Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының деңгейі

Семантикалық карта
Хабарлы сөйлемді тауып жаз
| | | |
|Сөйлемдер |Дұрыс жауабы |Сөйлем атаулары |
| | | |
|Ажар кітапханаға барды | |сұраулы сөйлем |
|Үйді кім салады | |хабарлы сөйлем |
|Ура,ертең концертке барамыз | |лепті сөйлем |
|Сыныпта өнерлі оқушылар көп | |лепті сөйлем |
|Бүгін қар қалың жауды | |сұраулы сөйлем |

«Хабарлы сөйлем» атты ашық сабақ жоспары
«Қазақ тілі» пәні 2 «б» сынып

4.Топтастыру

5.Суреттермен
жұмыс

1.Хабарлы сөйлемнің ерекшелігі
2.Жаңа сабақты көрініс арқылы ашу ІІІ.Эвристикалық деңгей
1.Өткен материалды еске түсіру
1.225-жаттығу.Өз бетіндік жұмыс.
ІІ.Алгоритмдік деңгей 2.226-
жаттығу.Суреттерді топтастыру.
1.Жаңа
сабақ туралы ереже шығару.
І.Оқушының деңгейі 2.223-жаттығу.Ребусты
шешу.
1.222-жаттығу 3.224-
жаттығу.Мәтінді түсініп оқу.
2.Сөйлем туралы ереже айту. Суретке қарап итбалықты
сипаттау.
2.Мысалдар келтіру.

6.Семантикалық карта
8. Сабақты қорытындылау
7.Дәлелдеу жұмысы
ІҮ.Қорытындылау.
1.Сабақты қорытындылау.
Шығармашылық деңгей
2.Топтастыру.
1.228-жаттығу.Хабарлы сөйлем екенін дәлелдеу.
3.Бағалау.
2.Хабарлы сөйлемді сәйкестендіру.
4.Үйге тапсырма: а) 228-жаттығу.

ә) Ережені
жаттау.

Пәні:Қазақ тілі
Сыныбы: 2 «б»
Күні: 9.12.2010
Сабақтың тақырыбы:Хабарлы сөйлем
Сабақтың мақсаты:
1.Жаңа тақырыпты ашуарқылы оқушылардың хабарлы сөйлем және оның тыныс
белгісі
жайындағы білімдерін қалыптастыру.
2.Оқушылардың тілін,шығармашылық қабілетін дамыту,әдемі,көркем жазу
дағдыларын қалыптастыру.Ой-өрістерін,өз ойын ашық әрі жүйелі жеткізуге
дағдыландыру.
3.Жақсы мінез-құлыққа,сөз мағынасын түсініп,байланыстырып сөйлеуге,сөздік
қорларын
молайтуға жетелеу.Сөйлеу шеберлігін,мәдениетін қадағалай отырып,өз ана
тілін құрметтеуге,
сүюге баулу.
Сабақтың көрнекілігі:Интерактивті тақта пайдалану арқылы хабарлы сөйлем
туралы
слайдтар, түрлі-түсті суреттер,ережелер,тірек схемалар,шаблондар,т.б.

Сабақтың типі: Жаңа материалдар түсіндіру.
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі:Үш өлшемді әдістемелік жүйе.
Пән аралық байланыс:бейнелеу өнері,өзін-өзі тану пәні,ана
тілі,дүниетану,т.б.пәндер.

Сабақтың жүрісі:І.Ұйымдастыру кезеңі.
а)Оқушылардың сабаққа әзірлігін және құрал-жабдықтарының түгел болуын
қадағалау.
б)Оқушылардың ұраны

Оқушының деңгейі
ІІ. Үй тапсырмасы:
223-жаттығу
Ребусты шешіп,шешуіндегі сөзге әңгіме құрау.
Ережені еске түсіру:
Сөйлем аяқталған ойды білдіреді.Сөйлемнен соң не нүкте(.),не сұрау белгісі
(?),
не леп белгісі (!) қойылады.
Алгоритмдік саты
Көрініс
Сыныпқа Айжамал хабар әкеледі.

Хабарландыру
11-ші желтоқсан күні сағат 5-те “Балдәурен” фестивалінің ән байқауы

өтеді.Қатынасуларыңыз сұралады.

Мектеп әкімшілігі
Оқушыларға ережені өз беттерімен шығарту.
Бірдеңенің жайын хабарлау мақсатында айтылған сөйлемді
хабарлы сөйлем дейді.Хабарлы
сөйлемнің соңына нүкте (.) қойылады:
Оқушылар мұражайға барды.
224-жаттығу
Мәтінді түсініп оқы.Әр сөйлемде не туралы айтылған?

Итбалық балықпен қорек-тенеді. Ол өте жақсы жүзеді,
керемет сүңгиді.Аяқ орнында жүзу қанатшалары бар.
Итбалықтың күшіктері де аппақ.Сондықтан оларды ақүрпек деп атайды.
Сөйлем соңындағы тыныс белгілеріне назар аудар.

Эвристикалық саты
225-жаттығу
Мәтінді тиісті тыныс белгісін қойып
көшіріп жаз.Мәтінге ат қой.

Бұлбұл-кішкентай құс ол таңертең ағашқа қонып алып сайрайды бұлбұлдың
үні құлаққа өте жағымды
Бұлбұл
Бұлбұл-кішкентай құс. Ол таңертең ағашқа қонып алып сайрайды. Бұлбұлдың
үні құлаққа өте жағымды.

226-жаттығу
Сөздерді оқып,әйелдердің киімін білдіретін
сөздерді бір бөлек,ерлердің киімін бір бөлек
топтастыр.
Сәукеле,орамал,жейде,
жаулық,күпі,құлақшын,
ішік,қамзол,шәлі,шекпен.
Алдыңғы жаттығудағы қарамен жазылған сөздерді қатыстырып сөйлем құра.
227-жаттығу
1-ші қатар: ОРАМАЛ
2-ші қатар: ҚҰЛАҚШЫН
3-ші қатар: ҚАМЗОЛ
Шығармашылық саты
228-жаттығу
Берілген сөйлемдердің хабарлы сөйлем екенін дәлелде.
Менің досым Қырғызстанда
тұрады. Мен оған өз елім туралы
мақтанышпен жазамын.Ол
жазда Алматыға келмекші.
Досымды асыға күтіп жүрмін.
Хабарлы сөйлемді тауып жаз

|Сөйлемдер |Дұрыс жауабы |Сөйлем атаулары |
|Ажар кітапханаға барды | |Сұраулы сөйлем |
|Үйді кім салады | |Хабарлы сөйлем |
|Алақай,ертең концертке | |Хабарлы сөйлем |
|барамыз | | |
|Сыныпта өнерлі оқушылар бар | |Лепті сөйлем |
|ма | | |
|Бүгін қар қалың жауды | |Сұраулы сөйлем |

Үйге:228-жаттығу
Жоспар бойынша әңгіме құрау.

Ұқсас жұмыстар
Жарықтың сыну заңы
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Қышқылдардың жіктелуі, алынуы, қасиеттері. 8- сынып
Есептерді шешу әдістері
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Primary, secondary school. 9 сынып
Жаратылыстану-математика пәндерін оқытуда жеке тұлғаға бағытталған бағдарды жүзеге асыру
Иррационал теңдеулер және олардың жүйелерін шешу.Оқушыларды иррационал теңдеу және иррационал теңдеулер жүйесімен таныстыру
Жасанды интеллект жүйесін қолданатын салалар
Қабілеттері бойынша оқыту
Пәндер