9-сыныпқа арналған алгебра пәнінің ұзақ мерзімді сабақ жоспары

9-сыныпқа арналған алгебра пәніне ұзақ мезімді жоспар

Сабақтың тақырыбы

Сағат

саны

Уа

қыты

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Қамтыла-

тын модульдер

Ресурстар,

құрал

- жабдықтар

Сілтеме,
Күтілетін нәтиже

Оқушы-

лардың сабақпен

қамты-

луы

Бағалау
№:
Сабақтың тақырыбы: І тоқсан
Сағатсаны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қамтыла-тын модульдер:
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Сілтеме,:
Күтілетін нәтиже:
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Бағалау:
№: 1-4
Сабақтың тақырыбы: Қайталау 7-8 сыныптарды
Сағатсаны: 4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Өткен материлды қайталау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,: Алгебра Ә. Н. Шыныбеков 2012, 2013 жылдары
Күтілетін нәтиже:

Ұғымдар қалыптаса

ды

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: Теңдеулер және теңсіздіктер жүйелері
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмыс
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Оқушылардың білімін тексеру

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың математикалық сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: Бағалау
№: 6-9
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың геометриялық мағынасы
Сағатсаны: 4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Геометриялық мағынаны түсіну
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі, графиктермен жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Тақырыпты түсіну, графиктерді еркін салу
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Критериалды, формативті
№: 7-12
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу, және мәселе есептерді қарастыру
Сағатсаны: 6
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жүйелерді әр-түрлі тәсілмен шығаруға үйрену
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББҮ әдісі,

Карусель әдісі

Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Мәселе есептерді шығаруға уйрену.
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Оқушылардың білімін тексеру

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың математикалық сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: критериалды
№: 14-19
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі
Сағатсаны: 6
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Теңсіздіктер жүйелерді әр-түрлі тәсілмен шығаруға үйрену
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Теңсіздіктер жүйелерің шығаруға үйрену
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 20
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Оқушылардың білімін тексеру

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың математикалық сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: критериалды
№: Прогрессия
№:
Сабақтың тақырыбы:
Сағатсаны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қамтыла-тын модульдер:
Ресурстар,құрал- жабдықтар:
Сілтеме,:
Күтілетін нәтиже:
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы:
Бағалау:
№: 21-22
Сабақтың тақырыбы: Сандар тізбегі
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сандар тізбегі және оның мағынасын туралы түсініктерін қалыптастыру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Сандар тізбегің түсінү және қолдана білу
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 23-27
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессия
Сағатсаны: 5
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Арифметикалық прогрессия туралы ұғымды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: СТО, карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Арифметикалық прогрессияны түсінү, есептерді ерікпен шығару
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 28
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Оқушылардың білімін тексеру

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточка
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Өткен материалды түсіну, дұрыс шығару

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың математикалық сауттылығы анықталад

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 29-33
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық прогрессия
Сағатсаны: 5
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Геометриялық прогрессия туралы ұғымды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Карусель әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Геометриялық прогрессияны түсіну, есептерде қолдануға үйрену
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, критериалды
№: 34-35
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмыс, тест
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Карточкалар, тест
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Жекеше, жұппен
Бағалау: критериалды
№: 36-37
Сабақтың тақырыбы: Математикалық индукция
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Математикалық индукция түсінігің еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Математиканың күрделі элементерің өмірмен байланыстыру
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен
Бағалау: Формативті,
№: 38-39
Сабақтың тақырыбы: Кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Бұрыш туралы түсінік беру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Тригонометриялық функцияларды түсіну
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 40-41
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Тригонометриялық функциялар туралы мағлұмат беру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Карусель әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Қасиеттерді түсіну
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, критериалды
№: 42-46
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік
Сағатсаны: 5
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Негізгі тригометриялық тепе-теңдікті еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы Практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 47
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: жекеше
Бағалау: Формативті, критериалды
№: 48-50
Сабақтың тақырыбы: Келтіру формулалар
Сағатсаны: 3
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Келтіру формулаларды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 51-54
Сабақтың тақырыбы: Қосу формулалары
Сағатсаны: 4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Қосу формулаларды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 55-56
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы, тест
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже:

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Жекеше, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№:
Сабақтың тақырыбы:
№: 57-60
Сабақтың тақырыбы: Тригометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру
Сағатсаны: 4
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Формулаларды еңгізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Карусель әдісі, топтастыру әдісі
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау:

Форма

тивті, критериалды

№: 61-65
Сабақтың тақырыбы: Тригонометрия формулаларға есептер шығару
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Өткен материалдарды қайталау үшін жаттығу жұмысын жүргізу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Сілтеме,:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Күтілетін нәтиже: Формуланы практикада еркің қолдану
Оқушы-лардың сабақпенқамты-луы: Топпен, жұппен
Бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
№: 66-67
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы, тест
Сағатсаны: 2
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жазба жұмыс
Қамтыла-тын модульдер: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ресурстар,құрал- жабдықтар: карточкалар
Сілтеме,:

Ұқсас жұмыстар
9-сыныпқа арналған Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы пәнінің ұзақ мерзімді жоспары
6-сыныпқа арналған Физикалық география пәнінің ұзақ мерзімді сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған арифметикалық прогрессиялар тақырыбы бойынша ұзақ мерзімді сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған Қазақстанның физикалық географиясы пәнінің ұзақ мерзімді оқу жоспары
9-сыныпқа арналған Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясының ұзақ мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған программалау тілдері бойынша ұзақ мерзімді сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы пәнінің XVIII ғасыр бойынша I тоқсандық ұзақ мерзімді сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған Python: Бір өлшемді массивтер - ұзақ мерзімді жоспар (деректер ауқымы)
Сүйектердің байланысу түрлері: 8-сыныпқа арналған ұзақ мерзімді сабақ жоспары
9-сынып. Жазықтықтағы векторлар: векторлар арасындағы бұрыш - ұзақ мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz