№
Сабақтың тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ресурстар,
құрал
- жабдықтар
Сілтеме,
Күтілетін нәтиже
Оқушы-
лардың сабақпен
қамты-
луы
Бағалау
№:
Сабақтың тақырыбы:
І тоқсан
Сағатсаны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қамтыла-тын модульдер:
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Сілтеме,:
Күтілетін нәтиже:
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Бағалау:
№:
1-4
Сабақтың тақырыбы:
Қайталау 7-8 сыныптарды
Сағатсаны:
4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Өткен материлды қайталау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Алгебра Ә. Н. Шыныбеков 2012, 2013 жылдары
Күтілетін нәтиже:
Ұғымдар қалыптаса
ды
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
Теңдеулер және теңсіздіктер жүйелері
№:
5
Сабақтың тақырыбы:
Бақылау жұмыс
Сағатсаны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқушылардың білімін тексеру
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың математикалық сауттылығы анықталады
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
жекеше
Бағалау:
Бағалау
№:
6-9
Сабақтың тақырыбы:
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың геометриялық мағынасы
Сағатсаны:
4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Геометриялық мағынаны түсіну
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі, графиктермен жұмыс
Қамтыла-тын модульдер:
3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Тақырыпты түсіну, графиктерді еркін салу
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Критериалды, формативті
№:
7-12
Сабақтың тақырыбы:
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу, және мәселе есептерді қарастыру
Сағатсаны:
6
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жүйелерді әр-түрлі тәсілмен шығаруға үйрену
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ББҮ әдісі,
Карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Мәселе есептерді шығаруға уйрену.
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
13
Сабақтың тақырыбы:
Бақылау жұмысы
Сағатсаны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқушылардың білімін тексеру
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
карточкалар
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың математикалық сауттылығы анықталады
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
жекеше
Бағалау:
критериалды
№:
14-19
Сабақтың тақырыбы:
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі
Сағатсаны:
6
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Теңсіздіктер жүйелерді әр-түрлі тәсілмен шығаруға үйрену
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Теңсіздіктер жүйелерің шығаруға үйрену
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
20
Сабақтың тақырыбы:
Бақылау жұмысы
Сағатсаны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқушылардың білімін тексеру
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
карточкалар
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың математикалық сауттылығы анықталады
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
жекеше
Бағалау:
критериалды
№:
Сабақтың тақырыбы:
Сағатсаны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қамтыла-тын модульдер:
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Сілтеме,:
Күтілетін нәтиже:
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Бағалау:
№:
21-22
Сабақтың тақырыбы:
Сандар тізбегі
Сағатсаны:
2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Сандар тізбегі және оның мағынасын туралы түсініктерін қалыптастыру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Сандар тізбегің түсінү және қолдана білу
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
23-27
Сабақтың тақырыбы:
Арифметикалық прогрессия
Сағатсаны:
5
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Арифметикалық прогрессия туралы ұғымды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
СТО, карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Арифметикалық прогрессияны түсінү, есептерді ерікпен шығару
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
28
Сабақтың тақырыбы:
Бақылау жұмысы
Сағатсаны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқушылардың білімін тексеру
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
карточка
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың математикалық сауттылығы анықталад
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
жекеше
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
29-33
Сабақтың тақырыбы:
Геометриялық прогрессия
Сағатсаны:
5
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Геометриялық прогрессия туралы ұғымды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Карусель әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Геометриялық прогрессияны түсіну, есептерде қолдануға үйрену
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, критериалды
№:
34-35
Сабақтың тақырыбы:
Бақылау жұмыс, тест
Сағатсаны:
2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Карточкалар, тест
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың сауттылығы анықталады
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Жекеше, жұппен
Бағалау:
критериалды
№:
36-37
Сабақтың тақырыбы:
Математикалық индукция
Сағатсаны:
2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Математикалық индукция түсінігің еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Математиканың күрделі элементерің өмірмен байланыстыру
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен
Бағалау:
Формативті,
№:
38-39
Сабақтың тақырыбы:
Кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары
Сағатсаны:
2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Бұрыш туралы түсінік беру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Тригонометриялық функцияларды түсіну
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
40-41
Сабақтың тақырыбы:
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Сағатсаны:
2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Тригонометриялық функциялар туралы мағлұмат беру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Қасиеттерді түсіну
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, критериалды
№:
42-46
Сабақтың тақырыбы:
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік
Сағатсаны:
5
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Негізгі тригометриялық тепе-теңдікті еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Формуланы Практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
47
Сабақтың тақырыбы:
Бақылау жұмысы
Сағатсаны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
карточкалар
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың сауттылығы анықталады
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
жекеше
Бағалау:
Формативті, критериалды
№:
48-50
Сабақтың тақырыбы:
Келтіру формулалар
Сағатсаны:
3
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Келтіру формулаларды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
51-54
Сабақтың тақырыбы:
Қосу формулалары
Сағатсаны:
4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Қосу формулаларды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
55-56
Сабақтың тақырыбы:
Бақылау жұмысы, тест
Сағатсаны:
2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
карточкалар
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың сауттылығы анықталады
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Жекеше, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
57-60
Сабақтың тақырыбы:
Тригометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру
Сағатсаны:
4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Формулаларды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Карусель әдісі, топтастыру әдісі
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Форма
тивті, критериалды
№:
61-65
Сабақтың тақырыбы:
Тригонометрия формулаларға есептер шығару
Сағатсаны:
2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Өткен материалдарды қайталау үшін жаттығу жұмысын жүргізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:
Сабақ жоспары
Білім стандарты
Күтілетін нәтиже:
Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Топпен, жұппен
Бағалау:
Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
66-67
Сабақтың тақырыбы:
Бақылау жұмысы, тест
Сағатсаны:
2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
карточкалар
Сілтеме,: