Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қала сөзін әріптер арқылы құрастыру жұмысы
Ақтөбе қаласы.
№21 «Кәусар бұлақ»МДГ
тәрбиешісі: Симонова Ардақ
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім саласы:Қатынас
Тақырыбы: «Орман еңбекшілері. Қ қ дыбысы мен әріпі»
Бөлімі : «Сауат ашу және жазу»
Мақсаты: «Қ қ» дыбысымен таныстыру, Қ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау
жасай білуге, сөздерді буынға бөлуге, жуан және жіңішкелігін ажыратуға
үйрету. Ойлау , есте сақтау, сөйлеу мәдинетін, тілдерін дамыту.
|Іс-ә| | |
|реке| | |
|т |Тәрбиеші әрекеті |Балалардың әрекеті |
|кезе| | |
|ңңде| | |
|рі | | |
|Моти|«Құмырсқа орман тазалаушылары» әңгімесін|Тыңдап отырып, сұрақтарға жауап |
|ватц|оқып беру. |береді. |
|иялы|Құмырысқаның қандай пайдасы бар? |Орман суреттерін қарайды. |
|қ |Бүгін біз «Қ қ»әріпінің айтылуы мен |Әріптің жазылу үлгісін бақылап, |
|қозғ|жазылуын үйренеміз, ол үшін бізге |естеріне сақтайды. |
|аушы|кішкентай орман еңбекшілері көмектеседі.|Ауада әріпті жазады. |
| |Құмырсқа үйге асығып келе жатып адасып |«Қ қ» әріпі ілінген арқан бойымен |
| |кетеді. Оған үйге апаратын жолды табуға |жолды көрсетіп жүріп отырады. |
| |көмектесуіміз керек. (тақтада «Қ қ» |(тиін, қоян, аю және тышқан). |
| |әріпі жазылады). |Аю , тышқан ролдерін орындайды. |
| |Сұқ саусағымызды дайындап жол бойы мен | |
| |жүреміз. | |
| |Енді бізге көмекке қоянда келеді. Содан | |
| |кейін тиін, аю және тышқан келеді. | |
| |Тапсырма –ойын «Дыбыстың қайда екенін |Сөздердегі әріптің дыбысталу |
|Ұйым|анықта?» |позициясын анықтайды. |
|даст|«Берілген дыбысқа сөз атап шық» ойыны. |Суреттегі бейнелерді атап береді. |
|ыру-|«Жуан және жіңішке» ойыны. |«Қ қ» әріпінен келетін сөздерді |
|ізде|Ал , мынау құмырсқаның үйі. Құмырсқалар |атайды. |
|стір|нағыз құрлысшылар. Үйдің жанында конверт|Балалар сөздерді қайталайды. |
|у |, ал онда екі әріп Л л және А а. Оларды |Жуан және жіңішке дыбыстарды |
| |«Қ қ» әріпімен салыстыр. Ал , сендерге |ажыратып атайды, әріптерді атап |
| |құмырысқа нені естеріне түсіреді? |шығады. |
| |Құмырсқа қалаға ұқсайды деп кім айтты?|Үлкен үй, қала,т.б. |
| |Ендеше қала саламыз. |Үлестірмелі материалдармен жұмыс |
| |«Қала салушылары» ойыны (геометриялық |жасайды. |
| |фигуралардан жасайды) |«Қ қ»дыбысын таяқшалармен жазады. |
| |Қала сөзін әріптер арқылы құрастыру | |
| |жұмысы. Дәптерге «Қ қ» әріпінің таңбасын|Ойын шарты бойынша ойналады. |
| |жазу. | |
| |Сюжетті ойын: «Акцион» | |
| |Рахат деген фермада, | |
| |Қаламқас жүр жан сала. | |
| |Қазақтың киімдерін,бұйымдарын | |
| |Танытамын баршаға. | |
| |Қаламқас : балалар , мына дайындалған | |
| |көрмелеріңе қарағанда қазақтың ұлттық | |
| |бұйымдарын , киімдерін жақсы білетін | |
| |сияқтысыңдар. | |
| |Қаламқас : | |
| |Сараптаңдар білімді , | |
| |Алмай тағы тыңбаңдар. | |
| |Жасырамын бес жұмбақ | |
| |Шешуін жаңылмай табыңдар. | |
| |Кіруге адам батпайды, | |
| |Аман –есен сақтайды. |Балалардың жауабы: (Сандық) |
| |2 . Бала көтерген қаңбақты, | |
| |Батыр лақтыра алмапты. |Мамық |
| |3. Әсемделіп ілінген , | |
| |Көздің жауын алады. | |
| |Жата кетсең үстіне, | |
| |Ұйқын келіп қалады. | |
| |Арқауы бір қос қалта, |Көрпе |
| |Ажыраса алмайды, | |
| |Атам қайда жол тартса | |
| |Қанжығадан қалмайды. |Қоржын |
| |Сұлу – сұлу құнанмын | |
| |Сылдырлаған жүгенім. | |
| |Аяз күнде мінген, | |
| |Аяғы жерге тимейді. |Сәукеле |
| | | |
| |«Ұшты-ұшты» ойыны | |
| |Ұшты-ұшты, қарлығаш ұшты! Ұшты-ұшты , |Ойынды қызыға ойнайды. |
| |қарындаш ұшты! | |
| |Ұшты-ұшты, қарға ұшты! Ұшты-ұшты , арба | |
| |ұшты! | |
| |Жаңылтпаш | |
| |Қыс қыспаса, қыс па? Құс ұшпаса , құс |Қайталап бірге айтады. |
| |па? | |
| |Қарға , қарға, қарғалар, қар үстінде | |
| |жорғалар. |«Қ қ» -дыбысын дәптерлеріне |
| |Дәптермен жұмыс. |жазады. |
| | | |
|Рефл|- Құмырсқаға және оның достарына |Қаланы тұрғызып жақсы жұмыс |
|екси|көмектескендеріне алғыстарын жеткізеді. |жасағандары үшін. |
|вті-| | |
|түзе|- Бүгінгі ұйымдастырылған оқу |Сұрақтарға толық та, анық жауап |
|туші|іс-әрекетіне белсенді қатысқан балаларды|береді. |
|лік |мақтап, мадақтап белсенділіктері үшін | |
| |қаламқастың сыйлығы да бар. |Қаламқастың дайындаған сыйлығын |
| | |алып қуанады. |
Күтілетін нәтеже:
Нені біледі: Дауысты және дауыссыз дыбыстардың айырмашылығын және «Қ қ»
әрпінің жазбаша үлгісін танып біледі.
Қандай түсініктерді игереді:Дауыссыз дыбыстардың жуан және жіңішкелігінің
түсініктерін қалыптастырады.
Меңгерген дағдыларымен іскерліктері: Сөздегі дыбыстық позициясын анықтайды
, «Қ қ» әріпінен келетін сөздер мен дыбыстарды ажыратуға дағдыланады.
№21 «Кәусар бұлақ»МДГ
тәрбиешісі: Симонова Ардақ
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім саласы:Қатынас
Тақырыбы: «Орман еңбекшілері. Қ қ дыбысы мен әріпі»
Бөлімі : «Сауат ашу және жазу»
Мақсаты: «Қ қ» дыбысымен таныстыру, Қ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау
жасай білуге, сөздерді буынға бөлуге, жуан және жіңішкелігін ажыратуға
үйрету. Ойлау , есте сақтау, сөйлеу мәдинетін, тілдерін дамыту.
|Іс-ә| | |
|реке| | |
|т |Тәрбиеші әрекеті |Балалардың әрекеті |
|кезе| | |
|ңңде| | |
|рі | | |
|Моти|«Құмырсқа орман тазалаушылары» әңгімесін|Тыңдап отырып, сұрақтарға жауап |
|ватц|оқып беру. |береді. |
|иялы|Құмырысқаның қандай пайдасы бар? |Орман суреттерін қарайды. |
|қ |Бүгін біз «Қ қ»әріпінің айтылуы мен |Әріптің жазылу үлгісін бақылап, |
|қозғ|жазылуын үйренеміз, ол үшін бізге |естеріне сақтайды. |
|аушы|кішкентай орман еңбекшілері көмектеседі.|Ауада әріпті жазады. |
| |Құмырсқа үйге асығып келе жатып адасып |«Қ қ» әріпі ілінген арқан бойымен |
| |кетеді. Оған үйге апаратын жолды табуға |жолды көрсетіп жүріп отырады. |
| |көмектесуіміз керек. (тақтада «Қ қ» |(тиін, қоян, аю және тышқан). |
| |әріпі жазылады). |Аю , тышқан ролдерін орындайды. |
| |Сұқ саусағымызды дайындап жол бойы мен | |
| |жүреміз. | |
| |Енді бізге көмекке қоянда келеді. Содан | |
| |кейін тиін, аю және тышқан келеді. | |
| |Тапсырма –ойын «Дыбыстың қайда екенін |Сөздердегі әріптің дыбысталу |
|Ұйым|анықта?» |позициясын анықтайды. |
|даст|«Берілген дыбысқа сөз атап шық» ойыны. |Суреттегі бейнелерді атап береді. |
|ыру-|«Жуан және жіңішке» ойыны. |«Қ қ» әріпінен келетін сөздерді |
|ізде|Ал , мынау құмырсқаның үйі. Құмырсқалар |атайды. |
|стір|нағыз құрлысшылар. Үйдің жанында конверт|Балалар сөздерді қайталайды. |
|у |, ал онда екі әріп Л л және А а. Оларды |Жуан және жіңішке дыбыстарды |
| |«Қ қ» әріпімен салыстыр. Ал , сендерге |ажыратып атайды, әріптерді атап |
| |құмырысқа нені естеріне түсіреді? |шығады. |
| |Құмырсқа қалаға ұқсайды деп кім айтты?|Үлкен үй, қала,т.б. |
| |Ендеше қала саламыз. |Үлестірмелі материалдармен жұмыс |
| |«Қала салушылары» ойыны (геометриялық |жасайды. |
| |фигуралардан жасайды) |«Қ қ»дыбысын таяқшалармен жазады. |
| |Қала сөзін әріптер арқылы құрастыру | |
| |жұмысы. Дәптерге «Қ қ» әріпінің таңбасын|Ойын шарты бойынша ойналады. |
| |жазу. | |
| |Сюжетті ойын: «Акцион» | |
| |Рахат деген фермада, | |
| |Қаламқас жүр жан сала. | |
| |Қазақтың киімдерін,бұйымдарын | |
| |Танытамын баршаға. | |
| |Қаламқас : балалар , мына дайындалған | |
| |көрмелеріңе қарағанда қазақтың ұлттық | |
| |бұйымдарын , киімдерін жақсы білетін | |
| |сияқтысыңдар. | |
| |Қаламқас : | |
| |Сараптаңдар білімді , | |
| |Алмай тағы тыңбаңдар. | |
| |Жасырамын бес жұмбақ | |
| |Шешуін жаңылмай табыңдар. | |
| |Кіруге адам батпайды, | |
| |Аман –есен сақтайды. |Балалардың жауабы: (Сандық) |
| |2 . Бала көтерген қаңбақты, | |
| |Батыр лақтыра алмапты. |Мамық |
| |3. Әсемделіп ілінген , | |
| |Көздің жауын алады. | |
| |Жата кетсең үстіне, | |
| |Ұйқын келіп қалады. | |
| |Арқауы бір қос қалта, |Көрпе |
| |Ажыраса алмайды, | |
| |Атам қайда жол тартса | |
| |Қанжығадан қалмайды. |Қоржын |
| |Сұлу – сұлу құнанмын | |
| |Сылдырлаған жүгенім. | |
| |Аяз күнде мінген, | |
| |Аяғы жерге тимейді. |Сәукеле |
| | | |
| |«Ұшты-ұшты» ойыны | |
| |Ұшты-ұшты, қарлығаш ұшты! Ұшты-ұшты , |Ойынды қызыға ойнайды. |
| |қарындаш ұшты! | |
| |Ұшты-ұшты, қарға ұшты! Ұшты-ұшты , арба | |
| |ұшты! | |
| |Жаңылтпаш | |
| |Қыс қыспаса, қыс па? Құс ұшпаса , құс |Қайталап бірге айтады. |
| |па? | |
| |Қарға , қарға, қарғалар, қар үстінде | |
| |жорғалар. |«Қ қ» -дыбысын дәптерлеріне |
| |Дәптермен жұмыс. |жазады. |
| | | |
|Рефл|- Құмырсқаға және оның достарына |Қаланы тұрғызып жақсы жұмыс |
|екси|көмектескендеріне алғыстарын жеткізеді. |жасағандары үшін. |
|вті-| | |
|түзе|- Бүгінгі ұйымдастырылған оқу |Сұрақтарға толық та, анық жауап |
|туші|іс-әрекетіне белсенді қатысқан балаларды|береді. |
|лік |мақтап, мадақтап белсенділіктері үшін | |
| |қаламқастың сыйлығы да бар. |Қаламқастың дайындаған сыйлығын |
| | |алып қуанады. |
Күтілетін нәтеже:
Нені біледі: Дауысты және дауыссыз дыбыстардың айырмашылығын және «Қ қ»
әрпінің жазбаша үлгісін танып біледі.
Қандай түсініктерді игереді:Дауыссыз дыбыстардың жуан және жіңішкелігінің
түсініктерін қалыптастырады.
Меңгерген дағдыларымен іскерліктері: Сөздегі дыбыстық позициясын анықтайды
, «Қ қ» әріпінен келетін сөздер мен дыбыстарды ажыратуға дағдыланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz