Орташа жылдамдықты есепте

Қазақстан Республикасы Ғылым және білім министрлігі

З. Космодемьянская атындағы №23 мектеп - лицейі

ТАҚЫРЫБЫ : «ҚОЗҒАЛЫС» тарауын қорытындылау

Орындағандар: 7 «Ә» сынып

Ұйымдастырған: Тоқсанбай М. С.

Шымкент-2011

«ҚОЗҒАЛЫС» тарауын қорытындылау

Сабақтың мақсаты:

Білімділік- «Қозғалыс» тарауындағы негізгі физикалық ұғымдарды қайталап еске түсіру және оларды есептер шығаруда қолдана білуге үйрету;

Дамытушылық- алған білімді практикамен ұштастыра білуге, формулаларды түрлендіре білуге үйрету, ойларын дамыту, қарапайымнан күрделіге жеткізу; сынтұрғыда ойлау;

Тәрбиелік- оқушыларды топтың, ұжымдық жұмысқа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қорытындылау, білімді жинақтау сабағы.

Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, деңгейлік, саралап оқыту.

Барысы:

І. Ұйымдастыру.

ІІ. Сабақтың мақсатын іске асыру .

«Қозғалыс» тарауын қайталап, алған біліміңдеріңді практикамен ұжымдастырып, формулаларды есептер шығаруда дұрыс қолдана білулерінді тексеру. Деңгейлік тапсырмалалар арқылы өз білімдерінің нәтижесін көріп, өздеріңді -өздерің бағалайсыңдар.

ІІІ. Үй жұмысын тексеру (Физикалық диктант)

  1. Механикалық қозғалыс деп нені айтамыз?
  2. Механикалық қозғалыстарға мысалдар келтіріңдер:
  3. Қозғалыс траекториясы деп нені айтамыз?
  4. Орын ауыстыру деп нені айтамыз?
  5. Механикалық қозғалыс нешеге бөлінеді?
  6. Бірқалыпты қозғалыс дегеніміз не?
  7. Инерция деп нені айтамыз?
  8. Б. Қ. Т. С. қозғалыс графигі қандай?
  9. Қозғалыс теңдеуі дегеніміз?

Ү. Тақтаға есептер шығарту.

1 қатар
2 қатар
3 қатар
1 қатар: Түзу жолда тұрған бақылаушының қасынан, батыстан шығысқа қарай 12 км/сағ жылдамдықпен келе жатқан велосипедші жүріп өтті. Ол бұдан 2 сағат бұрын қай жерде болды?
2 қатар: Станциядан жүк пойызы 72 км/сағ жылдамдықпен шықты, ол 1440 км жол жүру үшін қанша уақыт кетеді?
3 қатар: Аквариумның қабырғаларын тазарту үшін оған салып қойған ұлулардың біреуі сейсенбі күні күні 16 сағат 30 минуттан бастап, содан бейсенбінің 9 сағат 00 минутына дейін қабырға бойымен 42 см жүрген. Ұлу қандай орташа жылдамдықпен қозғалған?

ҮІ. Ой сергіту

1 қатар
Жаңылтпаш,
1 қатар: 2 қатар
Жаңылтпаш,: өлең шумақтар
1 қатар: 3 қатар
Жаңылтпаш,: Жұмбақтар

ҮІІ. Өз орнына қой (халықтық педагогиканы пайдалану арқылы мақал мәтелдерді физикалық тұрғыда мағынасын тауып өз орнына қою керек)

Диффузия
Бір сасық құмалақ, бір қарын майды шірітеді.
Диффузия: Қозғалыс
Бір сасық құмалақ, бір қарын майды шірітеді.: Басында миы жоқтың, аяғына дамыл жоқ
Диффузия: Инерция
Бір сасық құмалақ, бір қарын майды шірітеді.: Тамшы тас жарады
Диффузия:
Бір сасық құмалақ, бір қарын майды шірітеді.: Кенет трамвайдың жүрісі кілт баялағанда, шал ілгері лықсып, құлай жаздады
Диффузия:
Бір сасық құмалақ, бір қарын майды шірітеді.: Шапшаң жүргенге шаң жұқпас
Диффузия:
Бір сасық құмалақ, бір қарын майды шірітеді.: Алған бағыттан алаңдамай еңбек етсең аз күшпен, көпке жетесің

ҮІІІ. Деңгейлік тапсырмалар (өздерін бағалау) 10 мин

Деңгейлік тапсырма

(1-деңгей)

Баллы
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): 1 нұсқа
Баллы: 2 нұсқа
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей):
  1. Мектеп пен үйдің арасы 200м. Оқушы мектепке барып, үйге қайта келгенде қанша жол жүрді және орын ауыстыруы қанша?
  2. Кеңістіктің негізгі қасиеттері қандай?
Баллы:
  1. Футболшылардың қозғалысын бақылай отырып шабуылшының ойын кезінде шамамен 12 км жүгіретінін байқадық. Орын ауыстыру мен жолын есепте?
  2. Уақыттың негізгі қасиеттері қандай?

1 балл

1 балл

Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): (2-деңгей)
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): 1 нұсқа
Баллы: 2 нұсқа
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей):
  1. Дене барлық жүрілуге тиісті жолдың бірінші жартысын 15м/с жылдамдықпен, ал екінші жартысын 10м/с жылдамдықпен жүріп өтті. Орташа жылдамдықты есепте?
  2. 10 с ішінде ұшақ қанша жерге орын ауыстырды?
Баллы:
  1. Автомобиль алғашқы 30 мин. ішінде 15 м/с жылдамдықпен, одан кейін 20мин. ішінде 10м/с жылдамдықпен қозғалды. Орташа жылдамдықты есепте?
  2. Ай жерді айналғанда 50 км жолға қанша уақыт жіберді?

2 балл

2 бал

Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): (3-деңгей)
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): 36 км/сағ жылдамдықпен жүріп келе жатқан поездың вагонын, оның жүрісіне перпендикуляр бағытта атылған оқ тесіп өтті. Вагонның қабырғасындағы бір тесік екіншісіне қарағанда 3 см жылжыған. Вагонның ені 2, 7м. Оқтың жылдамдығы қандай?
Баллы: 5 балл

ІХ. Жоба қорғау («Инерция», «Кеңістік», «Уақыт») әр қайсысына

5 минуттан

Х. Бекіту.

  1. Қозғалыс дегеніміз не?
  2. Қозғалыс түрлері қандай?
  3. Қандай физикалық шамалармен таныстық?

ХІ. Үйге тапсырма: 11 тапсырма.

Деңгейлік тапсырма

(1-деңгей)

Баллы
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): 1 нұсқа
Баллы: 2 нұсқа
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей):
  1. Мектеп пен үйдің арасы 200м. Оқушы мектепке барып, үйге қайта келгенде қанша жол жүрді және орын ауыстыруы қанша?
  2. Кеңістіктің негізгі қасиеттері қандай?
Баллы:
  1. Футболшылардың қозғалысын бақылай отырып шабуылшының ойын кезінде шамамен 12 км жүгіретінін байқадық. Орын ауыстыру мен жолын есепте?
  2. Уақыттың негізгі қасиеттері қандай?

1 балл

1 балл

Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): (2-деңгей)
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): 1 нұсқа
Баллы: 2 нұсқа
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей):
  1. Дене барлық жүрілуге тиісті жолдың бірінші жартысын 15м/с жылдамдықпен, ал екінші жартысын 10м/с жылдамдықпен жүріп өтті. Орташа жылдамдықты есепте?
  2. 10 с ішінде ұшақ қанша жерге орын ауыстырды?
Баллы:
  1. Автомобиль алғашқы 30 мин. ішінде 15 м/с жылдамдықпен, одан кейін 20мин. ішінде 10м/с жылдамдықпен қозғалды. Орташа жылдамдықты есепте?
  2. Ай жерді айналғанда 50 км жолға қанша уақыт жіберді?

2 балл

2 бал

Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): (3-деңгей)
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): 36 км/сағ жылдамдықпен жүріп келе жатқан поездың вагонын, оның жүрісіне перпендикуляр бағытта атылған оқ тесіп өтті. Вагонның қабырғасындағы бір тесік екіншісіне қарағанда 3 см жылжыған. Вагонның ені 2, 7м. Оқтың жылдамдығы қандай?
Баллы: 5 балл
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей):

Деңгейлік тапсырма

(1-деңгей)

Баллы: Баллы
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): 1 нұсқа
Баллы: 2 нұсқа
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей):
  1. Мектеп пен үйдің арасы 200м. Оқушы мектепке барып, үйге қайта келгенде қанша жол жүрді және орын ауыстыруы қанша?
  2. Кеңістіктің негізгі қасиеттері қандай?
Баллы:
  1. Футболшылардың қозғалысын бақылай отырып шабуылшының ойын кезінде шамамен 12 км жүгіретінін байқадық. Орын ауыстыру мен жолын есепте?
  2. Уақыттың негізгі қасиеттері қандай?

1 балл

1 балл

Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): (2-деңгей)
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): 1 нұсқа
Баллы: 2 нұсқа
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей):
  1. Дене барлық жүрілуге тиісті жолдың бірінші жартысын 15м/с жылдамдықпен, ал екінші жартысын 10м/с жылдамдықпен жүріп өтті. Орташа жылдамдықты есепте?
  2. 10 с ішінде ұшақ қанша жерге орын ауыстырды?
Баллы:
  1. Автомобиль алғашқы 30 мин. ішінде 15 м/с жылдамдықпен, одан кейін 20мин. ішінде 10м/с жылдамдықпен қозғалды. Орташа жылдамдықты есепте?
  2. Ай жерді айналғанда 50 км жолға қанша уақыт жіберді?

2 балл

2 бал

Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): (3-деңгей)
Деңгейлік тапсырма(1-деңгей): 36 км/сағ жылдамдықпен жүріп келе жатқан поездың вагонын, оның жүрісіне перпендикуляр бағытта атылған оқ тесіп өтті. Вагонның қабырғасындағы бір тесік екіншісіне қарағанда 3 см жылжыған. Вагонның ені 2, 7м. Оқтың жылдамдығы қандай?
Баллы: 5 балл

«ҚОЗҒАЛЫС» тарауын қорытындылау

Сабақтың мақсаты:

Білімділік- «Қозғалыс» тарауындағы негізгі физикалық ұғымдарды қайталап еске түсіру және оларды есептер шығаруда қолдана білуге үйрету;

Дамытушылық- алған білімді практикамен ұштастыра білуге, формулаларды түрлендіре білуге үйрету, ойларын дамыту, қарапайымнан күрделіге жеткізу; сынтұрғыда ойлау;

Тәрбиелік- оқушыларды топтың, ұжымдық жұмысқа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қорытындылау, білімді жинақтау сабағы.

Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, деңгейлік, саралап оқыту.

Барысы:

І. Ұйымдастыру.

ІІ. Сабақтың мақсатын іске асыру .

ІІІ. Үй жұмысын тексеру (Физикалық диктант)

Ү. Тақтаға есептер шығарту.

ҮІ. Ой сергіту

ҮІІ. Өз орнына қой

ҮІІІ. Деңгейлік тапсырмалар (өздерін бағалау) 10 мин

ІХ. Жоба қорғау («Инерция», «Кеңістік», «Уақыт») әр қайсысына

5 минуттан

Х. Бекіту.

ХІ. Үйге тапсырма: 11 тапсырма.

Ү. Тақтаға есептер шығарту.


Ұқсас жұмыстар
§26. Бір қалыпты емес қозғалыс кезіндегі орташа жылдамдық
Төмендегі сөреде тұруды үйрену,ұзындыққа секіруді қайталау
Тапсырма түрі
Зат мөлшері
ЭНЕРГИЯ БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Бірқалыпты түзусызықты қозғалыс графигі
Есептерді теңдеу құру арқылы шығару
Қалқаншаға доп лақтыру және онымен күресу
Теңүдемелі қозғалыс кезіндегі дененің үдеуін анықтау.9-сынып.зертханалық жұмыс №1
Формулаларды көшіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz