Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бос орын стратегиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
"Қ.Дамитов атындағы орта мектебі" КММ
Сабақтың тақырыбы:
Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу.
Квадрат сантиметр
3"Ә" сынып
Пән: математика
Орындаған: Болаева Гульмира Сейткызы
Үлкен Нарын ауылы 2014 жыл
Математика 3- сынып
Сабақтың тақырыбы
Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу.
Квадрат сантиметр.
Сабақтың мақсаты:
Фигураның ауданы ұғымымен, оны өлшеу және өлшем бірлігімен танысу, ақпаратты өз бетінше меңгеру, топта бірлесе жұмыс жасай білу
Сілтеме
3 сынып математика оқулығы
Оқыту нәтижелері
Тапсырмаларды өз бетінше орындап, фигураның ауданы ұғымын меңгереді, оны өлшеп және өлшем бірлігін анықтай алады. Ақпаратты өз бетінше меңгереді, топта бірлесе жұмыс жасай алады.
Сабақтың түрі
Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдер
Шаттық шеңбері, топқа бөлу, "Ой қозғау", "Бос орын", "Сызба сызу", "Болжау", "Сұрақ - жауап", Кестені толтыру, Талдау стратегиялары
Ресурстар
Қима қағаздар, слайдтар, интернет тақта
Сабақ кезеңдері
Әдіс - тәсілдер
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылардың іс - әрекеті
Қызығушылықты ояту
Шаттық шеңбері
Ортаға жиналып, өлең жолдарын бірге қайталап,киіз үй құрау керектігін айтады
Орындарынана тұрып, өлең жолдарын айтып, киіз үй құрайды
Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық.
Уықтар боп иіліп,
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.
Топқа бөліну
Геометриялық фигуралардың түстері арқылы топқа бөлу
Шаршы, тіктөртбұрыштардың түстері арқылы топқа бөлініп отырады
Бағалау әдісі
Бағалауды жүргізу әдісімен таныстыру
Топ басшысын сайлап, бағалау әдісімен танысады
Мағынаны тану
"Ой қозғау" стратегиясы
Математикалық диктантты 1 минутта жазып беру тапсырылады
Алдарына берілген математикалық диктант жазылған қима қағаздарына көбейту кестелерін жазып береді
"Бос орын" стратегиясы
Әр топқа мәні белгілі өрнектер беріледі. Ондағы бос орындағы сандарды тауып жазу ұсынылады
Берілген амалдарды орындап, ондағы бос орындағы сандарды тауып жазады
"Сызба сызу" стратегиясы
Топтарға дәптерлеріне 1 см және 6 см кесінді сызу ұсынылады.
Дәптерлеріне 1 см және 6 см кесінділер сызады
"Болжау" стратегиясы
Кітаптағы ауданы 1см2 және 6см2 болтын фигураларды қалай түсіндіруге болатынын қарап, айтуға тапсырма беру
Кітап бойынша топтарында берілген фигураларды талдап, қорытынды жасайды.
Ой толғаныс
"Сұрақ - жауап" стратегиясы
1.Берілген кесінді мен фигуралардың ауданы мен ұзындықтарын өлшеп жандарына жазу ұсынылады
2. Топқа бөлінгенде алған фигураларының аудан мен периметрін табу
Кесінді мен фигуралардың ауданы мен ұзындықтарын өлшеп, жандарына жазады
Өз қолдарындағы фигуралардың ауданы мен периметрін табу
Кестені толтыру
№6 берілген кестені толтыру ұсынылады
Алдарындағы бетке №6 толтыру
Талдау стратегиясы
№4, 3 есептер шығарылады
Осы есептерді шығарады
Бағалау
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы жиынтық баға
Әр берілген есеп пен тапсырмаларға балл қойылып,өз-өзін бағалау ұсынылады. Жиынтық бағалау жүргізеді
Өз еңбектерін берілген критерийлерге байланысты бағалап, өз -өздеріне бал қояды
Кері байланыс
Геометриялық фигуралар
Өз қолдарындағы фигураларға кері байланыс жазуларын сұрайды
Оқушылар қолдарындағы фигураларға сабақтан алған әсері мен білгендерін жазып,тапсырады
Үйге тапсырма
№7 (88 бет)
Мөлдір пластинаға 1см2 бөліп сызып әкелу тапсырылады
Берілген тапсырмаларды орындайды
"Қ.Дамитов атындағы орта мектебі" КММ
Сабақтың тақырыбы:
Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу.
Квадрат сантиметр
3"Ә" сынып
Пән: математика
Орындаған: Болаева Гульмира Сейткызы
Үлкен Нарын ауылы 2014 жыл
Математика 3- сынып
Сабақтың тақырыбы
Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу.
Квадрат сантиметр.
Сабақтың мақсаты:
Фигураның ауданы ұғымымен, оны өлшеу және өлшем бірлігімен танысу, ақпаратты өз бетінше меңгеру, топта бірлесе жұмыс жасай білу
Сілтеме
3 сынып математика оқулығы
Оқыту нәтижелері
Тапсырмаларды өз бетінше орындап, фигураның ауданы ұғымын меңгереді, оны өлшеп және өлшем бірлігін анықтай алады. Ақпаратты өз бетінше меңгереді, топта бірлесе жұмыс жасай алады.
Сабақтың түрі
Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдер
Шаттық шеңбері, топқа бөлу, "Ой қозғау", "Бос орын", "Сызба сызу", "Болжау", "Сұрақ - жауап", Кестені толтыру, Талдау стратегиялары
Ресурстар
Қима қағаздар, слайдтар, интернет тақта
Сабақ кезеңдері
Әдіс - тәсілдер
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылардың іс - әрекеті
Қызығушылықты ояту
Шаттық шеңбері
Ортаға жиналып, өлең жолдарын бірге қайталап,киіз үй құрау керектігін айтады
Орындарынана тұрып, өлең жолдарын айтып, киіз үй құрайды
Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық.
Уықтар боп иіліп,
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.
Топқа бөліну
Геометриялық фигуралардың түстері арқылы топқа бөлу
Шаршы, тіктөртбұрыштардың түстері арқылы топқа бөлініп отырады
Бағалау әдісі
Бағалауды жүргізу әдісімен таныстыру
Топ басшысын сайлап, бағалау әдісімен танысады
Мағынаны тану
"Ой қозғау" стратегиясы
Математикалық диктантты 1 минутта жазып беру тапсырылады
Алдарына берілген математикалық диктант жазылған қима қағаздарына көбейту кестелерін жазып береді
"Бос орын" стратегиясы
Әр топқа мәні белгілі өрнектер беріледі. Ондағы бос орындағы сандарды тауып жазу ұсынылады
Берілген амалдарды орындап, ондағы бос орындағы сандарды тауып жазады
"Сызба сызу" стратегиясы
Топтарға дәптерлеріне 1 см және 6 см кесінді сызу ұсынылады.
Дәптерлеріне 1 см және 6 см кесінділер сызады
"Болжау" стратегиясы
Кітаптағы ауданы 1см2 және 6см2 болтын фигураларды қалай түсіндіруге болатынын қарап, айтуға тапсырма беру
Кітап бойынша топтарында берілген фигураларды талдап, қорытынды жасайды.
Ой толғаныс
"Сұрақ - жауап" стратегиясы
1.Берілген кесінді мен фигуралардың ауданы мен ұзындықтарын өлшеп жандарына жазу ұсынылады
2. Топқа бөлінгенде алған фигураларының аудан мен периметрін табу
Кесінді мен фигуралардың ауданы мен ұзындықтарын өлшеп, жандарына жазады
Өз қолдарындағы фигуралардың ауданы мен периметрін табу
Кестені толтыру
№6 берілген кестені толтыру ұсынылады
Алдарындағы бетке №6 толтыру
Талдау стратегиясы
№4, 3 есептер шығарылады
Осы есептерді шығарады
Бағалау
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы жиынтық баға
Әр берілген есеп пен тапсырмаларға балл қойылып,өз-өзін бағалау ұсынылады. Жиынтық бағалау жүргізеді
Өз еңбектерін берілген критерийлерге байланысты бағалап, өз -өздеріне бал қояды
Кері байланыс
Геометриялық фигуралар
Өз қолдарындағы фигураларға кері байланыс жазуларын сұрайды
Оқушылар қолдарындағы фигураларға сабақтан алған әсері мен білгендерін жазып,тапсырады
Үйге тапсырма
№7 (88 бет)
Мөлдір пластинаға 1см2 бөліп сызып әкелу тапсырылады
Берілген тапсырмаларды орындайды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz