге «Кеме» керек емес пе? Кәне,
ханзадаға кеме жасауға көмектесейік.
Автофигураларды пайдаланып, кеме жасау.
3 – саты: Ханзада ханшайым ауылына де жетті. Міне, керемет! Хан сарайы
өте әсем, аса үлкен екен. Ханшайым қай бөлмеде?
Іздесіп
жіберейік!
Құрылған кесте бойынша есеп шығару.
4 – саты: Іздеп келем, іздеп келем
Жүгіріп келем, жүгіріп келем.
Ханшайымды көруге
Жүрегімді қолыма алып келем.
Ханзадаға ханшайымымен кездесудің сәті түскендей,
бірақ, ханзадамыз сөзге шорқақ еді. Ол не
істейді, сезімін қалай білдіреді?
/Слайд жасау/.
Ү. Үйге тапсырма
Word мәтіндік редакторын қайталау.
ҮІ. Бағалау
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау.
ІҮ. Рефлексия.
1. Біздің сабақтан өздеріңізге қандай жаңа нәрсе алдыңдар?
2. Сендерге не ұнады, не ұнамады?
3. Маған қажетті болғаны.
Сабақтың мақсаты: Word мәтіндік редакторы жұмыс істеуді үйрету.
Сонымен қатар компьютермен жұмыс істеуге
үйрету.
Осы тақырып бойынша теориялық
білімдерін
тапсырмаларды орындау кезінде тиімді
пайдалану, алдына қойған мақсаттарына
жету. Өз бетімен жұмыс істеуге үйрету,
оқушылардың информатика пәніне
деген
қызығушылығын арттыру.
Логикалық ойлауын дамыту.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың типі: Ертегі сабақ.
Сабақтың әдіс тәсілдері: Сұрақ – жауап, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: Бағалау парағы, үй,
көл.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- оқушылармен амандасу.
- сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Психологиялық дайындық:
Арайлап таң атты
Алтын сәуле таратты
Жарқырайды даламыз
Қайырлы таң балалар
Қайырлы күн балалар.
ІІІ. Ханзада мен ханшайым ертегісі.
Ерте – ерте, ертеде байлығы бір – бірінен асқан, ынтымағы жарасқан
екі хандық болған екен. Үлкен көлдің екі бетінде орналасқан екі
хандықтың біреуінде ай десе аузы, күн десе көзі бар сұлу
ханшайым, екіншісінде бес аспап, екі иығына екі арыстан
мінгендей ханзада өмір сүрген екен. Күндердің
күнінде ханзада ханшайымға ғашық болып,
онсыз өмір сүре алмайтын жағдайға
жетеді. Ал, достар ханзаданы
ханшайымға «ЖОЛЫҢ
БОЛСЫН» - деп
аттандырайық.
1 – саты: Ханшайымға лайық сыйлықтар сатып алуға көмектесейік.
Word мәтіндік редакторында «ашық хат» дайындау.
2 – cаты: Ол өзеннің арғы бетіне өтуге «Кеме» керек емес пе? Кәне,
ханзадаға кеме жасауға көмектесейік.
Автофигураларды пайдаланып, кеме жасау.
3 – саты: Ханзада ханшайым ауылына де жетті. Міне, керемет! Хан сарайы
өте әсем, аса үлкен екен. Ханшайым қай бөлмеде?
Іздесіп
жіберейік!
Құрылған кесте бойынша есеп шығару.
4 – саты: Іздеп келем, іздеп келем
Жүгіріп келем, жүгіріп келем.
Ханшайымды көруге
Жүрегімді қолыма алып келем.
Ханзадаға ханшайымымен кездесудің сәті түскендей,
бірақ, ханзадамыз сөзге шорқақ еді. Ол не
істейді, сезімін қалай білдіреді?
/Слайд жасау/.
Ү. Үйге тапсырма
Word мәтіндік редакторын қайталау.
ҮІ. Бағалау
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау.
ІҮ. Рефлексия.
1. Біздің сабақтан өздеріңізге қандай жаңа нәрсе алдыңдар?
2. Сендерге не ұнады, не ұнамады?
3. Маған қажетті болғаны.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz