Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Паскаль тілінің қарапайым операторлары
Сабақтың тақырыбы: Паскаль тілінің қарапайым операторлары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды Паскаль тілінің қарапайым операторларын қолданып
программалауға жаттықтыру, білімдерін жүйелеу.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ақпараттық
мәдениеттілікке және мақсатқа жетуге тәрбиелеу;
Дамытушылық: Шамалар және оларды сипаттау ережесін, Паскаль тілінің
қарапайым операторларын қолдана отырып программалауға және ЭЕМ-ге
программаны енгізу, нәтиже алу дағдысын жетілдіру;
Сабақтың түрі: Білімді беркіту сабағы
Сабақтың әдісі: Тест, практикалық жұмыс, қатемен жұмыс
Оқыту әдісі: Жеке және топтық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Презентация, интерактивті тақта
Программалық жабдықтама: Турбо Паскаль
Пәнаралық байланыс: математика, физика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
А) оқушыларды сабаққа бейімдеу:
Б) сабақ мақсатымен таныстыру: бүгінгі сабақта Паскаль тілі программасы
құрылымы, шамалар, оларды сипаттау ережесі туралы білімдеріңді тест арқылы
жүйелеп көрсетуге, Паскаль тілінің қарапайым операторын қолданып
программалауға және ЭЕМ-де программаны атқаруға жаттығасыздар.
В) Үй тапсырмасы
- Тест тапсырмалары / интерактивті тақтадан ACTIV STUDIO құралы арқылы
тексеріледі /
1. Программа құрылымын ата
А) сипаттау бөлімі, оператор денесі
Ә) программа тақырыбы, сипаттау бөлімі
Б) программа тақырыбы, сипаттау бөлімі, оператор бөлімі
В) программа тақырыбы
2. program kbt; - бұл...
А) программа тақырыбы
Ә) программаның оператор бөлімі
Б) программаның сипаттау бөлімі
В) программаның соңы
3. Операторлық жақшаны көрсетіңіз?
А) program
Ә) Begin, end
Б) Write, writeln
В) Read, readln
4. Енгізу операторын көрсетіңіз?
А) program
Ә) Begin, end
Б) Write, writeln
В) Read, readln
5. Шығару операторын көрсетіңіз?
А) program
Ә) Begin, end
Б) Write, writeln
В) Read, readln
6. Қай оператор дұрыс жазылған?
А) read(a,b,c)
Ә) read(a:b:c)
Б) read(a;b;c)
В) read(a b c)
7. Қай оператор дұрыс жазылған?
А) writeln(a=5,b=6);
Ә) write(a,,b);
Б) writeln(a:b:);
В) write(a,b);
8. Қай пікір қате?
А) программаның әр жолы (;)- нүктелі үтірмен аяқталады;
Ә) сызықтық өрнек бір жолға жазылады;
Б) ондық бөлшек үтірмен жазылады;
В) градустық өлшеуіштер радиандық өлшеуішпен жазылады;
9. 61div7. Нәтиже неге тең?
А) 5
Ә) 7
Б) 8
В)2
10. 61mod7. Нәтиже неге тең?
А) 5
Ә) 7
Б) 8
В)2
Жауабы:
1- б
2- а
3– ә
4- в
5- б
6- а
7- в
8- б
9- б
10- а
Үй тапсырмасы: №4 орындалуы дәптерден тексеріледі.
ІІ. Іскерлік жаттығу.
А) тақтамен жұмыс / интерактивті тақтада орындалады /
1. Қай меншіктеу операторы қате жазылған, астын сызыңыз:
a:=b; a=b; a:=b+1; a:=a+1; b+4:=a
2. Операторлар тізбегі орындалғаннан кейін мәндері қандай болады?
А) x:=8+6mod4*2; y:=xdiv5*5; z:=x*21div4; x:=? y:=? z:=?
Ә) a:=1; b:=2; c:=3; a:=b; b:=c; c:=a; a:=? b:=?; c:=?;
3. Турбо Паскаль программасын іске қосу жолын ата.
4. Программаны атқару әрекетін ата.
Ә) Тапсырма: Есептеу программасын құрып, ЭЕМ-де атқаруды орындаңыз
І топ. №1
Математикалық модель:
1-ші оқушы m себет
2-ші оқушы k себет
3-ші оқушы l себет
Қанша алма х=?
x=t(m+k+l)
Программасы:
Program sebet;
Var m,k,l,t,x:real;
Begin
Read(m,k,l,t);
X:=t*(m+k+l);
Writeln(‘x=’,x)
End.
ІІ топ
№2. Математикалық модель:
S=?
S=(a+b)*h/2
Program aydan;
Var a,b,h,s:real; a
Begin
Read(a,b,h);
S:=(a+b)*h/2;
Writeln('s=’,s) b
End.
№3. Математикалық модель:
a=0.8м/c2
v0=2м/с
t=10c
v=?
Шешуі: v=v0-at
Program skorst;
Var v0,t:integer;
A,v:real;
Begin
a:=0.8; v0:=2; t:=10;
v:=v0-a*t;
writeln(‘v=’,v)
end. №4
Математикалық модель:
R=100м
V=15м/с
a ⃗=?
Шешуі: a= v^2/r
Program ydey;
Var r,v: integer;
a:real;
begin
read(r,v);
a:=sqr(v)/r;
writeln(‘a=’,a)
end.
ІІІ. Қорытынды.
Қатемен жұмыс. Программадағы қатені түзетіңіз (интерактивті тақтадан немесе
әр оқушы орнынан дайын файлдан)
Математикалық модель:
x2,y2 d=√(〖(x_1-x_2)〗^2+〖(y_1-y_2)〗^2 )
x1,y1
program dlina;
var x1,x2,y1,y2,d:read;
begin
read(x1,x2,y1,y2);
d:=sqrt(sqr(x1-x2)+sqr(y1-y2));
writeln (‘d=’,d:3)
end.
Ә) Кестені толтыруды орында:
Меншіктеу операторы (:=)
Енгізу операторы (read)
Бос оператор
Шығару операторы
IV.Үйге тапсырма: §2.5. Паскаль тілінің қарапайым операторлары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды Паскаль тілінің қарапайым операторларын қолданып
программалауға жаттықтыру, білімдерін жүйелеу.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ақпараттық
мәдениеттілікке және мақсатқа жетуге тәрбиелеу;
Дамытушылық: Шамалар және оларды сипаттау ережесін, Паскаль тілінің
қарапайым операторларын қолдана отырып программалауға және ЭЕМ-ге
программаны енгізу, нәтиже алу дағдысын жетілдіру;
Сабақтың түрі: Білімді беркіту сабағы
Сабақтың әдісі: Тест, практикалық жұмыс, қатемен жұмыс
Оқыту әдісі: Жеке және топтық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Презентация, интерактивті тақта
Программалық жабдықтама: Турбо Паскаль
Пәнаралық байланыс: математика, физика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
А) оқушыларды сабаққа бейімдеу:
Б) сабақ мақсатымен таныстыру: бүгінгі сабақта Паскаль тілі программасы
құрылымы, шамалар, оларды сипаттау ережесі туралы білімдеріңді тест арқылы
жүйелеп көрсетуге, Паскаль тілінің қарапайым операторын қолданып
программалауға және ЭЕМ-де программаны атқаруға жаттығасыздар.
В) Үй тапсырмасы
- Тест тапсырмалары / интерактивті тақтадан ACTIV STUDIO құралы арқылы
тексеріледі /
1. Программа құрылымын ата
А) сипаттау бөлімі, оператор денесі
Ә) программа тақырыбы, сипаттау бөлімі
Б) программа тақырыбы, сипаттау бөлімі, оператор бөлімі
В) программа тақырыбы
2. program kbt; - бұл...
А) программа тақырыбы
Ә) программаның оператор бөлімі
Б) программаның сипаттау бөлімі
В) программаның соңы
3. Операторлық жақшаны көрсетіңіз?
А) program
Ә) Begin, end
Б) Write, writeln
В) Read, readln
4. Енгізу операторын көрсетіңіз?
А) program
Ә) Begin, end
Б) Write, writeln
В) Read, readln
5. Шығару операторын көрсетіңіз?
А) program
Ә) Begin, end
Б) Write, writeln
В) Read, readln
6. Қай оператор дұрыс жазылған?
А) read(a,b,c)
Ә) read(a:b:c)
Б) read(a;b;c)
В) read(a b c)
7. Қай оператор дұрыс жазылған?
А) writeln(a=5,b=6);
Ә) write(a,,b);
Б) writeln(a:b:);
В) write(a,b);
8. Қай пікір қате?
А) программаның әр жолы (;)- нүктелі үтірмен аяқталады;
Ә) сызықтық өрнек бір жолға жазылады;
Б) ондық бөлшек үтірмен жазылады;
В) градустық өлшеуіштер радиандық өлшеуішпен жазылады;
9. 61div7. Нәтиже неге тең?
А) 5
Ә) 7
Б) 8
В)2
10. 61mod7. Нәтиже неге тең?
А) 5
Ә) 7
Б) 8
В)2
Жауабы:
1- б
2- а
3– ә
4- в
5- б
6- а
7- в
8- б
9- б
10- а
Үй тапсырмасы: №4 орындалуы дәптерден тексеріледі.
ІІ. Іскерлік жаттығу.
А) тақтамен жұмыс / интерактивті тақтада орындалады /
1. Қай меншіктеу операторы қате жазылған, астын сызыңыз:
a:=b; a=b; a:=b+1; a:=a+1; b+4:=a
2. Операторлар тізбегі орындалғаннан кейін мәндері қандай болады?
А) x:=8+6mod4*2; y:=xdiv5*5; z:=x*21div4; x:=? y:=? z:=?
Ә) a:=1; b:=2; c:=3; a:=b; b:=c; c:=a; a:=? b:=?; c:=?;
3. Турбо Паскаль программасын іске қосу жолын ата.
4. Программаны атқару әрекетін ата.
Ә) Тапсырма: Есептеу программасын құрып, ЭЕМ-де атқаруды орындаңыз
І топ. №1
Математикалық модель:
1-ші оқушы m себет
2-ші оқушы k себет
3-ші оқушы l себет
Қанша алма х=?
x=t(m+k+l)
Программасы:
Program sebet;
Var m,k,l,t,x:real;
Begin
Read(m,k,l,t);
X:=t*(m+k+l);
Writeln(‘x=’,x)
End.
ІІ топ
№2. Математикалық модель:
S=?
S=(a+b)*h/2
Program aydan;
Var a,b,h,s:real; a
Begin
Read(a,b,h);
S:=(a+b)*h/2;
Writeln('s=’,s) b
End.
№3. Математикалық модель:
a=0.8м/c2
v0=2м/с
t=10c
v=?
Шешуі: v=v0-at
Program skorst;
Var v0,t:integer;
A,v:real;
Begin
a:=0.8; v0:=2; t:=10;
v:=v0-a*t;
writeln(‘v=’,v)
end. №4
Математикалық модель:
R=100м
V=15м/с
a ⃗=?
Шешуі: a= v^2/r
Program ydey;
Var r,v: integer;
a:real;
begin
read(r,v);
a:=sqr(v)/r;
writeln(‘a=’,a)
end.
ІІІ. Қорытынды.
Қатемен жұмыс. Программадағы қатені түзетіңіз (интерактивті тақтадан немесе
әр оқушы орнынан дайын файлдан)
Математикалық модель:
x2,y2 d=√(〖(x_1-x_2)〗^2+〖(y_1-y_2)〗^2 )
x1,y1
program dlina;
var x1,x2,y1,y2,d:read;
begin
read(x1,x2,y1,y2);
d:=sqrt(sqr(x1-x2)+sqr(y1-y2));
writeln (‘d=’,d:3)
end.
Ә) Кестені толтыруды орында:
Меншіктеу операторы (:=)
Енгізу операторы (read)
Бос оператор
Шығару операторы
IV.Үйге тапсырма: §2.5. Паскаль тілінің қарапайым операторлары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz