Суреттерді топтастыру арқылы оқушылар зат есімнің түрлерін ажырату

1 сабақ
Қазақ тілі

2 сынып

1 сабақ: Сабақтың тақырыбы
Қазақ тілі: Зат есім
1 сабақ: Сабақтың жалпы мақсаты
Қазақ тілі: Зат есімдердің түрлерін ажырата білу, мәтінде қолдана білу.
1 сабақ: Сабақтың міндеттері
Қазақ тілі:

1. Сөйлем ішінен зат есімді анықтай білуге үйрету.

Жалқы есім мен жалпы есім, олардың жазылу емлесі туралы білімдерін бекіту.

2. Сөздік қорларын молайту.

3. Сауаттылыққа тәрбиелеу.

1 сабақ: Күтілетін нәтиже
Қазақ тілі:

1. Зат есімдердің түрлерін ажырата білу.

2. Сөйлем құруда, әңгіме құрастыруда пайдалана алу.

1 сабақ: Сабақтың көрнекіліктері
Қазақ тілі: Оқулық, суреттер, ақ қағаз, смайлик, спикер.
1 сабақ: Сабақтың әдіс - тәсілдері .
Қазақ тілі: Әңгіме - дебат, топтастыру, АКТ, ой тастау, СТО
1 сабақ: Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары
1 сабақ: Мұғалімнің іс-әрекеті
Қазақ тілі: Уақыты
2 сынып:

Оқушының іс-әрекеті

1 сабақ:

І. Ұйым кезеңі:

а) Шаттық шеңбері.

Қазақ тілі: 2 мин
2 сынып:

Оқушылар бір -біріне сәттілік тілейді.

Оқушылар суреттерді таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады.

1 сабақ: ә) Жемістердің суреттерін таңдау арқылы топқа бөлу.
Қазақ тілі:
1 сабақ:

ІІ. Өткенді қайталау.

а) Әңгіме - дебат.

Сұрақ қою арқылы зат есім туралы білімдерін еске түсіру.

- Зат есім дегеніміз не?

- Зат есімдер қандай сұрақтарға жауап береді?

- Зат есімнің қандай түрлерін білесіңдер?

- Мысал келтір.

Қазақ тілі: 3 мин
2 сынып:

Оқушылар зат есім туралы білімдерін еске түсіреді. Топ бір - біріне сұрақ қояды.

Зат есімнің жекеше, көпше түрлерін ажыратады, мысал келтіреді.

1 сабақ:

ІІ. Жаңа сабақ:

АКТ - мен жұмыс.

а) Суреттерге қарай отырып зат есімдерді атау.

- Суреттерді топтастыру арқылы оқушылар зат есімнің түрлерін ажырату.

- Суреттерге байланысты сұрақ қою арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.

ә) Оқулықпен жұмыс.

1 - жаттығу. (Ой тастау)

«Кесе» дегеніміз не?

Кесе - ыдыс. Оны шай, сұйық тамақ ішуге қолданады. Кесенің беті ашық, дөңгелек етіп жасалады. Ағаштан жасалған мұндай ыдыстар кесеге жатпайды. Оны тостаған дейді. Кесе фасфордан ғана жасалады. Сыртына түрлі ою - өрнектер салынады.

б) Топтық жұмыс.

3 -жаттығу.

Тірек сөздерді пайдалана отырып, суретпен әңгіме құрастыру.

Төбешік, қоңыраугүл, жұлдызшы, кітаптар, күнтізбе, зейнеткер, құмыралар, жаңылтпаш, бөдене, жылғалар, ошақ, құмырсқалар.

в) Деңгейлік тапсырмалар.

Бүгін мектепте ертеңглілік өтті. Ертеңгілік халықтар достығына арналды. Өйткені біздің елімізде көптеген ұлттар тату - тәтті тұрады.

Мерекеде оқушылар өнерлерін көрсетті. Асқар қазақ тілінде өлең оқыды. Асан әдемі ән шырқады. Ертеңгілік қызық өтті.

Тапсырмалар:

1. Зат есімдердің астын сыз.

2. Жекеше зат есімді көпше түрге айналдыр.

3. Зат есімдермен сөйлем құрастыр.

Қазақ тілі:

6 мин

8 мин

9 мин

8 мин

2 сынып:

Оқушылар суретті атай отырып зат есімдерді көреді, есте сақтайды, оларға сұрақ қояды.

Зат есімдерді көпше, жекеше түрлеріне топтайды. Сөйлем құрастырады.

Оқушылар кесе туралы білімдерін ортаға салады.

Жаттығу жазбаша орындайды.

Оқушылар тірек сөздерді пайдалана отырып, топта суретпен әңгіме құрастырады.

Өз жұмысын постерға түсіріп, қорғауға үйренеді.

Тапсырмалар бойынша әртүрлі деңгейдегі оқушылардың бірлескен жұмысы жүреді. Оқушылар бір тапсырмадан келесі тапсырмаға өз біліміне сүйене отырып жылжиды.

1 сабақ:

Сергіту сәті:

«Мен еңбекқор баламын» ойыны.

Ойынның ережесі:

Мұғалім «Сен үйде не істейсің?» деп бір балаға доп лақтырады. Ол келесі балаға сол сұрақты қойып жалғастырады.

Қазақ тілі: 1 мин
2 сынып: Оқушылар бір - біріне сұрақ қоя отырып, ойынды жалғастырады.
1 сабақ:

3) Шығармашылық жұмыс.

2 - жаттығуды пайдаланып кім? кімдер? сұрақтарын қатыстырып,

2-3 сөйлем құрастырады, зат есімге талдау жасайды.

Қазақ тілі: 4 мин
2 сынып:

Зат есімді әңгіме құрастыруда пайдаланады.

«Неге» сұрағы арқылы оқушыларға

ой тастау.

1 сабақ:

ІV. Сабақты бекіту:

Жұмбақ шешу.

а) Қалың киімді ұнатады, шешіндірсең жылатады. (пияз)

ә) Аяғы біреу, қолы жоқ,

өзі сөйлей білмейді.

салған ізі сөйлейді. (қалам)

б) Күн күледі,

жер түледі. (көктем)

Қазақ тілі: 2, 5 мин
2 сынып:

Жұмбақ шеше отырып, алған білімдерін жинақтайды.

Жұмбақтың жауабын талдайды.

1 сабақ:

V. Бағалау:

Бағдаршам.

Топпен жұмысты спикердің бағалауы.

Критерии арқылы мұғалімнің бағалауы.

Сабақ үстінде мұғалімнің мадақтауы.

Қазақ тілі: 1 мин
2 сынып:

Өздері бір-бірін бағалайды.

Күнделіктеріне баға қою.

1 сабақ: ҮІ. Үйде: бет 214 2 - жаттығу
Қазақ тілі: 0, 5 мин
2 сынып: Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Ұқсас жұмыстар
Спорт - денсаулық кепілі. Сын есім және оның түрлері
Жинақтық сан есім
Мұғалім оқушылардың сұрақтарға толық
Сын есім жайлы
Заттың салмағы
Сын есімнің емлесі
Тіл білімінің салалары
Есімдіктерді қайталау
Сілтеу есімдігі
Зат есім, сөз таптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz