Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бақылау шығарма

« » қыркүйек 2010 – 2011 оқу жылы

Бекітілді: Келісілді:
Қаралды:
Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі:
Пән бірлестік жетекшісі:

_______________________ ____________________
_________________________
Математика 2 сынып
| | ІІІ тоқсан-40 сағат Ауызша қосу және азайту әдістері-21 сағат (ІІ кезең)|
|1-3 |
|14 |Сандарды қосу және азайту |
|1 |
|1 |М.Әуезов.Әбілмансұр. |
|1 |Жамбыл.Алатау. |1 |
|1 |Сөз туралы түсінік |1 | |95 | |
|1 |Сөз таптары туралы түсінік |1 | |122 | | |
|2 |Зат есім |3 | |
|1 |Сын есім |6 |
|10 |Наурыз мерекесі |1 |
|1 |Түйме қадау. Жұмыс тігістері |1 | |82 | | | |

1 |Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі |1 | |80-81 | |сурет | |әңгімелеу | | |
|2 |Жануарларға да ауа керек |1 | |82 | | | | | | | |3 |Жарық-жануарлар
тіршілігіне қажетті жағдай.Жануарлар қыста қалай жылынады. |1 | |84-86 | |
| | | |тест | |4 |Сусыз тіршілік жоқ. |1 | |87 | | | |пікірталас |сурет
|оқу | |5 |Жануарлар немен қоректенеді? |1 | |88 | |сурет |еңбек | | |оқу |
|6 |Жануарлар жемін қалай аулайды? |1 | |90 | | |бейнелеу | | | | |7
|Байқатпайтын және қорғанатын реңдер |1 | |92 |
Байқатпайтын және қорғанатын реңдер туралы,

Ұрпақ-тіршіліктің жалғасы

Жануарлардың бір біріне қайырымдылығы туралы түсінік беру.

Оқушының алған білімін пысықтау, тиянақтау, есепке алу

Адам құқығының жалпыға бірдей Декларациясынан үзінділер оқып түсініктер
беру.

Халықтар достығы Қазақстан Республикасының астанасы, әрбір қалалар
дың өзіне тән байлық
тары,ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Егіншілік, Бақ пен жүзім шаруашылығы. Мал шаруашылығы Адамдардың қалымен
жасалған бұйымдар,адам өміріне қажетті заттар,
бұйымдар, машиналар.

.Кітапхана туралы түсінік беру. Кітап қайдан келді?
Кітаптың шығу тарихы.
Оқушының алған білімін пысықтау, тиянақтау, есепке алу

| | | |шығарма | | |8 |Сақтандырғыш рең |1 | |94 | | | | | | | |9 |Әр
құсқа өз тұмсығы қажет |1 | |96 | |букл | |бақылау |Сар. жұм |оқу | |10
|Ұрпақ-тіршіліктің жалғасы |1 | |97 | | | | | | | |11 |Жануарлардың бір-
біріне қайырымдылығы |1 | |100 | |30 | |Картамен жұмыс | | | |12 |Адам және
өсімдіктер мен жануарлар |1 | |103 | | | | | | | |13 |Өсімдіктер мен
жануарлардың<<Қызыл кітабы>> |1 | |105 | | | | | | | |14 |Қайталау сабағы
|1 | |109 | |букл | |Карта |бақылау |тест оқу | | V
бөлім.Отан | | | | | | | |Сар/ жұм | | | |15 |Сенің өмірің туралы заң. |1 |
|112 | | | | | | | |16 |Адам құқығының жалпыға бірдей Декларациясынан
үзінділер |1 | |113 | | | | | | | |17 |Біздің Отанымыз |1 | |114 | | |
|Сар/ жұм | | | |18 |Халықтар достығы |1 | |116 | | | | | | | |19 |Астана-
Қазақстан Республикасының астанасы |1 | |118 | | | | | | | |20 |Алматы |1 |
|119 | |букл | |Сар/ жұм |сұрақтар | | |21 |Қарағанды |1 | |122 | | | | |
|тест | |22 |Маңғыстау |1 | |124 | | | |Сар/ жұм |Мақал | | |23 |Каспийдін
“тірі алтыны” |1 | |125 | | | | |Мәтел | | |24 |Егіншілік |1 | |127 | | | |
| | | |25 |“Ақ алтынды”аймақта |1 | |129 | | | |Бақылау |шығарма | | |26
|Бақ пен жүзім шаруашылығы |1 | |131 | | | | | | | |27 |Ұшқыш |1 | |133 | |
| | | |Тест | |28 |Мал шаруашылығы |1 | |135 | | | |зерттеу |шығарма | |
|29 |Мұрат атай |1 | |138 | | | |Сар/ жұм | | | |30 |Бұлар қайдан шығады?
|1 | |139 | | | | | | | |31 |Етік қайдан пайда болды? |1 | |141 | | | | | |
| |32 |Қол не үшін керек? |1 | |143 | | | | | |тест | |33 |Ең басты жұмыс
|1 | |145 | | | | | | | |34 |Біздің көшедегі машиналар |1 | |146 | | | | |
| | |35 |Кітап-білім бұлағы.Кітапхана |1 | |148 | | | | | | | |36 |Кітап
қайдан келді? |1 | |150 | | | | | | | |37 |Алдымен істі тындыр,содан кейін-
қыдыр |1 | |153 | | | | | | | |38 |Жалпы шолу,Қайталау. |1 | |155 | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Құрама тест
Суретшілер шығармалары
Сандарды қосу және азайту
Түйебай әңгімесінің кейіпкерлері кімдер
Оқушылардың мазмұндама мен шығарма жұмыстарынан жіберген қателерін түзету жолдары
Сынып жұмысы
Өсімдік - тірі ағза
Қалта телефоны туралы мәлімет
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып
Пәндер