Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Пәнаралық байланыс

Пәні: Математика
Сыныбы: 2 класс
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың бірдей сандарды азайту тақырыбы бойынша
алған білімдері мен білік - дағдыларын анықтау. Берілген тапсырмаларды
дұрыс орындап, әдемі жазуға баулу. 2. Оқушыларды ұйымшылдыққа, бірлікке,
шапшаңдылыққа және тапқырлыққа тәрбиелеу. 3. Оушылардың ақыл ой
қабілеттерін, логикалық ой ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ой -
өрістерін кеңейту.
Сабақтың көрнекілігі: Тірек – схема, дидактикалық материалдар, тақта,
үлестірмелі қағаздар, компьютер, тест сұрақтары.
Сабақтың жүргізу әдісі: Ойын, сұрақ – жауап, тиянақтау, өзіндік және жұптық
жұмыс, логикалық.
Пәнаралық байланыс: Музыка, өмірмен байланыс, әдебиеттік оқу, дүниетану.
Сабақтың барысы: І Психологиялық дайындық.
ІІ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ІІІ Білімдерін тексеру.
1. Математикалық диктант.
2 + 10, 65 – 53, 8 + 4, 78 – 64, 12 + 0,

2. Балалар, біздің диктанттымыздағы сандарды атап шығайықшы. Кәне, енді 0-
ден 12 – ге дейін тура және кері санайық.

1 слайд
12 алманы 4 тәрелкеге тең бөліп салды. Сонда әр тәрелкеде неше алмадан
салынды?

2 слайд
Әжей шарадағы 4 литр қымызды 4 кесеге тең бөліп құйды.
Әр кесеге неше литр қымыз құйылды?

3 слайд
Ойын «Кім жылдам?»
Әр кеседе тапсырма бар. Егерде тапсырманы тез және қатесіз орындасаң.
Әжейдің қымызынан ауыз тиеді.
4 кеседе 14, 15, 16, 18, деген сандар бар. Осы сандардың нәтижесінде
нөлге шығатындай етіп, бірдей сандарды азайт.
Мысалы: 12 – 6 – 6 = 0
12 – 2 – 2 – 2 – 2 - 2 – 2 = 0

4 слайд
Наурыз мерекесі туралы не білеміз? Мерекені есімізге түсірейік. Кімдер және
қандай өнер көрсетіп еді? Міне, сол наурыз мерекесіне арналған есеп
берілген. Есептің шартын, сұрағын оқып орында. (№4, 182 бетте)

5 слайд
Ойлан, тап!
Бірліктерін қосқанда , ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі
таңбалы санның қосындысын жаз. Оның мәнін тап.
Мысалы: 29 + 29 = 58 58 – 29 = 29

6 слайд
Тақтамен жұмыс
34 + 19 = 53 – 18 = 5 + 9 –
6 =
72 – 18 = 50 – 17 = 17 –
(12 – 5) =
46 + 25 = 71 – 24 = 90 –
(13 – 6) =

ІҮ Қорытынды кезең

Үйге: №5, 183 бет
Бағалау: Өзін - өзі бағалау парағын толтырту.

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі өлеңі
Химия пәні мен биология пәнінің тығыз байланыстылығы –оқушының құзіреттілігін арттырады
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Мысал өлеңдері
Химиялық реакция бағыты
Қазақ әдебиеті
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТЫҢ РОЛІ
Өлең тілі
Нәтиже сабақтар Кітап
Ауыл қала
Пәндер