ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
музыка тақырыбына байланысты толық ақпарат алады;
грамматикалық құрылымды тани отырып, сөйлем құрастыра алады;
сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуға ұмтылады;
Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беруге үйренеді;
сыни тұрғыда ойлауға үйренеді;
қалай, нені оқу керектігін үйренеді;
мәтінді өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;
басқа оқушыларда түрлі идеялардың болатындығын түсінумен қатар құрметтеуге бейімделеді;
өз ойларын еркін жеткізе біледі;
кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады;
сындарлы сөйлей білуге ынталанады;
проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі;
адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді;
ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады;
оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады;
өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады;
ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады.
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
Психологиялық тренинг өткізеді.
Екі топқа бөлінеді.
Қызығушылықты ояту
(3 минут)
Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады.
Таңдап алған суреті бойынша топтық таныстырылым жасайды.
Мағынаны тану
(20 минут)
Жаңа сөздермен таныстырады және сөздік дәптерлеріне жазуға бағыт береді.
1топ- жаттығудағы диалогті оқып аудару және рөл бойынша кейіпкерлердің әрекеттерін топта талқылау жүргізуге бағыт береді.
2топ- шағын мәтінді оқып аудару және жалпы мәтін туралы түсінік беруді ұсынады.
Пікірлеседі, ортақ шешім қабылдайды, топтың атынан екі адам диалогтік әңгіме жүргізеді.
Берілген тапсырма бойынша оқиды, ойланады, аударады, талқылайды, ортақ шешімге келеді.
«Бағдаршам» әдісі бойынша
Шешуші мезеттерді түсіндіреді.
Рефлексия
(15 минут)
«Jeopardy» ойыны бойынша оқушының алған білімін тексеру мақсатында Блум таксономиясын пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беруді ұсынады.
«Алты қалпақ» тәсілі арқылы оқушылар тақырыпты жан- жағынан қарастыруға бағыттайды.
Бақылау арқылы
Рефлексия жүргізу.
АКТ
Баланың не үйренгені туралы сыни тұрғыдан ойлау (нұсқаулық 53-бет)
Үйге тапсырма беру: Ex:6 p 65.
Диалог құрастыру.
I like . . . music. (эссе жазу)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz