Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бисерден көбелек тоқу

Технология пәні
6-сынып. 2 сағат

|Мерзімі |10.12.2011 ж |2011-2012 оқу жылы |
|Сабақтың атауы |Бисерден көбелек тоқу |
|Сілтеме |Алматыкітап. /Технология/ 268 бет |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға бисерден бұйым жасау әдістері туралы түсінік беру, |
| |үйрету. Бисермен бұйым жасау арқылы қол икемділігін дамытуға |
| |кәсіпкерлік бейімділігін қалыптастыру, іскерлік өнерге баулу. |
| |Өз бетінше жұмыс істеуге, ынта –ықыласын, шығармашылық қиялын |
| |дамыту. |
|Оқыту нәтижесі |Бунақденелілермен танысады, бисерлердің түсін таңдай отырып, |
| |көбелек тоқуды үйренеді. |
|Негізгі идеялары|Жұппен жұмыс жасату арқылы оқушыларды ұйымшылдықпен жұмыс |
| |атқаруға шақыру. Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы дарынды |
| |оқушылармен жұмыс жүргізу. |
|Тапсырмалар |Мұғалім тарапынан берілетін |Оқушыдан күтілетін |Көрнекілі|
| |тапсырмалар |іс-әрекет, нәтиже |к, слайд,|
| | | |видео |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды ұйымдастыру. |Алған көбелектің жарты |2,3-слайд|
|кезеңі |Сабақтың мақсатымен |суреті бойынша | |
| |таныстырамын. |сәйкестендіріп екінші | |
| |Көбелектерді екіге бөліп, |жартысын таба отырып | |
| |араластырып оқушыларға |серіктес болады. | |
| |таратамын. Олар көбелектің | | |
| |екі жартысын біріктіріп, | | |
| |бір-бірімен жұптасады. | | |
| | | | |
|Бағалау |Тақтада бағалау критерийлері:|Бағалау критерийлерімен| |
|критерийлары |Теорияны меңгеруі |танысады. | |
| |Бунақденелілер туралы жаңа | | |
| |мәліметтер | | |
| |Практикалық жұмыс | | |
| |Жұптың жұмысына ортақ баға | | |
|Қызығушылығын |Қызығушылығын ояту мақсатында|Әйгерім Қалаубаеваның |3-слайд |
|ояту |Әйгерім Қалаубаеваның |«Көбелек» әніне | |
| |«Көбелек» әніне түсірілген |түсірілген бейнебаянмен| |
| |бейнебаянын көрсетемін. Ән |танысады. Бейнебаянды | |
| |не туралы? |көргеннен кейін әннің | |
| | |көбелек жайында екенін | |
| | |анықтайды және сабаққа | |
| | |әкелген бисерлерден | |
| | |көбелек | |
| | |жасайтындықтарын | |
| | |ұққандарын айтады. | |
|1-тапсырма |Бунақденелілер туралы бейне |Бейне фильмді |5,6-слайд|
| |фильм көрсетемін. Көбелектің |тамашалайды, көбелек | |
| |жаңа түрлерімен таныстырамын |туралы жаңа | |
| | |мәліметтермен танысады,| |
| | |жұппен не ұққандары | |
| | |жайлы айтады. | |
| | |Көбелектің жаңа | |
| | |түрлерімен танысады. | |
|2-тапсырма |Технологиялық картаға сүйеніп|Технологиялық картаға |7-слайд |
| |көбелектің суретін салуды |сүйеніп көбелектің | |
| |тапсырамын, Симметрия |суретін салады, сұраққа| |
| |дегеніміз не? деген сұрақ |қаншалықты | |
| |қоямын. |білетіндіктеріне қарай | |
| | |жауап береді. | |
|3-тапсырма |Бисер туралы жаңа мәлімет |Бисер туралы жаңа |8,9-слайд|
| |беремін. |мәліметті оқып, жұппен | |
| | |талдап, бір-бірлеріне | |
| | |сұрақ қою арқылы не | |
| | |ұққандарын айтады. | |
|4-тапсырма |«Галереяға саяхат» |Бисерден жасалған |10,11,12-|
| | |бұйымдардың |слайд |
| | |суреттерімен, жоғарғы | |
| | |сынып оқушыларының | |
| | |бисерден жасаған | |
| | |бұйымдарымен танысады. | |
|5-тапсырма |Бұйым жасауға қажетті |Жұппен ақылдасып, ортақ| |
| |бисердің түстерін таңдатқызу.|бір шешімге келіп, | |
| | |түстер үйлесімдігін | |
| | |жасап, бисердің | |
| | |түстерін таңдайды. | |
|6-тапсырма |Қауіпсіздік ережелерін сұрау.|Қауіпсіздік ережесін |13-слайд |
| | |еске түсіру арқылы | |
| | |жауап береді. | |
|7-тапсырма |Практикалық жұмыс |Практикалық жұмыстың |16-22-сла|
| |Технологиялық карта |алдында бұйым жасауға |йд |
| |таратылады. |қажетті | |
| |Көбелекті тоқуға арналған |құрал-жабдықтарын | |
| |көбелек тоқудың жолдары, |дайындайды. | |
| |кезегі көрсетілген | | |
| |презентацияны ұсыну. | | |
| |Жай әуенді музыка қосып | | |
| |қоямын. | | |
| |Сергіту сәті |Слайд бойынша сергіту |23-слайд |
| | |сәтін жасайды. | |
|Бекіту |«3 қадамды сұхбат», |Тақырып бойынша |24-слайд |
| |оқушылардың практикалық |бір-біріне сұрақтар | |
| |жұмыстарын тексеремін. |қояды. Қаншалықты дайын| |
| |Жіберілген қателіктер бойынша|болған жұмыстарын | |
| |ескерту жасаймын. |көрсетеді. | |
|Қорытынды |Жаңа сабақ бойынша Не |Сабақ бойынша не |25-слайд |
| |үйрендік? деген сұрақ қоямын |үйренгендері туралы | |
| | |жұппен ақылдасып жауап | |
| | |береді. | |
|Оқушыларды |Сабақ соңында бағалау | | |
|бағалау |критерийлері бойынша | | |
| |бағалау.. | | |
|Үйге тапсырма |Көбелекті аяқтап тоқып келу. |Күнделікке үй |26-слайд |
|беру |, Технологиялық картаны, |тапсырмасын жазып | |
| |жасалу жолы көрсетілген |алады, технологиялық | |
| |слайдтарды салып алуды |картаны, жасалу жолы | |
| |ұсынамын. |көрсетілген слайдтарды | |
| | |алады. | |

Ұқсас жұмыстар
Сыйлық заттар дайындау. Шашқа арналған әшекей бұйым
Бисермен гүл тоқу
Жай бисер
Бисерден аққайың жасау
Бисерден жасалатын бұйымдар
Моншақтан гүл тоқу, гүл шоғыры
Бисерден жасалған гүлдесте
Бисер тоқу
Бисерден бұйымдар жасау технологиясы
Бисер тоқудың әдістері
Пәндер