Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Асық иірім топ мүшелерінің сайысы

Қазақстан Республикасы Ғылым және Білім министрлігі

СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫС

Тақырыбы:
Информатикалық эрудит ойыны

Арқалық

Информатикалық эрудит ойыны

Жүргізуші:
Тынышталып, тыңдаңдар!
Асығыстық қылмаңдар!
Ал, отырған жараңдар
Назар салып қараңыздыр,
Басталмақшы компьютерден
«Инфо-эрудит» ойыны.
Көргендер де арманда
Көрмегендер де арманда
Босқа қарап жүргенше
Қызықтан тыс қалмаңдар!

Қайырлы күн! Құрметті ұстаздар және оқушылар!
Біздің бүгінгі сайысымызға қош келіпсіздер! Біз сайысымызды бастамас
бұрын сарапшы екі оқушыны ортаға шақырамыз. Ал ендеше барлықтарыңа сәттілік
тілей отырып, І кезеңімізді бастайық.
1. Таныстыру. Екі топ өздерін таныстырады. 10 балл.
І топ аты – «Монитор»
мүшелері:
ІІ топ аты – «Винчестер»
мүшелері:
(топтың эмблемасын, атауының мағанасын таныстырады)

2. «Келсең, кел!» топбасшыларының сайысы. Мұнда тек қана топ басшылары
сайысады және бұл сайыстың әрбір дұрыс жауабы 20 балмен бағаланады.
Сонымен іске сәт!
1-сұрақ. Логарифм сызғышын кім жасады? (1617 жылы жылы ағылшын ғалымы
Д.Робертсон логарифм сызғышын жасады. Идеаны 1660 жылы И.Ньютон ұсынған)
2-сұрақ.Флеш-жады дегеніміз не? (Флеш-жады – мәліметтерді энергиядан
тәуелсіз түрде қайталап жаза алатын жартылай өткізгіштен жасалған
компьютер жадының екеше бір түрі)
3-сұрақ. Мәтіндік файлдың кеңейтілімі (.txt)
4-сұрақ. Қарапайым графикалық редактор (Paint)
5-сұрақ. Кесте дегеніміз не? (Кесте – жолдар мен бағандардан реттеліп
берген ақпарат)
6-сұрақ. Мәтінге объект кірістіру (Вставка – Объект)
7-сұрақ. Аналитикалық машинаның жобасын жасаған кім? (1834 жылы ағылшын
оқымыстысы Чарлз Бэббидж «Аналитикалық машинаның» жобасын жасады)
8-сұрақ. Операциялық жүйе дегеніміз не? (Бұл компьютерді іске қосқан
кезде жүктелетін және оның барлық құрылғыларының жұмысын басқаратын
арнайы бағдарлама)
9-сұрақ.Пікір дегеніміз не? (Жалған немесе ақиқат болуы мүмкін қандай да
бір пайымдау)
10-сұрақ. Санау жүйесі дегеніміз не? (Сандарды атау және жазу ережелері
мен әдістерінің жинағы)

3. «Асық иірім» топ мүшелерінің сайысы. Кез келген топ мүшесі келіп асық
иіреді. Асық түсуі қай балдық цифрға түссе соған сәйкес сұраққа жауап
береді. (Алшы – 5 балл, тәйке – 4 балл, бүк – 3 балл, шік – 2 балл).
5-балдық сұрақтар:
а) Файл дегеніміз не? (бағдарламалық деректер және олардың бөліктері)
б) Деректерді сақтауға арналған құрылғы (Жады)
в) 101 ондық жүйеде қандай сан? (5)
г) АҚШ-тың IBM фирмасы қай жылдан бастап дербес компьютерлерді шығара
бастады? (1980)
4-балдық сұрақтар:
а) Ұялы телефондар қай жылдан бастап шықты (1984)
б) плейрлер (Жады)
в) 101 ондық жүйеде қандай сан? (5)
г) АҚШ-тың IBM фирмасы қай жылдан бастап дербес компьютерлерді шығара
бастады? (1980)
3-балдық сұрақтар:
а) Жанама мәзірді шақыру үшін нені қолданады? (Тышқанның оң жақ
батырмасын)
б) Файлдың аты … бөліктен тұрады (2)
в) ЭЕМ-да информация қалай белгіленеді? (0 және 1 сандарымен)
г) АҚШ-тың IBM фирмасы қай жылдан бастап дербес компьютерлерді шығара
бастады? (1980)
2-балдық сұрақтар:
а) Басты мәзір (Пуск батырмасы)
б) Архивтеу (Мұрағаттау) бағдарламаларын атаңыз (WinRar, WinZip)
в) MS PowerPointты қосу жолдары? (Пуск – Программы - MS PowerPoint., т.б)
г) Ақпараттың түрлері? (дыбыстық, графикалық, сезім мүшелері арқылы)

4. «Сергіту сәті»
І топ. Егер мен информатик болсам...
ІІ топ. Егер мен мектеп директоры болсам...
Екі топқа да бірдей тапсырма: Егер сен мұғалім болсаң, 2 4 3 5 5 4 4 5 3
5 деген бағасы бар оқушының тоқсандық бағасын қалай қорытушы едіңдер?

5. «Жанкүйерлермен сайыс» Жанкүйерлерге сұрақтар қойылады. Екі топтың
жанкүйерлері дұрыс жауап берсе, сол топқа сәйкес 5 балл қосылады.
1-сұрақ. 1644 жылы француз математигі Блез Паскаль 19 жасында бірінші рет
қосу машинасын құрастырды. Машинаның аты қандай? (Паскаль машинасы)
2-сұрақ. 3 әке және 6 бала серуенге шықты. Олар 42 алма сатып алды.
Бұлардың әрқайсысына 6 алмадан тиді. Неше адам болған? (1 атасы, 2 әкесі,
4 немересі)

6. «Тапқыр достар». Мұнда графопроектор арқылы сөз беріледі. Сол сөздің
әріптерінен топ мүшелері сөздер құрайды. Сөздерін компьютерде теріп
жазады. Бұл 30 балдық санмен бағаланады. (Жүйелік блок)

7. «Қорытынды». Сарапшылар топтардың жинаған балдарын санап жеңген топ
марапатталады

Ұқсас жұмыстар
Есту мүшесі
Оқушының көпшілігі
Бүйрек аурулары
Асық ату
«есту мүшесі. құлақтың құрылысы»
Бисерге сипаттама бер
Аналар өздерінің балаларын көздерін жұмып, сипау арқылы тауып беру
Алтын сақа елінде
Ұйымдастыру бөлімі Алтын сақа
Информатика наурыз думаны
Пәндер