Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Music keeps me happy! |
|МАҚСАТЫ |оқушыларға тақырып бойынша толық ақпарат беру.Сөздік қорды молайту. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлай |
| |отырып, өздігінен ой түйіндеу білуге және есте сақтау қабілетін, ойлау қабілетін, аударма жасау, |
| |сауатты жазу қабілетін арттыру, сөйлем құрастыру біліктілігін дамыту, жұппен, топпен ұйымшылдықпен |
| |жұмыс істей білуге үйрету. Өз ойын шет тілінде жеткізе білу, талдау, сараптау әңгімесіне қатысып, |
| |мәселенің шешімін таба білу. |
|КҮТІЛЕТІН |музыка тақырыбына байланысты толық ақпарат алады; |
|НӘТИЖЕ |грамматикалық құрылымды тани отырып, сөйлем құрастыра алады; |
| |сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуға ұмтылады; |
| |Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беруге үйренеді; |
| |сыни тұрғыда ойлауға үйренеді; |
| |қалай, нені оқу керектігін үйренеді; |
| |мәтінді өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; |
| |басқа оқушыларда түрлі идеялардың болатындығын түсінумен қатар құрметтеуге бейімделеді; |
| |өз ойларын еркін жеткізе біледі; |
| |кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; |
| |сындарлы сөйлей білуге ынталанады; |
| |проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі; |
| |адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді; |
| |ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады; |
| |оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; |
| |өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі |Психологиялық тренинг|Таңдап алған |Психологиялық күйлерін |Смайликтер |«Сын тұрғысынан|
|(2 минут) |өткізеді. |суреттері негізінде |жеткізіп, суреттерін |арқылы |ойлауды дамыту |
| |Екі топқа бөлінеді. |топқа бөлініп, өз |алып, топқа бөлінеді. | |сыныпта тиісті |
| | |көңіл- күйлерінің | | |орта жасауды |
| | |кейпіне еніп, сурет | | |талап етеді» |
| | |аттарын ағылшын | | |(A.Crawford, |
| | |тілінде атап шығады.| | |E.W Saul, |
| | | | | |J.Makinster, |
| | | | | |2005) |
|Қызығушылықты ояту |Сабақтың тақырыбымен |Сабақ тақырыбы мен | | | |
|(3 минут) |таныстырады.Әртүрлі |мақсатын анықтауға | | |АКТ |
| |музыкалық аспаптарды |ұмтылады. | |Үш рет | |
| |көрсетеді. | | |шапалақтау | |
| | | | | | |
| | |Таңдап алған суреті | | | |
| | |бойынша топтық | | | |
| | |таныстырылым | | | |
| | |жасайды. | | | |
| | | | | | |
|Мағынаны тану |Жаңа сөздермен | |Жекеленген оқушыларға | |Сыныптағы |
|(20 минут) |таныстырады және | |көмек | |диалогтың |
| |сөздік дәптерлеріне | | | |маңызы (Мерсер |
| |жазуға бағыт береді. | | | |мен Литлтон, |
| | |Пікірлеседі, ортақ | |«Бағдаршам» |2007) |
| |1топ- жаттығудағы |шешім қабылдайды, | |әдісі бойынша| |
| |диалогті оқып аудару |топтың атынан екі | | | |
| |және рөл бойынша |адам диалогтік | | | |
| |кейіпкерлердің |әңгіме жүргізеді. | | | |
| |әрекеттерін топта | | | | |
| |талқылау жүргізуге | | | | |
| |бағыт береді. | | | | |
| |2топ- шағын мәтінді | | | | |
| |оқып аудару және |Берілген тапсырма | | | |
| |жалпы мәтін туралы |бойынша оқиды, | | | |
| |түсінік беруді |ойланады, аударады, | |Шешуші | |
| |ұсынады. |талқылайды, ортақ | |мезеттерді | |
| | |шешімге келеді. | |түсіндіреді. | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Рефлексия |«Jeopardy» ойыны |Белсене, | |Бақылау |АКТ |
|(15 минут) |бойынша оқушының |қызығушылықпен | |арқылы | |
| |алған білімін тексеру|қатысады.Блум | | | |
| |мақсатында Блум |таксономиясы бойынша| | | |
| |таксономиясын |сұрақтарға жауап | | | |
| |пайдалана отырып, |беруге тырысады.Сын | | | |
| |сұрақтарға жауап |тұрғысынан ойланады.| | | |
| |беруді ұсынады. | | | | |
| | | | | |Баланың не |
| |«Алты қалпақ» тәсілі| | | |үйренгені |
| |арқылы оқушылар | | | |туралы сыни |
| |тақырыпты жан- | | | |тұрғыдан ойлау |
| |жағынан қарастыруға | | |Рефлексия |(нұсқаулық |
| |бағыттайды. | | |жүргізу. |53-бет) |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: Ex:6 p 65. |
|қорытындылау |Диалог құрастыру. |
| |I like . . . music.(эссе жазу) |
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Music keeps me happy! |
|МАҚСАТЫ |оқушыларға тақырып бойынша толық ақпарат беру.Сөздік қорды молайту. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлай |
| |отырып, өздігінен ой түйіндеу білуге және есте сақтау қабілетін, ойлау қабілетін, аударма жасау, |
| |сауатты жазу қабілетін арттыру, сөйлем құрастыру біліктілігін дамыту, жұппен, топпен ұйымшылдықпен |
| |жұмыс істей білуге үйрету. Өз ойын шет тілінде жеткізе білу, талдау, сараптау әңгімесіне қатысып, |
| |мәселенің шешімін таба білу. |
|КҮТІЛЕТІН |музыка тақырыбына байланысты толық ақпарат алады; |
|НӘТИЖЕ |грамматикалық құрылымды тани отырып, сөйлем құрастыра алады; |
| |сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуға ұмтылады; |
| |Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беруге үйренеді; |
| |сыни тұрғыда ойлауға үйренеді; |
| |қалай, нені оқу керектігін үйренеді; |
| |мәтінді өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; |
| |басқа оқушыларда түрлі идеялардың болатындығын түсінумен қатар құрметтеуге бейімделеді; |
| |өз ойларын еркін жеткізе біледі; |
| |кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; |
| |сындарлы сөйлей білуге ынталанады; |
| |проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі; |
| |адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді; |
| |ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады; |
| |оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; |
| |өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі |Психологиялық тренинг|Таңдап алған |Психологиялық күйлерін |Смайликтер |«Сын тұрғысынан|
|(2 минут) |өткізеді. |суреттері негізінде |жеткізіп, суреттерін |арқылы |ойлауды дамыту |
| |Екі топқа бөлінеді. |топқа бөлініп, өз |алып, топқа бөлінеді. | |сыныпта тиісті |
| | |көңіл- күйлерінің | | |орта жасауды |
| | |кейпіне еніп, сурет | | |талап етеді» |
| | |аттарын ағылшын | | |(A.Crawford, |
| | |тілінде атап шығады.| | |E.W Saul, |
| | | | | |J.Makinster, |
| | | | | |2005) |
|Қызығушылықты ояту |Сабақтың тақырыбымен |Сабақ тақырыбы мен | | | |
|(3 минут) |таныстырады.Әртүрлі |мақсатын анықтауға | | |АКТ |
| |музыкалық аспаптарды |ұмтылады. | |Үш рет | |
| |көрсетеді. | | |шапалақтау | |
| | | | | | |
| | |Таңдап алған суреті | | | |
| | |бойынша топтық | | | |
| | |таныстырылым | | | |
| | |жасайды. | | | |
| | | | | | |
|Мағынаны тану |Жаңа сөздермен | |Жекеленген оқушыларға | |Сыныптағы |
|(20 минут) |таныстырады және | |көмек | |диалогтың |
| |сөздік дәптерлеріне | | | |маңызы (Мерсер |
| |жазуға бағыт береді. | | | |мен Литлтон, |
| | |Пікірлеседі, ортақ | |«Бағдаршам» |2007) |
| |1топ- жаттығудағы |шешім қабылдайды, | |әдісі бойынша| |
| |диалогті оқып аудару |топтың атынан екі | | | |
| |және рөл бойынша |адам диалогтік | | | |
| |кейіпкерлердің |әңгіме жүргізеді. | | | |
| |әрекеттерін топта | | | | |
| |талқылау жүргізуге | | | | |
| |бағыт береді. | | | | |
| |2топ- шағын мәтінді | | | | |
| |оқып аудару және |Берілген тапсырма | | | |
| |жалпы мәтін туралы |бойынша оқиды, | | | |
| |түсінік беруді |ойланады, аударады, | |Шешуші | |
| |ұсынады. |талқылайды, ортақ | |мезеттерді | |
| | |шешімге келеді. | |түсіндіреді. | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Рефлексия |«Jeopardy» ойыны |Белсене, | |Бақылау |АКТ |
|(15 минут) |бойынша оқушының |қызығушылықпен | |арқылы | |
| |алған білімін тексеру|қатысады.Блум | | | |
| |мақсатында Блум |таксономиясы бойынша| | | |
| |таксономиясын |сұрақтарға жауап | | | |
| |пайдалана отырып, |беруге тырысады.Сын | | | |
| |сұрақтарға жауап |тұрғысынан ойланады.| | | |
| |беруді ұсынады. | | | | |
| | | | | |Баланың не |
| |«Алты қалпақ» тәсілі| | | |үйренгені |
| |арқылы оқушылар | | | |туралы сыни |
| |тақырыпты жан- | | | |тұрғыдан ойлау |
| |жағынан қарастыруға | | |Рефлексия |(нұсқаулық |
| |бағыттайды. | | |жүргізу. |53-бет) |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру: Ex:6 p 65. |
|қорытындылау |Диалог құрастыру. |
| |I like . . . music.(эссе жазу) |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz