Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сан цифрларымен жұмыс бағдарламасын талдау
Пән мұғалімі: Мұқанов Қ.К, №38 м-л; Информатика 9 с
Тақырыбы: «Паскаль тілінде санның цифрларымен жұмыс»
Сабақ түрі: Интерактивті-практикалық сабаќ.
Сабақ типі: Даѓды мен шеберліктерін ќалыптастыру.
|Мақсаттары |Нақтылығы |Сабақ барысы |Әдіс-тәсілдері |Көрнекіліктер, |
| | | | |Оќыту ќ±ралы |
| | |І. Кіріспе: | | |
|1) Білімділік мақсаты: | |1) Таќырыпты айту. /Елбасы сөзінен алынған |Хабарлау |Интерактивті |
|- Оқушының теориялық |Өткен операторларды|сабақ эпиграфын көрету/ | |тақта |
|алған білімін практикада|пайдалануы |2) Маќсатын айту. /Экраннан сабақ мақсаты, |Кµрнекілікті | |
|қолдана білуге үйрету; | |кезеңдері көрініп тұрады/ |єдіс |слайд |
|- Санның цифрларын бөліп|- Алгоритмді үйрету|3) Оќушы єрекетін айтып өту. /Тапсырмалар осы | | |
|алу алгоритмін меңгерту;|барысы |кезде чатқа жіберіледі. | |Бейнепроектр |
|- Тапсырмаға сәйкес |- Оқушының | | | |
|бағдарлама құра білуге |шыѓармашылыќпен |ІІ. Ќажетті білімді ќайталау | | |
|үйрету; |ж±мыс жасауы |Өтілген операторлар /слайдтан көрініп тұрады/ | |Интернет жүйесі|
| | | |Т‰сіндіру | |
| | |ІІІ. Білімді мењгеруі. | | |
|2) Дамытушылық мақсат: | |Бағдарламалар талдап, соған сәйкес тапсырма |µзіндік |Слайд-оқулық |
|- Оқушының логиалық ой |Берілген есепті |беріп отыру; |шыѓармашылдыќ | |
|қорытуларын дамыту; |талдау, |Санның цифрларын бөліп алу алгоритмін |ж±мыс |Блок-схема |
|- Оқушыны шешім қабылдай| |түсіндіру; | | |
|білуге баулу, алған |Бағдарлама құрудың |«Сан цифрларымен жұмыс» бағдарламасын талдау;| |Тапсырмалар |
|білімдерін |алгоритмін талдауы |/тапсырма/ |талдау | |
|шығармашылықпен |нұсқаларын |«Бақытты сан» бағдаламасын құру; |репродуктивті |Құрылған |
|қолдануға дағдыландыру; |таңдауы,... |«Палиндром сан» бағдарламасы; /тапсырма/ |дамыта оќыту |бағдарлама |
|- бағдарлама құрудағы | | |ізденісті єдіс | |
|дағды мен |Өткен операторларды|ІV. Бекіту кезеңі | | |
|шеберлік-іскерліктерін |пайдалана отырып, |Әр аймақтармен байланысқа шығып, сұхбаттасып, | | |
|қалыптастыру; |бағдарламалауы; |жауабын тапқызу: | |Компьютерлік |
| | |- Дыбыстық тест шешкізу |Саралау єдісі |тест |
| | |- Сөзжұмбақ шешкізу; | | |
|2) Тәрбиелік мақсаты: | | |Стимулдық |Дайын |
|- Қойған мақсатына | |V. ‡йге тапсырма беру: |жекеден жалпыға|сөзжұмбақ |
|жетуге тәрбиелеу; |Түпкі нәтижеге |- Тапсырмалар слайдтан көрініп тұрады; |єдісі |түрлері |
|- Жүйелі және ретті |жетуі; | | | |
|жұмыс жасауға тәрбиелеу;| |Ќорытынды. | | |
|- Қарым – қатынас |- Бағдарламалау |- Сабақты қорытындылау /мақсатқа жетуге |хабарлау |Слайд-карта |
|мәдениетін қалытастыруға|этаптарын сақтауы; |ұмтылуға үндеу/; | | |
|тәрбиелеу; | |- байланысқа шыққан аймақтарға картаға | | |
| |Байланысқа шығу |белгілер салу | | |
| |барысы | | | |
Пәні: Информатика 9 сынып
Тақырыбы: «Паскаль тілінде санның цифрларымен жұмыс»
Сабақ түрі: Интерактивті
практикалық сабаќ.
Сабақ типі: Даѓды мен шеберліктерін ќалыптастыру.
Оқытушы: Мұқанов Қ. К
Астана қаласы. №38 мектеп-лицейі
Тақырыбы: «Паскаль тілінде санның цифрларымен жұмыс»
Сабақ түрі: Интерактивті-практикалық сабаќ.
Сабақ типі: Даѓды мен шеберліктерін ќалыптастыру.
|Мақсаттары |Нақтылығы |Сабақ барысы |Әдіс-тәсілдері |Көрнекіліктер, |
| | | | |Оќыту ќ±ралы |
| | |І. Кіріспе: | | |
|1) Білімділік мақсаты: | |1) Таќырыпты айту. /Елбасы сөзінен алынған |Хабарлау |Интерактивті |
|- Оқушының теориялық |Өткен операторларды|сабақ эпиграфын көрету/ | |тақта |
|алған білімін практикада|пайдалануы |2) Маќсатын айту. /Экраннан сабақ мақсаты, |Кµрнекілікті | |
|қолдана білуге үйрету; | |кезеңдері көрініп тұрады/ |єдіс |слайд |
|- Санның цифрларын бөліп|- Алгоритмді үйрету|3) Оќушы єрекетін айтып өту. /Тапсырмалар осы | | |
|алу алгоритмін меңгерту;|барысы |кезде чатқа жіберіледі. | |Бейнепроектр |
|- Тапсырмаға сәйкес |- Оқушының | | | |
|бағдарлама құра білуге |шыѓармашылыќпен |ІІ. Ќажетті білімді ќайталау | | |
|үйрету; |ж±мыс жасауы |Өтілген операторлар /слайдтан көрініп тұрады/ | |Интернет жүйесі|
| | | |Т‰сіндіру | |
| | |ІІІ. Білімді мењгеруі. | | |
|2) Дамытушылық мақсат: | |Бағдарламалар талдап, соған сәйкес тапсырма |µзіндік |Слайд-оқулық |
|- Оқушының логиалық ой |Берілген есепті |беріп отыру; |шыѓармашылдыќ | |
|қорытуларын дамыту; |талдау, |Санның цифрларын бөліп алу алгоритмін |ж±мыс |Блок-схема |
|- Оқушыны шешім қабылдай| |түсіндіру; | | |
|білуге баулу, алған |Бағдарлама құрудың |«Сан цифрларымен жұмыс» бағдарламасын талдау;| |Тапсырмалар |
|білімдерін |алгоритмін талдауы |/тапсырма/ |талдау | |
|шығармашылықпен |нұсқаларын |«Бақытты сан» бағдаламасын құру; |репродуктивті |Құрылған |
|қолдануға дағдыландыру; |таңдауы,... |«Палиндром сан» бағдарламасы; /тапсырма/ |дамыта оќыту |бағдарлама |
|- бағдарлама құрудағы | | |ізденісті єдіс | |
|дағды мен |Өткен операторларды|ІV. Бекіту кезеңі | | |
|шеберлік-іскерліктерін |пайдалана отырып, |Әр аймақтармен байланысқа шығып, сұхбаттасып, | | |
|қалыптастыру; |бағдарламалауы; |жауабын тапқызу: | |Компьютерлік |
| | |- Дыбыстық тест шешкізу |Саралау єдісі |тест |
| | |- Сөзжұмбақ шешкізу; | | |
|2) Тәрбиелік мақсаты: | | |Стимулдық |Дайын |
|- Қойған мақсатына | |V. ‡йге тапсырма беру: |жекеден жалпыға|сөзжұмбақ |
|жетуге тәрбиелеу; |Түпкі нәтижеге |- Тапсырмалар слайдтан көрініп тұрады; |єдісі |түрлері |
|- Жүйелі және ретті |жетуі; | | | |
|жұмыс жасауға тәрбиелеу;| |Ќорытынды. | | |
|- Қарым – қатынас |- Бағдарламалау |- Сабақты қорытындылау /мақсатқа жетуге |хабарлау |Слайд-карта |
|мәдениетін қалытастыруға|этаптарын сақтауы; |ұмтылуға үндеу/; | | |
|тәрбиелеу; | |- байланысқа шыққан аймақтарға картаға | | |
| |Байланысқа шығу |белгілер салу | | |
| |барысы | | | |
Пәні: Информатика 9 сынып
Тақырыбы: «Паскаль тілінде санның цифрларымен жұмыс»
Сабақ түрі: Интерактивті
практикалық сабаќ.
Сабақ типі: Даѓды мен шеберліктерін ќалыптастыру.
Оқытушы: Мұқанов Қ. К
Астана қаласы. №38 мектеп-лицейі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz