Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Үлкен гимнастикалық доппен жаттығу
Темірғалиева Гүлсезім Серікқызы
«Балдырған» балабақшасының тәрбиешісі
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы.
Білім беру саласы: «Денсаулық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Дене тәрбиесі
Тақырыбы: Бір-біріне допты лақтыру және қағып алу (ара қашықтық 1,5 м)
Мақсаты: Допты бір-біріне бағытын сақтай отырып лақтыру және екі қолмен
қағып алуға үйре-
ту.Бір-біріне допты беру және доптың ұшу бағытын
қадағалау, допты күтіп алу әдісте-
рін меңгерту. Балалардың дене бұлшықеттерін дамыту.
|Әрек| | |
|ет | | |
|кезе|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|ңдер| | |
|і | | |
| |Шаттық шеңбері: |Балалар жай әуенмен дөңгеленіп кеп |
|Дәле| |тұрады, күнмен амандасады. |
|лдеу|- Балалар, қараңдаршы, бізге күн |Арайлап бүгін атты күн, |
|-оят|сәу-лесі шуағын шашып тұр. Қане, |Шашып бізге шапағын. |
|у |күнмен амандасайықшы. |Қуанышты бүгін күн, |
| | |Қайырлы таң айтатын. |
| | |Қайырлы таң, балалар! |
| | |Қайырлы таң, апайлар! |
| |- Балалар, қараңдаршы, біз бүгін |Ақылды біз баламыз, |
| |қандай әдемі боп тұрмыз. Біз |Айтқан тілді аламыз. |
| |қандай баламыз? |Жаттығу жасап шынығып, |
| | |Өсіп үлкен боламыз. |
| |2. Тосын сәт: Қоян келеді, |Балалар қоянмен амандасып, оны өз |
| |қолында үлкен гимнастикалық |қатарларына қосады. |
| |доптар бар. | |
| |- Балалар, мен сендерді алыстан | |
| |іздеп келе жатырмын. «Айгөлек» | |
| |тобының балалары жаттығуды жақсы | |
| |жасайды, сымбатты деп естідім. | |
| |Мен де сендер-мен бірге жаттығу | |
| |жасап үйренейінші. Өзіммен бірге |3. Балалар түрлі жүріс түрлерін |
| |көп доптар алып келдім. |жасайды. |
| |3. Түрлі жүріс түрлерін жүргізу | |
| |а) Біз көңілді баламыз |Жай жүріс |
| |Жаттығуды жасаймыз, | |
| |Денені тік ұстаймыз |Өкшемен жүру. |
| |ә) Түзу болсын арқамыз, | |
| |Өкшемізбен жүреміз. |Аяқ ұшымен жүру. |
| |б) Аяқтың ұшымен де | |
| |Жүруді біз білеміз. |Жылан жүрісін салу. |
| |в) Жүгіреміз ирек жолмен | |
| |Адаспай бір-бірімізден | |
| |4. Тыныс алу жаттығуы. |Қыс мезгілі |
| |- Балалар, қазір жылдың қай |Күн суытады, қар жауады, аяз болады, |
| |мезгілі? |боран соғады. |
| |- Қыс мезгілінде ауа-райында |Балалар, мұрындарымен ауаны жұтып, |
| |қандай өзгерістер болады? |аузымен «Уууу» деп боранның дыбысын |
| |- Боранның дыбысын салайықшы. |салу арқылы ауаны сыртқа шығарады. |
| |1. Жалпы жетілдіруші жаттығулар |Балалар үш қатарға тұрады. Доппен |
|Ұйым| |дене мүшелеріне арналған жаттығулар |
|даст|а) қолға арналған жаттығу |орындайды. |
|ыру,|б) белге арналған жаттығу |Жалқаулықты тастаймыз |
|ізде|в) буынға арналған жаттығу |Шынығамыз жастай біз. |
|ну |г) аяққа арналған жаттығу |Ырғағымен әуеннің |
| | |Жаттығуды бстаймыз. |
| |2. Үлкен гимнастикалық доппен | |
| |жаттығу. Қоян үйретеді. |Балалар үлкен гимнастикалық доптарға |
| |а) «Кішкентай қояндар» |отырып, Қоянның нұсқауы бойынша |
| |б) «Допты тербелтеміз» |жаттығулар жасайды. |
| | | |
| |3. Негізгі жаттығу | |
| |«Допты қағып алу» |Балалар арақашықтығы 1,5 метрден |
| | |тұрып, бір-біріне допты лақтырып, |
| |4. Қимылды ойын: «Күшік» |қағып алады. |
| | | |
| |Екі аяққа басын сұғып, | |
| |Жалбыр күшік жатыр сұлық. |Балалар қоянмен бірге ойнайды. |
| |Оятайық жақындап барайық та, |Бірінші қоян «күшік» болып, допты |
| |Қайтер екен, содан соң қарайық |қуады. Балалар допты қоянға бермей |
| |та. |бір-біріне лақтырады. Балалар |
| | |бірінен-кейін бірі күшік болып |
| | |ойнайды. |
| |1. Тыныс алу жаттығуы |Балалар қолдарын жоғары көтеріп, қайта|
|Рефл| |түсіру арқылы тыныс алу жаттығуын |
|екси| |орындайды. |
|вті |2. Қоянмен қоштасу. |Қоянмен қоштасады. |
| | | |
|түзе|3. «Қоштасу шеңбері» |Қол ұстасып тұрайық, |
|ту | |Шеңберді біз құрайық. |
| | |Көріскенше күн жақсы |
| | |Сау-саламат болайық. |
| | | |
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: Доппен жаттығу орындауды
Игереді: Гимнастикалық допта отырып, жаттығу жасауды
Меңгереді: Допты бір-біріне лақтырып, қағып алуды
«Балдырған» балабақшасының тәрбиешісі
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы.
Білім беру саласы: «Денсаулық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Дене тәрбиесі
Тақырыбы: Бір-біріне допты лақтыру және қағып алу (ара қашықтық 1,5 м)
Мақсаты: Допты бір-біріне бағытын сақтай отырып лақтыру және екі қолмен
қағып алуға үйре-
ту.Бір-біріне допты беру және доптың ұшу бағытын
қадағалау, допты күтіп алу әдісте-
рін меңгерту. Балалардың дене бұлшықеттерін дамыту.
|Әрек| | |
|ет | | |
|кезе|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|ңдер| | |
|і | | |
| |Шаттық шеңбері: |Балалар жай әуенмен дөңгеленіп кеп |
|Дәле| |тұрады, күнмен амандасады. |
|лдеу|- Балалар, қараңдаршы, бізге күн |Арайлап бүгін атты күн, |
|-оят|сәу-лесі шуағын шашып тұр. Қане, |Шашып бізге шапағын. |
|у |күнмен амандасайықшы. |Қуанышты бүгін күн, |
| | |Қайырлы таң айтатын. |
| | |Қайырлы таң, балалар! |
| | |Қайырлы таң, апайлар! |
| |- Балалар, қараңдаршы, біз бүгін |Ақылды біз баламыз, |
| |қандай әдемі боп тұрмыз. Біз |Айтқан тілді аламыз. |
| |қандай баламыз? |Жаттығу жасап шынығып, |
| | |Өсіп үлкен боламыз. |
| |2. Тосын сәт: Қоян келеді, |Балалар қоянмен амандасып, оны өз |
| |қолында үлкен гимнастикалық |қатарларына қосады. |
| |доптар бар. | |
| |- Балалар, мен сендерді алыстан | |
| |іздеп келе жатырмын. «Айгөлек» | |
| |тобының балалары жаттығуды жақсы | |
| |жасайды, сымбатты деп естідім. | |
| |Мен де сендер-мен бірге жаттығу | |
| |жасап үйренейінші. Өзіммен бірге |3. Балалар түрлі жүріс түрлерін |
| |көп доптар алып келдім. |жасайды. |
| |3. Түрлі жүріс түрлерін жүргізу | |
| |а) Біз көңілді баламыз |Жай жүріс |
| |Жаттығуды жасаймыз, | |
| |Денені тік ұстаймыз |Өкшемен жүру. |
| |ә) Түзу болсын арқамыз, | |
| |Өкшемізбен жүреміз. |Аяқ ұшымен жүру. |
| |б) Аяқтың ұшымен де | |
| |Жүруді біз білеміз. |Жылан жүрісін салу. |
| |в) Жүгіреміз ирек жолмен | |
| |Адаспай бір-бірімізден | |
| |4. Тыныс алу жаттығуы. |Қыс мезгілі |
| |- Балалар, қазір жылдың қай |Күн суытады, қар жауады, аяз болады, |
| |мезгілі? |боран соғады. |
| |- Қыс мезгілінде ауа-райында |Балалар, мұрындарымен ауаны жұтып, |
| |қандай өзгерістер болады? |аузымен «Уууу» деп боранның дыбысын |
| |- Боранның дыбысын салайықшы. |салу арқылы ауаны сыртқа шығарады. |
| |1. Жалпы жетілдіруші жаттығулар |Балалар үш қатарға тұрады. Доппен |
|Ұйым| |дене мүшелеріне арналған жаттығулар |
|даст|а) қолға арналған жаттығу |орындайды. |
|ыру,|б) белге арналған жаттығу |Жалқаулықты тастаймыз |
|ізде|в) буынға арналған жаттығу |Шынығамыз жастай біз. |
|ну |г) аяққа арналған жаттығу |Ырғағымен әуеннің |
| | |Жаттығуды бстаймыз. |
| |2. Үлкен гимнастикалық доппен | |
| |жаттығу. Қоян үйретеді. |Балалар үлкен гимнастикалық доптарға |
| |а) «Кішкентай қояндар» |отырып, Қоянның нұсқауы бойынша |
| |б) «Допты тербелтеміз» |жаттығулар жасайды. |
| | | |
| |3. Негізгі жаттығу | |
| |«Допты қағып алу» |Балалар арақашықтығы 1,5 метрден |
| | |тұрып, бір-біріне допты лақтырып, |
| |4. Қимылды ойын: «Күшік» |қағып алады. |
| | | |
| |Екі аяққа басын сұғып, | |
| |Жалбыр күшік жатыр сұлық. |Балалар қоянмен бірге ойнайды. |
| |Оятайық жақындап барайық та, |Бірінші қоян «күшік» болып, допты |
| |Қайтер екен, содан соң қарайық |қуады. Балалар допты қоянға бермей |
| |та. |бір-біріне лақтырады. Балалар |
| | |бірінен-кейін бірі күшік болып |
| | |ойнайды. |
| |1. Тыныс алу жаттығуы |Балалар қолдарын жоғары көтеріп, қайта|
|Рефл| |түсіру арқылы тыныс алу жаттығуын |
|екси| |орындайды. |
|вті |2. Қоянмен қоштасу. |Қоянмен қоштасады. |
| | | |
|түзе|3. «Қоштасу шеңбері» |Қол ұстасып тұрайық, |
|ту | |Шеңберді біз құрайық. |
| | |Көріскенше күн жақсы |
| | |Сау-саламат болайық. |
| | | |
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: Доппен жаттығу орындауды
Игереді: Гимнастикалық допта отырып, жаттығу жасауды
Меңгереді: Допты бір-біріне лақтырып, қағып алуды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz