Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың маұсаты
Сабақтың тақырыбы: «Алтын балта »
Сабақтың маұсаты:
1.Оқушылармен халық ауыз
әдебиетіне , оның ішінде
ертегі әлеміне тоқтау, мәтіннің мазмұнын меңгерту
2. Оқушылардың көркем сөйлеуін
дамыту, сөздік
сөздік қорларын дамыту.
3. Оқушылардың білім деңгейіне
байланысты
тапсырмалар беріп, жазба тілдерін дамыту.
Сабақ көрнекілігі: суреттер, карточкаларға жазылған
(бөліктерге бөлінген мәтін)
Сабақтың барысы: 1. Қйымдастыру
2. Үй тапсырмасын тексеру (көрініс
арқылы)
3. Сергіту сәті
4. Жаңа сабақ
5. Тапсырмаларды орындату
6. Қорытынды
1. Ұйымдастыру: Оқушылар сабақта шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы
тілектер тілейді. Мысалы: сабақта 5-ке жауап бер.
2. Үй тапсырмасы: - Балалар бүгінгі сабағымыздың бір ерекшелегі,
үй тапсырмасы көрініс арқылы тексеріледі. (кейіпкерлері: автор, қойшы,
хан және уәзірлер)
3. Сергіту сәті: Әр оқушыға ақ парақ таратылады. Енді осы ақ параққа кез
келген өздеріне ұнайтын әріпті таңбаландар. Енді осы әріптеріне
қатысты жақсы сөздер жазыңдар. Мысалы: Іі – ізетті, ілтипатты.
4. Ой шақыру: «Балта» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?
Жаңа сабақтың тақырыбы: - Бүгінгі сағамыздың тақырыбы: «Алтын балта»
ертегіні оқымас бұрын
мынадай сұрақтарға
жауап беріңдерші.
1. Өмірде алтын балтаның болуы мүмкін бе?
2. «Алтын балтанының қандай қасиеттері болар
еді?»
3. Таөырыбына қарап әңгіме не туралы деп
ойлайсың?
Мәтінмен жұмыс: 1.Мәтінді төрт бөлікке бөліп 4 топқа таратып беремін.
(І топқа –І бөлік, ІІ топқа ІІ бөлік, ІІІ
топқа – ІІІ бөлік, т.б)
Тапсырма: 1. Өз бөлігіңді оқып болған соң,
жұпта, топта
талда.
2. Тұсінгені бойынша
сурет салу
3. Оқыған бөліктеріне
сай келетін мақал-
мәтелдер , нақыл
сөздер келтіру
Ертегідегі кейңпкерлерге хат жазу:
- Балалар, осы
ертегіден өздеріне жақын
кейіпкерді таңдап , сол кейіпкерге хат
жазыңдар.Ол
хатта өз ойларыңды, сұрақ-
тарын болса,
сұрақтарынды қоюға болады.
Бай Кедей
Қорытынды: «Венн диаграммасы»
-----------------------
темір
жұмыс
құрылыс
ағаш
алтын
Еңбек құралы
сайман
шеге
Балта
Қанағатсыз
өтірікші
тойымсыз
қанағатсыз
Адал
Шыншыл
Қанағатшыл
Еңбекқор
Сабақтың маұсаты:
1.Оқушылармен халық ауыз
әдебиетіне , оның ішінде
ертегі әлеміне тоқтау, мәтіннің мазмұнын меңгерту
2. Оқушылардың көркем сөйлеуін
дамыту, сөздік
сөздік қорларын дамыту.
3. Оқушылардың білім деңгейіне
байланысты
тапсырмалар беріп, жазба тілдерін дамыту.
Сабақ көрнекілігі: суреттер, карточкаларға жазылған
(бөліктерге бөлінген мәтін)
Сабақтың барысы: 1. Қйымдастыру
2. Үй тапсырмасын тексеру (көрініс
арқылы)
3. Сергіту сәті
4. Жаңа сабақ
5. Тапсырмаларды орындату
6. Қорытынды
1. Ұйымдастыру: Оқушылар сабақта шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы
тілектер тілейді. Мысалы: сабақта 5-ке жауап бер.
2. Үй тапсырмасы: - Балалар бүгінгі сабағымыздың бір ерекшелегі,
үй тапсырмасы көрініс арқылы тексеріледі. (кейіпкерлері: автор, қойшы,
хан және уәзірлер)
3. Сергіту сәті: Әр оқушыға ақ парақ таратылады. Енді осы ақ параққа кез
келген өздеріне ұнайтын әріпті таңбаландар. Енді осы әріптеріне
қатысты жақсы сөздер жазыңдар. Мысалы: Іі – ізетті, ілтипатты.
4. Ой шақыру: «Балта» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?
Жаңа сабақтың тақырыбы: - Бүгінгі сағамыздың тақырыбы: «Алтын балта»
ертегіні оқымас бұрын
мынадай сұрақтарға
жауап беріңдерші.
1. Өмірде алтын балтаның болуы мүмкін бе?
2. «Алтын балтанының қандай қасиеттері болар
еді?»
3. Таөырыбына қарап әңгіме не туралы деп
ойлайсың?
Мәтінмен жұмыс: 1.Мәтінді төрт бөлікке бөліп 4 топқа таратып беремін.
(І топқа –І бөлік, ІІ топқа ІІ бөлік, ІІІ
топқа – ІІІ бөлік, т.б)
Тапсырма: 1. Өз бөлігіңді оқып болған соң,
жұпта, топта
талда.
2. Тұсінгені бойынша
сурет салу
3. Оқыған бөліктеріне
сай келетін мақал-
мәтелдер , нақыл
сөздер келтіру
Ертегідегі кейңпкерлерге хат жазу:
- Балалар, осы
ертегіден өздеріне жақын
кейіпкерді таңдап , сол кейіпкерге хат
жазыңдар.Ол
хатта өз ойларыңды, сұрақ-
тарын болса,
сұрақтарынды қоюға болады.
Бай Кедей
Қорытынды: «Венн диаграммасы»
-----------------------
темір
жұмыс
құрылыс
ағаш
алтын
Еңбек құралы
сайман
шеге
Балта
Қанағатсыз
өтірікші
тойымсыз
қанағатсыз
Адал
Шыншыл
Қанағатшыл
Еңбекқор
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz