ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна

ПӘНІ
Ағылшын тілі
КЛАСЫ
9
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Ағылшын тілі: Music keeps me happy!
МАҚСАТЫ
оқушыларға тақырып бойынша толық ақпарат беру. Сөздік қорды молайту. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өздігінен ой түйіндеу білуге және есте сақтау қабілетін, ойлау қабілетін, аударма жасау, сауатты жазу қабілетін арттыру, сөйлем құрастыру біліктілігін дамыту, жұппен, топпен ұйымшылдықпен жұмыс істей білуге үйрету. Өз ойын шет тілінде жеткізе білу, талдау, сараптау әңгімесіне қатысып, мәселенің шешімін таба білу.
МАҚСАТЫ: КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
оқушыларға тақырып бойынша толық ақпарат беру. Сөздік қорды молайту. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өздігінен ой түйіндеу білуге және есте сақтау қабілетін, ойлау қабілетін, аударма жасау, сауатты жазу қабілетін арттыру, сөйлем құрастыру біліктілігін дамыту, жұппен, топпен ұйымшылдықпен жұмыс істей білуге үйрету. Өз ойын шет тілінде жеткізе білу, талдау, сараптау әңгімесіне қатысып, мәселенің шешімін таба білу.:

музыка тақырыбына байланысты толық ақпарат алады;

грамматикалық құрылымды тани отырып, сөйлем құрастыра алады;

сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуға ұмтылады;

Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беруге үйренеді;

сыни тұрғыда ойлауға үйренеді;

қалай, нені оқу керектігін үйренеді;

мәтінді өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;

басқа оқушыларда түрлі идеялардың болатындығын түсінумен қатар құрметтеуге бейімделеді;

өз ойларын еркін жеткізе біледі;

кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады;

сындарлы сөйлей білуге ынталанады;

проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі;

адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді;

ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады;

оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады;

өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады;

ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады.

КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
БАҒАЛАУ
РЕСУРСТАР
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Психологиялық тренинг өткізеді.

Екі топқа бөлінеді.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Таңдап алған суреттері негізінде топқа бөлініп, өз көңіл- күйлерінің кейпіне еніп, сурет аттарын ағылшын тілінде атап шығады.
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ: Психологиялық күйлерін жеткізіп, суреттерін алып, топқа бөлінеді.
БАҒАЛАУ: Смайликтер арқылы
РЕСУРСТАР: «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сыныпта тиісті орта жасауды талап етеді» (A. Crawford, E. W Saul, J. Makinster, 2005)
КЕЗЕҢДЕРІ:

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Сабақтың тақырыбымен таныстырады. Әртүрлі музыкалық аспаптарды көрсетеді.
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады.

Таңдап алған суреті бойынша топтық таныстырылым жасайды.

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
БАҒАЛАУ: Үш рет шапалақтау
РЕСУРСТАР: АКТ
КЕЗЕҢДЕРІ:

Мағынаны тану

(20 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Жаңа сөздермен таныстырады және сөздік дәптерлеріне жазуға бағыт береді.

1топ- жаттығудағы диалогті оқып аудару және рөл бойынша кейіпкерлердің әрекеттерін топта талқылау жүргізуге бағыт береді.

2топ- шағын мәтінді оқып аудару және жалпы мәтін туралы түсінік беруді ұсынады.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Пікірлеседі, ортақ шешім қабылдайды, топтың атынан екі адам диалогтік әңгіме жүргізеді.

Берілген тапсырма бойынша оқиды, ойланады, аударады, талқылайды, ортақ шешімге келеді.

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ: Жекеленген оқушыларға көмек
БАҒАЛАУ:

«Бағдаршам» әдісі бойынша

Шешуші мезеттерді түсіндіреді.

РЕСУРСТАР: Сыныптағы диалогтың маңызы (Мерсер мен Литлтон, 2007)
КЕЗЕҢДЕРІ:

Рефлексия

(15 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

«Jeopardy» ойыны бойынша оқушының алған білімін тексеру мақсатында Блум таксономиясын пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беруді ұсынады.

«Алты қалпақ» тәсілі арқылы оқушылар тақырыпты жан- жағынан қарастыруға бағыттайды.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Белсене, қызығушылықпен қатысады. Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беруге тырысады. Сын тұрғысынан ойланады.
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
БАҒАЛАУ:

Бақылау арқылы

Рефлексия жүргізу.

РЕСУРСТАР:

АКТ

Баланың не үйренгені туралы сыни тұрғыдан ойлау (нұсқаулық 53-бет)

КЕЗЕҢДЕРІ: Сабақты қорытындылау
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Үйге тапсырма беру: Ex:6 p 65.

Диалог құрастыру.

I like . . . music. (эссе жазу)


Ұқсас жұмыстар
БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Оқушының әрекеті. Сабақтың тақырыбы
Лондонның көрнекті жерлері тақырыбында эссе жазу
Art
Оқушының әрекеті. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Рационал сандар тарихынан
Трапеция. қысқа мерзімді жоспар. 8 класс
Топтарға әңгімені
Ескендір поэмасымен жұмыс
Батыс Қазақстан қалалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz