Формулаларды еңгізу

9-сыныпқа арналған алгебра пәніне ұзақ мезімді жоспар

Сабақтың тақырыбы

Сағат

саны

Уа

қыты

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Қамтыла-

тын модульдер

Ресурстар,

құрал

- жабдықтар

Сілтеме,
Күтілетін нәтиже

Оқушы-

лардың сабақпен

қамты-

луы

Бағалау
№:
Сабақтың тақырыбы: І тоқсан
Сағатсаны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қамтыла-тын модульдер:
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Сілтеме,:
Күтілетін нәтиже:
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Бағалау:
№: 1-4
Сабақтың тақырыбы: Қайталау 7-8 сыныптарды
Сағатсаны: 4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Өткен материлды қайталау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,: Алгебра Ә. Н. Шыныбеков 2012, 2013 жылдары
Күтілетін нәтиже:

Ұғымдар қалыптаса

ды

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: Теңдеулер және теңсіздіктер жүйелері
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмыс
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Оқушылардың білімін тексеру

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың математикалық сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: Бағалау
№: 6-9
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың геометриялық мағынасы
Сағатсаны: 4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Геометриялық мағынаны түсіну
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі, графиктермен жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Тақырыпты түсіну, графиктерді еркін салу
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Критериалды, формативті
№: 7-12
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу, және мәселе есептерді қарастыру
Сағатсаны: 6
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жүйелерді әр-түрлі тәсілмен шығаруға үйрену
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББҮ әдісі,

Карусель әдісі

Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Мәселе есептерді шығаруға уйрену.
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Оқушылардың білімін тексеру

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың математикалық сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: критериалды
№: 14-19
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі
Сағатсаны: 6
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Теңсіздіктер жүйелерді әр-түрлі тәсілмен шығаруға үйрену
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Теңсіздіктер жүйелерің шығаруға үйрену
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 20
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Оқушылардың білімін тексеру

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың математикалық сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: критериалды
№: Прогрессия
№:
Сабақтың тақырыбы:
Сағатсаны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қамтыла-тын модульдер:
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Сілтеме,:
Күтілетін нәтиже:
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Бағалау:
№: 21-22
Сабақтың тақырыбы: Сандар тізбегі
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сандар тізбегі және оның мағынасын туралы түсініктерін қалыптастыру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Сандар тізбегің түсінү және қолдана білу
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 23-27
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессия
Сағатсаны: 5
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Арифметикалық прогрессия туралы ұғымды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: СТО, карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Арифметикалық прогрессияны түсінү, есептерді ерікпен шығару
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 28
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Оқушылардың білімін тексеру

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточка
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың математикалық сауттылығы анықталад

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 29-33
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық прогрессия
Сағатсаны: 5
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Геометриялық прогрессия туралы ұғымды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Карусель әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Геометриялық прогрессияны түсіну, есептерде қолдануға үйрену
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, критериалды
№: 34-35
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмыс, тест
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Карточкалар, тест
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Жекеше, жұппен
Бағалау: критериалды
№: 36-37
Сабақтың тақырыбы: Математикалық индукция
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Математикалық индукция түсінігің еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Математиканың күрделі элементерің өмірмен байланыстыру
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен
Бағалау: Формативті,
№: 38-39
Сабақтың тақырыбы: Кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Бұрыш туралы түсінік беру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Тригонометриялық функцияларды түсіну
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 40-41
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Тригонометриялық функциялар туралы мағлұмат беру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Қасиеттерді түсіну
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, критериалды
№: 42-46
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік
Сағатсаны: 5
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Негізгі тригометриялық тепе-теңдікті еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы Практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 47
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: Формативті, критериалды
№: 48-50
Сабақтың тақырыбы: Келтіру формулалар
Сағатсаны: 3
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Келтіру формулаларды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 51-54
Сабақтың тақырыбы: Қосу формулалары
Сағатсаны: 4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Қосу формулаларды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 55-56
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы, тест
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Жекеше, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
Сабақтың тақырыбы:
№: 57-60
Сабақтың тақырыбы: Тригометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру
Сағатсаны: 4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Формулаларды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Карусель әдісі, топтастыру әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау:

Форма

тивті, критериалды

№: 61-65
Сабақтың тақырыбы: Тригонометрия формулаларға есептер шығару
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Өткен материалдарды қайталау үшін жаттығу жұмысын жүргізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 66-67
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы, тест
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Ұқсас жұмыстар
Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу. Формулаларды енгізу
Ecxel-де формулалар енгизу және көшіру 8 сынып
Формуланы енгізу және көшіру
Абсолюттік, салыстырмалы және аралас сілтемелер. Ұяшық мазмұнын көшіру
Информатика 8 сынып. excel тарауына омж
Формулаларды енгізу.Бұл тақырып Excel кестелік процессорға арналған негізгі тақырып
Excel бағдарламасына мәтін енгізу
Microsoft Word бағдарламасында формулалар редакторын қолдану
Ms word мәтіндік процессоры, құжатпен жұмыс
HTML тілінің түсінігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz