Файл қосу

Оқушының деңгейі

Пән: Әртүрлі
Семантикалық карта
Хабарлы сөйлемді тауып жаз
| | | |
|Сөйлемдер |Дұрыс жауабы |Сөйлем атаулары |
| | | |
|Ажар кітапханаға барды | |сұраулы сөйлем |
|Үйді кім салады | |хабарлы сөйлем |
|Ура,ертең концертке барамыз | |лепті сөйлем |
|Сыныпта өнерлі оқушылар көп | |лепті сөйлем |
|Бүгін қар қалың жауды | |сұраулы сөйлем |

«Хабарлы сөйлем» атты ашық сабақ жоспары
«Қазақ тілі» пәні 2 «б» сынып

4.Топтастыру

5.Суреттермен
жұмыс

1.Хабарлы сөйлемнің ерекшелігі
2.Жаңа сабақты көрініс арқылы ашу ІІІ.Эвристикалық деңгей
1.Өткен материалды еске түсіру
1.225-жаттығу.Өз бетіндік жұмыс.
ІІ.Алгоритмдік деңгей 2.226-
жаттығу.Суреттерді топтастыру.
1.Жаңа
сабақ туралы ереже шығару.
І.Оқушының деңгейі 2.223-жаттығу.Ребусты
шешу.
1.222-жаттығу 3.224-
жаттығу.Мәтінді түсініп оқу.
2.Сөйлем туралы ереже айту. Суретке қарап итбалықты
сипаттау.
2.Мысалдар келтіру.

6.Семантикалық карта
8. Сабақты қорытындылау
7.Дәлелдеу жұмысы
ІҮ.Қорытындылау.
1.Сабақты қорытындылау.
Шығармашылық деңгей
2.Топтастыру.
1.228-жаттығу.Хабарлы сөйлем екенін дәлелдеу.
3.Бағалау.
2.Хабарлы сөйлемді сәйкестендіру.
4.Үйге тапсырма: а) 228-жаттығу.

ә) Ережені
жаттау.

Пәні:Қазақ тілі
Сыныбы: 2 «б»
Күні: 9.12.2010
Сабақтың тақырыбы:Хабарлы сөйлем
Сабақтың мақсаты:
1.Жаңа тақырыпты ашуарқылы оқушылардың хабарлы сөйлем және оның тыныс
белгісі
жайындағы білімдерін қалыптастыру.
2.Оқушылардың тілін,шығармашылық қабілетін дамыту,әдемі,көркем жазу
дағдыларын қалыптастыру.Ой-өрістерін,өз ойын ашық әрі жүйелі жеткізуге
дағдыландыру.
3.Жақсы мінез-құлыққа,сөз мағынасын түсініп,байланыстырып сөйлеуге,сөздік
қорларын
молайтуға жетелеу.Сөйлеу шеберлігін,мәдениетін қадағалай отырып,өз ана
тілін құрметтеуге,
сүюге баулу.
Сабақтың көрнекілігі:Интерактивті тақта пайдалану арқылы хабарлы сөйлем
туралы
слайдтар, түрлі-түсті суреттер,ережелер,тірек схемалар,шаблондар,т.б.

Сабақтың типі: Жаңа материалдар түсіндіру.
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі:Үш өлшемді әдістемелік жүйе.
Пән аралық байланыс:бейнелеу өнері,өзін-өзі тану пәні,ана
тілі,дүниетану,т.б.пәндер.

Сабақтың жүрісі:І.Ұйымдастыру кезеңі.
а)Оқушылардың сабаққа әзірлігін және құрал-жабдықтарының түгел болуын
қадағалау.
б)Оқушылардың ұраны

Оқушының деңгейі
ІІ. Үй тапсырмасы:
223-жаттығу
Ребусты шешіп,шешуіндегі сөзге әңгіме құрау.
Ережені еске түсіру:
Сөйлем аяқталған ойды білдіреді.Сөйлемнен соң не нүкте(.),не сұрау белгісі
(?),
не леп белгісі (!) қойылады.
Алгоритмдік саты
Көрініс
Сыныпқа Айжамал хабар әкеледі.

Хабарландыру
11-ші желтоқсан күні сағат 5-те “Балдәурен” фестивалінің ән байқауы

өтеді.Қатынасуларыңыз сұралады.

Мектеп әкімшілігі
Оқушыларға ережені өз беттерімен шығарту.
Бірдеңенің жайын хабарлау мақсатында айтылған сөйлемді
хабарлы сөйлем дейді.Хабарлы
сөйлемнің соңына нүкте (.) қойылады:
Оқушылар мұражайға барды.
224-жаттығу
Мәтінді түсініп оқы.Әр сөйлемде не туралы айтылған?

Итбалық балықпен қорек-тенеді. Ол өте жақсы жүзеді,
керемет сүңгиді.Аяқ орнында жүзу қанатшалары бар.
Итбалықтың күшіктері де аппақ.Сондықтан оларды ақүрпек деп атайды.
Сөйлем соңындағы тыныс белгілеріне назар аудар.

Эвристикалық саты
225-жаттығу
Мәтінді тиісті тыныс белгісін қойып
көшіріп жаз.Мәтінге ат қой.

Бұлбұл-кішкентай құс ол таңертең ағашқа қонып алып сайрайды бұлбұлдың
үні құлаққа өте жағымды
Бұлбұл
Бұлбұл-кішкентай құс. Ол таңертең ағашқа қонып алып сайрайды. Бұлбұлдың
үні құлаққа өте жағымды.

226-жаттығу
Сөздерді оқып,әйелдердің киімін білдіретін
сөздерді бір бөлек,ерлердің киімін бір бөлек
топтастыр.
Сәукеле,орамал,жейде,
жаулық,күпі,құлақшын,
ішік,қамзол,шәлі,шекпен.
Алдыңғы жаттығудағы қарамен жазылған сөздерді қатыстырып сөйлем құра.
227-жаттығу
1-ші қатар: ОРАМАЛ
2-ші қатар: ҚҰЛАҚШЫН
3-ші қатар: ҚАМЗОЛ
Шығармашылық саты
228-жаттығу
Берілген сөйлемдердің хабарлы сөйлем екенін дәлелде.
Менің досым Қырғызстанда
тұрады. Мен оған өз елім туралы
мақтанышпен жазамын.Ол
жазда Алматыға келмекші.
Досымды асыға күтіп жүрмін.
Хабарлы сөйлемді тауып жаз

|Сөйлемдер |Дұрыс жауабы |Сөйлем атаулары |
|Ажар кітапханаға барды | |Сұраулы сөйлем |
|Үйді кім салады | |Хабарлы сөйлем |
|Алақай,ертең концертке | |Хабарлы сөйлем |
|барамыз | | |
|Сыныпта өнерлі оқушылар бар | |Лепті сөйлем |
|ма | | |
|Бүгін қар қалың жауды | |Сұраулы сөйлем |

Үйге:228-жаттығу
Жоспар бойынша әңгіме құрау.



Ұқсас жұмыстар
Жарықтың сыну заңы
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Қышқылдардың жіктелуі, алынуы, қасиеттері. 8- сынып
Есептерді шешу әдістері
Primary, secondary school. 9 сынып
Жаратылыстану-математика пәндерін оқытуда жеке тұлғаға бағытталған бағдарды жүзеге асыру
Иррационал теңдеулер және олардың жүйелерін шешу.Оқушыларды иррационал теңдеу және иррационал теңдеулер жүйесімен таныстыру
Жанды математика
Инновациялық әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушының шығармашылық қабілеттерін дамыту
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып
Пәндер