Балалар әрбір жабайы

Техналогиялық карта
Білім беру саласы: «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту

Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық»

Мақсаты:
-балалардың жабайы аңдар туралы білімдерін бекіту;
-танымдық білімдерін кеңейтіп,төрт түлік малдың адам өміріндегі маңызы
туралы түсінік беру;
-ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту;
-сөйлеу белсенділігін артттыр;
-қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.

|Іс-әрекеттің |Тәрбиеші әрекеттері |Балалардың әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Тәрбиеші балаларды көктем туралы|Балалар тәрбиешінің |
|кезеңі |білімдерін сұрап бекітеді. |сұрақтарына жауап |
| |Құстардың суреттерін |беріп, |
| |пайдаланып,атауларын балалардан |«Нан қоқымы» тақпақты |
| |сұрайды. |айтып береді.Құстардың|
| | |суреттеріне қарап |
| |Тәрбиеші қонаққа келген гүлде |атауларын атайды. |
| |отырған Түйме қызды балаларға |Балалар Түйме қызбен |
| |көрсетеді. |амандасады. |
| | | |
| |Жалмауыз кемпір топқа |Балалар гүлді өсіру |
| |кіреді.Амандасады.Гүлге ғашық |үшін |
| |болып,ұрлап алады.Тәрбиеші жаңа |қандай мүмкіндік бар |
| |гүлді өсіруге мүмкіндік бар |екенін |
| |екенін айтады.Ол үшін су |тыңдайды. |
| |керектігін айтады. | |
| | | |
|Ұйымдастыру- |Тәрбиеші Жалмауыз кемпірге суды |Балалар өз білімдерін |
|іздеу кезеңі |балалардың білімдеріне |суға айырбастауға |
| |айырбастауын ұсынады.Жалмауыз |келісім береді. |
| |кемпір келіседі. | |
| |1 тапсырма: «Оқу құралдарын ата»|Оқу құралдарын атайды.|
| |2.тапсырма: «Үй жануарларын ата»| |
| |3.тапсырма: Ойын «Жабайы |«Мынау не?» деген |
| |жануарлар» |сұраққа жауап |
| |4.тапсырма: «Ұлттық киімдерді |беріп,жабайы |
| |ата» |жануарлардың атауларын|
| |Сергіту сәті |атайды ( |
| |5.тапсырма: «Жануарлар сияқты |қоян,тиын,қасқыр т.б.)|
| |қимылда» |Балалар әрбір жабайы |
| |6.тапсырма: «Түстерді ажырат» |жануардың қалай |
| |7.тапсырма: Ойын «Төлін тап» |қимылдайтынын |
| |8.Жабайы құстар мен үй |көрсетеді. |
| |құстарының айырмашылы мен | |
| |пайдасы қандай? |Құстардың пайдасын |
| |Балалармен жұмбақ жасыру арқылы |айтып береді. |
| |үй жануарларымен құстардың | |
| |атауларын бекіту. | |
| |Жалмауыз кемпір әрбір тапсырма | |
| |орындалғаны үшін 2 стакан судан | |
| |береді. | |
|Қорытындылау- |Жиналған суды гулге құйғанда |Балалар суды |
|түзету кезеңі |10-ға дейін тура кері санау |құйғанда,10-ға дейін |
| |ұсынылады. |тура кері санайды. |
| |Гүл әдемі болып өседі.Жалмауыз | |
| |кемпір риза болып кетеді. |Балалар тамсаңа |
| |Тәрбиеші Түйме қызды жаңа гүлге |қарайды. |
| |отырғып Түйме қыз алғысын | |
| |білдіріп,балалармен қоштасады. |Балалар Түйме қызбен |
| | |қоштасады. |

Күткен нәтижелер:

Білуі:
-тақырыпқа лайық сөздерді,сөз тіркестеріді білу;
-жабайы құстар мен үй құстарының бір-бірінен айырмашылығы туралы білу;
-түстерді,ұлттық киімдердерді,оқу құралдарын ажырата білу.

Болуы:
-үй жануарларының адамға әкелетін пайдасы туралы білімдері болуы;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдері болуы.

Істей білуі:
- «Нан қоқымы» тақпақты мәнерлеп айта білу;
- Қазақ тіліне тән дыбыстарды анық , дұрыс айта білу.

Ұқсас жұмыстар
Ойнайық та, ойлайық ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту
Аңдар. 4 сынып
Жабайы аңдар туралы ақпарат
Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі
Жабайы аңдар жайлы ақпарат
Орманда жайлы
Аңдар не жейді
Қоян сүйек
Жабайы жануарлар
Жабайы аңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz