8-сынып химиясы: химиялық элементтер мен олардың таңбалары; металдар және бейметалдар. Зертханалық жұмыс - заттардың физикалық қасиеттері

«Бекітемін» «Келісемін»

№3 НҚОМ директоры: №3 НҚОМ оқу ісінің меңгерушісі: С. Т. Сүйесінова Г. М. Жолдаспаева

« 15» қыркүйек 2014ж. «15» қыркүйек 2014ж.

Сабақ № 5-сабақ
Сабақ № 5-сабақ: 8 - сынып
15 қыркүйек 2014 жыл
Химия пәні мұғалімі: Зекерина Шынаргүл Саматқызы
Сабақ № 5-сабақ: Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары. Металдар және бейметалдар туралы түсінік.

№ 1 (1. 1) зертханалық жұмыс Заттардың физикалық қасиеттерін танып білу.

Сабақ № 5-сабақ: Сілтеме:
Мұғалімге арналған нұсқаулық екінші (негізгі) деңгей 41-бет, 79-бет, 98-бет. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық «Мектеп» 2010 ж. Электрондық оқулық. 8сынып, interneturok. ru /ru/ school/chemistry/ 8-klass
Сабақ № 5-сабақ: Жалпы мақсаты:
Периодтық жүйе туралы түсінік бере отырып, химиялық элементтердің таңбалары бойынша үш тілдегі атаулары, таңбасы, салыстырмалы атомдық массасын жаттату. Химиялық элементтің металл және бейметал ажыраты білуге үйрету. Зертханалық жұмыс арқылы алған білімдерін бекіту және қорытындылау.
Сабақ № 5-сабақ: Негізгі мақсаттар:
  • бірлескен топпен жұмыс істеуге дағдыландыру;
  • топпен жұмыс кезінде оқушылар арасында ұйымшылдық пен сыйласымдықты ояту;
  • ойын еркін жеткізуге үйрету;
  • сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақ № 5-сабақ: Оқыту нәтижесі:
Химиялық элемент, металл, бейметалл, Д. И. Менделеевтің периодтық кесте туралы түсініктері қалыптасады, химиялық элементтердің таңбаларымен, үш тілдегі атауларымен, А r танысады, сыни ой пікірлері қалыптасады, дамиды.
Сабақ № 5-сабақ:

Оқыту

әдістері мен тәсілдері:

Өзіндік жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, оқыту үшін бағалау, АКТ-ны қолдану, дарынды балалармен жұмыс, топтық жұмыс (диалог, бірлескен сұхбат, пікірлесу), сұрақ-жауап, миға шабул, химиялық диктант.
Сабақ № 5-сабақ: Оқудың ресурстары:
Проектор, слайдтар, маркерлер, стикерлер, бағалау парағы, үлестірме-қағаздар, химиялық құралдар мен ыдыстар: шыны таяқша, спиртшам, тұрғы, ұстағыш, шыны пластинка, сынауыққа салынғын заттар: су, мырыш, йод, тұз.
Сабақ № 5-сабақ: Тапсырмалар
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңі
Уақыт
Сабақ № 5-сабақ: Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
1 мин
Сабақ № 5-сабақ: Топтастыру. Химиялық элементтердің таңбалары бойынша

Топтасады.

1-топ: AI, Ba, K, Ca, Au, Pb

2-топ: Mg, Mn, Zn, Cu, Fe, Hg

3-топ: N, B, Br, J, C

4-топ: Si, S, P, CI, F

1
2 мин
Сабақ № 5-сабақ: Психология-лық ахуал
Оқушылар шаттық шеңберінде бір-біріне жақсы тілектер айтады. Бұл балалардың жақсы көңіл-күйде болып, сабақты жақсы меңгеруіне әсер етеді.
1
2 мин
Сабақ № 5-сабақ:

Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс. Химиялық диктант.

АКТ-ны қолдану.

1-топ: Атом дегеніміз - химиялық жолмен затттың ең ұсақ бөлшегі;

Молекула дегеніміз - заттың қасиеттерін бойына оның ең бөлшегі;

2- топ : Барлық заттарды бөле беруге болмайды, оларды мен дейін ғана бөлуге болады

Атом-молекулалық ілім мен жайындағы білімнің жиынтығы.

3-топ: Ол барлық ғылымдарына ортақ

Бір элементтің өзара бірдей, бірақ кез -келген басқа элементтің айырмашылығы болады

4-топ: Атом - молекулалық ілім біздің дәуірімізге дейін еңбегінен басталады.

Химиялық реакцияға кіріскен бастапқы атомдар және жаңадан пайда болмайды, тек қайта

5, 6
5 мин
Сабақ № 5-сабақ: Қызығушылықтарын ояту
Сабақ № 5-сабақ: Миға шабуыл (сұрақтар) .
  • Мына атом нені көрсетеді ?
  • Екі немесе бірнеше атом қосылғанда не пайда болады?
  • Молекуланы басқаша қалай атай аламыз?
1
2 мин
Сабақ № 5-сабақ: Мағынаны ажырату (ой шақыру)
Сабақ № 5-сабақ: Жаңа сабақ. Ақпарлама (презентация)
Жаңа тақырып бойынша алған мәліметтерді дәптерлеріне жазып алады.
1, 2
5 мин
Сабақ № 5-сабақ: 1-тапсырма

1-топ: AI, Ba, K, Ca, Au, Pb

2-топ: Mg, Mn, Zn, Cu, Fe, Hg

3-топ: N, B, Br, J, C

4-топ: Si, S, P, CI, F

Химиялық элементтердің үш тілдегі атауларын, реттік санын, валенттілігін және салыстырмалы атомдық массаларын жазу.

3
5 мин
Сабақ № 5-сабақ: Сергіту сәті
«Қызыл өрік» презентациясы
1
2 мин
Сабақ № 5-сабақ: 2-тапсырма. Зерттеу әдісі.
№ 1 (1. 1) зертханалық жұмыс: Заттардың физикалық қасиеттерін танып білу.
4
10 мин
Сабақ № 5-сабақ: Ой толғаныс. Оқуды қорытындылауы.
Сабақ № 5-сабақ: 3-тапсырма
Үлестірме-қағаздағы әрбір топтың тапсырманы орындауы.
5
5 мин
Сабақ № 5-сабақ: Бағалау

Топ басшыларының бағалау парағында бағалау. Мұғалімнің бағасы.

6
2 мин
Сабақ № 5-сабақ: Рефлексия
«Рефлексиялық нысана» секторларына стикер арқылы сабақтан алған әсерлерін жазады.
1
1 мин
Сабақ № 5-сабақ: Үйге тапсырма
«Оқулықтан 8 параграф №8-13 тапсырма. Шығармашылық тапсырма 2 элементтен тапсырма дайындау көршісіне (ой қозғау) .
2 мин

Ұқсас жұмыстар
Химиялық элементтер, олардың таңбалары және металдар мен бейметалдар
Жай және күрделі бейорганикалық заттардың жіктелуі және типтік металдар мен бейметалдар
11-сынып химиясы: Карбонилді қосылыстар - альдегидтер және олардың химиялық қасиеттері (сабақ жоспары мен зертханалық тәжірибе)
11-сынып химиясы: Көмірсутектердің галогентуындыларының физикалық және химиялық қасиеттері
8-сынып химиясы: Сутектің физикалық және химиялық қасиеттері, алынуы мен қолданылуы (Кипп аппаратымен таныстыру)
8-сынып химиясы: Оттегінің физикалық қасиеттері мен алыну жолдары
9-сынып химиясы: Металдардың химиялық қасиеттері - сабақ жоспары
8-сынып химиясы: Негіздердің жіктелуі, алынуы және химиялық қасиеттері (жобалау сабағы)
9-сынып химиясы: Кальцийдің атом құрылысы, физико-химиялық қасиеттері және қолданылуы
Металдар: физикалық қасиеттері мен қолданылуы - іскерлік ойын түріндегі сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz