Компьютер құрылғыларының суреттері

Атырау қаласы
Еркінқала орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Суюншалиева Шынар Марсқызы
Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
Амандасады. Бір -бірімен амандасады. Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды.
Бір -біріне жақсы тілек білдіреді.
Оқушылар сурет бойынша топқа бөлінеді.
1-топ-жүйелік блок,
2-топ монитор;
3- топ пернетақта,
4 -топ принтер.
Қызығушылықты ояту
(3 минут)
Суретте қандай құрылғы берілгенін, оның атқаратын қызметі, не үшін қажет деген сұрақтар арқылы оқушылардың ойларын біледі.
Біз бүгінгі сабақта компьютердің негізгі құрылғылары мен олардың сипаттамаларын қарастырамыз.
Мағынаны тану
(15 минут)
(15 минут)
Топтарға оқулықты пайдаланып тапсырма беру. Әр топ өз тапсырмаларына постер жасау арқылы, немесе көрініс арқылы түсіндіру қажет.
1-топ - жүйелік блок 34-36 бет,
2-топ- монитор 36-38 бет,
3-топ пернетақта, 38-43 бет,
4-топ -принтер 43-46 бет.
Компьютердің құрылысымен таныстырылым жасауына бағыт беріп, әр топтың жұмыс жасау бағытын бақылайды.
Жүйелік блокта құрылғылардың орналасу тәртібі жазылған, бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар «ия, бұл солай», «жоқ, олай емес деп белгілеп отыру керек.
Арнайы пернелердің қызмет кестесін толтыру тапсырмасын береді.
Электронды оқулықтан тапсырма орындатады.
№ 2, 5 тапсырма.
1-3 топ берілген тақырыпты оқып танысып, топта талдайды. Оны постерге салады. 4 топ техника дүкенінде диалог Әр топ қорғайды.
Жүйелік блокта құрылғылардың орналасу тәртібі жазылған, бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар «ия, бұл солай», «жоқ, олай емес деп белгілейді.
Арнайы пернелердің қызмет кестесін толтырады.
Электронды оқулықтан тапсырмалар орындайды.
Топтар бірін -бірі бағалау критерийі бойынша бағалайды.
1. Тақырып мазмұнының ашылуы.
2. Толық, түсінікті жеткізілуі.
3. Көркем-делуі.
4. Сөздік қоры.
5. Рөлде ойнауы
Топ басшысы бағалау парақшасы бойынша бағалайды.
Бағалау парақшалары
Тапсырмалар
Электронды оқулық
Ой толғаныс
- (10 минут)
Оқушылар компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері туралы не білгенін, үйренгені туралы жазады.
Әр топтан үздік эссені оқиды.
Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалайды.
Өзін -өзі бағалау.
:-) тақырыпты жақсы меңгердім.
: -? Сабақты жақсыдан төмен меңгердім, әлі де жұмыс жасауым қажет.
: - ( бұл тақырып бойынша көп жұмыс жасауым қажет.
Оқушылар тақтада тұрған ағаштың суретіне стикерге салып жабыстырады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz