Паскаль тілінде сан цифрларымен жұмыс: 9-сыныпқа арналған интерактивті-практикалық сабақ жоспары

Пән мұғалімі: Мұқанов Қ. К, №38 м-л; Информатика 9 с

Тақырыбы: « Паскаль тілінде санның цифрларымен жұмыс »

Сабақ түрі: Интерактивті-практикалық сабаќ. С абақ типі: Даѓды мен шеберліктерін ќалыптастыру.

Мақсаттары: Мақсаттары
Нақтылығы: Нақтылығы
Сабақ барысы: Сабақ барысы
Әдіс-тәсілдері: Әдіс-тәсілдері
Көрнекіліктер, Оќыту ќ±ралы: Көрнекіліктер, Оќыту ќ±ралы
Мақсаттары:

1) Білімділік мақсаты:

- Оқушының теориялық алған білімін практикада қолдана білуге үйрету;

- Санның цифрларын бөліп алу алгоритмін меңгерту;

- Тапсырмаға сәйкес бағдарлама құра білуге үйрету;

2) Дамытушылық мақсат:

- Оқушының логиалық ой қорытуларын дамыту;

- Оқушыны шешім қабылдай білуге баулу, алған білімдерін шығармашылықпен қолдануға дағдыландыру;

- бағдарлама құрудағы дағды мен шеберлік-іскерліктерін қалыптастыру;

2) Тәрбиелік мақсаты:

- Қойған мақсатына жетуге тәрбиелеу;

- Жүйелі және ретті жұмыс жасауға тәрбиелеу;

- Қарым - қатынас мәдениетін қалытастыруға тәрбиелеу;

Нақтылығы:

Өткен операторларды пайдалануы

- Алгоритмді үйрету барысы

- Оқушының шыѓармашылыќпен ж±мыс жасауы

Берілген есепті талдау,

Бағдарлама құрудың алгоритмін талдауы нұсқаларын таңдауы, . . .

Өткен операторларды пайдалана отырып, бағдарламалауы;

Түпкі нәтижеге жетуі;

- Бағдарламалау этаптарын сақтауы;

Байланысқа шығу барысы

Сабақ барысы:

І. Кіріспе:

1) Таќырыпты айту. /Елбасы сөзінен алынған сабақ эпиграфын көрету/

2) Маќсатын айту. /Экраннан сабақ мақсаты, кезеңдері көрініп тұрады/

3) Оќушы єрекетін айтып өту. /Тапсырмалар осы кезде чатқа жіберіледі.

ІІ. Ќажетті білімді ќайталау

  1. Өтілген операторлар /слайдтан көрініп тұрады/

ІІІ. Білімді мењгеруі.

Бағдарламалар талдап, соған сәйкес тапсырма беріп отыру;

  1. Санның цифрларын бөліп алу алгоритмін түсіндіру;
  2. «Сан цифрларымен жұмыс» бағдарламасын талдау; /тапсырма/
  3. «Бақытты сан» бағдаламасын құру;
  4. «Палиндром сан» бағдарламасы; /тапсырма/

ІV. Бекіту кезеңі

Әр аймақтармен байланысқа шығып, сұхбаттасып, жауабын тапқызу:

- Дыбыстық тест шешкізу

- Сөзжұмбақ шешкізу;

V. ‡йге тапсырма беру:

- Тапсырмалар слайдтан көрініп тұрады;

Ќорытынды.

- Сабақты қорытындылау /мақсатқа жетуге ұмтылуға үндеу/;

- байланысқа шыққан аймақтарға картаға белгілер салу

Әдіс-тәсілдері:

Хабарлау

Кµрнекілікті єдіс

Т‰сіндіру

µзіндік шыѓармашылдыќ

ж±мыс

талдау

репродуктивті

дамыта оќыту

ізденісті єдіс

Саралау єдісі

Стимулдық

жекеден жалпыға єдісі

хабарлау

Көрнекіліктер, Оќыту ќ±ралы:

Интерактивті тақта

слайд

Бейнепроектр

Интернет жүйесі

Слайд-оқулық

Блок-схема

Тапсырмалар

Құрылған бағдарлама

Компьютерлік тест

Дайын

сөзжұмбақ түрлері

Слайд-карта

Пәні: Информатика 9 сынып

Тақырыбы: «Паскаль тілінде санның цифрларымен жұмыс»

Сабақ түрі: Интерактивті практикалық сабаќ.

Сабақ типі: Даѓды мен шеберліктерін ќалыптастыру.

Оқытушы: Мұқанов Қ. К

Астана қаласы. №38 мектеп-лицейі


Ұқсас жұмыстар
Паскаль тілінде сандардың цифрларымен жұмыс істеу алгоритмі: 9-сыныпқа арналған интерактивті практикалық сабақ
Паскаль тілінде массивтер (жиымдар): 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
9-сынып: Паскаль тілінде символдық және жолдық шамалармен жұмыс
Паскаль тілінде сызықтық бағдарлама құру: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Паскаль тілінде тармақталу алгоритмдерін программалау: практикалық сабақ жоспары
7-сынып: Паскаль тілінде сызықтық алгоритмдерді программалауға арналған практикалық сабақ жоспары
9-сынып информатикасы: Бірөлшемді жиымдар және Паскаль тілінде элементтермен жұмыс
9-сынып: Паскаль тілінде символдық және мәтіндік мәліметтермен жұмыс тәсілдері
Таңдау операторы: Паскаль тілінде сабақ жоспары мен практикалық тапсырмалары
9-сынып информатика: Паскаль тілінде көпөлшемді жиымдар - сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz