Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Еркін жазу
Г.Ж. Тұяқбаева,
Қызылорда облысы, Қазалы қаласы, М. Горький атындағы № 16 орта
мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Ана тілі
4-сынып
Тақырыбы: Үш жігіт туралы хикая ( Ертегі)
Назым Хикмет
Мақсаты: Оқушыларға ертегінің негізгі идеясын өз беттерінше ұғынуға
көмектесу.
Міндеттері: а) Мазмұнға байланысты: Ертегінің негізгі идеясын ашады,
ойын ұғады. Қорытынды ой түйіндейді.
ә) Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты: Болжау
жасау, ертегінің мазмұнын талдау, салыстыру жасау
арқылы оқушы қиялын дамытады. Ойын еркін жазуға
үйренеді. б) Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: Бірлесе жұмыс
жасай отырып, пікірталастырады, өз пікірін білдіруге,
дәлелдеуге үйренеді.
Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілік қасиеттерге, сабақтан алған
білімдерін өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ
Сабақтың типі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары (ой қозғау, болжау кестесі,
еркін жазу, пікірталас)
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі
Техникалық құралдар: интерактивті тақта, компьютер.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды топқа бөлу
Қызығушылықты ояту
Интерактивті тақтадан үш жігіттің, бұлақтың, жолдың, ару қыздың
суреттері көрсетіледі. Оқушылар осы суреттер арқылы ертегіде
не туралы айтылатынын болжап, өз ойларын айтады.
Мағынаны тану
Балалар, бүгін біз түрік жазушысы Назым Хикметтің « Үш жігіт туралы
хикая» деп аталатын ертегісімен танысамыз. Автор
туралы мәлімет хронологиялық кесте арқылы таныстырылады.
1902-1963 жж Әділбай
Омаров
| |
| |
|Назым Хикмет |
| |
Өлең
жыр
аудармашы
Қоғам қайраткері
Түріктің
белгілі
ақыны, Қоғам қайраткері
жазушысы
Аңыз Пьеса Балалар
әңгіме
шығармасы
Оқулықпен жұмыс:
Мұғалім мәтіннің 1-бөлігін оқиды. Мәтіннің 1-бөлігі: « Өлместің
тасы жырақта, асқар таулар мен аңғарлардың ар жағында,
қанды құдықта жатыр. Оған баруға бар өмірің жетпейді сенің.
Менімен бірге осында қал.» - дейді көрікті қыз. -деп аяқталады.
Сұрақ:- Бірінші жігіт кербез сұлуға не деп жауап берді деп
ойлайсыңдар?
Оқушылар бұл сұрақтың жауабын топта талқылап, болжау кестесінің 1, 2
бөлігін толтырады. Әр топтан оқушылар болжамдарын айтады. Мәтіндегі
жауаппен салыстырып, кестенің 3 бөлігін толтырады.
| Не болады деп | Дәлелің | Шын мәнінде не |
|ойлайсың? | |болды? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Мәтіннің 2-бөлігі оқылады.
«Екінші жігіт алтын суды бір жұтқанда, денесі салқындап,
рақаттана бастаған екен. Енді ақ бұлақтан аулақ кете алмапты.»
- деп аяқталады.
Сұрақ: Екінші жігіт одан кейін не істеді деп ойлайсыңдар?
Оқушылар топта талқылап, өз ойларын, дәлелдерін кестеге толтырады, жаз-
ғандарын оқиды. Одан соң мәтіндегі жауап оқылып, салыстырады кестенің 3
бөлігі толтырылады.
Мәтіннің 3-бөлігі оқылады.
«Үшінші жігіт бұлақтан су ішпепті, сұлу арудың тізесіне жатып тынықпапты.
Ол алған бетінен қайтпаған...» - деген жолдармен аяқталады.
Сұрақ:Үшінші жігіт мақсат-мұратына жетті деп ойлайсыңдар ма?
Оқушылар кестеге өз ойларын жазып, ертегідегі дұрыс жауаппен салыстырады.
Шын мәнінде болған жағдайды 3 бөлікке жазады.
Пікірталастың сұрағы:
1. «Кімде - кім осылай жүре берсе, түбінде мақсат-мұратына жетеді.
Сенімінен айырылмаса дегеніне жетеді.» - дегенді үш жігіттің қайсысына
қатысты айтылған деп ойлайсыңдар?
2. Алғашқы екі жігіттің жолда қалуы өздеріне деген сенімсіздіктен бе,
әлде жалқаулық па?
Екі топтың оқушылары «иә», «жоқ» деген қарсы пікірлер арқылы өз ойларын,
дәлелдерін айтып пікірталастырады.
Қорытынды ой түйіндейді.
Ой толғаныс
Еркін жазу
«Кімде-кім сенімінен айырылмаса,дегеніне сол жетеді.» дегенді қалай
түсінесің? Өзіңнің алға қойған мақсатың не? Оған жету үшін
не істеп жүрсің? - деген сұрақтарға өз ойларын жазады. Әр топтан 1-2
оқушыдан оқиды.
Қорытынды
Балалар, осы ертегіден қандай ой түйдіңдер? Кімде-кім шаршап
шалдығуды елемей, шөлден қорықпай, көкірегінде сенім болып, алға қарай
жүре берсе мақсат-мұратына жетеді екен. Сендерге де тілейтінім үшінші
жігіттей ақылды болыңдар.
Үйге: «Үш жігіт туралы хикая» ертегісін өз қиялдарымен аяқтап жазу.
Ертегі желісі бойынша сурет салу.
Бағалау.
Қызылорда облысы, Қазалы қаласы, М. Горький атындағы № 16 орта
мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Ана тілі
4-сынып
Тақырыбы: Үш жігіт туралы хикая ( Ертегі)
Назым Хикмет
Мақсаты: Оқушыларға ертегінің негізгі идеясын өз беттерінше ұғынуға
көмектесу.
Міндеттері: а) Мазмұнға байланысты: Ертегінің негізгі идеясын ашады,
ойын ұғады. Қорытынды ой түйіндейді.
ә) Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты: Болжау
жасау, ертегінің мазмұнын талдау, салыстыру жасау
арқылы оқушы қиялын дамытады. Ойын еркін жазуға
үйренеді. б) Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: Бірлесе жұмыс
жасай отырып, пікірталастырады, өз пікірін білдіруге,
дәлелдеуге үйренеді.
Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілік қасиеттерге, сабақтан алған
білімдерін өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ
Сабақтың типі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары (ой қозғау, болжау кестесі,
еркін жазу, пікірталас)
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі
Техникалық құралдар: интерактивті тақта, компьютер.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды топқа бөлу
Қызығушылықты ояту
Интерактивті тақтадан үш жігіттің, бұлақтың, жолдың, ару қыздың
суреттері көрсетіледі. Оқушылар осы суреттер арқылы ертегіде
не туралы айтылатынын болжап, өз ойларын айтады.
Мағынаны тану
Балалар, бүгін біз түрік жазушысы Назым Хикметтің « Үш жігіт туралы
хикая» деп аталатын ертегісімен танысамыз. Автор
туралы мәлімет хронологиялық кесте арқылы таныстырылады.
1902-1963 жж Әділбай
Омаров
| |
| |
|Назым Хикмет |
| |
Өлең
жыр
аудармашы
Қоғам қайраткері
Түріктің
белгілі
ақыны, Қоғам қайраткері
жазушысы
Аңыз Пьеса Балалар
әңгіме
шығармасы
Оқулықпен жұмыс:
Мұғалім мәтіннің 1-бөлігін оқиды. Мәтіннің 1-бөлігі: « Өлместің
тасы жырақта, асқар таулар мен аңғарлардың ар жағында,
қанды құдықта жатыр. Оған баруға бар өмірің жетпейді сенің.
Менімен бірге осында қал.» - дейді көрікті қыз. -деп аяқталады.
Сұрақ:- Бірінші жігіт кербез сұлуға не деп жауап берді деп
ойлайсыңдар?
Оқушылар бұл сұрақтың жауабын топта талқылап, болжау кестесінің 1, 2
бөлігін толтырады. Әр топтан оқушылар болжамдарын айтады. Мәтіндегі
жауаппен салыстырып, кестенің 3 бөлігін толтырады.
| Не болады деп | Дәлелің | Шын мәнінде не |
|ойлайсың? | |болды? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Мәтіннің 2-бөлігі оқылады.
«Екінші жігіт алтын суды бір жұтқанда, денесі салқындап,
рақаттана бастаған екен. Енді ақ бұлақтан аулақ кете алмапты.»
- деп аяқталады.
Сұрақ: Екінші жігіт одан кейін не істеді деп ойлайсыңдар?
Оқушылар топта талқылап, өз ойларын, дәлелдерін кестеге толтырады, жаз-
ғандарын оқиды. Одан соң мәтіндегі жауап оқылып, салыстырады кестенің 3
бөлігі толтырылады.
Мәтіннің 3-бөлігі оқылады.
«Үшінші жігіт бұлақтан су ішпепті, сұлу арудың тізесіне жатып тынықпапты.
Ол алған бетінен қайтпаған...» - деген жолдармен аяқталады.
Сұрақ:Үшінші жігіт мақсат-мұратына жетті деп ойлайсыңдар ма?
Оқушылар кестеге өз ойларын жазып, ертегідегі дұрыс жауаппен салыстырады.
Шын мәнінде болған жағдайды 3 бөлікке жазады.
Пікірталастың сұрағы:
1. «Кімде - кім осылай жүре берсе, түбінде мақсат-мұратына жетеді.
Сенімінен айырылмаса дегеніне жетеді.» - дегенді үш жігіттің қайсысына
қатысты айтылған деп ойлайсыңдар?
2. Алғашқы екі жігіттің жолда қалуы өздеріне деген сенімсіздіктен бе,
әлде жалқаулық па?
Екі топтың оқушылары «иә», «жоқ» деген қарсы пікірлер арқылы өз ойларын,
дәлелдерін айтып пікірталастырады.
Қорытынды ой түйіндейді.
Ой толғаныс
Еркін жазу
«Кімде-кім сенімінен айырылмаса,дегеніне сол жетеді.» дегенді қалай
түсінесің? Өзіңнің алға қойған мақсатың не? Оған жету үшін
не істеп жүрсің? - деген сұрақтарға өз ойларын жазады. Әр топтан 1-2
оқушыдан оқиды.
Қорытынды
Балалар, осы ертегіден қандай ой түйдіңдер? Кімде-кім шаршап
шалдығуды елемей, шөлден қорықпай, көкірегінде сенім болып, алға қарай
жүре берсе мақсат-мұратына жетеді екен. Сендерге де тілейтінім үшінші
жігіттей ақылды болыңдар.
Үйге: «Үш жігіт туралы хикая» ертегісін өз қиялдарымен аяқтап жазу.
Ертегі желісі бойынша сурет салу.
Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz