Компьютер құрылғыларының суреттері

Атырау қаласы

Еркінқала орта мектебінің

информатика пәні мұғалімі

Суюншалиева Шынар Марсқызы

Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа мерзімді жоспар

ПӘНІ
Информатика
КЛАСЫ
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Информатика: Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері
ПӘНІ: МАҚСАТЫ
Информатика: Оқушыларды ДК-мен, оның негізгі блоктарымен, және олардың міндетімен таныстыру. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін көрсету. Компьтердің негізгі құрылғылары -жүйелік блок, монитор, пернетақта, ЖЖҚ-мен таныстыру; ақпаратты меңгерту, тыңдай білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру, оқу үшін жауапкершілікті түсіндіру, бағалау түрлерін үйрету.
ПӘНІ: КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Информатика: Компьютердің негізгі құрылғыларын, олардың міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі, ақпаратты меңгере алады; мәтінге байланысты сұрақ қоюға дағдыланады; кластастарын тыңдай білуге үйренеді; өзінің және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі; сын тұрғысынан ойлауды үйренеді, бір-бірін бағалай алады.
КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
БАҒАЛАУ
РЕСУРСТАР
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: * Амандасу. Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды. Психологиялық тренинг. Компьютердің құрылғыларының суреттерін құрастыру арқылы топқа бөледі. ( жүйелік блок, монитор, пернетақта, колонка)
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Амандасады. Бір -бірімен амандасады. Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды.

Бір -біріне жақсы тілек білдіреді.

Оқушылар сурет бойынша топқа бөлінеді.

1-топ-жүйелік блок,

2-топ монитор;

3- топ пернетақта,

4 -топ принтер.

БАҒАЛАУ:
РЕСУРСТАР: Компьютер құрылғыларының суреттері.
КЕЗЕҢДЕРІ:

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Суретте қандай құрылғы берілгенін, оның атқаратын қызметі, не үшін қажет деген сұрақтар арқылы оқушылардың ойларын біледі.

Біз бүгінгі сабақта компьютердің негізгі құрылғылары мен олардың сипаттамаларын қарастырамыз.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Әр топ сурет бойынша өз ойларын ортаға салады.
БАҒАЛАУ:
РЕСУРСТАР:
КЕЗЕҢДЕРІ:

Мағынаны тану

(15 минут)

(15 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Топтарға оқулықты пайдаланып тапсырма беру. Әр топ өз тапсырмаларына постер жасау арқылы, немесе көрініс арқылы түсіндіру қажет.

1-топ - жүйелік блок 34-36 бет,

2-топ- монитор 36-38 бет,

3-топ пернетақта, 38-43 бет,

4-топ -принтер 43-46 бет.

Компьютердің құрылысымен таныстырылым жасауына бағыт беріп, әр топтың жұмыс жасау бағытын бақылайды.

Жүйелік блокта құрылғылардың орналасу тәртібі жазылған, бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар «ия, бұл солай», «жоқ, олай емес деп белгілеп отыру керек.

Арнайы пернелердің қызмет кестесін толтыру тапсырмасын береді.

:
:
:
:

Электронды оқулықтан тапсырма орындатады.

№ 2, 5 тапсырма.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Перне аты
БАҒАЛАУ: Перненің қызметі
РЕСУРСТАР: Enter
Shift

1-3 топ берілген тақырыпты оқып танысып, топта талдайды. Оны постерге салады. 4 топ техника дүкенінде диалог Әр топ қорғайды.

Жүйелік блокта құрылғылардың орналасу тәртібі жазылған, бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар «ия, бұл солай», «жоқ, олай емес деп белгілейді.

Арнайы пернелердің қызмет кестесін толтырады.

Электронды оқулықтан тапсырмалар орындайды.

Топтар бірін -бірі бағалау критерийі бойынша бағалайды.

1. Тақырып мазмұнының ашылуы.

2. Толық, түсінікті жеткізілуі.

3. Көркем-делуі.

4. Сөздік қоры.

5. Рөлде ойнауы

Топ басшысы бағалау парақшасы бойынша бағалайды.

Бағалау парақшалары

Тапсырмалар

Электронды оқулық

КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ой толғаныс

- (10 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: «Компьютер құрылғылары туралы білетінім», «Компьютердің адам өміріндегі маңызы тақырыбында эссе жазады.
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Оқушылар компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері туралы не білгенін, үйренгені туралы жазады.

Әр топтан үздік эссені оқиды.

БАҒАЛАУ:

Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалайды.

Өзін -өзі бағалау.

:-) тақырыпты жақсы меңгердім.

: -? Сабақты жақсыдан төмен меңгердім, әлі де жұмыс жасауым қажет.

: - ( бұл тақырып бойынша көп жұмыс жасауым қажет.

Оқушылар тақтада тұрған ағаштың суретіне стикерге салып жабыстырады.

РЕСУРСТАР:
КЕЗЕҢДЕРІ: Үй тапсырмасы:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері туралы таныстырылым әзірлеу.

Ұқсас жұмыстар
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ
Компьютер құрылғылары туралы
Үстелдік компьютермен танысу
Жедел жад құрылғысы
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
7 сынып орта мерзімді жоспар
Ақпаратты сығу
Ақпараттың қасиеттері
Жүйелік блоктың құрамы
Пернелер тобы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz