Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шаршының қабырғалары
Пәні
Математика
сынып
2
Тақырып
Шаршы және тіктөртбұрыш
Мақсаты
> Шаршы мен тіктөртбұрыштың негізгі қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
> Фигуралардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтай біледі
> Фигураларды салыстыра алады.
> Жаңа білімді өз бетімен құру және пайдалану дағдысын қалыптастыру
> Топтың арасында достық қарым-қатынас қалыптасады
.
Кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(2 мин)
1.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында оқушылармен психалогиялық ахуал жүргізу
Тәж кию арқылы топқа бөлу
Топ ережесін еске түсіру
Қимылмен көрсетеді. Әр оқушы бір-біріне жақсы тілктерін айтады
Оқушылар хормен оқып береді
Ауызша мадақтау
Интерактивті тақта
.Білу
(3 мин)
<<Ой шақыру>>стратегиясы
Тақтада тұрған кестені толтырып,бүгінгі тақырыпты ашып алу.
Презентация
Түсіну
(5 мин)
<<Математикалық диктант>>
oo 9-ды 3-ке арттыр
oo 16-мен 4-тің қосындысын тап
oo 36-ны 30-ға кеміт
oo Азайғышы 15 азайтқышы 5 Айырманың мәнін тап
Формативті бағалау
Сергіту сәті
(2 мин)
Сергіту сәті ұсынылады
Музыка ырғағымен, билеп, сергіп алады <<қамажай>>
Интерактивті тақта
Қолдану
(15мин)
Оқушылардың алдарына фигураларды тастаймын.Осы фигуралардан не жасай аласыңдар?Сол шыққан бейнені жұпта отырған оқушы айтып береді.Осы суреттеріңде неше шаршы,неше тіктөртбұрыш бар?
№ 2 есеп Дәптермен жұмыс
Әр топ өз жұмыстарын жария етеді
Топбасшысының бағалауы
Талдау
(3мин)
Шаршының барлық қабырғалары тең болатынына көздерін жеткізу
Оқушыларға шаршы фигурасы таратылып беріледі.Олар сызғыштың көмегімен қабырғаларын өлшеп,қабырғаларының тең екенін дәлелдеп береді
Өзара тексеру
Интерактивті тақта
Жинақтау
(6 мин)
Сөйлемдерді аяқтау
-Тіктөртбұрыштардың барлық бұрыштары......
-Тіктөртбұрыштардың қарама-қарсы қабырғалары....
-Шаршының қабырғалары....
Абырғасы 3 см болатын шаршы сыз
Ауызша мадақтау
Бағалау
(2 мин)
Қай тапсырма ұнады?
Оқушылар жауаптарын айтады
Үй жұмысы
(2 мин)
№4 дәптер
Күнделікке жазып алу
Рефлексия
(2 мин)
Сабақ ұнады ма,ұнамады ма сұрау
Сабақты талдау
Не сәтті өтті
Не сәтсіз өтті
Солтүстік Қазақстан облысы
Мағжан Жұмабаев ауданы
Сартомар ауылы
Сартомар орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Айтимова Сауле Сериковна
Математика
сынып
2
Тақырып
Шаршы және тіктөртбұрыш
Мақсаты
> Шаршы мен тіктөртбұрыштың негізгі қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
> Фигуралардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтай біледі
> Фигураларды салыстыра алады.
> Жаңа білімді өз бетімен құру және пайдалану дағдысын қалыптастыру
> Топтың арасында достық қарым-қатынас қалыптасады
.
Кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(2 мин)
1.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында оқушылармен психалогиялық ахуал жүргізу
Тәж кию арқылы топқа бөлу
Топ ережесін еске түсіру
Қимылмен көрсетеді. Әр оқушы бір-біріне жақсы тілктерін айтады
Оқушылар хормен оқып береді
Ауызша мадақтау
Интерактивті тақта
.Білу
(3 мин)
<<Ой шақыру>>стратегиясы
Тақтада тұрған кестені толтырып,бүгінгі тақырыпты ашып алу.
Презентация
Түсіну
(5 мин)
<<Математикалық диктант>>
oo 9-ды 3-ке арттыр
oo 16-мен 4-тің қосындысын тап
oo 36-ны 30-ға кеміт
oo Азайғышы 15 азайтқышы 5 Айырманың мәнін тап
Формативті бағалау
Сергіту сәті
(2 мин)
Сергіту сәті ұсынылады
Музыка ырғағымен, билеп, сергіп алады <<қамажай>>
Интерактивті тақта
Қолдану
(15мин)
Оқушылардың алдарына фигураларды тастаймын.Осы фигуралардан не жасай аласыңдар?Сол шыққан бейнені жұпта отырған оқушы айтып береді.Осы суреттеріңде неше шаршы,неше тіктөртбұрыш бар?
№ 2 есеп Дәптермен жұмыс
Әр топ өз жұмыстарын жария етеді
Топбасшысының бағалауы
Талдау
(3мин)
Шаршының барлық қабырғалары тең болатынына көздерін жеткізу
Оқушыларға шаршы фигурасы таратылып беріледі.Олар сызғыштың көмегімен қабырғаларын өлшеп,қабырғаларының тең екенін дәлелдеп береді
Өзара тексеру
Интерактивті тақта
Жинақтау
(6 мин)
Сөйлемдерді аяқтау
-Тіктөртбұрыштардың барлық бұрыштары......
-Тіктөртбұрыштардың қарама-қарсы қабырғалары....
-Шаршының қабырғалары....
Абырғасы 3 см болатын шаршы сыз
Ауызша мадақтау
Бағалау
(2 мин)
Қай тапсырма ұнады?
Оқушылар жауаптарын айтады
Үй жұмысы
(2 мин)
№4 дәптер
Күнделікке жазып алу
Рефлексия
(2 мин)
Сабақ ұнады ма,ұнамады ма сұрау
Сабақты талдау
Не сәтті өтті
Не сәтсіз өтті
Солтүстік Қазақстан облысы
Мағжан Жұмабаев ауданы
Сартомар ауылы
Сартомар орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Айтимова Сауле Сериковна
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz