Тәжірибелік сабақты бағалау

Шығарманың тілін толық талдап, түсіндіре алады.
Шығарманың құрылысына толық сатылай кешенді талдау жасай алады
-Топ болып жұмыс жасауда ынтымақтыстықты қалыптастыру
-Бірін-бірі құрметтеу
-Шығарманы құрылысына талдау
- Шаттық шеңбері
- Сауалнама
- ДЖИГСО
- Екі жұлдыз, бір тілек
- Ассоциация
- Формативті бағалау
- Жиынтық бағалау
Модульдер:
Көшбасшы
Жас ерекшелік
Талантты, дарынды
Жаңа әдістер
Сын тұрғысынан ойлау
бағалау
Мұғалім іс-әрекеті
3минут
7минут
20 минут
2минут
8минут
І Ұйымдастыру.
- Шаттық шеңбері
- Топқа бөлу
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
1. Салып келген суреттерін қарау (мадақтау)
2. Сауалнама
1. Балаларды ауылға не үшін алып келді?
а) жұмыс үшін
ә) соғыс болғандықтан
б) жетім қалғандықтан
2. Сол ауылдан соғысқа қанша азамат қатысты?
а) 43
ә) 52
б) 39
3. Ауыл болып ойнаған ойын атауы
а) Көкпар
ә) Айгөлек
б) Сақина салу
4. Ахмет қай ауылға көшті
а) “Қызыл ту”
ә) “Қайрат”
б) “Бұлғыртау”
5. Ахмет пен Зекеннің ұқсас қасиеті
а) ширақтық
ә) бұзықтық
б) адалдық
(5 дұрыс жауапты смайликтер арқылы бағалау)
ІІІ Жаңа сабақ
А) ДЖИГСО әдісі
Шығарманы құрылысына сатылай кешенді талдауды топтарға бөліп беру.
1-топ.
Тақырыбы-
Жанры-
Оқиға орны-
Болған уақыты-
Кейіпкерлері-
Ұлттық салт-дәстүр-
2-топ.
Жазушының идеясы-
Оқиғаның басталуы-
Оқиғаның байланысы-
Оқиғаның шиеленісі-
Шарықтау шегі-
Оқиғаның шешуі-
3-топ.
Повестің көркем тілі
Теңеу-
Эпитет-
Метафора- Мақал-мәтелдер-
Тұрақты тіркестер-
Сөздік-
(Талдау, келесі топтарға түсіндіру, басқа топтардың жұмысын толықтыру, постер жасау, қорғау)
Топтар бір-бірін бағалайды
Ә) Екі жұлдыз, бір тілек
ІV Бекіту
Б) «Ассоциация» әдісі
-Шығарма мазмұнымен танысу барысында қандай сезімдерді бастан кештіңдер?
(Топтар сезімдерін постерге түсіреді, бір-бірін бағалайды)
Сабақ жақсы көңіл-күймен өтсін деп тілек айту, сандар арқылы 3 топқа бөліну
Интерактивті тақтадан сауалнаманы оқып, дұрыс жауапты белгілейді. Соңынан көрсетілген дұрыс жауаптар
бойынша өз-өзін тексереді.
Алдарындағы
қағазға берілген
тапсырмалары бойынша талдауды жазады.
Болған соң келесі топтарды аралап, олардың жұмысымен танысады.
Топ басшысы өз тобында қалып басқа топқа өздерінің жұмыстарын түсіндіреді.
Өзге топ мүшелері толықтырулар енгізеді.
Оқулықпен
жұмыс жасайды.
Оқушылар үдеріске түгел қатысады.
Үш топ бір-бірінің постерлеріне екі мақтау, бір сын айтады.
Шығарма оқиғасын еске түсіре отырып, жүректерін тербеген сезімдерін жазады, айтады.
V Қорытынды
Үйге тапсырма
«Біз - бақытты баламыз» ойтолғау жазу
Бағалау
Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау
Бағалау парақшасы
Үй
тапсырмасы
ДЖИГСО
Ассоциация
Ұпай
Жиын. баға
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz