Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балалар әрбір жабайы
Техналогиялық карта
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық»
Мақсаты:
-балалардың жабайы аңдар туралы білімдерін бекіту;
-танымдық білімдерін кеңейтіп,төрт түлік малдың адам өміріндегі маңызы
туралы түсінік беру;
-ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту;
-сөйлеу белсенділігін артттыр;
-қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
|Іс-әрекеттің |Тәрбиеші әрекеттері |Балалардың әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Тәрбиеші балаларды көктем туралы|Балалар тәрбиешінің |
|кезеңі |білімдерін сұрап бекітеді. |сұрақтарына жауап |
| |Құстардың суреттерін |беріп, |
| |пайдаланып,атауларын балалардан |«Нан қоқымы» тақпақты |
| |сұрайды. |айтып береді.Құстардың|
| | |суреттеріне қарап |
| |Тәрбиеші қонаққа келген гүлде |атауларын атайды. |
| |отырған Түйме қызды балаларға |Балалар Түйме қызбен |
| |көрсетеді. |амандасады. |
| | | |
| |Жалмауыз кемпір топқа |Балалар гүлді өсіру |
| |кіреді.Амандасады.Гүлге ғашық |үшін |
| |болып,ұрлап алады.Тәрбиеші жаңа |қандай мүмкіндік бар |
| |гүлді өсіруге мүмкіндік бар |екенін |
| |екенін айтады.Ол үшін су |тыңдайды. |
| |керектігін айтады. | |
| | | |
|Ұйымдастыру- |Тәрбиеші Жалмауыз кемпірге суды |Балалар өз білімдерін |
|іздеу кезеңі |балалардың білімдеріне |суға айырбастауға |
| |айырбастауын ұсынады.Жалмауыз |келісім береді. |
| |кемпір келіседі. | |
| |1 тапсырма: «Оқу құралдарын ата»|Оқу құралдарын атайды.|
| |2.тапсырма: «Үй жануарларын ата»| |
| |3.тапсырма: Ойын «Жабайы |«Мынау не?» деген |
| |жануарлар» |сұраққа жауап |
| |4.тапсырма: «Ұлттық киімдерді |беріп,жабайы |
| |ата» |жануарлардың атауларын|
| |Сергіту сәті |атайды ( |
| |5.тапсырма: «Жануарлар сияқты |қоян,тиын,қасқыр т.б.)|
| |қимылда» |Балалар әрбір жабайы |
| |6.тапсырма: «Түстерді ажырат» |жануардың қалай |
| |7.тапсырма: Ойын «Төлін тап» |қимылдайтынын |
| |8.Жабайы құстар мен үй |көрсетеді. |
| |құстарының айырмашылы мен | |
| |пайдасы қандай? |Құстардың пайдасын |
| |Балалармен жұмбақ жасыру арқылы |айтып береді. |
| |үй жануарларымен құстардың | |
| |атауларын бекіту. | |
| |Жалмауыз кемпір әрбір тапсырма | |
| |орындалғаны үшін 2 стакан судан | |
| |береді. | |
|Қорытындылау- |Жиналған суды гулге құйғанда |Балалар суды |
|түзету кезеңі |10-ға дейін тура кері санау |құйғанда,10-ға дейін |
| |ұсынылады. |тура кері санайды. |
| |Гүл әдемі болып өседі.Жалмауыз | |
| |кемпір риза болып кетеді. |Балалар тамсаңа |
| |Тәрбиеші Түйме қызды жаңа гүлге |қарайды. |
| |отырғып Түйме қыз алғысын | |
| |білдіріп,балалармен қоштасады. |Балалар Түйме қызбен |
| | |қоштасады. |
Күткен нәтижелер:
Білуі:
-тақырыпқа лайық сөздерді,сөз тіркестеріді білу;
-жабайы құстар мен үй құстарының бір-бірінен айырмашылығы туралы білу;
-түстерді,ұлттық киімдердерді,оқу құралдарын ажырата білу.
Болуы:
-үй жануарларының адамға әкелетін пайдасы туралы білімдері болуы;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдері болуы.
Істей білуі:
- «Нан қоқымы» тақпақты мәнерлеп айта білу;
- Қазақ тіліне тән дыбыстарды анық , дұрыс айта білу.
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық»
Мақсаты:
-балалардың жабайы аңдар туралы білімдерін бекіту;
-танымдық білімдерін кеңейтіп,төрт түлік малдың адам өміріндегі маңызы
туралы түсінік беру;
-ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту;
-сөйлеу белсенділігін артттыр;
-қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
|Іс-әрекеттің |Тәрбиеші әрекеттері |Балалардың әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Тәрбиеші балаларды көктем туралы|Балалар тәрбиешінің |
|кезеңі |білімдерін сұрап бекітеді. |сұрақтарына жауап |
| |Құстардың суреттерін |беріп, |
| |пайдаланып,атауларын балалардан |«Нан қоқымы» тақпақты |
| |сұрайды. |айтып береді.Құстардың|
| | |суреттеріне қарап |
| |Тәрбиеші қонаққа келген гүлде |атауларын атайды. |
| |отырған Түйме қызды балаларға |Балалар Түйме қызбен |
| |көрсетеді. |амандасады. |
| | | |
| |Жалмауыз кемпір топқа |Балалар гүлді өсіру |
| |кіреді.Амандасады.Гүлге ғашық |үшін |
| |болып,ұрлап алады.Тәрбиеші жаңа |қандай мүмкіндік бар |
| |гүлді өсіруге мүмкіндік бар |екенін |
| |екенін айтады.Ол үшін су |тыңдайды. |
| |керектігін айтады. | |
| | | |
|Ұйымдастыру- |Тәрбиеші Жалмауыз кемпірге суды |Балалар өз білімдерін |
|іздеу кезеңі |балалардың білімдеріне |суға айырбастауға |
| |айырбастауын ұсынады.Жалмауыз |келісім береді. |
| |кемпір келіседі. | |
| |1 тапсырма: «Оқу құралдарын ата»|Оқу құралдарын атайды.|
| |2.тапсырма: «Үй жануарларын ата»| |
| |3.тапсырма: Ойын «Жабайы |«Мынау не?» деген |
| |жануарлар» |сұраққа жауап |
| |4.тапсырма: «Ұлттық киімдерді |беріп,жабайы |
| |ата» |жануарлардың атауларын|
| |Сергіту сәті |атайды ( |
| |5.тапсырма: «Жануарлар сияқты |қоян,тиын,қасқыр т.б.)|
| |қимылда» |Балалар әрбір жабайы |
| |6.тапсырма: «Түстерді ажырат» |жануардың қалай |
| |7.тапсырма: Ойын «Төлін тап» |қимылдайтынын |
| |8.Жабайы құстар мен үй |көрсетеді. |
| |құстарының айырмашылы мен | |
| |пайдасы қандай? |Құстардың пайдасын |
| |Балалармен жұмбақ жасыру арқылы |айтып береді. |
| |үй жануарларымен құстардың | |
| |атауларын бекіту. | |
| |Жалмауыз кемпір әрбір тапсырма | |
| |орындалғаны үшін 2 стакан судан | |
| |береді. | |
|Қорытындылау- |Жиналған суды гулге құйғанда |Балалар суды |
|түзету кезеңі |10-ға дейін тура кері санау |құйғанда,10-ға дейін |
| |ұсынылады. |тура кері санайды. |
| |Гүл әдемі болып өседі.Жалмауыз | |
| |кемпір риза болып кетеді. |Балалар тамсаңа |
| |Тәрбиеші Түйме қызды жаңа гүлге |қарайды. |
| |отырғып Түйме қыз алғысын | |
| |білдіріп,балалармен қоштасады. |Балалар Түйме қызбен |
| | |қоштасады. |
Күткен нәтижелер:
Білуі:
-тақырыпқа лайық сөздерді,сөз тіркестеріді білу;
-жабайы құстар мен үй құстарының бір-бірінен айырмашылығы туралы білу;
-түстерді,ұлттық киімдердерді,оқу құралдарын ажырата білу.
Болуы:
-үй жануарларының адамға әкелетін пайдасы туралы білімдері болуы;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдері болуы.
Істей білуі:
- «Нан қоқымы» тақпақты мәнерлеп айта білу;
- Қазақ тіліне тән дыбыстарды анық , дұрыс айта білу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz