Үлестер мен бөлшектер: анықтау, жазылуы және салыстыру әдістері

Сабақ тақырыбы: Үлестер мен бөлшектер.

Мақсаты:

Білімділік: оқушыларға бөлшек сандар, үлестер, бөлшектің алымы мен бөлімі туралы түсінік беру.

Дамытушылық: оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік: алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.

Көрнекілігі: схема, дөңгелек, шаршы, бөлшек сандар, әр түрлі суреттер, кеспе қағаздар, слайд.

Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап.

Түрі: Ойын, топтау, аралас сабақ

Типі: жаңа сабақ

Пән аралық байланыс: Дүниетану, ана тілі

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру: 2 топқа бөлу, шаршы және дөңгелек

Бір бетіне тілек жазып, қарсы топпен қағаздарын алмастыру

Топ басшыларын сайлау

Үй тапсырмасын тексеру: №7 есеп ауызша тексеріледі, қосымша сұрақтар қойылады

Өткен сабақты қортындылау:

Жаңа сабақ:

Кіріспе: Әрбір натурал сандар арасында олар бөлшек сандар. Мысалы: алманы 3-ке тең бөліп, 2 бөлігін жеді.

Сонда қанша алма жеді 2/3 бөлімі 3 алымы 2. Бөлшек сандар шығу тарихын таныстыру

Слайд бойынша жаңа ұғым түсіндіріледі

Мазмұны:суретпен көрсету жарты ½ ширек ¼

Қандай бөлігі боялған? Суретке қарап сәйкес бөлшекті тап.

Көбелектің қандай бөлігі ұшып кетті?

Практикалық жұмыс: қолымыздағы дөңгелектің, шаршының ¼ бөлігін сызып көрсет және боя.

Өздерің есеп құрастырыңдар.

Мысалы: кітаптің 28 беті бар. Мен кітаптың ¼ бөлігін оқыдым. Қанша бетті оқыдым?

Кітаппен жұмыс. №1 ауызша Сурет бойынша бөлшекті оқу, салыстыру

№2 бөлшектерді кему ретімен жазу, салыстыру а) 6/6>5/6>4/6>3/6>2/6>1/6

ә) 14/18>12/18>10/18>8/18

№3 а, ә ауызша 36:4=9 36-(36:4) =27

б, в, г жазба\ша орындалат

б) 25*3=51көшет.

в) 27:3=9 терек

г) 27-(27:3) =18емен

№4 есеп: Шешуі: 48:16= 3сағ

54*3=162км

№5 есеп: (жазбаша орындалады) теңдеуді шешу.

№7 есеп: (ауызша)

Шешуі: ұйқы -12сағ

Билеу-24:3=8сағ

Ән-24:6=4сағ

Барлығы: 12+8+4=24сағ

Қысқа дайындыққа уақыт қалдыма?

Шегіртке туралы қандай өлең білесіндер?

Шегіртке сияқты адамдар болама?

Шығармашылық есеп беру.

Қортынды: 1) үлес деген не?

2) бөлшек қандай сан?

3) Қалай жазылады, оқылады?

4) Бөлшек бөлімі бірдей болса қалай салыстырамыз?

5) Мысал келтіріндер.

Үйге тапсырма: №6есеп, амал орындау. Нүсқау беру

Бөлшек сандарға мысал жазып келу

Бағалау: топтың үпайын есептеу

Сабақты аяқтау


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектер мен үлестер: анықтама, жазылуы және есептер
Үлестер мен жай бөлшектер: анықтамалар, жазылу ережелері және есептер
Үлестер мен бөлшектер: аралас сабақтың оқу-әдістемелік жоспары
Ашық сабақ: 4-сынып математика - Бөлшектер мен үлестердің жазылуы
Бөлшек сандардың ондық жазылуы: 5-б сыныпқа арналған сабақ жоспары
Ультрадыбыстық датчиктің жұмыс істеу принципі және кедергілерді анықтау әдістері
5-сынып математика ашық сабағы: Дұрыс және бұрыс бөлшектер
Дұрыс және бұрыс бөлшектер: анықтамалар мен жаттығулар
10-сыныпқа арналған нысанаға дейінгі арақашықтықты анықтау әдістері
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау және дамыту: оқыту әдістері мен коучинг тәжірибесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz