Бағалау парақтарын тарату

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Турганбаева М. Б.

8 сынып

Оқушылардың

саны- 14

Ақмола облысы

Бурабай ауданы

Зеленобор

мектеп-гимназиясы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніТурганбаева М. Б.: Күні, айы, жылы
: 16. 04. 2013 ж
8 сыныпОқушылардыңсаны- 14: № 18 кабинет
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніТурганбаева М. Б.: Сабақтың атауы
: Тақырыбы: Химиялық байланыстардың түрлері
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніТурганбаева М. Б.: Сілтеме
:

Н. Нұрахметов, К. Сарманова, К. Жексенбина 8 сынып оқулығы. 169-172 беттер.

Слайдтар. Сабақ жоспары.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніТурганбаева М. Б.: Жалпы мақсаты:
: Химиялық байланыстың түрлері туралы білімді қалыптастыру.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніТурганбаева М. Б.: Міндеттер:
:

1. Оқушылардың қызығушылығын ояту

2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру

3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау

4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніТурганбаева М. Б.: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
:

1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу

2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру

3. Оқушылардың өз тобындағы оқушыларды бағалауға мүмкіндік жасау

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніТурганбаева М. Б.: Сабақта туындаған негізгі идеялар
:

1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніТурганбаева М. Б.: Күтілетін нәтиже
:

1. Химиялық байланыстың негізгі түрлері туралы білімнің негізін қалау;

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы химиялық байланыстардың маңызы бар екенін сезіндіру;

3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;

Химия-8 сынып

Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімнің іс-әрекеті
уақыты
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Амандасу.
  • Сабаққа деген көңіл-күйлерін сұрау.
  • Сабақтың ережелерін қайталау.
  • Бағалау парақтарын тарату.
2 мин.
  • Амандасады.
  • Көңіл-күйлерін айтады.
  • Сабақ ережелерін қайталайды.
  • Бағалау парақтарын алады.
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Жаңа топ құрып алу. «Атомдар мен молекулалар» ойынын ойнату. (сынып түгел ортаға шығады, мұғалім оқушыларға элемент жазылған кеспе қағазды көрсетіп, атын айтады, ал оқушылар музыка әуенімен билей жүріп, көрсеткен элементтің валенттілігі қанша болса, сонша оқушыдан құшақтасып қалулары керек, ең соңында неше оқушыдан тұратын топ құрғыңыз келсе сонша валентті элементті айтып, жаңа топ құру. Мысалы көміртегінің ең жоғарғы валенттілігі IV ендеше 4 оқушыдан тұратын топ құру т. б.
1 мин
3 топ құру
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Үйге не берілгендігін сұрау.
Оқушылардың жауабы
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Химиялық диктант (ауызша)

Жауаптары соңында интербелсенді тақтада көрсетіледі, оқушылар парақтары ауыстырып, бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.

2 мин.
Оқушылар кезекпен интерактивті тақтадағы сұрақтарды оқиды да, дұрыс жауабын тексереді.
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. «Айқыштар мен нөлдер» ойыны. (Ұтымды жолдарды:а) бір периодтың ішіндегі химиялық элементтератомдарының электрондық формулалары; ә) бір топтың, негізгі топшасының ішіндегі элемент атомдарының электрондық формулалары құрайды)
1 мин
Интербелсенді тақтада бейорганикалық қосылыстар көрінеді, әр жолдағы артық қосылысты айтулары қажет.
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Музыкалық сергіту сәті. (денсаулық сақтау технологиясы бойынша, оқушыларды қажып кетуден қорғау)
0, 5 мин
Музыка әуенімен, интербелсенді тақтадағы жаттығуды барлық оқушылар бірге орындаулары қажет.
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Қызығушылықтарын ояту.

Бейнефильм

2мин

1 мин

бейне фильмді тамашалайды

Оқушылар ойларын ортаға салады.

Жауабын табамыз да, жаңа сабаққа көшеміз.

Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Бүгінгі күнмен жаңа тақырыпты жазу.
0, 5 мин
Барлық оқушылар дәптерлерімен қаламдарын алып, бүгінгі күнмен жаңа тақырыпты жазады.
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Жаңа ақпарат өзара оқыту (жұппен) әдісі

Мәтінді барлық сынып оқиды. §62

( жеке-жеке оқиды, жұбына түсіндіреді, ортаға салады)

-жеке жұмыс

- жұппен жұмыс

- топпен жұмыс (алдарына А 3 қағазы беріледі, оқушылар алған білімдерін қағаз бетіне түсірулері қажет)

- ортада қорғау (топтағы барлық оқушылар, ортаға шығып, әр оқушы қысқаша болса да мәлімет берелі, яғни қорғайды)

3 мин.

3 мин.

5 мин

6 мин

Жеке оқиды

Жұбына айтып түсіндіреді

Топта талқылайды

Ортаға шығып қорғайды.

Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Ой толғаныс кезеңі.

(алған білімді тексеру немесе бір жүйеге келтіру)

0, 5 мин
Мұғалімнің сөзі.
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Оқулықпен жұмыс №4 есеп 172бет

Тест жұмысын орындау

(15 мин)

Оқулықтағы тапсырманы топпен орындайды.

Тест жұмысын орындап, тақтамен дұрыс жауабымен тексеріп, өз-өздерін бағалайды.

Топпен орындайды,

тыңдалады

Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Көзге жаттығу жасау, физминутка
1 мин
Барлық оқушылар, музыка әуенімен интербелсенді тақтадан қайталайды. (көзге жаттығу)
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Бағалау . Әр оқушы сабақ басында таратылған бағалау парақтарына, тобында отырған барлық оқушыларды бағалайды, қысқаша ойларын айтады.
1 мин.
Топтар бір-бірінің жұмысын және өз жұмысын бағалайды, қысқаша ойларын айтып өтеді.
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары:
  1. Үйге тапсырма.

§62 №3есеп

0, 5 мин.
Үйге тапсырма алады.

Бағалау парағы

Оқушының

аты-жөні

Хим.

диктант

«Айқыштар мен нөлдер» ойыны
Бейне фильм
Жаңа ақпарат
Оқулық тапсырмасы
Тест жұмысы
Ойна да, ойлан!
Оқушыныңаты-жөні:
Хим.диктант:
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны:
Бейне фильм:
Жаңа ақпарат:
Оқулық тапсырмасы:
Тест жұмысы:
Ойна да, ойлан!:
Оқушыныңаты-жөні:
Хим.диктант:
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны:
Бейне фильм:
Жаңа ақпарат:
Оқулық тапсырмасы:
Тест жұмысы:
Ойна да, ойлан!:
Оқушыныңаты-жөні:
Хим.диктант:
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны:
Бейне фильм:
Жаңа ақпарат:
Оқулық тапсырмасы:
Тест жұмысы:
Ойна да, ойлан!:
Оқушыныңаты-жөні:
Хим.диктант:
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны:
Бейне фильм:
Жаңа ақпарат:
Оқулық тапсырмасы:
Тест жұмысы:
Ойна да, ойлан!:

Бағалау парағы

Оқушының

аты-жөні

Хим.

диктант

«Айқыштар мен нөлдер» ойыны
Бейне фильм
Жаңа ақпарат
Оқулық тапсырмасы
Тест жұмысы
Ойна да, ойлан!
Оқушыныңаты-жөні:
Хим.диктант:
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны:
Бейне фильм:
Жаңа ақпарат:
Оқулық тапсырмасы:
Тест жұмысы:
Ойна да, ойлан!:
Оқушыныңаты-жөні:
Хим.диктант:
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны:
Бейне фильм:
Жаңа ақпарат:
Оқулық тапсырмасы:
Тест жұмысы:
Ойна да, ойлан!:
Оқушыныңаты-жөні:
Хим.диктант:
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны:
Бейне фильм:
Жаңа ақпарат:
Оқулық тапсырмасы:
Тест жұмысы:
Ойна да, ойлан!:
Оқушыныңаты-жөні:
Хим.диктант:
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны:
Бейне фильм:
Жаңа ақпарат:
Оқулық тапсырмасы:
Тест жұмысы:
Ойна да, ойлан!:
Оқушыныңаты-жөні:
Хим.диктант:
«Айқыштар мен нөлдер» ойыны:
Бейне фильм:
Жаңа ақпарат:
Оқулық тапсырмасы:
Тест жұмысы:
Ойна да, ойлан!:

Ұқсас жұмыстар
Д.Бабатайұлы. Аягөз, қайда барасың толғауы
Қазақ тілі - ардақті тілім Постермен өткен тақырыпты қорғау
Мұғалімнің жазбасы
Жекіру одағай ережесін түсіндіру
Бағалау парақтары
«махамбет өлеңдеріндегі өршіл, прогресшіл романтизм» 8 -сынып
Туынды тарауын қорытындылау
Бағалау парағы
Сармат тайпаларының орналасуы. Сармат қоғамы
Ecxel-де формулалар енгизу және көшіру 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz