Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың ұраны
Павлодар қаласы Қ. Бекқожин атындағы № 12 жалпы орта білім беру мектебі
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы:
«Теріс сандарды, таңбалары әртүрлі сандарды қосу»
МАТЕМАТИКА 6 а сынып
Өткізген: Утегенова Дәнегүл Орынбекқызы
математика пәні мұғалімі
ПАВЛОДАР- 2012
Сабақ тақырыбы: Теріс сандарды, таңбалары әр түрлі сандарды қосуды қайталау
Сабақ мақсаты: 1) Білімділік: теріс сандарды, таңбалары әр түрлі сандарды
қосу тақырыптарынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу;
2) Дамытушылық: ой-өрісін дамыту, білуге
тиісті міндетті деңгейдегі
есептерді шығару дағдыларын дамыту,
теориялық білімін практикада
қолдана білу, оқушылардың пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру,
шығармашылық ізденіске тәрбиелеу;
3) Тәрбиелік: өз ойын тиянақты, дәл айта
білуге үйрету, сабақтағы
белсенділіктерін арттыру, ұқыптылыққа,
шапшаңдыққа үйрету
Сабақ түрі: қайталау, практикалық
Сабақта қолданылған әдіс- тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сабақ көрнекілігі: интербелсенді тақта, флипчарттар, слайдтар, тест
тапсырмалары,
электронды оқулық
Сабақтың ұраны: Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.(2 мин )
2. Үй тапсырмасын тексеру (3 мин)
3. Қызығушылықты ояту
Проблемалық сұрақ қою:
– 499 + (– 498) + (– 497) + …+ 497 + 498+ 499 + 500 + 501?
Шешуі: – 499 + (– 498) + (– 497) + …+ 497 + 498+ 499 + 500 + 501 =
= 501 + 500 + (– 499 + 499) + (– 498 + 498) + (– 497 + 497) + …+ (– 1 + 1)
+ 0 =
= 501 + 500 + 0 = 1001.
Тақтада берілген есептерді шығарып, ережелерді қайталату( 3 мин)
Баспалдақ есептері:
-7,2 + 4,5
-1,3 +( -2,5)
65+(-35)
-36+42
-43 +(-21)
-26 +(-8)
4. «Миға шабуыл» Тест тапсырмаларын шығару, тексеру ( жұппен жұмыс) (6 мин)
5. Мағынаны тану Ойлы болсаң озып көр. Оқулықпен жұмыс
№ 478 (ауызша), № 479 А тобы
№ 483, № 486 (1,2) , №487 В тобы
№ 489 (1) С тобы (15 мин)
6. Сергіту сәті (2 мин)
7. Ой қозғау. Сәйкестікті тап (4 мин)
8. Үйге тапсырма (3 мин)
№ 480 А тобы
№ 486 (3,4) , №487 В тобы
№ 489 (3) С тобы
9. Оқушылардың білімін бағалау (3 мин)
Бағалау парағы:
| | |Үй |Кім |Таңбалар |Оқулықпен |Тест |Қорытынды |
| |Аты-жөні |тапсырмасы |жылдам? |ережесі |жұмыс | |баға |
|р/с| | | | | | | |
|1 | | | | | | | |
10. Рефлексия. (2 мин)
11. Қорытынды. (2 мин)
6 сынып
Тест тапсырмалары І - нұсқа
Есептеңдер:
1. -5 +( -3)
А) -2 В) -8 С) 8 Д) 2 Е) -3
2. 14+(- 5)
А) - 19 В) -9 С) 9 Д) 6 Е) 1
3. -25 + 25
А) 50 В) - 50 С) -2 Д) 3 Е) 0
4. а + 0
А) 0 В) - а С) а Д) 1 Е) -1
5. 8,6 + (-15,4)
А) --6,8 В) 24 С) -24 Д) 6,8 Е) 7,2
6. -30 + 58
А) -28 В) 24 С) 88 Д) 28 Е) -88
7. (+45) + (—9) + (—91) + (+5)
А) 54 В) 100 С) -99 Д) 28 Е) -50
8. (—21/2) + (+5/6) + (—0,5) + (+ 11/6)
А) 2,5 В) 1 С) --1 Д) -3 Е) 2
Тест тапсырмалары ІІ - нұсқа
Есептеңдер:
1. -9 +( -4)
А) 5 В) 13 С) -13 Д) - 5 Е) 1
2. 16+(- 7)
А) 23 В) -9 С) 9 Д) -1 Е) -23
3. -15 + 15
А) 30 В) 0 С) -30 Д) 3 Е) 15
4. 0 + в
А) в В) - в С) 0 Д) 2 Е) 3
5. 3,9 + (- 5,6)
А) 1,7 В) 9,5 С) -1,7 Д) -9,5 Е) 0,5
6. -20 + 36
А) 16 В) - 16 С) 56 Д) 14 Е) - 56
7. (+35) + (- 8) + (- 92) + (+15)
А) -100 В) -50 С) 100 Д) 50 Е) 25
8. (- 3,5) + 7+ (- 2,5) + 10
А) -2 В) -1 С) 11 Д) 0 Е) 8
Бағалау критерийі:
Әр есепке 1 ұпай беріледі.
8 ұпайға - 5
6-7 ұпайға – 4
4-5 ұпайға -3
1-3 ұпайға - 2 бағасы қойылады.
Кілті
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 нұсқа |В |С |Е |С |А |Д | Е |С | |2 нұсқа |С
|С |В |А |С |А |В |С | |
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы:
«Теріс сандарды, таңбалары әртүрлі сандарды қосу»
МАТЕМАТИКА 6 а сынып
Өткізген: Утегенова Дәнегүл Орынбекқызы
математика пәні мұғалімі
ПАВЛОДАР- 2012
Сабақ тақырыбы: Теріс сандарды, таңбалары әр түрлі сандарды қосуды қайталау
Сабақ мақсаты: 1) Білімділік: теріс сандарды, таңбалары әр түрлі сандарды
қосу тақырыптарынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу;
2) Дамытушылық: ой-өрісін дамыту, білуге
тиісті міндетті деңгейдегі
есептерді шығару дағдыларын дамыту,
теориялық білімін практикада
қолдана білу, оқушылардың пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру,
шығармашылық ізденіске тәрбиелеу;
3) Тәрбиелік: өз ойын тиянақты, дәл айта
білуге үйрету, сабақтағы
белсенділіктерін арттыру, ұқыптылыққа,
шапшаңдыққа үйрету
Сабақ түрі: қайталау, практикалық
Сабақта қолданылған әдіс- тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сабақ көрнекілігі: интербелсенді тақта, флипчарттар, слайдтар, тест
тапсырмалары,
электронды оқулық
Сабақтың ұраны: Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.(2 мин )
2. Үй тапсырмасын тексеру (3 мин)
3. Қызығушылықты ояту
Проблемалық сұрақ қою:
– 499 + (– 498) + (– 497) + …+ 497 + 498+ 499 + 500 + 501?
Шешуі: – 499 + (– 498) + (– 497) + …+ 497 + 498+ 499 + 500 + 501 =
= 501 + 500 + (– 499 + 499) + (– 498 + 498) + (– 497 + 497) + …+ (– 1 + 1)
+ 0 =
= 501 + 500 + 0 = 1001.
Тақтада берілген есептерді шығарып, ережелерді қайталату( 3 мин)
Баспалдақ есептері:
-7,2 + 4,5
-1,3 +( -2,5)
65+(-35)
-36+42
-43 +(-21)
-26 +(-8)
4. «Миға шабуыл» Тест тапсырмаларын шығару, тексеру ( жұппен жұмыс) (6 мин)
5. Мағынаны тану Ойлы болсаң озып көр. Оқулықпен жұмыс
№ 478 (ауызша), № 479 А тобы
№ 483, № 486 (1,2) , №487 В тобы
№ 489 (1) С тобы (15 мин)
6. Сергіту сәті (2 мин)
7. Ой қозғау. Сәйкестікті тап (4 мин)
8. Үйге тапсырма (3 мин)
№ 480 А тобы
№ 486 (3,4) , №487 В тобы
№ 489 (3) С тобы
9. Оқушылардың білімін бағалау (3 мин)
Бағалау парағы:
| | |Үй |Кім |Таңбалар |Оқулықпен |Тест |Қорытынды |
| |Аты-жөні |тапсырмасы |жылдам? |ережесі |жұмыс | |баға |
|р/с| | | | | | | |
|1 | | | | | | | |
10. Рефлексия. (2 мин)
11. Қорытынды. (2 мин)
6 сынып
Тест тапсырмалары І - нұсқа
Есептеңдер:
1. -5 +( -3)
А) -2 В) -8 С) 8 Д) 2 Е) -3
2. 14+(- 5)
А) - 19 В) -9 С) 9 Д) 6 Е) 1
3. -25 + 25
А) 50 В) - 50 С) -2 Д) 3 Е) 0
4. а + 0
А) 0 В) - а С) а Д) 1 Е) -1
5. 8,6 + (-15,4)
А) --6,8 В) 24 С) -24 Д) 6,8 Е) 7,2
6. -30 + 58
А) -28 В) 24 С) 88 Д) 28 Е) -88
7. (+45) + (—9) + (—91) + (+5)
А) 54 В) 100 С) -99 Д) 28 Е) -50
8. (—21/2) + (+5/6) + (—0,5) + (+ 11/6)
А) 2,5 В) 1 С) --1 Д) -3 Е) 2
Тест тапсырмалары ІІ - нұсқа
Есептеңдер:
1. -9 +( -4)
А) 5 В) 13 С) -13 Д) - 5 Е) 1
2. 16+(- 7)
А) 23 В) -9 С) 9 Д) -1 Е) -23
3. -15 + 15
А) 30 В) 0 С) -30 Д) 3 Е) 15
4. 0 + в
А) в В) - в С) 0 Д) 2 Е) 3
5. 3,9 + (- 5,6)
А) 1,7 В) 9,5 С) -1,7 Д) -9,5 Е) 0,5
6. -20 + 36
А) 16 В) - 16 С) 56 Д) 14 Е) - 56
7. (+35) + (- 8) + (- 92) + (+15)
А) -100 В) -50 С) 100 Д) 50 Е) 25
8. (- 3,5) + 7+ (- 2,5) + 10
А) -2 В) -1 С) 11 Д) 0 Е) 8
Бағалау критерийі:
Әр есепке 1 ұпай беріледі.
8 ұпайға - 5
6-7 ұпайға – 4
4-5 ұпайға -3
1-3 ұпайға - 2 бағасы қойылады.
Кілті
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 нұсқа |В |С |Е |С |А |Д | Е |С | |2 нұсқа |С
|С |В |А |С |А |В |С | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz