Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бисерден көбелек тоқу
Технология пәні
6-сынып. 2 сағат
|Мерзімі |10.12.2011 ж |2011-2012 оқу жылы |
|Сабақтың атауы |Бисерден көбелек тоқу |
|Сілтеме |Алматыкітап. /Технология/ 268 бет |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға бисерден бұйым жасау әдістері туралы түсінік беру, |
| |үйрету. Бисермен бұйым жасау арқылы қол икемділігін дамытуға |
| |кәсіпкерлік бейімділігін қалыптастыру, іскерлік өнерге баулу. |
| |Өз бетінше жұмыс істеуге, ынта –ықыласын, шығармашылық қиялын |
| |дамыту. |
|Оқыту нәтижесі |Бунақденелілермен танысады, бисерлердің түсін таңдай отырып, |
| |көбелек тоқуды үйренеді. |
|Негізгі идеялары|Жұппен жұмыс жасату арқылы оқушыларды ұйымшылдықпен жұмыс |
| |атқаруға шақыру. Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы дарынды |
| |оқушылармен жұмыс жүргізу. |
|Тапсырмалар |Мұғалім тарапынан берілетін |Оқушыдан күтілетін |Көрнекілі|
| |тапсырмалар |іс-әрекет, нәтиже |к, слайд,|
| | | |видео |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды ұйымдастыру. |Алған көбелектің жарты |2,3-слайд|
|кезеңі |Сабақтың мақсатымен |суреті бойынша | |
| |таныстырамын. |сәйкестендіріп екінші | |
| |Көбелектерді екіге бөліп, |жартысын таба отырып | |
| |араластырып оқушыларға |серіктес болады. | |
| |таратамын. Олар көбелектің | | |
| |екі жартысын біріктіріп, | | |
| |бір-бірімен жұптасады. | | |
| | | | |
|Бағалау |Тақтада бағалау критерийлері:|Бағалау критерийлерімен| |
|критерийлары |Теорияны меңгеруі |танысады. | |
| |Бунақденелілер туралы жаңа | | |
| |мәліметтер | | |
| |Практикалық жұмыс | | |
| |Жұптың жұмысына ортақ баға | | |
|Қызығушылығын |Қызығушылығын ояту мақсатында|Әйгерім Қалаубаеваның |3-слайд |
|ояту |Әйгерім Қалаубаеваның |«Көбелек» әніне | |
| |«Көбелек» әніне түсірілген |түсірілген бейнебаянмен| |
| |бейнебаянын көрсетемін. Ән |танысады. Бейнебаянды | |
| |не туралы? |көргеннен кейін әннің | |
| | |көбелек жайында екенін | |
| | |анықтайды және сабаққа | |
| | |әкелген бисерлерден | |
| | |көбелек | |
| | |жасайтындықтарын | |
| | |ұққандарын айтады. | |
|1-тапсырма |Бунақденелілер туралы бейне |Бейне фильмді |5,6-слайд|
| |фильм көрсетемін. Көбелектің |тамашалайды, көбелек | |
| |жаңа түрлерімен таныстырамын |туралы жаңа | |
| | |мәліметтермен танысады,| |
| | |жұппен не ұққандары | |
| | |жайлы айтады. | |
| | |Көбелектің жаңа | |
| | |түрлерімен танысады. | |
|2-тапсырма |Технологиялық картаға сүйеніп|Технологиялық картаға |7-слайд |
| |көбелектің суретін салуды |сүйеніп көбелектің | |
| |тапсырамын, Симметрия |суретін салады, сұраққа| |
| |дегеніміз не? деген сұрақ |қаншалықты | |
| |қоямын. |білетіндіктеріне қарай | |
| | |жауап береді. | |
|3-тапсырма |Бисер туралы жаңа мәлімет |Бисер туралы жаңа |8,9-слайд|
| |беремін. |мәліметті оқып, жұппен | |
| | |талдап, бір-бірлеріне | |
| | |сұрақ қою арқылы не | |
| | |ұққандарын айтады. | |
|4-тапсырма |«Галереяға саяхат» |Бисерден жасалған |10,11,12-|
| | |бұйымдардың |слайд |
| | |суреттерімен, жоғарғы | |
| | |сынып оқушыларының | |
| | |бисерден жасаған | |
| | |бұйымдарымен танысады. | |
|5-тапсырма |Бұйым жасауға қажетті |Жұппен ақылдасып, ортақ| |
| |бисердің түстерін таңдатқызу.|бір шешімге келіп, | |
| | |түстер үйлесімдігін | |
| | |жасап, бисердің | |
| | |түстерін таңдайды. | |
|6-тапсырма |Қауіпсіздік ережелерін сұрау.|Қауіпсіздік ережесін |13-слайд |
| | |еске түсіру арқылы | |
| | |жауап береді. | |
|7-тапсырма |Практикалық жұмыс |Практикалық жұмыстың |16-22-сла|
| |Технологиялық карта |алдында бұйым жасауға |йд |
| |таратылады. |қажетті | |
| |Көбелекті тоқуға арналған |құрал-жабдықтарын | |
| |көбелек тоқудың жолдары, |дайындайды. | |
| |кезегі көрсетілген | | |
| |презентацияны ұсыну. | | |
| |Жай әуенді музыка қосып | | |
| |қоямын. | | |
| |Сергіту сәті |Слайд бойынша сергіту |23-слайд |
| | |сәтін жасайды. | |
|Бекіту |«3 қадамды сұхбат», |Тақырып бойынша |24-слайд |
| |оқушылардың практикалық |бір-біріне сұрақтар | |
| |жұмыстарын тексеремін. |қояды. Қаншалықты дайын| |
| |Жіберілген қателіктер бойынша|болған жұмыстарын | |
| |ескерту жасаймын. |көрсетеді. | |
|Қорытынды |Жаңа сабақ бойынша Не |Сабақ бойынша не |25-слайд |
| |үйрендік? деген сұрақ қоямын |үйренгендері туралы | |
| | |жұппен ақылдасып жауап | |
| | |береді. | |
|Оқушыларды |Сабақ соңында бағалау | | |
|бағалау |критерийлері бойынша | | |
| |бағалау.. | | |
|Үйге тапсырма |Көбелекті аяқтап тоқып келу. |Күнделікке үй |26-слайд |
|беру |, Технологиялық картаны, |тапсырмасын жазып | |
| |жасалу жолы көрсетілген |алады, технологиялық | |
| |слайдтарды салып алуды |картаны, жасалу жолы | |
| |ұсынамын. |көрсетілген слайдтарды | |
| | |алады. | |
6-сынып. 2 сағат
|Мерзімі |10.12.2011 ж |2011-2012 оқу жылы |
|Сабақтың атауы |Бисерден көбелек тоқу |
|Сілтеме |Алматыкітап. /Технология/ 268 бет |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға бисерден бұйым жасау әдістері туралы түсінік беру, |
| |үйрету. Бисермен бұйым жасау арқылы қол икемділігін дамытуға |
| |кәсіпкерлік бейімділігін қалыптастыру, іскерлік өнерге баулу. |
| |Өз бетінше жұмыс істеуге, ынта –ықыласын, шығармашылық қиялын |
| |дамыту. |
|Оқыту нәтижесі |Бунақденелілермен танысады, бисерлердің түсін таңдай отырып, |
| |көбелек тоқуды үйренеді. |
|Негізгі идеялары|Жұппен жұмыс жасату арқылы оқушыларды ұйымшылдықпен жұмыс |
| |атқаруға шақыру. Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы дарынды |
| |оқушылармен жұмыс жүргізу. |
|Тапсырмалар |Мұғалім тарапынан берілетін |Оқушыдан күтілетін |Көрнекілі|
| |тапсырмалар |іс-әрекет, нәтиже |к, слайд,|
| | | |видео |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды ұйымдастыру. |Алған көбелектің жарты |2,3-слайд|
|кезеңі |Сабақтың мақсатымен |суреті бойынша | |
| |таныстырамын. |сәйкестендіріп екінші | |
| |Көбелектерді екіге бөліп, |жартысын таба отырып | |
| |араластырып оқушыларға |серіктес болады. | |
| |таратамын. Олар көбелектің | | |
| |екі жартысын біріктіріп, | | |
| |бір-бірімен жұптасады. | | |
| | | | |
|Бағалау |Тақтада бағалау критерийлері:|Бағалау критерийлерімен| |
|критерийлары |Теорияны меңгеруі |танысады. | |
| |Бунақденелілер туралы жаңа | | |
| |мәліметтер | | |
| |Практикалық жұмыс | | |
| |Жұптың жұмысына ортақ баға | | |
|Қызығушылығын |Қызығушылығын ояту мақсатында|Әйгерім Қалаубаеваның |3-слайд |
|ояту |Әйгерім Қалаубаеваның |«Көбелек» әніне | |
| |«Көбелек» әніне түсірілген |түсірілген бейнебаянмен| |
| |бейнебаянын көрсетемін. Ән |танысады. Бейнебаянды | |
| |не туралы? |көргеннен кейін әннің | |
| | |көбелек жайында екенін | |
| | |анықтайды және сабаққа | |
| | |әкелген бисерлерден | |
| | |көбелек | |
| | |жасайтындықтарын | |
| | |ұққандарын айтады. | |
|1-тапсырма |Бунақденелілер туралы бейне |Бейне фильмді |5,6-слайд|
| |фильм көрсетемін. Көбелектің |тамашалайды, көбелек | |
| |жаңа түрлерімен таныстырамын |туралы жаңа | |
| | |мәліметтермен танысады,| |
| | |жұппен не ұққандары | |
| | |жайлы айтады. | |
| | |Көбелектің жаңа | |
| | |түрлерімен танысады. | |
|2-тапсырма |Технологиялық картаға сүйеніп|Технологиялық картаға |7-слайд |
| |көбелектің суретін салуды |сүйеніп көбелектің | |
| |тапсырамын, Симметрия |суретін салады, сұраққа| |
| |дегеніміз не? деген сұрақ |қаншалықты | |
| |қоямын. |білетіндіктеріне қарай | |
| | |жауап береді. | |
|3-тапсырма |Бисер туралы жаңа мәлімет |Бисер туралы жаңа |8,9-слайд|
| |беремін. |мәліметті оқып, жұппен | |
| | |талдап, бір-бірлеріне | |
| | |сұрақ қою арқылы не | |
| | |ұққандарын айтады. | |
|4-тапсырма |«Галереяға саяхат» |Бисерден жасалған |10,11,12-|
| | |бұйымдардың |слайд |
| | |суреттерімен, жоғарғы | |
| | |сынып оқушыларының | |
| | |бисерден жасаған | |
| | |бұйымдарымен танысады. | |
|5-тапсырма |Бұйым жасауға қажетті |Жұппен ақылдасып, ортақ| |
| |бисердің түстерін таңдатқызу.|бір шешімге келіп, | |
| | |түстер үйлесімдігін | |
| | |жасап, бисердің | |
| | |түстерін таңдайды. | |
|6-тапсырма |Қауіпсіздік ережелерін сұрау.|Қауіпсіздік ережесін |13-слайд |
| | |еске түсіру арқылы | |
| | |жауап береді. | |
|7-тапсырма |Практикалық жұмыс |Практикалық жұмыстың |16-22-сла|
| |Технологиялық карта |алдында бұйым жасауға |йд |
| |таратылады. |қажетті | |
| |Көбелекті тоқуға арналған |құрал-жабдықтарын | |
| |көбелек тоқудың жолдары, |дайындайды. | |
| |кезегі көрсетілген | | |
| |презентацияны ұсыну. | | |
| |Жай әуенді музыка қосып | | |
| |қоямын. | | |
| |Сергіту сәті |Слайд бойынша сергіту |23-слайд |
| | |сәтін жасайды. | |
|Бекіту |«3 қадамды сұхбат», |Тақырып бойынша |24-слайд |
| |оқушылардың практикалық |бір-біріне сұрақтар | |
| |жұмыстарын тексеремін. |қояды. Қаншалықты дайын| |
| |Жіберілген қателіктер бойынша|болған жұмыстарын | |
| |ескерту жасаймын. |көрсетеді. | |
|Қорытынды |Жаңа сабақ бойынша Не |Сабақ бойынша не |25-слайд |
| |үйрендік? деген сұрақ қоямын |үйренгендері туралы | |
| | |жұппен ақылдасып жауап | |
| | |береді. | |
|Оқушыларды |Сабақ соңында бағалау | | |
|бағалау |критерийлері бойынша | | |
| |бағалау.. | | |
|Үйге тапсырма |Көбелекті аяқтап тоқып келу. |Күнделікке үй |26-слайд |
|беру |, Технологиялық картаны, |тапсырмасын жазып | |
| |жасалу жолы көрсетілген |алады, технологиялық | |
| |слайдтарды салып алуды |картаны, жасалу жолы | |
| |ұсынамын. |көрсетілген слайдтарды | |
| | |алады. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz