Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топтың пікірі

Ізденіс. Шығармашылық. Тәжірбие. Ортақ әдіс.

Шеберлік сыныбы.

Мираш Өтеғалиева Мұхит атындағы орта жалпы білім
беретін мектебінің 1 санатты қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі

Мазмұны
Алғы сөз
Пәндік сабақтар
тарау Сыныптан тыс жұмыстар
тарау Әдістемелік баяндама

Қазақ әдебиеті сынып

Сабақтың тақырыбы:

Мақсаты:

Сабақтың тақырыбы: Ақан Қорамсаұлы өмірі мен шығармашылығын қайталау.
Сабақтың білімділік мақсаты: Ақан Қорамсаұлы туралы ойларын тереңдету,
оның шығармаларын сын тұрғысынан бағалай білуге үйрету, ізденгіш қасиетін
арттыру, дамытушылық: оқушылардың Ақан туралы білімдерін
ұштастыру,жинақтау,тәрбиелілік: Ақанды сүйе білуге, оның өлеңдері арқылы
табиғатты, елді, жерді қадірлеуге, сабақ барысында бір-бірін құрметтеуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау,Сын тұрғысынан ойлау сабағы.
Әдістері: Сұрақ-жауап, талдау, салыстыру, топтастыру.
Көрнекіліктері: компьютер, слайд,Ақан сері шығармашылығына арналған кітап
көрмесі, сабаққа қажетті плакаттар,нақыл сөз.

Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру
ІІ Қызығушылығын ояту.Жылқы,Қыран, ит бейнесін слайдтан көрсетіледі.(Ақан
өміріне байланысы)
ІІІ Үй тапсырмасымен жұмыс.
І топ «Топтастыру» әдісі Ақан туралы не білдім?

ІІ топ «Үш жақты күнделік» әдісі Ақан өлеңдерінің шығу тарихы

|Өлеңнің аты |үзінді |түйінді |
| | | |

ІІІ топ «Эйлер шеңберін толтыру»әдісі
Ұқсас шығармаларды салыстыру.

Көмекші-нұсқау топ: Сұрақтар дайындайды.

ІҮ Мағынаны тану
Сұраққа жауап бере білеміз бе?
«Сандар сөйлейді»әдісі.

1. 1843ж. 13жас.3жыл. 16жас.70жыл.1913ж

2. Жалғастыру тест. Өлең жолдарын аяқта.

Ауылым қонған Сырымбет жел жағына,
Артық туған бала едің ел бағына.
Бидайыққа лайық дейтін, сәулем,
Бөктергінің іліндің тырнағына.
Құлагер құнанында керім еді,
Нағашым сұрағанда беріп еді.
Ат қоса Ерейменге барғанымда,
Бір сыншы көзі шыққыр көріп еді.
3. Ақан трагедиясына кім кінәлі?
Қорытынды:
Интервью әдісі:
| |Ғалым пікірі |Топтың |
| | |пікірі |
|1. |«Ақан сері заманның озып туған, талай | |
| |тамаша тарлан тұлғалардан асып биік | |
| |тұрған,бірде күлісіп,бірде бүрісіп | |
| |ғұмыр кешкен сал-серілердің падишасы» | |
| |Серік Негимов. | |
| | | |
|2. | | |
| |«Тәңірдің берген бағына кім | |
| |таласады?Ақан-ел сүйген, елмен туысқан | |
| |ақын»,-деп Мұхтар Әуезов зор бағасын | |
| |әні мен жырына берген екен. | |
|3. | | |
| |«Ақан өзіне-өзі мәңгі жоғалмас | |
| |ескерткіш соққан ұлы ақын,әнші, | |
| |халқымның сал-серілік салтының озығын | |
| |өзінің бөлек болмысымен биікке | |
| |көтерген..асқақ тұлға»-дейді Сәкен | |
| |Жүнісов. | |

Ойтолғаныс.
«Біліміңді байқап көр» /тест жұмысы/
1. Ақан өмір сүрген жылдары.
а)1844-1913 ә) 1843-1913 б) 1843-1914
2.Аспанда ұшып жүрген сен ақ тұйғын,-
Екеуден үшке жеткен тілегіңіз,...қай өлеңінен үзінді?
а) «Қалқа бала» «Сырымбет» «Жақсы мен жаман»
3.Қызылжар қаласына неше жасында келеді?
а) 13 ә) 14 б) 12
4.Үш –ақ ай бірге отасқан жары.
а)Бәтима ә) Ұрқия б) Ақтоқты
5.Құлагерді кімнен сатып алады?
а) Шөкетай ә)Шөмше б)Сайрат
6. Ақанды Омбы қаласына ертіп барған төре.
а)Абай төре ә) Шыңғыс тере б) Шөже
7. «Айтамын замандасқа біраз кеңес»деген өлеңінде жігіт адамның неше
түріне сипаттама берген.
а ) 13 ә) 14б) 15
8.Білінер жер жақсысы қыс келгенде,
Көрінер көлдің көркі құс келгенде,….қай өлеңнен үзінді?
а) «Қараторғай» ә)«Жақсы мен жаман» б) «Балқадиша»
9.Ақан қай жерде дүниеге келген?
а) Қоскөл ә)Жөкей б) Сандыбай
10. Құлагер қанша аттың алдында жалғыз озып келді?
А) 240 ә)300 б)200
11.3 жыл кімнің медресесінде оқиды?
а) Уәлиахун ә) уәли б) Бекбос
12. Әншінің талантына,орындаушылық шеберлігіне,әсем дауысына патша
мұрагаріқандай сый-құрмет көрсетеді?
а)күміс медальмен марапаттайды.ә) алтын медальмен марапаттайды.б)қола
медальмен марапаттайды.
Бағалау парағы:
|Топ |Білім|іздену|Қолдану |Сөйлеу |Бағалау|Мұғалім |
| | |і | |мәнері | |бағасы |
|І | | | | | | |
|ІІ | | | | | | |
|ІІІ | | | | | | |

Үйге тапсырма: «Халқының ардақтысы-Ақан сері»

-----------------------
Ақан

Ұқсастығы

Автор

Шығарма

Ұқсас жұмыстар
Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі
Бапкерлер жарысы
Туберкулез-қатерлі дерт. 8 сынып
Өктемшіл көшбасшылық
Шешендік сөздер
Мәдени ескерткіштермен таныстыру
Зиянды әдеттер және олардың алдын алу
Лагерьдегі қызықты күн
Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары
Көңілді тапқырлар клубы математикадан сыныптан тыс іс-шара
Пәндер