Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сан цифрларымен жұмыс бағдарламасын талдау

Пән мұғалімі: Мұқанов Қ.К, №38 м-л; Информатика 9 с
Тақырыбы: «Паскаль тілінде санның цифрларымен жұмыс»
Сабақ түрі: Интерактивті-практикалық сабаќ.
Сабақ типі: Даѓды мен шеберліктерін ќалыптастыру.
|Мақсаттары |Нақтылығы |Сабақ барысы |Әдіс-тәсілдері |Көрнекіліктер, |
| | | | |Оќыту ќ±ралы |
| | |І. Кіріспе: | | |
|1) Білімділік мақсаты: | |1) Таќырыпты айту. /Елбасы сөзінен алынған |Хабарлау |Интерактивті |
|- Оқушының теориялық |Өткен операторларды|сабақ эпиграфын көрету/ | |тақта |
|алған білімін практикада|пайдалануы |2) Маќсатын айту. /Экраннан сабақ мақсаты, |Кµрнекілікті | |
|қолдана білуге үйрету; | |кезеңдері көрініп тұрады/ |єдіс |слайд |
|- Санның цифрларын бөліп|- Алгоритмді үйрету|3) Оќушы єрекетін айтып өту. /Тапсырмалар осы | | |
|алу алгоритмін меңгерту;|барысы |кезде чатқа жіберіледі. | |Бейнепроектр |
|- Тапсырмаға сәйкес |- Оқушының | | | |
|бағдарлама құра білуге |шыѓармашылыќпен |ІІ. Ќажетті білімді ќайталау | | |
|үйрету; |ж±мыс жасауы |Өтілген операторлар /слайдтан көрініп тұрады/ | |Интернет жүйесі|
| | | |Т‰сіндіру | |
| | |ІІІ. Білімді мењгеруі. | | |
|2) Дамытушылық мақсат: | |Бағдарламалар талдап, соған сәйкес тапсырма |µзіндік |Слайд-оқулық |
|- Оқушының логиалық ой |Берілген есепті |беріп отыру; |шыѓармашылдыќ | |
|қорытуларын дамыту; |талдау, |Санның цифрларын бөліп алу алгоритмін |ж±мыс |Блок-схема |
|- Оқушыны шешім қабылдай| |түсіндіру; | | |
|білуге баулу, алған |Бағдарлама құрудың |«Сан цифрларымен жұмыс» бағдарламасын талдау;| |Тапсырмалар |
|білімдерін |алгоритмін талдауы |/тапсырма/ |талдау | |
|шығармашылықпен |нұсқаларын |«Бақытты сан» бағдаламасын құру; |репродуктивті |Құрылған |
|қолдануға дағдыландыру; |таңдауы,... |«Палиндром сан» бағдарламасы; /тапсырма/ |дамыта оќыту |бағдарлама |
|- бағдарлама құрудағы | | |ізденісті єдіс | |
|дағды мен |Өткен операторларды|ІV. Бекіту кезеңі | | |
|шеберлік-іскерліктерін |пайдалана отырып, |Әр аймақтармен байланысқа шығып, сұхбаттасып, | | |
|қалыптастыру; |бағдарламалауы; |жауабын тапқызу: | |Компьютерлік |
| | |- Дыбыстық тест шешкізу |Саралау єдісі |тест |
| | |- Сөзжұмбақ шешкізу; | | |
|2) Тәрбиелік мақсаты: | | |Стимулдық |Дайын |
|- Қойған мақсатына | |V. ‡йге тапсырма беру: |жекеден жалпыға|сөзжұмбақ |
|жетуге тәрбиелеу; |Түпкі нәтижеге |- Тапсырмалар слайдтан көрініп тұрады; |єдісі |түрлері |
|- Жүйелі және ретті |жетуі; | | | |
|жұмыс жасауға тәрбиелеу;| |Ќорытынды. | | |
|- Қарым – қатынас |- Бағдарламалау |- Сабақты қорытындылау /мақсатқа жетуге |хабарлау |Слайд-карта |
|мәдениетін қалытастыруға|этаптарын сақтауы; |ұмтылуға үндеу/; | | |
|тәрбиелеу; | |- байланысқа шыққан аймақтарға картаға | | |
| |Байланысқа шығу |белгілер салу | | |
| |барысы | | | |

Пәні: Информатика 9 сынып

Тақырыбы: «Паскаль тілінде санның цифрларымен жұмыс»

Сабақ түрі: Интерактивті
практикалық сабаќ.

Сабақ типі: Даѓды мен шеберліктерін ќалыптастыру.

Оқытушы: Мұқанов Қ. К

Астана қаласы. №38 мектеп-лицейі

Ұқсас жұмыстар
Санның цифрларын бөліп алу алгоритмін меңгерту
Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
Сыныптан тыс жұмыс Зерделілер мен зейінділер
Біздің заманымыздың ғасырлары
Сынып деңгейі
Сандар сырының құпиялары
Күрделірек санды өрнектер
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері, диаграмма құру, редакциялау жайлы ақпарат
Сандар және цифрлар
Диаграммаларды салу
Пәндер