Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтық тапсырма
№19 орта жалпы білім беретін мектебі
4-сынып
Сабақтың тақырыбы: Балықшы мен бақалшы.
Сынып жетекшісі:Насырова А.Қ
2011-2012 оқу жылы
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың тақырыбы: Балықшы мен бақалшы.
Сабақтың мақсаты: 1.Ертегіні түсініп, мәнерлеп оқу, мазмұнын жүйелі айта
білуге, дұрыс қорытынды жасай білуге үйрету.
2.Оқушылардың танымдық қабілетін, әдеби тіл байлығын, шығармашылық
қабілетін дамыту.
3.Арам пиғылдан, мейірімсіз қатігездіктен бойларын алыс ұстауға, мейірімді,
адал болуға, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: нақыл сөздер.
Сабақ әдісі: сын тұрғысынан ойлауын дамыту технологиясы.
Сабақтың барысы: I. Психологиялық дайындық.
Кел, балалар, оқиық,
Көңілге көп тоқиық.
Көп ізденіп көп біліп,
Білім шыңына жетейік.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
а) Өлеңді мәнерлеп оқыту.
ә) «Табиғатты аялайық !» тақырыбында салған суреттерін, жазған шығармаларын
бағалау.
III. Қызығушылықты ояту.
Жасырылған нақыл сөзді табу.
Жақсылық ұмытылмас
I топ. Жақсының жолын кескеннің жолы болмайды.
II топ. Жаман байыса достығын да сатады.
III топ. Бар байлықты жинауға тырысқан адам-бақытсыз.
IV топ. Бай баю үшін тырысады,
Кедей кедейіне болысады.
Әр топ өз тапсырмаларын оқып,түсінігін айтады.
(Ойларын өз тобында ортаға салады.)
Түртіп алу стратегиясы.
Ертегіні оқу.
Оқушылар айтқан ойларын ертегімен салыстырады.
Сұрақтар: 1.Ертегідегі басты кейіпкерлер кімдер?
2.Жағымды кейіпкер кім? Оған мінездеме бер.
3.Жағымсыз кейіпкер кім? Оған мінездеме бер.
4.Саудагер Бақанды неліктен Бақалшы деп атап кетті?
Сөздік жұмыс.
Бас-көз болу-баланы баға тұру.
Көксерке-жыртқыш балық түрі.
Тұңғиық-теңіздің өте терең жері.
Емеурін-ниетін,ойын сездіру.
Шолан-үйдің асқоймасы.
Бақалшы- уақ-түйек сатумен айналысушы.
Ертегіні жоспар бойынша әңгімеле:
1)Батагөй Бақан мен саудагер Бақан.
2)Мейірімге қайырым.
3)Бақалшының арамдығы.
4)Арамзаның ажалы.
V.Толғаныс
Топтық тапсырма
I топ. Ішке, сыртқа.
II топ. Жуан, жіңішке.
III топ.Мақалдың жалғасын тап.
Жақсылық ағаш ---------,
Жамандық аяқ --------.
Жақсылық қылсаң --------.
IV топ. Эссе жазу.
Үйге тапсырма беру. Ертегіні түсініп оқып, мазмұнын жүйелі айту.
Оқушыларды мақтап мадақтау. Бағалау.
-----------------------
т
а
с
ұ
қ
м
ы
ы
л
м
а
Ж
қ
с
ы
л
ы
4-сынып
Сабақтың тақырыбы: Балықшы мен бақалшы.
Сынып жетекшісі:Насырова А.Қ
2011-2012 оқу жылы
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың тақырыбы: Балықшы мен бақалшы.
Сабақтың мақсаты: 1.Ертегіні түсініп, мәнерлеп оқу, мазмұнын жүйелі айта
білуге, дұрыс қорытынды жасай білуге үйрету.
2.Оқушылардың танымдық қабілетін, әдеби тіл байлығын, шығармашылық
қабілетін дамыту.
3.Арам пиғылдан, мейірімсіз қатігездіктен бойларын алыс ұстауға, мейірімді,
адал болуға, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: нақыл сөздер.
Сабақ әдісі: сын тұрғысынан ойлауын дамыту технологиясы.
Сабақтың барысы: I. Психологиялық дайындық.
Кел, балалар, оқиық,
Көңілге көп тоқиық.
Көп ізденіп көп біліп,
Білім шыңына жетейік.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
а) Өлеңді мәнерлеп оқыту.
ә) «Табиғатты аялайық !» тақырыбында салған суреттерін, жазған шығармаларын
бағалау.
III. Қызығушылықты ояту.
Жасырылған нақыл сөзді табу.
Жақсылық ұмытылмас
I топ. Жақсының жолын кескеннің жолы болмайды.
II топ. Жаман байыса достығын да сатады.
III топ. Бар байлықты жинауға тырысқан адам-бақытсыз.
IV топ. Бай баю үшін тырысады,
Кедей кедейіне болысады.
Әр топ өз тапсырмаларын оқып,түсінігін айтады.
(Ойларын өз тобында ортаға салады.)
Түртіп алу стратегиясы.
Ертегіні оқу.
Оқушылар айтқан ойларын ертегімен салыстырады.
Сұрақтар: 1.Ертегідегі басты кейіпкерлер кімдер?
2.Жағымды кейіпкер кім? Оған мінездеме бер.
3.Жағымсыз кейіпкер кім? Оған мінездеме бер.
4.Саудагер Бақанды неліктен Бақалшы деп атап кетті?
Сөздік жұмыс.
Бас-көз болу-баланы баға тұру.
Көксерке-жыртқыш балық түрі.
Тұңғиық-теңіздің өте терең жері.
Емеурін-ниетін,ойын сездіру.
Шолан-үйдің асқоймасы.
Бақалшы- уақ-түйек сатумен айналысушы.
Ертегіні жоспар бойынша әңгімеле:
1)Батагөй Бақан мен саудагер Бақан.
2)Мейірімге қайырым.
3)Бақалшының арамдығы.
4)Арамзаның ажалы.
V.Толғаныс
Топтық тапсырма
I топ. Ішке, сыртқа.
II топ. Жуан, жіңішке.
III топ.Мақалдың жалғасын тап.
Жақсылық ағаш ---------,
Жамандық аяқ --------.
Жақсылық қылсаң --------.
IV топ. Эссе жазу.
Үйге тапсырма беру. Ертегіні түсініп оқып, мазмұнын жүйелі айту.
Оқушыларды мақтап мадақтау. Бағалау.
-----------------------
т
а
с
ұ
қ
м
ы
ы
л
м
а
Ж
қ
с
ы
л
ы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz