Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бөлшек сандар шығу тарихын таныстыру
Сабақ тақырыбы:Үлестер мен бөлшектер.
Мақсаты:
Білімділік: оқушыларға бөлшек сандар, үлестер,бөлшектің алымы мен бөлімі
туралы түсінік беру.
Дамытушылық:оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге
қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне
сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі:схема, дөңгелек,шаршы,бөлшек сандар,әр түрлі суреттер, кеспе
қағаздар,слайд.
Әдісі:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Түрі:Ойын,топтау,аралас сабақ
Типі:жаңа сабақ
Пән аралық байланыс:Дүниетану, ана тілі
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру:2 топқа бөлу,шаршы және дөңгелек
Бір бетіне тілек жазып,қарсы топпен қағаздарын алмастыру
Топ басшыларын сайлау
Үй тапсырмасын тексеру: №7 есеп ауызша тексеріледі, қосымша сұрақтар
қойылады
Өткен сабақты қортындылау:
Жаңа сабақ:
Кіріспе:Әрбір натурал сандар арасында олар бөлшек сандар. Мысалы: алманы 3-
ке тең бөліп , 2 бөлігін жеді.
Сонда қанша алма жеді 2/3 бөлімі 3 алымы 2. Бөлшек сандар шығу тарихын
таныстыру
Слайд бойынша жаңа ұғым түсіндіріледі
Мазмұны:суретпен көрсету жарты ½ ширек ¼
Қандай бөлігі боялған? Суретке қарап сәйкес бөлшекті тап.
Көбелектің қандай бөлігі ұшып кетті?
Практикалық жұмыс:қолымыздағы дөңгелектің, шаршының ¼ бөлігін сызып көрсет
және боя.
Өздерің есеп құрастырыңдар.
Мысалы: кітаптің 28 беті бар. Мен кітаптың ¼ бөлігін оқыдым. Қанша бетті
оқыдым?
Кітаппен жұмыс. №1 ауызша Сурет бойынша бөлшекті оқу, салыстыру
№2 бөлшектерді кему ретімен жазу, салыстыру а) 6/6>5/6>4/6>3/6>2/6>1/6
ә)14/18>12/18>10/18>8/18
№3 а,ә ауызша 36:4=9 36-(36:4)=27
б, в, г жазба\ша орындалат
б) 25*3=51көшет.
в) 27:3=9 терек
г) 27-(27:3)=18емен
№4 есеп: Шешуі: 48:16= 3сағ
54*3=162км
№5 есеп: (жазбаша орындалады) теңдеуді шешу.
№7 есеп: (ауызша)
Шешуі: ұйқы -12сағ
Билеу-24:3=8сағ
Ән-24:6=4сағ
Барлығы: 12+8+4=24сағ
Қысқа дайындыққа уақыт қалдыма?
Шегіртке туралы қандай өлең білесіндер?
Шегіртке сияқты адамдар болама?
Шығармашылық есеп беру.
Қортынды: 1) үлес деген не?
2) бөлшек қандай сан?
3) Қалай жазылады, оқылады?
4) Бөлшек бөлімі бірдей болса қалай салыстырамыз?
5) Мысал келтіріндер.
Үйге тапсырма: №6есеп, амал орындау. Нүсқау беру
Бөлшек сандарға мысал жазып келу
Бағалау: топтың үпайын есептеу
Сабақты аяқтау
Мақсаты:
Білімділік: оқушыларға бөлшек сандар, үлестер,бөлшектің алымы мен бөлімі
туралы түсінік беру.
Дамытушылық:оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге
қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне
сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі:схема, дөңгелек,шаршы,бөлшек сандар,әр түрлі суреттер, кеспе
қағаздар,слайд.
Әдісі:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Түрі:Ойын,топтау,аралас сабақ
Типі:жаңа сабақ
Пән аралық байланыс:Дүниетану, ана тілі
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру:2 топқа бөлу,шаршы және дөңгелек
Бір бетіне тілек жазып,қарсы топпен қағаздарын алмастыру
Топ басшыларын сайлау
Үй тапсырмасын тексеру: №7 есеп ауызша тексеріледі, қосымша сұрақтар
қойылады
Өткен сабақты қортындылау:
Жаңа сабақ:
Кіріспе:Әрбір натурал сандар арасында олар бөлшек сандар. Мысалы: алманы 3-
ке тең бөліп , 2 бөлігін жеді.
Сонда қанша алма жеді 2/3 бөлімі 3 алымы 2. Бөлшек сандар шығу тарихын
таныстыру
Слайд бойынша жаңа ұғым түсіндіріледі
Мазмұны:суретпен көрсету жарты ½ ширек ¼
Қандай бөлігі боялған? Суретке қарап сәйкес бөлшекті тап.
Көбелектің қандай бөлігі ұшып кетті?
Практикалық жұмыс:қолымыздағы дөңгелектің, шаршының ¼ бөлігін сызып көрсет
және боя.
Өздерің есеп құрастырыңдар.
Мысалы: кітаптің 28 беті бар. Мен кітаптың ¼ бөлігін оқыдым. Қанша бетті
оқыдым?
Кітаппен жұмыс. №1 ауызша Сурет бойынша бөлшекті оқу, салыстыру
№2 бөлшектерді кему ретімен жазу, салыстыру а) 6/6>5/6>4/6>3/6>2/6>1/6
ә)14/18>12/18>10/18>8/18
№3 а,ә ауызша 36:4=9 36-(36:4)=27
б, в, г жазба\ша орындалат
б) 25*3=51көшет.
в) 27:3=9 терек
г) 27-(27:3)=18емен
№4 есеп: Шешуі: 48:16= 3сағ
54*3=162км
№5 есеп: (жазбаша орындалады) теңдеуді шешу.
№7 есеп: (ауызша)
Шешуі: ұйқы -12сағ
Билеу-24:3=8сағ
Ән-24:6=4сағ
Барлығы: 12+8+4=24сағ
Қысқа дайындыққа уақыт қалдыма?
Шегіртке туралы қандай өлең білесіндер?
Шегіртке сияқты адамдар болама?
Шығармашылық есеп беру.
Қортынды: 1) үлес деген не?
2) бөлшек қандай сан?
3) Қалай жазылады, оқылады?
4) Бөлшек бөлімі бірдей болса қалай салыстырамыз?
5) Мысал келтіріндер.
Үйге тапсырма: №6есеп, амал орындау. Нүсқау беру
Бөлшек сандарға мысал жазып келу
Бағалау: топтың үпайын есептеу
Сабақты аяқтау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz