Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Түзулердің өзара орналасуы



Сабақ тақырыбы: «Түзулердің өзара орналасуы».
Сабақ мақсаты: Білімділігі:Түзулердің өзара орналасуы тарауы бойынша
оқушылардың білім, білік дағдыларын тиянақтау, жүйелеу.
Дамытушылығы:Оқушының
шығармашылық қабілетін жүзеге асыру,танымдық дағдыларын дамыту.

Тәрбиелілігі:
Оқушыларды ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың ұстанымы:
Жалғыз сүйеніш, жалғыз үміт оқуда. Теңдікке жетсек те, жұрттығымызды
сақтасақ та,дүниеден сыбағалы орнымызды алсақ та, бір ғана оқудың
арқасында аламыз, жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз – оқу. /М.
Дулатов/
Сабақтың түрі:білім, білік,дағдыныжүйелеу. Сабақтың
әдісі: жобалау әдісі  
І.Ұйымдастыру кезеңі. Жобаны жүзеге
асыру кезеңдері:
Жобаны орындауға дайындық кезеңі.(сынып 3 топқа бөлінеді)
Жұмысты жоспарлау. (1- топ. Параллель түзулер. Түзулердің параллельдік
белгілері. 2-топ. Параллель түзулердің қасиеттері.

3- топ. Қиылысқан түзулер.Перпендикуляр.)
Ақпараттық ізденіс кезеңдері.
Нәтижені қорытындылау.
Жобаны қорғау.
Жоба жүмысының нәтижесін және қорытындысын бағалау.
І –топ.Параллель түзулер.
1.(Жалпылама теориялық тапсырма.) Оқулықтан параллель түзулер анықтамасын
табыңыз. Өзіңіздің анықтамаңызды ұсынып көріңіз.
ІІ-топ.Параллель түзулердің қасиеттері
1.(Жалпылама теориялық тапсырма).
Параллель түзулерге қатысты теоремаларды тұжырымдаңыздар.
ІІ-топ.Параллель түзулердің қасиеттері
1. (Жалпылама теориялық тапсырма). Параллель түзулерге қатысты
теоремаларды тұжырымдаңыздар.
ІІІ-топ.Қиылысқан түзулер. Перпендикуляр.
1.( Жалпылама теориялық тапсырма).
Перпендикуляр түзулер және қиылысқан түзулер анықтамаларын беріңіздер.
І -топ. 2.(Проблемалық сұрақ).
М нүктесі арқылы берілген b түзуіне параллель қанша түзу жүргізуге болады?
Ал осы тұжырымдаманы дәлелдеуге бола ма?
ІІ-топ. 2. (Проблемалық сұрақ).
Қандай жағдайда екі түзу өзара параллель болады?
ІІІ-топ. 2.(Практикалық тапсырма).
Оқулықпен жұмыс №119-44 бет.
І-топ. 3.(Жалпылама теориялық тапсырма).
Сөйлемді толықтыр.
1.с түзуі а және b түзулеріне қатысты қиюшы деп аталады, егер…
2. Параллель екі түзуді үшінші түзу қиып өткенде … бұрыш пайда болады.
3. Егер АВ және СD түзулерін ВD түзуі қиып өтсе, онда ВD …деп аталады.
4.с түзуіне қарағанда әртүрлі жарты жазықтықта жатқан <3 пен <5, <4
пен <6- …, <2 пен <8,<1 пен <7 -… деп аталады .

5. с түзуіне қарағанда бір жарты жазықтықта жататын <4 пен <5, <3 пен<6-
..., <2 пен<7, <1 пен < 8- ... деп аталады.
6. … бұрыштар өзара тең.
Дұрыстығын тексеру
1.…егер ол оларды екі нүкте арқылы қиып өтсе
2. 8
3.…қиюшы
4.…ішкі айқыш және сыртқы айқыш бұрыштар
5.…ішкі тұстас және сыртқы тұстас бұрыштар
6.сәйкес
ІІ-топ. 3. Жалпылама теориялық тапсырма.
Сәйкестендіру.
1) a | | b, өйткені ішкі айқыш бұрыштары өзара тең
2) a | | b, өйткені сәйкес бұрыштары өзара тең
3) a | | b,
өйткені ішкі тұстас бұрыштардың қосындысы 180°-қа тең.
ІІІ-топ.
3.(Проблемалық сұрақтар).
Сатылай комплексті талдау.
1. Анықтама;
2. Тану: 2.1 жазылуы; 2.2 оқылуы; 2.3 мағынасы.
3. Қасиеттері;
4. маңызды түйін;
5. қолданылуы.
І-топ. 4.Есеп шығару
Оқулықпен жұмыс
1)№97 -35 бет;
2)№98 (1,2)-38 бет.
ІІ-топ.4.Есеп шығару оқулықпен жұмыс
№111-41 бет;
№117-41 бет.
ІІІ-топ. 4.Есеп шығару оқулықпен жұмысы
№123 -44 бет; №126-44 бет.
Қорытындылау.
Тест тапсырмалары
Жоба жұмысын бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Ортақ нүктесі бар түзулер
Түзу мен жазықтықтың паралельдігі
Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы
Теңдеуге есептер шешу
Лекция мод сандарды қосу
Параллель түзулер
Сұрақтар топтамасы
Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 7, 8, 9-сыныптарға
Пәндер