Биология ғылымы

Жамбыл облысы Қордай ауданы №26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна
Цитология ғылымын біледі
Биология ғылымының салаларын ажырата алады
Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады. Өзіндік ой қорытуға, тұжырым жасауға дағдыланады
«Ең жақсы тілек»
Оқушылар плакатқа салынған ағаштың бұтағына өз достарына тілектер жазылған жапырақтар мен алмалар жапсырады.
Стикерлер
плакат
Топқа бөлу
Менің көңіл күйім суреттер арқылы бөліну
(оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әр түрлі суреттер жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, суреттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады)
Топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді.
Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
Үй жұмысы тексеру
Сәйкестендіру кестесі
Вирусология
Зоология
Микробиология
Микология
Анатомия
Цитология
Морфология
Физиология
Бриология
Альгология
Ихтиология
Оринтология
Вирустарды зерттейді
Саңырауқұлақтарды зерттейді
Балдырларды зерттейді
Жаңа сабақтың ашылуы
І. Білу. «Миға шабуыл» әдісі
Цитология ғылымы нені зерттейді?
Жасуша дегеніміз не?
Плакаттар,
маркерлер
Слайд
ІІ. Түсіну. Джиксо
- Цитология пәні және міндеттері.
- Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары байланысы
- Медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы.
- Ғалымдардың цитология ғылымына қосқан үлестері
ІІІ. Қолдану. Тірек сызба
Биология ғылымы
Цитология
Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді
.
Сергіту сәті
«Кел, билейік!»
ІV. Талдау
Оқушылармен бірге сабақты талдау.
Тест құрастыру
Суреттер
Слайд
V. Жинақтау
«Нақты жауап» айдары:
Цитология бойынша тақырыпты қорыту.
«Өрмекшінің торы» әдісі бойынша қорытынды жасау
Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды
Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады.
VІ. Бағалау
1. Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме?
2. Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма?
Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды
☺-мен көп нәрсені үйрендім
😐- мен аз нәрсе үйрендім
☹-мен ештеңе үйренбедім
Бағалау шкаласы
«5»-12-15 ұпай
«4»- 9-12 ұпай
«3»-5-8 ұпай
«Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу қосымша биология ғылымдарын тауып келу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz