Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тест жауаптары
Сапарғалиева Ұлмекен Дүйсенқызы
Ақтөбе қаласы
№41 жалпы білім беретін орта мектебінің І дәрежелі математика пәні
мұғалімі
Сабақтың тақырыбы Логарифмдік теңдеу және теңсіздік.
Сабақтың мақсаты.Логарифмдік теңдеулер бойынша алған білімдерімізді
жүйелеу.
Сабақтың міндеттері.1 Логарифмдік теңдеулердің шешу жолдарының тиімді
тәсілдерін есеп шығаруда білім,біліктерін арттыру.
2. Теориялық білімдерін практикада ұштастыра отырып,ойлау және есте
сақтау,танымдық қабілеттерін дамыту.
3. Оқушылардың белсенділігін арттыру,өз бетінше
оқып,ізденуге,шығармашылық қабілетін дамытуға,уақытты ұтымды пайдалануға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі.Қорытынды сабақ.
Сабақтың әдісі.Сын тұрғысынан ойлау.
Сабақтың барысы 1.Ұйымдастыру.
2Қайталау сұрақтары (ассосация)
3.Бес жолды өлең
4.Оқулықпен жұмыс
5. Тест тапсырмасы
6. .Семантикалық карта
7. Бағалау
І.Оқушылардың сабаққа дайындығын,қатысымын тексеру.
ІІ.Қайталау сұрақтары
1Қандай теңдеулерді білеміз
2 Логарифмдік функция қасиеттері
3. . Логарифмдік теңдеудің анықтамасы
4. Логарифмдік теңдеуді шешу жолдары
ІІІ.Теңдеуге Бес жол өлең жазу.
ІҮ.Оқулықтан Класта №208,№209 есептер шығару(3,4)
Үйге№208,209(1,2)№210
І нұсқа
№1 Тењсіздіктіњ ењ үлкен оњ бүтін шешімін көрсетіњіз:
4
№2 Тењсіздіктіњ бүтін шешімдерініњ саны
0
№3 Тењсіздікті шешіњіз:
x>3
№4
функциясынын аныкталу облысын табыныз
{Дұрыс жауап}= (0; )
№5
функциясынын аныкталу облысын табыныз
{Дұрыс жауап}= (; ]
№6 Тењсіздіктіњ ењ кіші бүтін шешімін көрсетіњіз:
ІІ нұсқа
№1Тењсіздікті шешіњіз:
№2 Тењсіздікті шешіњіз:
№3 Тењсіздіктіњ ењ үлкен бүтін шешімін көрсетіњіз:
2
№4 Теңсіздікті шешіњіз:
(0;1)
№5 функциясынын аныкталу облысын табыныз
{Дұрыс жауап}= (3; 3,5]
№6
функциясынын аныкталу облысын табыныз
{Дұрыс жауап}= (2; 3).
Ү.Мына кестеде тігінен тапсырмалар берілген,ал көлденеңнен жауаптары
берілген.тапсырма мен дұрыс жауап келетін клеткадағы әріптерді тізіп
жазсақ ,білім туралы жақсы ой-сөйлем шығады. «Білім-басты мұрат»
|Жауап |0 |1 |3 |0,5 |1,5 |
|тапсырма | | | | | |
|2²٭ =8 |Д |А |Е |А |М |
|5³٭ =125 |Ә |І |Н |П |В |
|4²٭ =1 |Б |П |Г |Р |Ы |
| 9٭ =729 |К |О |Л |Л |У |
| 25٭ = 5 |С |Т |Ш |І |К |
|Жауап |0 |2 |- 0,5 |0,5 |1,5 |
|тапсырма | | | | | |
|2²٭ =16 |Д |А |Е |А |М |
|5³٭ =1 |Б |І |Н |П |В |
|4²٭ =64 |Л |П |Г |Р |Ы |
| 9٭ =3 |К |О |Л |Т |У |
| 25٭ |С |Т |С |І |К |
|= | | | | | |
|Жауап |0 |0,25 |- 1 |0,5 |3 |
|тапсырма | | | | | |
|9²٭ =27 |Д |А |Е |А |М |
|7³٭ =1 |М |І |Н |П |В |
|36²٭ =6 | Л |Ұ |Г |Р |Ы |
|2 ٭ =8 |К |О |Л |Т |Т |
| 125٭ |С |Т |Р |І |К |
|= | | | | | |
ҮІ. Тест жұмысы.
І нұсқа
№1. 5х+1 -5х =100 а)4 в)2 с)5 д )1
№2.5*2 х+3 -4*2 х-1 =9.5 а)-1 в)4 с)0 д )-2
№3. √3х * √4х=144 а)4,5 в)5,5 с)3,5 д )4
№4 () 3-х =9 а)2 в)3 с)5 д )4
№5. 8х-3 = 9х-3 а)4 в)3 с)2 д )1
№6 9*811-2х=27 2-х а)1 в)2 с)3 д )0
№7 3 2х+3 -5*32х =66 а)0,5 в)1,5 с)-0,5 д )2
№8 3 х - () 2-х =24 а)-2 в)-3 с)3 д )2
№9 2х+4 +3*2 х =76 а)3 в)2 с)3,5 д )1
№10. х+5у+2 =9
2х-5 у+3 =11 а) (4; 0) в)(-2 ;2) с)(5;0)
д )(8;-2)
ІІ нұсқа
№1. 2х+1 -2х =32 а)4 в)2 с)5 д )1
№2 .4*2 х+3 -3*2 х+2 =9.5 а)-1 в)4 с)0 д )-2
№3. √5х * √4х=8000 а)4,5 в)6 с)3,5 д )4
№4 0,3 3-х =0,09 а)2 в)3 с)5 д )1
№5. 7 х-4= 10 х-4 а)4 в)3 с)2 д )1
№6 25*5 1-2х=125 2-х а)1 в)2 с)3 д )0
№7 4 2х+3 -62*42х =256 а)0,5 в)1,75 с)-0,5 д )2
№8 3 х + 3 2+х =30 а)-2 в)-3 с)3 д )1
№9 3х+4 +2*3 х =747 а)3 в)2 с)3,5 д )1
№10. 2х+5 у =69
2х-4*5 у =44 а) (6;1) в)(-2 ;2) с)(5;0)
д )(8;-2)
Тест жауаптары
| |1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|Нұрзина | | | | | | |
|Бибарыс | | | | | | |
|Арайлым | | | | | | |
|Айгерім | | | | | | |
|Еркебұлан | | | | | | |
|Назерке | | | | | | |
|Аягөз | | | | | | |
|Айша | | | | | | |
|Назгүл С | | | | | | |
|Гүлзада | | | | | | |
|Лайла | | | | | | |
|Қоблан | | | | | | |
|Элмира | | | | | | |
|Әсем | | | | | | |
|Нұргүл | | | | | | |
|Әлішер | | | | | | |
|Назгүл Д | | | | | | |
1
-----------------------
теңдеу
Ақтөбе қаласы
№41 жалпы білім беретін орта мектебінің І дәрежелі математика пәні
мұғалімі
Сабақтың тақырыбы Логарифмдік теңдеу және теңсіздік.
Сабақтың мақсаты.Логарифмдік теңдеулер бойынша алған білімдерімізді
жүйелеу.
Сабақтың міндеттері.1 Логарифмдік теңдеулердің шешу жолдарының тиімді
тәсілдерін есеп шығаруда білім,біліктерін арттыру.
2. Теориялық білімдерін практикада ұштастыра отырып,ойлау және есте
сақтау,танымдық қабілеттерін дамыту.
3. Оқушылардың белсенділігін арттыру,өз бетінше
оқып,ізденуге,шығармашылық қабілетін дамытуға,уақытты ұтымды пайдалануға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі.Қорытынды сабақ.
Сабақтың әдісі.Сын тұрғысынан ойлау.
Сабақтың барысы 1.Ұйымдастыру.
2Қайталау сұрақтары (ассосация)
3.Бес жолды өлең
4.Оқулықпен жұмыс
5. Тест тапсырмасы
6. .Семантикалық карта
7. Бағалау
І.Оқушылардың сабаққа дайындығын,қатысымын тексеру.
ІІ.Қайталау сұрақтары
1Қандай теңдеулерді білеміз
2 Логарифмдік функция қасиеттері
3. . Логарифмдік теңдеудің анықтамасы
4. Логарифмдік теңдеуді шешу жолдары
ІІІ.Теңдеуге Бес жол өлең жазу.
ІҮ.Оқулықтан Класта №208,№209 есептер шығару(3,4)
Үйге№208,209(1,2)№210
І нұсқа
№1 Тењсіздіктіњ ењ үлкен оњ бүтін шешімін көрсетіњіз:
4
№2 Тењсіздіктіњ бүтін шешімдерініњ саны
0
№3 Тењсіздікті шешіњіз:
x>3
№4
функциясынын аныкталу облысын табыныз
{Дұрыс жауап}= (0; )
№5
функциясынын аныкталу облысын табыныз
{Дұрыс жауап}= (; ]
№6 Тењсіздіктіњ ењ кіші бүтін шешімін көрсетіњіз:
ІІ нұсқа
№1Тењсіздікті шешіњіз:
№2 Тењсіздікті шешіњіз:
№3 Тењсіздіктіњ ењ үлкен бүтін шешімін көрсетіњіз:
2
№4 Теңсіздікті шешіњіз:
(0;1)
№5 функциясынын аныкталу облысын табыныз
{Дұрыс жауап}= (3; 3,5]
№6
функциясынын аныкталу облысын табыныз
{Дұрыс жауап}= (2; 3).
Ү.Мына кестеде тігінен тапсырмалар берілген,ал көлденеңнен жауаптары
берілген.тапсырма мен дұрыс жауап келетін клеткадағы әріптерді тізіп
жазсақ ,білім туралы жақсы ой-сөйлем шығады. «Білім-басты мұрат»
|Жауап |0 |1 |3 |0,5 |1,5 |
|тапсырма | | | | | |
|2²٭ =8 |Д |А |Е |А |М |
|5³٭ =125 |Ә |І |Н |П |В |
|4²٭ =1 |Б |П |Г |Р |Ы |
| 9٭ =729 |К |О |Л |Л |У |
| 25٭ = 5 |С |Т |Ш |І |К |
|Жауап |0 |2 |- 0,5 |0,5 |1,5 |
|тапсырма | | | | | |
|2²٭ =16 |Д |А |Е |А |М |
|5³٭ =1 |Б |І |Н |П |В |
|4²٭ =64 |Л |П |Г |Р |Ы |
| 9٭ =3 |К |О |Л |Т |У |
| 25٭ |С |Т |С |І |К |
|= | | | | | |
|Жауап |0 |0,25 |- 1 |0,5 |3 |
|тапсырма | | | | | |
|9²٭ =27 |Д |А |Е |А |М |
|7³٭ =1 |М |І |Н |П |В |
|36²٭ =6 | Л |Ұ |Г |Р |Ы |
|2 ٭ =8 |К |О |Л |Т |Т |
| 125٭ |С |Т |Р |І |К |
|= | | | | | |
ҮІ. Тест жұмысы.
І нұсқа
№1. 5х+1 -5х =100 а)4 в)2 с)5 д )1
№2.5*2 х+3 -4*2 х-1 =9.5 а)-1 в)4 с)0 д )-2
№3. √3х * √4х=144 а)4,5 в)5,5 с)3,5 д )4
№4 () 3-х =9 а)2 в)3 с)5 д )4
№5. 8х-3 = 9х-3 а)4 в)3 с)2 д )1
№6 9*811-2х=27 2-х а)1 в)2 с)3 д )0
№7 3 2х+3 -5*32х =66 а)0,5 в)1,5 с)-0,5 д )2
№8 3 х - () 2-х =24 а)-2 в)-3 с)3 д )2
№9 2х+4 +3*2 х =76 а)3 в)2 с)3,5 д )1
№10. х+5у+2 =9
2х-5 у+3 =11 а) (4; 0) в)(-2 ;2) с)(5;0)
д )(8;-2)
ІІ нұсқа
№1. 2х+1 -2х =32 а)4 в)2 с)5 д )1
№2 .4*2 х+3 -3*2 х+2 =9.5 а)-1 в)4 с)0 д )-2
№3. √5х * √4х=8000 а)4,5 в)6 с)3,5 д )4
№4 0,3 3-х =0,09 а)2 в)3 с)5 д )1
№5. 7 х-4= 10 х-4 а)4 в)3 с)2 д )1
№6 25*5 1-2х=125 2-х а)1 в)2 с)3 д )0
№7 4 2х+3 -62*42х =256 а)0,5 в)1,75 с)-0,5 д )2
№8 3 х + 3 2+х =30 а)-2 в)-3 с)3 д )1
№9 3х+4 +2*3 х =747 а)3 в)2 с)3,5 д )1
№10. 2х+5 у =69
2х-4*5 у =44 а) (6;1) в)(-2 ;2) с)(5;0)
д )(8;-2)
Тест жауаптары
| |1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|Нұрзина | | | | | | |
|Бибарыс | | | | | | |
|Арайлым | | | | | | |
|Айгерім | | | | | | |
|Еркебұлан | | | | | | |
|Назерке | | | | | | |
|Аягөз | | | | | | |
|Айша | | | | | | |
|Назгүл С | | | | | | |
|Гүлзада | | | | | | |
|Лайла | | | | | | |
|Қоблан | | | | | | |
|Элмира | | | | | | |
|Әсем | | | | | | |
|Нұргүл | | | | | | |
|Әлішер | | | | | | |
|Назгүл Д | | | | | | |
1
-----------------------
теңдеу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz