Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Лекция мод сандарды қосу
Солтүстік Қазақстан облысы
Тайынша ауданы
Тайынша қаласы № 5 орта мектебі
Бағдарлама
Математикалық логика
Орта жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математикалық
бағытындағы
6 сыныбына арналған кәсіби білім беру
Тайынша қаласы
Бағдарлама
Математикалық логика
Орта жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математикалық
бағытындағы
6 сыныбына арналған кәсіби білім беру
Автор: Оразова Гүлзира Қазиқызы
Тайынша қаласының № 5 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Әдебиеттер тізімі:
1. А.Е. Алдамұратова «Математика» 2006 жыл
2. Бияров Т.Н. «Элементар математика есептерінің жинағы» 1992 жыл
3. Е.А.Тұяқов «Оқушы анықтамасы» 2005 жыл
4. «Математика және физика журналы» 2009 жыл
5. Исмаил Акйол «Математика» 2005 жыл
ӘК қаралды: Бекітемін:
Жарқынбаева Г.З.
-----------------------------------------------------------------------
Бағдарлама
Математикалық логика
Орта жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математикалық
бағытындағы
6 сыныбына арналған кәсіби білім беру
Автор: Оразова Гүлзира Қазиқызы
Тайынша қаласының № 5 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
ТҮСІНІК ХАТ
Қазақстан Республикасының жалпы білім беруді жүзеге асыратын барлық
ұйымдарында, олардың меншіктік формасын, типіне және түріне тәуелсіз
«Математика» пәні бойынша оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыру кезінде
- мемлекеттік білім стандарттын орындау
- қоғамның жоғары деңгейде ақпараттандырылуы, ақпараттық техника мен
технологиялардың кеңінен қолданылуы математиканы оқыту барысында
оқушылардың алгоритмдік мәдениетін дамытуды талап етеді.
Мақсаттары
- оқушыларды интеллектуалды дамыту.
- Математикалық іс-әрекетке тән және қоғамды толыққанды қызмет етуге
қажетті ойлау сапасын қалыптастыру
Міндеттері
- ақыл – ой еңбегін мәдениетіне енетін дағдылар мен тәсілдерді, олардың
іс - әрекеттің басқа салаларына қолдануды, білімді өз бетімен меңгеру
іскерлігін қалыптастыру
Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:
Оқушылар аталған курсты оқып – үйрену нәтижесінде мынандай міндетті
дайындық деңгейін бейнелейтін біліктерді игеруі тиіс:
- қатынас , пропорция белгісіз мүшелерін таба білу;
- оң және теріс сандар айырмашылығын айыра білу;
- қарама-қарсы сандар, кері сандар;
- координаталық түзу
- таңбалары бірдей сандар, таңбалары әр – түрлі
сандарды қосуды білу;
- таңбалары бірдей сандар, таңбалары әр – түрлі сандарды көбейтуді білу;
- таңбалары бірдей сандар, таңбалары әр – түрлі сандарды бөлуді білу;
- әріпті өрнектің сандық мәні; теңдеу, теңдеу қасиеттері; жазықтықтағы
түзулердің өзара орналасуы; функция.
Бағдарлама курс бойынша
6- сынып
/аптасына 1 рет, барлығы 34 сағат/
МАЗМҰНЫ:
1- модуль. Қатынас
Пропорция қасиеттері. Пропорцияның белгісіз мүшелерін таба білу.
2- модуль. Оң сандар және теріс сандар
Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама –қарсы сандар.
Кері сандар.
Рационал сандар. Рационал сандарды салыстыру.
3- модуль. Рационал сандарға амалдар қолдану.
Таңбалары бірдей сандарды қосу. Таңбалары әр – түрлі сандарды қосу.
Азайту.
4- модуль. Көбейту.
Бөлу. Рационал сандарға амалдар қолдану.
5- модуль. Алгебраға кіріспе.
Әріпті өрнек. Теңдеу. Теңдеу қасиеттері.Жазықтықтағы түзулер.
Функция.
Тақырыптық жоспар
|№ |Сабақтың тақырыбы |сағ |Мер-зімі |түрі |
|1- | | | | |
|мод|Пропорция қасиеттері.|2 | |Лекция |
|уль| | | | |
| | | | |Топтық |
| |Пропорцияның белгісіз|2 | |жұмыс |
| |мүшелерін таба білу. | | | |
|2- |Оң сандар және теріс |2 | |өзара |
|мод|сандар. | | |оқыту |
|уль| | | | |
| |Координаталық түзу. |2 | |сұрақ |
| | | | |–жауап |
| |Қарама –қарсы сандар.|2 | | |
| |Кері сандар. | | |жеке дара |
| | | | | |
| |Рационал сандар. |1 | | |
| |Рационал сандарды |2 | | |
| |салыстыру. | | | |
|3- |Таңбалары бірдей |3 | |Лекция |
|мод|сандарды қосу. | | | |
|уль| | | | |
| |Таңбалары әр – түрлі | | |Жұптық |
| |сандарды қосу. |3 | |жұмыс |
| | | | | |
| |Азайту. |2 | | |
|4- |Бөлу. |2 | |Сұрақ |
|мод| | | |жауап |
|уль|Рационал сандарға |3 | | |
| |амалдар қолдану | | | |
|5- |Әріпті өрнек. |1 | |Топтық |
|мод| | | |жұмыс |
|уль| | | | |
| |Теңдеу. Теңдеу |2 | |Сұрақ |
| |қасиеттері. | | |жауап |
| | | | | |
| |Жазықтықтағы түзулер.|3 | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Функция. | | | |
| | |2 | | |
-----------------------
Ұстаз болу – жүректің асылдығы !
Ғ. Қайырбеков
Тайынша ауданы
Тайынша қаласы № 5 орта мектебі
Бағдарлама
Математикалық логика
Орта жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математикалық
бағытындағы
6 сыныбына арналған кәсіби білім беру
Тайынша қаласы
Бағдарлама
Математикалық логика
Орта жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математикалық
бағытындағы
6 сыныбына арналған кәсіби білім беру
Автор: Оразова Гүлзира Қазиқызы
Тайынша қаласының № 5 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Әдебиеттер тізімі:
1. А.Е. Алдамұратова «Математика» 2006 жыл
2. Бияров Т.Н. «Элементар математика есептерінің жинағы» 1992 жыл
3. Е.А.Тұяқов «Оқушы анықтамасы» 2005 жыл
4. «Математика және физика журналы» 2009 жыл
5. Исмаил Акйол «Математика» 2005 жыл
ӘК қаралды: Бекітемін:
Жарқынбаева Г.З.
-----------------------------------------------------------------------
Бағдарлама
Математикалық логика
Орта жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математикалық
бағытындағы
6 сыныбына арналған кәсіби білім беру
Автор: Оразова Гүлзира Қазиқызы
Тайынша қаласының № 5 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
ТҮСІНІК ХАТ
Қазақстан Республикасының жалпы білім беруді жүзеге асыратын барлық
ұйымдарында, олардың меншіктік формасын, типіне және түріне тәуелсіз
«Математика» пәні бойынша оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыру кезінде
- мемлекеттік білім стандарттын орындау
- қоғамның жоғары деңгейде ақпараттандырылуы, ақпараттық техника мен
технологиялардың кеңінен қолданылуы математиканы оқыту барысында
оқушылардың алгоритмдік мәдениетін дамытуды талап етеді.
Мақсаттары
- оқушыларды интеллектуалды дамыту.
- Математикалық іс-әрекетке тән және қоғамды толыққанды қызмет етуге
қажетті ойлау сапасын қалыптастыру
Міндеттері
- ақыл – ой еңбегін мәдениетіне енетін дағдылар мен тәсілдерді, олардың
іс - әрекеттің басқа салаларына қолдануды, білімді өз бетімен меңгеру
іскерлігін қалыптастыру
Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:
Оқушылар аталған курсты оқып – үйрену нәтижесінде мынандай міндетті
дайындық деңгейін бейнелейтін біліктерді игеруі тиіс:
- қатынас , пропорция белгісіз мүшелерін таба білу;
- оң және теріс сандар айырмашылығын айыра білу;
- қарама-қарсы сандар, кері сандар;
- координаталық түзу
- таңбалары бірдей сандар, таңбалары әр – түрлі
сандарды қосуды білу;
- таңбалары бірдей сандар, таңбалары әр – түрлі сандарды көбейтуді білу;
- таңбалары бірдей сандар, таңбалары әр – түрлі сандарды бөлуді білу;
- әріпті өрнектің сандық мәні; теңдеу, теңдеу қасиеттері; жазықтықтағы
түзулердің өзара орналасуы; функция.
Бағдарлама курс бойынша
6- сынып
/аптасына 1 рет, барлығы 34 сағат/
МАЗМҰНЫ:
1- модуль. Қатынас
Пропорция қасиеттері. Пропорцияның белгісіз мүшелерін таба білу.
2- модуль. Оң сандар және теріс сандар
Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама –қарсы сандар.
Кері сандар.
Рационал сандар. Рационал сандарды салыстыру.
3- модуль. Рационал сандарға амалдар қолдану.
Таңбалары бірдей сандарды қосу. Таңбалары әр – түрлі сандарды қосу.
Азайту.
4- модуль. Көбейту.
Бөлу. Рационал сандарға амалдар қолдану.
5- модуль. Алгебраға кіріспе.
Әріпті өрнек. Теңдеу. Теңдеу қасиеттері.Жазықтықтағы түзулер.
Функция.
Тақырыптық жоспар
|№ |Сабақтың тақырыбы |сағ |Мер-зімі |түрі |
|1- | | | | |
|мод|Пропорция қасиеттері.|2 | |Лекция |
|уль| | | | |
| | | | |Топтық |
| |Пропорцияның белгісіз|2 | |жұмыс |
| |мүшелерін таба білу. | | | |
|2- |Оң сандар және теріс |2 | |өзара |
|мод|сандар. | | |оқыту |
|уль| | | | |
| |Координаталық түзу. |2 | |сұрақ |
| | | | |–жауап |
| |Қарама –қарсы сандар.|2 | | |
| |Кері сандар. | | |жеке дара |
| | | | | |
| |Рационал сандар. |1 | | |
| |Рационал сандарды |2 | | |
| |салыстыру. | | | |
|3- |Таңбалары бірдей |3 | |Лекция |
|мод|сандарды қосу. | | | |
|уль| | | | |
| |Таңбалары әр – түрлі | | |Жұптық |
| |сандарды қосу. |3 | |жұмыс |
| | | | | |
| |Азайту. |2 | | |
|4- |Бөлу. |2 | |Сұрақ |
|мод| | | |жауап |
|уль|Рационал сандарға |3 | | |
| |амалдар қолдану | | | |
|5- |Әріпті өрнек. |1 | |Топтық |
|мод| | | |жұмыс |
|уль| | | | |
| |Теңдеу. Теңдеу |2 | |Сұрақ |
| |қасиеттері. | | |жауап |
| | | | | |
| |Жазықтықтағы түзулер.|3 | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Функция. | | | |
| | |2 | | |
-----------------------
Ұстаз болу – жүректің асылдығы !
Ғ. Қайырбеков
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz