Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Балалар табиғатқа

Алматы облысы
Қаратал ауданы
№97 балабақша

Ашық сабақ

Тәрбиеші: Наренбаева М.Ж

Үштөбе қаласы
2011 жыл

Сабақтың тақырыбы: «Табиғат әлеміне саяхат»

Білім саласы: Таным, қатынас, әлеуметтік

Сабақтың мақсаты: Балаларға табиғат туралы түсінік бере отыра оларды
табиғатты аялауға , қамқорлық жасауға шақыру. Табиғаттың адам өмірі үшін
пайдасын түсіндіру. Табиғаттағы өсімдіктердің қалай жетіліп өсіп дамуы
туралы түсніктерін қалыптастырыу. Өсімдіктердің күнделікті ортадағы
қажеттіліктегі мен өсіп дамуының байланысын балаларға түсіндіріп бекіту.
Тәжірбиелік жұмыстар арқылы балалардың табиғатқа деген көзқарасын
кеңейту.Экологиялық тәрбие беру.Тәжірбиелік жұмыстар арқылы ойларын
тиянақтау. Саусақ моторикаларын дамыту. Қисын ойлау қабілеттерін дамыту,
еркін қарым – қатынас жасауға дағдыландыру. Ұжымшылдыққа және бір – біріне
көмектесе білуге үйрету .

Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар «Күнбағыс», «Жемістер пайдасы», сүт, ас
бояулары, қант, тіс шұқығыш, пластмасс ыдыстар, терезе алдында өскен
жұмыстар

Әдіс – тәсілдер: сұрақ – жауап, тәжірбиелік жұмыстар және ойын.

Қостілдік компонент. Жемістер - фрукты
Күнбағыс – подсолнух
Растение – өсімдіктер.

|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс - әрекеті |Балалардың іс – |
| | |әрекеті |
|Мотивациялық | | |
|қозғаушы күш |Шаттық шеңбері | |
| |Күн сәуле шашқаның үшін рахмет |Балалар табиғатқа |
| |Бұлт, жаңбыр сепкенің үшін |қимылдармен көрсете |
| |рахмет! |отырып ризашылығын |
| |Аспан, таза ауаң үшін рахмет |білдіреді |
| |Ағаш, көлеңкең үшін рахмет! | |
|Релаксация | «Нағыз дос» |Балалар дос дегенді |
| | |қалай түсінеді , |
| | |достары кім айту |
|Ұйымдастыру кезеңі | «Табиғат әлемі» сайысына бармас |Балалар іс – |
| |бұрын біз алдымызда тұрған |әрекеттері |
| |кедергіден өтуіміз керек, ол үшін|Әр кім өз досына |
| |әрқайсымыз көзімізбен қарап |көмектеседі. |
| |досымызды табамыз, содан соң | |
| |досың екеуің мына екі тақтайшалар| |
| |арқылы аяғымызды су қылмай мына | |
| |өзеннен өтуіміз керек. | |
| | Тәрбиеші: «Табиғат әлемі» |Балалар өз тобын |
| |сайысына хош келіпсіздер. |қорғайды |
| |1 тапсырма | |
| |Топтарының атын қорғау. | |
|Топ «Күнбағыс» |Слайд «Күнбағыс» |(Бастарын алға, жоғары|
| | |артқа бұрып қаратып, |
| | |күннің бағытына |
| |Таңертең де күнге қарап тұрасың |қарайқозғайды, |
| |Түсте дағы күнге қарап тұрасың, |алақанын жайып, |
| |Кеш болса да күнге бетті |қолдарын ақырын |
| |бұрасың, |көтереді,сұраған |
| |Сонда өзің айтшы, кім болып сен |кейіпте шапалақтау) |
| |шығасың? |(бір – бірлерінің |
| |Таптым, таптым, |қолдарын мықтап |
| |Күнді баққан, |ұстап,жоғары көтеріп |
| |Үкі таққан |күнбағыс бейнесін |
|2- топ «Жемістер» |Күнбағыс боп шығасың |келтіреді.) |
| | | |
| |Слайд: «Жемістер пайдасы» | |
| | | |
| |Көктем келіп жеткенде | |
| |Хабар келіп біздерге |Балалар қолдарын |
| |Бау бақшада жайқалып |аспанға көтеріп |
| |Біз өсерміз гүлдене |шапалақтап, гүлге |
| |Денсаулыққа пайдалы |ұқсап отырады, , екі |
| |Шырынымыз әні бар |аяқты тыпырлатып қол |
| |Табиғаттың жайдары |соғады) |
| |Жемістерміз пайдалы | |
|Әңгімелесу және | 1 сұрақ: Көктемде қар астыннан | Балалардың жауабы |
|сұрақ - жауап |шығатын бірінші гүл? | |
| | | |
| |1.Бәйшешек 2. Қызғалдақ. 3. | |
| |Түймедақ | |
| | | |
| |Сұрақ. Құстар бізге қай мезгілде | |
| |ұшып келеді | |
| | | |
| |Қыс. 2. Күз. 3. Көктем | |
| | | |
| |Аюдың ұясы қалай аталады | |
| | | |
| |Ұя. 2. Ін. 3. Апан | |
| | | |
| |Аю ұйқыдан қашан оянады. | |
| | | |
| |Көктемде 2. Қыста. 3.Жазда | |
| | | |
| |Бір жылда неше жыл мезгілі бар? | |
| | | |
| |Үш 2. Төрт 3. Бес | |
| | | |
| |Бір жылда неше ай бар | |
| | | |
| |Он бес ай. 2. Он екі ай 3. Он ай | |
| | | |
| |Орман дәрігері қай құс | |
| | | |
| |Тоқылдақ 2. Қарға 3. Қарлығаш | |
| | | |
| |Табиғатты аялау үшін не істеу | |
| |керек | |
| | | |
| |Өртеу керек 2. Қамқорлық жасау | |
| |керек 3. Ластау керек | |
| | | |
|Тестік тапсырма | | |
|Күнбағыс тобы: |Жануарлардың баласын туып бір – | |
| |біріне қос |Әр топ берілген |
| | |тапсырманы орындайды |
| | | |
| |Жануарлардың жейтін тамағын бір –| |
|Жемістер тобы: |біріне қос | |
| | | |
| | | |
| |Пирамидалар жасау | |
| |Пластмасс ыдыстардан ұзын | |
|Сергіту сәті: |пирамидалар жасау. |Балалардың тапсырманы |
| | |орындау арқылы саусақ |
| | |моторикаларын дамыту |
|Тәжірбиелік жұмыс |Тәрбиеші: Сендердің ойларыңды ары| |
| |дамыту үшін мен сендерге мынандай| |
| |тәжірбиелер көрсеткім келіп тұр. | |
| |Сүтке ас бояуларын тамызып | |
| |кемпірқосақ, | |
| |тісшұқығыштарды суға салып | |
| |ортасына қант қойып күн жасайды. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Күнбағыс тобы: |Плакатта ағаш және су құбыры |Сұрақтарға жауап беру |
| |краны салынған. |арқылы қисын ойлау |
| | |қабілеттерін дамыту |
| |Ағаштың біздің өміріміздегі | |
|Жемістер тобы: |пайдасы.Дұрыс жауап алған сайын | |
| |жапырақ салу | |
| | | |
| |Судың біздің өмірдегі пайдасы. | |
| |Дұрыс жауапқа тамшылар салу | |
| | | |
| | | |
|Рефлексивті түзету |Ойынның шарты: | |
|Ойын : «Дәндер |Жүргізуші , Жел, Күн, Жаңбыр. | |
|қалай өседі» |Балалар дән болады. | |
| |Тәрбиеші: Біздің бақта жел тұрды | |
| |Бақшалардан өтеді | |
| | | |
| |Егістікке жетеді | |
| |Дәндер ұшты – ұшты дәндер | |
| | | |
| |Дәндер ұшып тас жолда отырып | |
| |қалады | |
| |Тәрбиеші: Ой , бұл не деген | |
| |сұмдық болды дәндерім тас жолда | |
| |қалып қойды | |
| |Кішкентай ғана дәндерде | |
| |Өсімдіктер тығылған | |
| |Өсімдіксіз өмір жоқ | |
| |Не істесек болғаны |Балалар: |
| | |Тас жолдан бізді |
| | |тездетіп |
| | |Жел ұшырса желдетіп |
| | |Жерге барып біз қонсақ|
| | |Шығар едік тездетіп |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ортаға жел келіп барлық дәндерді | |
| |ұшырады. | |
| |Дәндер егстікке барып отырады. | |
| |Тәрбиеші: Бұл тағы бір сұмдық |Балалар: |
| |дәндерім неге өспейді? |Біз өсуге көмегін |
| | |Күн шуағын берсе екен |
| | |Жылу менен жарықты |
| |Ортаға күн шығып бәріне жылу мен|Қажет етіп тұрмыз біз |
| |жарық береді | |
| |Тәрбиеші: Бұл тағы да не сұмдық | |
| |жерге апрып қондырып,жарық пен | |
| |жылу берсек те неге өспейді |Балалар: |
| |өсімдік? |Дәнге қажет су енді |
| | |Нәр беретін біздерге |
| | |Жаңбыр – жаңбыр |
| | |қайдасың |
| | |Нөсерлеп қашан |
| | |құясын? |
| | | |
| |Жаңбыр келіп су құяды | |
| |Тәрбиеші: Ал дәндерім ақылды | |
| |Жерге ектік сендерді | |
| |Жылу менен жарықты |Дәндердің бастары |
| |Су да құйдық керекті |қылтиып көріне |
| |Енді қашан өсесің? |бастайды |
| | |Бас киімдір киеді |
| | | |
| | | |
| |Дәндеріміз бой көтеріп |Балалар орындарыннан |
| |Сабақтарын жаяды |тұрады |
|Қорытындылау |Бүршік атып бір демде Жапырақтар | |
| |тарайды | |
| | | |
| |Экологиялық көрме | |

Ұқсас жұмыстар
Балалар сендер сиқырлы қасиетіне көз жеткізіңіздер
Табиғат-анамыз
Өсімдік тобы
ҰОІӘ дайындық
Табиғат әлемі
Табиғатқа саяхат. 7 сынып. сабақ жоспары
Табиғат тіршілігі құстар
Құстар-біздің досымыз туралы
Табиғат біздің үйіміз
Құстар бізде қонақта
Пәндер