Бағалау парақтарын тарату

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Турганбаева М. Б.
8 сынып
Оқушылардың
саны- 14
Ақмола облысы
Бурабай ауданы
Зеленобор
мектеп-гимназиясы
Н. Нұрахметов, К. Сарманова, К. Жексенбина 8 сынып оқулығы. 169-172 беттер.
Слайдтар. Сабақ жоспары.
1. Оқушылардың қызығушылығын ояту
2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру
3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау
1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу
2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру
3. Оқушылардың өз тобындағы оқушыларды бағалауға мүмкіндік жасау
1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау
1. Химиялық байланыстың негізгі түрлері туралы білімнің негізін қалау;
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы химиялық байланыстардың маңызы бар екенін сезіндіру;
3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;
Химия-8 сынып
- Амандасу.
- Сабаққа деген көңіл-күйлерін сұрау.
- Сабақтың ережелерін қайталау.
- Бағалау парақтарын тарату.
- Амандасады.
- Көңіл-күйлерін айтады.
- Сабақ ережелерін қайталайды.
- Бағалау парақтарын алады.
- Жаңа топ құрып алу. «Атомдар мен молекулалар» ойынын ойнату. (сынып түгел ортаға шығады, мұғалім оқушыларға элемент жазылған кеспе қағазды көрсетіп, атын айтады, ал оқушылар музыка әуенімен билей жүріп, көрсеткен элементтің валенттілігі қанша болса, сонша оқушыдан құшақтасып қалулары керек, ең соңында неше оқушыдан тұратын топ құрғыңыз келсе сонша валентті элементті айтып, жаңа топ құру. Мысалы көміртегінің ең жоғарғы валенттілігі IV ендеше 4 оқушыдан тұратын топ құру т. б.
- Үйге не берілгендігін сұрау.
- Химиялық диктант (ауызша)
Жауаптары соңында интербелсенді тақтада көрсетіледі, оқушылар парақтары ауыстырып, бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.
- «Айқыштар мен нөлдер» ойыны. (Ұтымды жолдарды:а) бір периодтың ішіндегі химиялық элементтератомдарының электрондық формулалары; ә) бір топтың, негізгі топшасының ішіндегі элемент атомдарының электрондық формулалары құрайды)
- Музыкалық сергіту сәті. (денсаулық сақтау технологиясы бойынша, оқушыларды қажып кетуден қорғау)
- Қызығушылықтарын ояту.
Бейнефильм
2мин
1 мин
бейне фильмді тамашалайды
Оқушылар ойларын ортаға салады.
Жауабын табамыз да, жаңа сабаққа көшеміз.
- Бүгінгі күнмен жаңа тақырыпты жазу.
- Жаңа ақпарат өзара оқыту (жұппен) әдісі
Мәтінді барлық сынып оқиды. §62
( жеке-жеке оқиды, жұбына түсіндіреді, ортаға салады)
-жеке жұмыс
- жұппен жұмыс
- топпен жұмыс (алдарына А 3 қағазы беріледі, оқушылар алған білімдерін қағаз бетіне түсірулері қажет)
- ортада қорғау (топтағы барлық оқушылар, ортаға шығып, әр оқушы қысқаша болса да мәлімет берелі, яғни қорғайды)
3 мин.
3 мин.
5 мин
6 мин
Жеке оқиды
Жұбына айтып түсіндіреді
Топта талқылайды
Ортаға шығып қорғайды.
- Ой толғаныс кезеңі.
(алған білімді тексеру немесе бір жүйеге келтіру)
- Оқулықпен жұмыс №4 есеп 172бет
Тест жұмысын орындау
Оқулықтағы тапсырманы топпен орындайды.
Тест жұмысын орындап, тақтамен дұрыс жауабымен тексеріп, өз-өздерін бағалайды.
Топпен орындайды,
тыңдалады
- Көзге жаттығу жасау, физминутка
- Бағалау . Әр оқушы сабақ басында таратылған бағалау парақтарына, тобында отырған барлық оқушыларды бағалайды, қысқаша ойларын айтады.
- Үйге тапсырма.
§62 №3есеп
Бағалау парағы
Оқушының
аты-жөні
Хим.
диктант
Бағалау парағы
Оқушының
аты-жөні
Хим.
диктант
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz