Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бөлшек сандар шығу тарихын таныстыру

Сабақ тақырыбы:Үлестер мен бөлшектер.
Мақсаты:
Білімділік: оқушыларға бөлшек сандар, үлестер,бөлшектің алымы мен бөлімі
туралы түсінік беру.
Дамытушылық:оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге
қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне
сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі:схема, дөңгелек,шаршы,бөлшек сандар,әр түрлі суреттер, кеспе
қағаздар,слайд.
Әдісі:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Түрі:Ойын,топтау,аралас сабақ
Типі:жаңа сабақ
Пән аралық байланыс:Дүниетану, ана тілі
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру:2 топқа бөлу,шаршы және дөңгелек
Бір бетіне тілек жазып,қарсы топпен қағаздарын алмастыру
Топ басшыларын сайлау
Үй тапсырмасын тексеру: №7 есеп ауызша тексеріледі, қосымша сұрақтар
қойылады
Өткен сабақты қортындылау:
Жаңа сабақ:
Кіріспе:Әрбір натурал сандар арасында олар бөлшек сандар. Мысалы: алманы 3-
ке тең бөліп , 2 бөлігін жеді.
Сонда қанша алма жеді 2/3 бөлімі 3 алымы 2. Бөлшек сандар шығу тарихын
таныстыру
Слайд бойынша жаңа ұғым түсіндіріледі
Мазмұны:суретпен көрсету жарты ½ ширек ¼
Қандай бөлігі боялған? Суретке қарап сәйкес бөлшекті тап.
Көбелектің қандай бөлігі ұшып кетті?
Практикалық жұмыс:қолымыздағы дөңгелектің, шаршының ¼ бөлігін сызып көрсет
және боя.
Өздерің есеп құрастырыңдар.
Мысалы: кітаптің 28 беті бар. Мен кітаптың ¼ бөлігін оқыдым. Қанша бетті
оқыдым?
Кітаппен жұмыс. №1 ауызша Сурет бойынша бөлшекті оқу, салыстыру
№2 бөлшектерді кему ретімен жазу, салыстыру а) 6/6>5/6>4/6>3/6>2/6>1/6
ә)14/18>12/18>10/18>8/18
№3 а,ә ауызша 36:4=9 36-(36:4)=27
б, в, г жазба\ша орындалат
б) 25*3=51көшет.
в) 27:3=9 терек
г) 27-(27:3)=18емен
№4 есеп: Шешуі: 48:16= 3сағ
54*3=162км

№5 есеп: (жазбаша орындалады) теңдеуді шешу.
№7 есеп: (ауызша)
Шешуі: ұйқы -12сағ
Билеу-24:3=8сағ
Ән-24:6=4сағ
Барлығы: 12+8+4=24сағ
Қысқа дайындыққа уақыт қалдыма?
Шегіртке туралы қандай өлең білесіндер?
Шегіртке сияқты адамдар болама?
Шығармашылық есеп беру.
Қортынды: 1) үлес деген не?
2) бөлшек қандай сан?
3) Қалай жазылады, оқылады?
4) Бөлшек бөлімі бірдей болса қалай салыстырамыз?
5) Мысал келтіріндер.
Үйге тапсырма: №6есеп, амал орындау. Нүсқау беру
Бөлшек сандарға мысал жазып келу
Бағалау: топтың үпайын есептеу
Сабақты аяқтау

Ұқсас жұмыстар
Математика сабағында қазақтың ұлттық шежіресін қолдану
Есептеу техникасының даму тарихы
Математикалық лабиринт
Ондық бөлшектерді қосу және азайту туралы ақпарат
"Математика"
Аралас сан
Жай бөлшектерді қосу туралы
Жеңіске кім жетеді?
Жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына
Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару
Пәндер