Антропосоциогенез

Абай атындағы мектеп-лицей.
Тақырыбы:
Антропосоциогенез.
« Адам - ақылы дамыған, адамгершілікті меңгерген пенде»
Биология пәнінің мұғалімі: Нұрғалиева Г. Н
Биология пәнінен тереңдетілген 9 сынып
2009-2010 оқу жылы
Жалпы орта білім беретін мектеп-лицейінің биология пәні мұғалімі
Нұрғалиева Гүлмира Нұртазақызы
Жаңа технологияға негізделіп жасалған сабақ жоспары.
Тақырыбы: Антропосоциогенез.
«Адам - ақылы дамыған, адамгершілікті меңгерген пенде»
Мақсаты: Адамның шығу тегі мен арғы тектерін білуге
ұмтылдыру және саналы адамның табиғаттағы
орнын анықтау.
Міндеттері:
Оқыту: 1. Адамныңарғы тегін және олардың мекен ету
ортасы мен тіршілігін білу
2. Тарихи дамуда адамның арғы тегінің мінез-
қылығы мен құрылысындағы күрделілену
үдерісін білу.
3. Адамның дамуындағы негізгі кезеңдерді білу.
Дамыту: 1. Әртүрлі білім көздерін қолдана білу. \мәтін, сурет,
жинақтамалар, слайджә және эл. оқулықтар.
2. Ойларын салыстыруға, анализдеуге, жалпылауға ж\е
қорытындылауға үйрету.
3. Кезеңдердің сызба нұсқасын құруға үйрету.
Тәрбиелік: 1. Топпен жұмыс кезінде, олардың жаңа көзқарастарын дамыту.
2. Бір -бірімен ұйымшылдықты және сыйласымдықты ояту.
Жұмыс түрлері:
- Жеке және топтық
- Өздік жұмыс
- Оқулықпен жұмыс.
Көрнекіліктер: Электронды оқулық, « Адам эволюциясы », Антропосоциогенез.
Сабақтың құрлысы:
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Жаңа сабақты меңгеруге дайындық. ( өткен сабақты пысықтау)
А) Жер шарында қашан тіршілік пайда болды?
Б) Адам баласы жер бетінде қашан және қалай пайда болды?
Ендеше Антропосциогенез дегнеіміз не?
« Антропос » - адам
« генезис » - шығу тегі
« социум »- қоғам.
Топпен жұмыс
1 топ- Дриопитек
2 топ- Австролопитек ( епті адам)
3 топ - Өте ертедегі адам
4 топ- ертедегі адам. Неондерталдықтар
5 топ- Кроманьондықтар ( саналы адам)
Топтарға ортақ сұрақ.
- Қашан өмір сүрді?
- Қайда өмір сүрді? ( дүниежүзілік географиялық карта қолданылады)
- Тіршілігі қандай? Қандай ерекшеліктері бар?
- Қандай өрлеу белгілері бар?
- Қандай еңбек құралдары болды?
Элоктрондық оқулық қосылады. ( интернеттен алынған жаңалық )
Шағын дебат сайысы:
Екі түрлі көзқарас.
1. Діни
2. Ғылыми
Екі оқушы дәлелдейді.
Қосымша хабарлама.
Австролопитек
Неандерталдықтар
Кроманьондықтар
650 см 3
1300-1400см 3
1500-1800см 3
Осындай күрделі даму сатыларынан өткеннен кейін барып, «саналы адам» -Homo sapiens.
Ассоциалық ұғым бойынша
Саналы адамға тән белгілер
-Ұрықтың жатырда дамуы
-Сөйлеу қабілеті бар
-Қолдары аяқтарынан қысқа
-Шығармашылық еңбекке бейім
-Тік жүреді
-Омыртқа жотасы S тәрізді
-Миының көлемі 1800см 3
-Зат алмасу жоғарғы сатыда жүреді.
-Табандары ойыс
-Дене температурасы тұрақты.
Бекіту:
Саналы адам 40 мың ж. б Неондерталдықтар 150-35 мың ж. б Тік жүретін
адам 1, 9-0, 5 млн ж. б Австолопитектер 6, 2 млн. ж. б
Деңгейлік тапсырмалар:
1. Деңгей
Биологиялық диктант
1. Адамның миының көлемі орта есеппен . . . см 3 ( 1600-1800)
2. Адам эволюциясының маңызды факторының бірі . . . ( еңбек)
3. Анторопосоциогенез
4. кромоньондықтардың негізгі кәсібі . . .
5. Епті ( іскер) адам кімдер?
6. Макроэволюцияның дәлелдемелері . . .
. . .
. . .
. . .
2. деңгей.
- Алғашқы адамдардың тұрғылықты жері ( үңгір)
- « Саналы адам » ертедегі адамдардан қалай ажыратылады? ( ми көлемі, сөйлеу, сурет салу)
- Алғашқы адамдар Үңгір қабырғаларына нені бейнеледі? ( аңшылар, жануарлар, құстар)
- Батыс Азияда жер иелену қай кезде пайда болды? ( 1 ж. б)
- Алғашқы үй жануары? ( ит)
- Алғашқы адамдардың алғашқы киімдері неден жасалы? ( аң терісі)
- Алғашқы адамдар қоректерін қалай тапқан? ( тотасып аң аулау )
- «Homo sapiens» ұғымы қалай аударылады? ( саналы адам)
- Кезеңдерге бөлінбейтін заман ( архей)
- Терісі жүнсіз, өте көп мөлшерде тер бөлетін ертедегі адамдар
( австорлопитектер)
3. деңгей
- Ұрықтың жатырда дамуы
- Сөйлеу қабілеті бар
- Қолдары аяқтарына қарағанда әлсіз
- Шығармашылық еңбекке бейімАдам тәрізді маймылдар
- Тілдің бұлшықеті жақсы дамыған
- Тұрақты дене температурасы бар
- Зат алмасу жоғары сатыда өтеді
- Тік жүреді
- Табаны ойыс
- Ми көлемі 1800 см3
- Омыртқа жотасы S- тәріздіАдам
- Сойдақ тістері азу тістерінен ірі
- Қолдары аяқтарынан ұзын
Рефлексия - нені білдік? Кестенің екінші бағанын толтырамыз.
Үй тапсырмасы: §35-36.
Антропогенездің сызба нұсқасы
1924 жыл Оңтүстік Африка «Таун» баласының бас сүйегі.
Ертедегі адамдар |
Қанның құрамы |
Топтың аты |
Жеті жүйрік |
Тарих философиясы |
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz