Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Физикалық шама
№ 9 орта мектеп
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Физикалық шама. Шамаларды өлшеу.
7-сынып
Физика пәнінің мұғалімі: Юсупова Гульзира Салимқызы
Жітіқара қ. 2014 ж
Сабақтың тақырыбы: Физикалық шама. Шамаларды өлшеу.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың міндеттері:
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс тәсілдері: топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
2. Топтарға бөлу. Топ ережелерін қайталау. Рөлдерін анықтау (көшбасшы, хатшы, уақыт бақылаушы)
3. Үй тапсырмасын тексеру (әр топқа карточкадағы тапсырма)
1-топ: Бақылау
2-топ: Эксперимент
3-топ: Теориялық талдау (А4 парағына жазу)
Бағаларын бағалау парағына қою
4. Жаңа сабақ
1. Жаңа тақырыпты ашу: (өлшеу құралдары туралы видеобейне)
Балалар, бұл видеобейнеде не көрсетілген? Оны қайда қолданады?
Табыс критериі: Ендеше, бүгінгі сабағымызың тақырыбы қандай? Ал бүгінгі тақырыптың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?
Бүгінгі сабаққа дейін шамалар туралы не білдіңдер?
Осы сабақта нені білуге болады?
2. Оқулықпен жұмыс:
1-топ: физикалық шамалар 1-4 бөлім
2-топ:өлшем бірліктері 2-4 бөлім
3-топ: физикалық шаманы өлшеу 3-4 бөлім
(алған керекті мәліметті тұжырымдамалық картаға бейнелеу және жазу)
3. Өзіндік жұмыс
Үстелге үш мензуркаға құйылған суды қойып, тапсырманы орындауды ұсыну.
Сұрақ: Қалай ойлайсыңдар осы тұрған заттар не үшін керек?
Аспап аты
Өлшенетін физикалық шама
Аспап шкаласының бөлік құны
Физикалық шаманың мәні
Аспаптағы судың көлемі (V,см3)
Мензурка
мл
1 мл
көлем
150-100=50 см3
( 150 мен100-дің арасындағы бөліктін санына бөлеміз)
50:10=5 см3-құны
Топтар шығып жұмыстарын қорғайды. Басқа топтар сұрақтарын қояды.
Табыс критериі: бүгінгі алған білімдерінді қайда қолданасыңдар?
5. Сабақты бекіту: <<Ыстық үстел>> ойыны (топтар арасындағы сайыс)
Кері байланыс кестесін толтыр
6. Бағалау
(барлық бағаларын қорытындылап бақылаушылар бағаларын қояды, мұғалім қорытынды бағасын шығарады)
7. Сабақты қорытындылау:
Ақылдың алты қалпағы
Бүгінгі жұмыс істеген топтарын туралы пікір
Бүгінгі сабақта не ұнады, нені тағы білгілерің келеді?
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Физикалық шама. Шамаларды өлшеу.
7-сынып
Физика пәнінің мұғалімі: Юсупова Гульзира Салимқызы
Жітіқара қ. 2014 ж
Сабақтың тақырыбы: Физикалық шама. Шамаларды өлшеу.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың міндеттері:
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс тәсілдері: топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
2. Топтарға бөлу. Топ ережелерін қайталау. Рөлдерін анықтау (көшбасшы, хатшы, уақыт бақылаушы)
3. Үй тапсырмасын тексеру (әр топқа карточкадағы тапсырма)
1-топ: Бақылау
2-топ: Эксперимент
3-топ: Теориялық талдау (А4 парағына жазу)
Бағаларын бағалау парағына қою
4. Жаңа сабақ
1. Жаңа тақырыпты ашу: (өлшеу құралдары туралы видеобейне)
Балалар, бұл видеобейнеде не көрсетілген? Оны қайда қолданады?
Табыс критериі: Ендеше, бүгінгі сабағымызың тақырыбы қандай? Ал бүгінгі тақырыптың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?
Бүгінгі сабаққа дейін шамалар туралы не білдіңдер?
Осы сабақта нені білуге болады?
2. Оқулықпен жұмыс:
1-топ: физикалық шамалар 1-4 бөлім
2-топ:өлшем бірліктері 2-4 бөлім
3-топ: физикалық шаманы өлшеу 3-4 бөлім
(алған керекті мәліметті тұжырымдамалық картаға бейнелеу және жазу)
3. Өзіндік жұмыс
Үстелге үш мензуркаға құйылған суды қойып, тапсырманы орындауды ұсыну.
Сұрақ: Қалай ойлайсыңдар осы тұрған заттар не үшін керек?
Аспап аты
Өлшенетін физикалық шама
Аспап шкаласының бөлік құны
Физикалық шаманың мәні
Аспаптағы судың көлемі (V,см3)
Мензурка
мл
1 мл
көлем
150-100=50 см3
( 150 мен100-дің арасындағы бөліктін санына бөлеміз)
50:10=5 см3-құны
Топтар шығып жұмыстарын қорғайды. Басқа топтар сұрақтарын қояды.
Табыс критериі: бүгінгі алған білімдерінді қайда қолданасыңдар?
5. Сабақты бекіту: <<Ыстық үстел>> ойыны (топтар арасындағы сайыс)
Кері байланыс кестесін толтыр
6. Бағалау
(барлық бағаларын қорытындылап бақылаушылар бағаларын қояды, мұғалім қорытынды бағасын шығарады)
7. Сабақты қорытындылау:
Ақылдың алты қалпағы
Бүгінгі жұмыс істеген топтарын туралы пікір
Бүгінгі сабақта не ұнады, нені тағы білгілерің келеді?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz