Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Құрмалас сөйлем

Сабақтың тақырыбы: Шоқан Уәлиханов.
Құрмалас сөйлем .
Мақсат:
1.Оқытушылық:
Ш.Уәлихановтың өмірі мен қызметі туралы қысқаша мәлімет алуды
ұйымдастыру.

2.Дамытушылық:
Оқушылардың өздік білім алу, грамматикадан алған білімдеріін іс жүзінде
қолдана білу машықтарын дамыту.

3.Тәрбиелік:
Шығармашылық ойлау қабілеті жоғары, өз бетінше ізденіп, алған білімін
еркін қолдана алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Көрнекілік:
интерактивті тақтада сабаққа арналған презентация: Ш. Уәлихановтың
портреті, интернеттен алынған материалдар-Шоқанның орыс
достары,ескерткіштері ,дискіге жазылған мәтіндер, кесте , грамматикалық
тапсырмалар.

І. Тақырыпқа кіріспе.
1- тапсырма. Салыстырып оқып шығыңдар.

Гүлдер солып, жұлдыздар сөніп, адамдар өліп жатады.
Бірақ адамзаттың бір ерекшелігі сол - одан із қалады, іс қалады,
сөз қалады.

Цветы увядают, звёзды гаснут, люди умирают.
Только у человека есть одна особенность- после него остаётся след ,дело,
слово
ІІ. Пікір алмасу.

Қандай адамдардан із , іс, сөз қалады?
Артына ұмытылмас із қалдырған қандай ұлы тұлғаларды білесіңдер?( тақтада
ұлы тұлғалардың портреттері)
Кез келген қарапайым адам артына із қалдыруы мүмкін бе?

ІІІ. Зерттеу жұмысы.

Артына өшпес із қалдырған ұлы тұлғалардың бірі – Шоқан Уәлиханов.
Бүгінгі сабақта біз Ш. Уәлихановтың өмірімен, ғылыми қызметімен танысу үшін
зерттеу жұмысын жүргіземіз.
Ол үшін сендерінге бірнеше мәтін ұсынылады. Мәтіндерді оқып, берілген
кестені толтыру керек.

Тапсырма:

Берілген материалдар бойынша төмендегі кестені толтырыңдар (әр оқушыға
кесте таратылады(

|Аты –жөні, |Өмір жылдары, |Орыс |Алған білімі |Қызметі |Зерттеу саласы |Еңбектері |
|ғылыми қызметі|туған жері |ғалымдарымен | | | | |
| | |байланысы | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |

ІV.Тексеру, түзету, толықтыру жұмысы.
1. Кестенің әр бөлігі бойынша оқушылар жазған мәліметтерін оқиды.
2.Тақтада сол бөлікте жазылуы тиіс мәлімет рет-ретімен ашылады.
3.Интерактивті тақтада Шоқанның орыс достары туралы қосымша слайд
көрсетіледі.
Тапсырма:
1.Толтырылған кестелеріңді салыстырып, толықтырыңдар

|Аты –жөні, |Өмір жылдары, |Орыс |Алған білімі |
|ғылыми қызметі |туған жері |ғалымдарымен | |
| | |байланысы | |
|Шоқанның өмірі | | | |
|Қызметі | | | |
|Білімі | | | |
|Зерттеу саласы | | | |
|Еңбектері | | | |
|Құрмалас сөйлем түрлері | | | |
|Салалас құрмалас сөйлем | | | |
|түрлері | | | |
|Сабақтас құрмалас сөйлем | | | |
|түрлері | | | |

Х.Үйге тапсырма:
1. «Шоқан Уәлиханов – қазақтың тұңғыш ғалымы» тақырыбына мазмұндама жазу.

Ұқсас жұмыстар
Компьютер сөзіне морфологиялық талдау жасау
Жалғаулықты салалас құрмалас сөйлем
Салалас құрмалас сөйлемді қайталау
Талғаулы салалас құрмалас сөйлем
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем
Шартты бағыныңқы сабақтастың жасалуы
Сабақтас құрмалас
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
Ұялы телефонның пайдасы мен зияны
Біріктірілген сыныптарға арналған қазақ тілінен ашық сабақ
Пәндер