Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жануар орталығы
№1 Алға орта мектебі
Ашық сабақ
Дүниетану
Тақырыбы: « Адам және өсімдіктер мен жануарлар»
Өткізген:
Муханова А.А.
2008- 2009 оқу жылы
Пәні: Дүниетану
Сыныбы: 2 «б»
Күні: 13.01.09.
Тақырыбы: Адам және өсімдіктер мен жануарлар.
Мақсаты: Өткен материалды еске түсіру. Қаталау. Жаңа материалды меңгерту.
Адам және өсімдіктермен жануарлар туралытолық мағлұмат беру.
Олардың бір-бірімен байланысы,бір-біріне пайдасын ашу.
Міндеттері:
Білімділік: Адам және өсімдіктер мен жануарлардың байланысын, бір-біріне
пайдасын түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен жұмыс
істеуге машықтандыру.
Тәрбиелік: Адам, жануар, өсімдіктерді қорғап, күтуге баулу.
Түрі: Ашық сабақ.
Типі: Дамыта оқыту: «Тәй-тәй» бағдарламасы.
Қолданылған әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап, топпен жұмыс.
Көрнекіліктері: тірек-сызбалар, сөзжұмбақтар, мақал-мәтелдер.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру
- Балалар, біз бүгін 3 топқа орталқтарға бөлініп жұмыс жасаймыз.
1. Психологиялық дайындық
2. Орталықтарға бөлініп отырғызу.
«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі
жоқ»
Түсінік беру.
II. Өткен материалды қайталап, жаңа материалды игерту
Әр топқа сөзжұмбақ беріледі.
1 топ сұрақтары:
1. Аң
2. Тірі табиғат
3. Адам жалғасы
4. Үй жануары
| | | | |А | | | | |
| | | | |Д | | | | |
| | | | |А | | | | |
| | | | |М | | | | |
| | | | | | | | | |
2 топ ұрақтары:
1. Адамға 1-ақ рет беріледі.
2. Көкжиекті қалай өлшейді.
3. Топырақта болады
4. Су қандай?
5. Ауырғанда көмектеседі.
6. Адамға жақын жүретін аң
7. Оқушы айнасы
| | | | | |Ө | | | |
| | |Ж | | | | | | |
| | |А | | | | | | |
| | |Н | | | | | | |
| | |У | | | | | | |
| | |А | | | | | | |
| | |Р | | | | | | |
| | | | | | | | | |
Сонымен 1 топ – «Адам», 2 топ «Өсімдік», 3 топ «Жануар»
Сөзжұмбақ шешуі бойынша жаңа материалдың тақырыбының аты шықты.
Әр орталықтарға тапсырма беру.
1 топ. «Адам» орталығы
дене аяқ
қол
АДАМ ДЕНЕСІ
бас
мойын
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Ұрпақ суретін сал.
2 топ. «Өсімдіктер» орталығы
ағаш бұта
шөп
ӨСІМДІК
тал жапырақ
шыбық
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Өскін суретін сал.
3 топ. «Жануар» орталығы.
қосмекенді балық бунақ
денелілер
ЖАНУАРЛАР ТОБЫ
құстар бауырмен
жорғалаушылар
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Балапан қалай пайда болады?
Мағынаны тану. Ой қозғау
Оқушылар парақшалары бойынша түсіндіреді. Осы тірек сызбалар арқылы
біз үшеуінің тығыз байланыста болатындығын көреміз.
АДАМ
ӨСІМДІК ЖАНУАР
Әр орталық оқуықтан өзіне керек жерін оқып, көрнекілік бойынша
түсіндіреді?
1 топ. «Адам» орталығы – адам туралы
2 топ. «Өсімдіктер» орталығы - өсімдік туралы
3 топ. «Жануар» орталығы - жануар туралы
Бір-біріне дәлелдеп береді. Рольдерде ойнады.
III. Қорытынды
Адам, жануар, өсімдік туралы қандай мақал-мәтелдер білесіңдер?
1. Сиырдың сүті – тілінде.
2. Отансыз адам – ормансыз бұлбұл
3. Бір тал жұлсаң – он тал ек.
4. Артыңда мал қалғанша, бір тал қалсын.
ІV. Бағалау
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау. Рольде ойнаған оқушыларды
бағалау, мадақтау.
IV. Үйге тапсырма беру
Оқулықтан мәтінді түсініп оқып келу, үйдегі үй жануарларын, үй
өсімдіктерді, дүниені бақылап келу, сурет салу.
«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі жоқ»
1 топ сұрақтары:
1. Аң
2. Тірі табиғат
3. Адам жалғасы
4. Үй жануары
2 топ сұрақтары:
1. Адамға 1-ақ рет беріледі.
2. Көкжиекті қалай өлшейді.
3. Топырақта болады
4. Су қандай?
5. Ауырғанда көмектеседі.
6. Адамға жақын жүретін аң
7. Оқушы айнасы
3 топ сұрақтары:
1. Ағаш көркі
2. Өсімдік құрылысы
3. Ұлы тағам
4. Киіз үй жабдығы
5. Қу адам
6. Жануарда болатын рең
дене аяқ қол
АДАМ ДЕНЕСІ
бас мойын
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Ұрпақ суретін сал.
ағаш бұта шөп
ӨСІМДІК
тал жапырақ шыбық
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Өскін суретін сал.
қосмекенді балық бунақденелілер
ЖАНУАРЛАР ТОБЫ
құстар бауырмен жорғалаушылар
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Балапан қалай пайда болады?
АДАМ
ӨСІМДІК ЖАНУАР
Ашық сабақ
Дүниетану
Тақырыбы: « Адам және өсімдіктер мен жануарлар»
Өткізген:
Муханова А.А.
2008- 2009 оқу жылы
Пәні: Дүниетану
Сыныбы: 2 «б»
Күні: 13.01.09.
Тақырыбы: Адам және өсімдіктер мен жануарлар.
Мақсаты: Өткен материалды еске түсіру. Қаталау. Жаңа материалды меңгерту.
Адам және өсімдіктермен жануарлар туралытолық мағлұмат беру.
Олардың бір-бірімен байланысы,бір-біріне пайдасын ашу.
Міндеттері:
Білімділік: Адам және өсімдіктер мен жануарлардың байланысын, бір-біріне
пайдасын түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен жұмыс
істеуге машықтандыру.
Тәрбиелік: Адам, жануар, өсімдіктерді қорғап, күтуге баулу.
Түрі: Ашық сабақ.
Типі: Дамыта оқыту: «Тәй-тәй» бағдарламасы.
Қолданылған әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап, топпен жұмыс.
Көрнекіліктері: тірек-сызбалар, сөзжұмбақтар, мақал-мәтелдер.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру
- Балалар, біз бүгін 3 топқа орталқтарға бөлініп жұмыс жасаймыз.
1. Психологиялық дайындық
2. Орталықтарға бөлініп отырғызу.
«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі
жоқ»
Түсінік беру.
II. Өткен материалды қайталап, жаңа материалды игерту
Әр топқа сөзжұмбақ беріледі.
1 топ сұрақтары:
1. Аң
2. Тірі табиғат
3. Адам жалғасы
4. Үй жануары
| | | | |А | | | | |
| | | | |Д | | | | |
| | | | |А | | | | |
| | | | |М | | | | |
| | | | | | | | | |
2 топ ұрақтары:
1. Адамға 1-ақ рет беріледі.
2. Көкжиекті қалай өлшейді.
3. Топырақта болады
4. Су қандай?
5. Ауырғанда көмектеседі.
6. Адамға жақын жүретін аң
7. Оқушы айнасы
| | | | | |Ө | | | |
| | |Ж | | | | | | |
| | |А | | | | | | |
| | |Н | | | | | | |
| | |У | | | | | | |
| | |А | | | | | | |
| | |Р | | | | | | |
| | | | | | | | | |
Сонымен 1 топ – «Адам», 2 топ «Өсімдік», 3 топ «Жануар»
Сөзжұмбақ шешуі бойынша жаңа материалдың тақырыбының аты шықты.
Әр орталықтарға тапсырма беру.
1 топ. «Адам» орталығы
дене аяқ
қол
АДАМ ДЕНЕСІ
бас
мойын
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Ұрпақ суретін сал.
2 топ. «Өсімдіктер» орталығы
ағаш бұта
шөп
ӨСІМДІК
тал жапырақ
шыбық
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Өскін суретін сал.
3 топ. «Жануар» орталығы.
қосмекенді балық бунақ
денелілер
ЖАНУАРЛАР ТОБЫ
құстар бауырмен
жорғалаушылар
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Балапан қалай пайда болады?
Мағынаны тану. Ой қозғау
Оқушылар парақшалары бойынша түсіндіреді. Осы тірек сызбалар арқылы
біз үшеуінің тығыз байланыста болатындығын көреміз.
АДАМ
ӨСІМДІК ЖАНУАР
Әр орталық оқуықтан өзіне керек жерін оқып, көрнекілік бойынша
түсіндіреді?
1 топ. «Адам» орталығы – адам туралы
2 топ. «Өсімдіктер» орталығы - өсімдік туралы
3 топ. «Жануар» орталығы - жануар туралы
Бір-біріне дәлелдеп береді. Рольдерде ойнады.
III. Қорытынды
Адам, жануар, өсімдік туралы қандай мақал-мәтелдер білесіңдер?
1. Сиырдың сүті – тілінде.
2. Отансыз адам – ормансыз бұлбұл
3. Бір тал жұлсаң – он тал ек.
4. Артыңда мал қалғанша, бір тал қалсын.
ІV. Бағалау
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау. Рольде ойнаған оқушыларды
бағалау, мадақтау.
IV. Үйге тапсырма беру
Оқулықтан мәтінді түсініп оқып келу, үйдегі үй жануарларын, үй
өсімдіктерді, дүниені бақылап келу, сурет салу.
«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі жоқ»
1 топ сұрақтары:
1. Аң
2. Тірі табиғат
3. Адам жалғасы
4. Үй жануары
2 топ сұрақтары:
1. Адамға 1-ақ рет беріледі.
2. Көкжиекті қалай өлшейді.
3. Топырақта болады
4. Су қандай?
5. Ауырғанда көмектеседі.
6. Адамға жақын жүретін аң
7. Оқушы айнасы
3 топ сұрақтары:
1. Ағаш көркі
2. Өсімдік құрылысы
3. Ұлы тағам
4. Киіз үй жабдығы
5. Қу адам
6. Жануарда болатын рең
дене аяқ қол
АДАМ ДЕНЕСІ
бас мойын
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Ұрпақ суретін сал.
ағаш бұта шөп
ӨСІМДІК
тал жапырақ шыбық
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Өскін суретін сал.
қосмекенді балық бунақденелілер
ЖАНУАРЛАР ТОБЫ
құстар бауырмен жорғалаушылар
Не қажет?
Су, тамақ, ауа, жарық, жылу.
Балапан қалай пайда болады?
АДАМ
ӨСІМДІК ЖАНУАР
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz