Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Пәнаралық байланыс
Пәні: Математика
Сыныбы: 2 класс
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың бірдей сандарды азайту тақырыбы бойынша
алған білімдері мен білік - дағдыларын анықтау. Берілген тапсырмаларды
дұрыс орындап, әдемі жазуға баулу. 2. Оқушыларды ұйымшылдыққа, бірлікке,
шапшаңдылыққа және тапқырлыққа тәрбиелеу. 3. Оушылардың ақыл ой
қабілеттерін, логикалық ой ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ой -
өрістерін кеңейту.
Сабақтың көрнекілігі: Тірек – схема, дидактикалық материалдар, тақта,
үлестірмелі қағаздар, компьютер, тест сұрақтары.
Сабақтың жүргізу әдісі: Ойын, сұрақ – жауап, тиянақтау, өзіндік және жұптық
жұмыс, логикалық.
Пәнаралық байланыс: Музыка, өмірмен байланыс, әдебиеттік оқу, дүниетану.
Сабақтың барысы: І Психологиялық дайындық.
ІІ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ІІІ Білімдерін тексеру.
1. Математикалық диктант.
2 + 10, 65 – 53, 8 + 4, 78 – 64, 12 + 0,
2. Балалар, біздің диктанттымыздағы сандарды атап шығайықшы. Кәне, енді 0-
ден 12 – ге дейін тура және кері санайық.
1 слайд
12 алманы 4 тәрелкеге тең бөліп салды. Сонда әр тәрелкеде неше алмадан
салынды?
2 слайд
Әжей шарадағы 4 литр қымызды 4 кесеге тең бөліп құйды.
Әр кесеге неше литр қымыз құйылды?
3 слайд
Ойын «Кім жылдам?»
Әр кеседе тапсырма бар. Егерде тапсырманы тез және қатесіз орындасаң.
Әжейдің қымызынан ауыз тиеді.
4 кеседе 14, 15, 16, 18, деген сандар бар. Осы сандардың нәтижесінде
нөлге шығатындай етіп, бірдей сандарды азайт.
Мысалы: 12 – 6 – 6 = 0
12 – 2 – 2 – 2 – 2 - 2 – 2 = 0
4 слайд
Наурыз мерекесі туралы не білеміз? Мерекені есімізге түсірейік. Кімдер және
қандай өнер көрсетіп еді? Міне, сол наурыз мерекесіне арналған есеп
берілген. Есептің шартын, сұрағын оқып орында. (№4, 182 бетте)
5 слайд
Ойлан, тап!
Бірліктерін қосқанда , ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі
таңбалы санның қосындысын жаз. Оның мәнін тап.
Мысалы: 29 + 29 = 58 58 – 29 = 29
6 слайд
Тақтамен жұмыс
34 + 19 = 53 – 18 = 5 + 9 –
6 =
72 – 18 = 50 – 17 = 17 –
(12 – 5) =
46 + 25 = 71 – 24 = 90 –
(13 – 6) =
ІҮ Қорытынды кезең
Үйге: №5, 183 бет
Бағалау: Өзін - өзі бағалау парағын толтырту.
Сыныбы: 2 класс
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың бірдей сандарды азайту тақырыбы бойынша
алған білімдері мен білік - дағдыларын анықтау. Берілген тапсырмаларды
дұрыс орындап, әдемі жазуға баулу. 2. Оқушыларды ұйымшылдыққа, бірлікке,
шапшаңдылыққа және тапқырлыққа тәрбиелеу. 3. Оушылардың ақыл ой
қабілеттерін, логикалық ой ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ой -
өрістерін кеңейту.
Сабақтың көрнекілігі: Тірек – схема, дидактикалық материалдар, тақта,
үлестірмелі қағаздар, компьютер, тест сұрақтары.
Сабақтың жүргізу әдісі: Ойын, сұрақ – жауап, тиянақтау, өзіндік және жұптық
жұмыс, логикалық.
Пәнаралық байланыс: Музыка, өмірмен байланыс, әдебиеттік оқу, дүниетану.
Сабақтың барысы: І Психологиялық дайындық.
ІІ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ІІІ Білімдерін тексеру.
1. Математикалық диктант.
2 + 10, 65 – 53, 8 + 4, 78 – 64, 12 + 0,
2. Балалар, біздің диктанттымыздағы сандарды атап шығайықшы. Кәне, енді 0-
ден 12 – ге дейін тура және кері санайық.
1 слайд
12 алманы 4 тәрелкеге тең бөліп салды. Сонда әр тәрелкеде неше алмадан
салынды?
2 слайд
Әжей шарадағы 4 литр қымызды 4 кесеге тең бөліп құйды.
Әр кесеге неше литр қымыз құйылды?
3 слайд
Ойын «Кім жылдам?»
Әр кеседе тапсырма бар. Егерде тапсырманы тез және қатесіз орындасаң.
Әжейдің қымызынан ауыз тиеді.
4 кеседе 14, 15, 16, 18, деген сандар бар. Осы сандардың нәтижесінде
нөлге шығатындай етіп, бірдей сандарды азайт.
Мысалы: 12 – 6 – 6 = 0
12 – 2 – 2 – 2 – 2 - 2 – 2 = 0
4 слайд
Наурыз мерекесі туралы не білеміз? Мерекені есімізге түсірейік. Кімдер және
қандай өнер көрсетіп еді? Міне, сол наурыз мерекесіне арналған есеп
берілген. Есептің шартын, сұрағын оқып орында. (№4, 182 бетте)
5 слайд
Ойлан, тап!
Бірліктерін қосқанда , ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі
таңбалы санның қосындысын жаз. Оның мәнін тап.
Мысалы: 29 + 29 = 58 58 – 29 = 29
6 слайд
Тақтамен жұмыс
34 + 19 = 53 – 18 = 5 + 9 –
6 =
72 – 18 = 50 – 17 = 17 –
(12 – 5) =
46 + 25 = 71 – 24 = 90 –
(13 – 6) =
ІҮ Қорытынды кезең
Үйге: №5, 183 бет
Бағалау: Өзін - өзі бағалау парағын толтырту.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz