Тәжірибелік сабақты бағалау

Мұғалімнің аты-жөні
Нигметова Самал Әділбайқызы
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: 15. 04. 2014 жыл
Нигметова Самал Әділбайқызы: 6-сынып
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: 4-сабақ
Қазақ әдебиеті
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақ атауы
Нигметова Самал Әділбайқызы: Шығарманың көркемдік ерекшелігі
Мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Нигметова Самал Әділбайқызы: Әдебиет теориясы, «Бір атаның балалары» повесі
Мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Нигметова Самал Әділбайқызы: А
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: В
С
Мұғалімнің аты-жөні: Оқушыларға шығарманың көркемдік ерекшелігі, тілі, құрылымына кешенді талдау жасай білу, көркемдегіш сөз айшықтарын өз бетімен іздене білуге деген ынасын қалыптастыру
Нигметова Самал Әділбайқызы: Шығарманы құрылысына талдау барысында композициялық талдау жасай білу, оқиға желісін ретімен орналастыру, автордың айтайын деген ойын түсіну.
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: Шығарманың кейіпкерлерін, оқиғаның негізге желісін, қайда, қашан болғанын білу, талдау барысында өздігінен жұмыс жасай білу.
Мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Нигметова Самал Әділбайқызы: А
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: В
С
Мұғалімнің аты-жөні:

Шығарманың тілін толық талдап, түсіндіре алады.

Шығарманың құрылысына толық сатылай кешенді талдау жасай алады

Нигметова Самал Әділбайқызы: Жекелеген көркемдегіш құралдарды табады. Шығарманың құрылысын біледі, талдай алады.
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: Ахметтің, Зекеннің портретін табады. Оқиғаның орнын, уақытын, жанрын, кейіпкерлерін біледі.
Мұғалімнің аты-жөні: Негізгі идеялар
Нигметова Самал Әділбайқызы:

-Топ болып жұмыс жасауда ынтымақтыстықты қалыптастыру

-Бірін-бірі құрметтеу

-Шығарманы құрылысына талдау

Мұғалімнің аты-жөні: Оқыту әдістері
Нигметова Самал Әділбайқызы:
  1. Шаттық шеңбері
  2. Сауалнама
  3. ДЖИГСО
  4. Екі жұлдыз, бір тілек
  5. Ассоциация
  6. Формативті бағалау
  7. Жиынтық бағалау
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:

Модульдер:

Көшбасшы

Жас ерекшелік

Талантты, дарынды

Жаңа әдістер

Сын тұрғысынан ойлау

бағалау

Мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Нигметова Самал Әділбайқызы: Сауалнамаға жауап беру, шығарманы талдау, постер салу, бірін - бірі бағалау,
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Нигметова Самал Әділбайқызы: Уақыты
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті
Мұғалімнің аты-жөні:
Нигметова Самал Әділбайқызы:

3минут

7минут

20 минут

2минут

8минут

Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:

І Ұйымдастыру.

  1. Шаттық шеңбері
  2. Топқа бөлу

ІІ Үй тапсырмасын сұрау

1. Салып келген суреттерін қарау (мадақтау)

2. Сауалнама

1. Балаларды ауылға не үшін алып келді?

а) жұмыс үшін

ә) соғыс болғандықтан

б) жетім қалғандықтан

2. Сол ауылдан соғысқа қанша азамат қатысты?

а) 43

ә) 52

б) 39

3. Ауыл болып ойнаған ойын атауы

а) Көкпар

ә) Айгөлек

б) Сақина салу

4. Ахмет қай ауылға көшті

а) “Қызыл ту”

ә) “Қайрат”

б) “Бұлғыртау”

5. Ахмет пен Зекеннің ұқсас қасиеті

а) ширақтық

ә) бұзықтық

б) адалдық

(5 дұрыс жауапты смайликтер арқылы бағалау)

ІІІ Жаңа сабақ

А) ДЖИГСО әдісі

Шығарманы құрылысына сатылай кешенді талдауды топтарға бөліп беру.

1-топ.

Тақырыбы-

Жанры-

Оқиға орны-

Болған уақыты-

Кейіпкерлері-

Ұлттық салт-дәстүр-

2-топ.

Жазушының идеясы-

Оқиғаның басталуы-

Оқиғаның байланысы-

Оқиғаның шиеленісі-

Шарықтау шегі-

Оқиғаның шешуі-

3-топ.

Повестің көркем тілі

Теңеу-

Эпитет-

Метафора- Мақал-мәтелдер-

Тұрақты тіркестер-

Сөздік-

(Талдау, келесі топтарға түсіндіру, басқа топтардың жұмысын толықтыру, постер жасау, қорғау)

Топтар бір-бірін бағалайды

Ә) Екі жұлдыз, бір тілек

ІV Бекіту

Б) «Ассоциация» әдісі

-Шығарма мазмұнымен танысу барысында қандай сезімдерді бастан кештіңдер?

(Топтар сезімдерін постерге түсіреді, бір-бірін бағалайды)

Сабақ жақсы көңіл-күймен өтсін деп тілек айту, сандар арқылы 3 топқа бөліну

Интерактивті тақтадан сауалнаманы оқып, дұрыс жауапты белгілейді. Соңынан көрсетілген дұрыс жауаптар

бойынша өз-өзін тексереді.

Алдарындағы

қағазға берілген

тапсырмалары бойынша талдауды жазады.

Болған соң келесі топтарды аралап, олардың жұмысымен танысады.

Топ басшысы өз тобында қалып басқа топқа өздерінің жұмыстарын түсіндіреді.

Өзге топ мүшелері толықтырулар енгізеді.

Оқулықпен

жұмыс жасайды.

Оқушылар үдеріске түгел қатысады.

Үш топ бір-бірінің постерлеріне екі мақтау, бір сын айтады.

Шығарма оқиғасын еске түсіре отырып, жүректерін тербеген сезімдерін жазады, айтады.

Мұғалімнің аты-жөні:
Нигметова Самал Әділбайқызы: 5минут
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:

V Қорытынды

Үйге тапсырма

«Біз - бақытты баламыз» ойтолғау жазу

Бағалау

Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау

Бағалау парақшасы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушы

Үй

тапсырмасы

ДЖИГСО

Ассоциация

Ұпай

Жиын. баға

Мұғалімнің аты-жөні:
Нигметова Самал Әділбайқызы:
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:
Мұғалімнің аты-жөні:
Нигметова Самал Әділбайқызы:
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:
Мұғалімнің аты-жөні:
Нигметова Самал Әділбайқызы:
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:
Мұғалімнің

Ұқсас жұмыстар
Рентген сәулесі және оның қасиеттері
Фигураларды салу
Тестке жауап беруі
Inkscape векторлық графикасының редакторы
Санауыштар
Суреттерді оқушыларға әңгімелету
Компьютерлік модельдеу
Менің сабақ кестем кестесін құру
Чаттар, Форумдар, ICQ, E-mail электронды поштасы
Іс-тәжірибелік сабақ 3. Модуль CRT
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz