Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Экологиялық тәрбие
САБАҚ ЖОСПАРЫ
ТИТУЛ БЕТІ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТАҚЫРЫП: Экология
1
Базалық құзыреттілік:
Оқи алу
Пән: Қазақ тілі
1.2
Құрамды құзыреттілік:
Ақпаратты араб грамотасы түрінде беру
Сынып:
8
1.2.6
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
Оқытушы: Қалиева Толқынай Аманжолқызы
араб грамотасы арқылы ақпарат беру
Дидактикалық дәреже/категория:
ІІ
Оқу орны: Саумалкөл №1 орта мектебі
<<Табиғат>>
Базалық оқулық: Дюсебаев С. Алматы <<Мектеп>> 2012 жыл
2
<<Қоғам>>
Сабақтың мазмұны: экология, ғылым, қорғау, тәрбие, экологиялық білім
3
<<Мен>>
КЛАССИФИКАТОР
ҰЙЫМДАСТЫРУ
№
Оқу тапсырмасы
БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларың таксономиясы (деңгей)
Уақыт минуттарда
Ұйымдастыру түрі/бағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты:
45
1
212 беттегі <<Экология мәтініне назар аударып, сөйлемдерді толықтыр, жаз.
Экология-деген ұғымды білдіреді .
.... ғылымы ...алғаш рет... еңгізген.
Табиғатты қорғау деген - ... аялауға, қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
Экологиялық тәрбие ... басталады.
Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін ....
Білім
1деңгей
5
Жеке жұмыс
2
1.Сөз тіркестерінің аудармасын сәйкестендір:
экология экологические знания
ғылым экология
қорғау воспитание
тәрбие ученый
экологиялық білім защищать
2 Араб грамотасы арқылы ұсын
Түсіну
2 деңгей
5
Жеке жұмыс
3
1 тапсырма.
Мақсаты: Тақырыпқа байланысты сөйлемді табу:
Экология - <<үй>>, <<мекен>>, <<ілім>> деген сөздерінен шыққан.
Мен сегізінші сыныпта оқимын.
Менің отбасым - шағын
2 тапсырма.
Мақсаты:Тапқан сөйлемді араб грамотасын қолданып көшіру.
3 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді талдай отырып, сұраулы сөйлем жасау.
4 тапсырма.
Мақсаты: Синтаксистік талдау арқылы сөйлемнің толық мазмұнын аш.
5 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді толықтыру және аудару:Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін сезіндіруді көздейді.
Қолдану
3 деңгей
11
Жеке жұмыс
4
Төмендегі түбірлес етістіктерді сөз құрамына талдап, олардың жұрнақ арқылы жасалатынын дәлелде:
Барамын, бардың, барсам, бар, барғың келді, барып тұрмын
Талдау
4 деңгей
8
Жеке жұмыс
5
Берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақтар жаз. Оқулықтың 213 бетіндегі тапсырма.
Cинтез
5деңгей
7
Жеке жұмыс
6
Шоғырландыру:
Өз отбасыңа ауылымыздың экологиясы туралы айтып бер, оны жақсарту үшін сен не істер едің? Дәлелдеп жаз
Бағалау
6 деңгей
8
Жеке жұмыс
Оқушының жауап беру парағы
Аты-жөні:_______________________
1 деңгей
212 беттегі <<Экология мәтініне назар аударып, сөйлемдерді толықтыр, жаз.
Экология- _______________________________________ деген ұғымды білдіреді .
Неміс ғылымы _________________________________алғаш рет______________________________________________еңгізген.
Табиғатты қорғау деген -________________________________ аялауға, қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
Экологиялық тәрбие____________________________ басталады.
Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін _____________________________________
2 деңгей
1.Сөз тіркестерінің аудармасын сәйкестендір:
экология экологические знания
ғылым экология
қорғау воспитание
тәрбие ученый
экологиялық білім защищать
2 Араб грамотасы арқылы ұсын ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 деңгей
1 тапсырма.
Мақсаты: Тақырыпқа байланысты сөйлемді табу:
Экология - <<үй>>, <<мекен>>, <<ілім>> деген сөздерінен шыққан.
Мен сегізінші сыныпта оқимын.
Менің отбасым - шағын
2 тапсырма.
Мақсаты:Тапқан сөйлемді араб грамотасын қолданып көшіру. __________________________________________________________________
3 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді талдай отырып, сұраулы сөйлем жасау. _____________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________
4 тапсырма.
Мақсаты: 3 тапсырмадағы сөйлемге синтаксистік талдау жасап,толық мазмұнын аш.
5 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді аудару:
Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін сезіндіруді көздейді.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4 деңгей
Төмендегі түбірлес етістіктерді сөз құрамына талдап, олардың жұрнақ арқылы жасалатынын дәлелде:
Барамын, бардың, барсам, бар, барғың келді, барып тұрмын
5 деңгей
Берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақтар жаз. Оқулықтың 213 бетіндегі тапсырма. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6 деңгей
Шоғырландыру:
Өз отбасыңа ауылымыздың экологиясы туралы айтып бер, оны жақсарту үшін сен не істер едің? Дәлелдеп жаз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Деңгейлер
Алған бағасы
1
2
3
4
5
6
1
Аманжолова Сабина
2
Балтагулов Олжас
3
Бугакова Ангелина
4
Гайсин Равиль
5
Ешмуханбетова Камила
6
Кожахметов Даурен
7
Кулова Дана
8
Мерекеев Айдар
9
Серкешева Мерей
10
Рычкова Дарья
ТИТУЛ БЕТІ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТАҚЫРЫП: Экология
1
Базалық құзыреттілік:
Оқи алу
Пән: Қазақ тілі
1.2
Құрамды құзыреттілік:
Ақпаратты араб грамотасы түрінде беру
Сынып:
8
1.2.6
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
Оқытушы: Қалиева Толқынай Аманжолқызы
араб грамотасы арқылы ақпарат беру
Дидактикалық дәреже/категория:
ІІ
Оқу орны: Саумалкөл №1 орта мектебі
<<Табиғат>>
Базалық оқулық: Дюсебаев С. Алматы <<Мектеп>> 2012 жыл
2
<<Қоғам>>
Сабақтың мазмұны: экология, ғылым, қорғау, тәрбие, экологиялық білім
3
<<Мен>>
КЛАССИФИКАТОР
ҰЙЫМДАСТЫРУ
№
Оқу тапсырмасы
БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларың таксономиясы (деңгей)
Уақыт минуттарда
Ұйымдастыру түрі/бағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты:
45
1
212 беттегі <<Экология мәтініне назар аударып, сөйлемдерді толықтыр, жаз.
Экология-деген ұғымды білдіреді .
.... ғылымы ...алғаш рет... еңгізген.
Табиғатты қорғау деген - ... аялауға, қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
Экологиялық тәрбие ... басталады.
Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін ....
Білім
1деңгей
5
Жеке жұмыс
2
1.Сөз тіркестерінің аудармасын сәйкестендір:
экология экологические знания
ғылым экология
қорғау воспитание
тәрбие ученый
экологиялық білім защищать
2 Араб грамотасы арқылы ұсын
Түсіну
2 деңгей
5
Жеке жұмыс
3
1 тапсырма.
Мақсаты: Тақырыпқа байланысты сөйлемді табу:
Экология - <<үй>>, <<мекен>>, <<ілім>> деген сөздерінен шыққан.
Мен сегізінші сыныпта оқимын.
Менің отбасым - шағын
2 тапсырма.
Мақсаты:Тапқан сөйлемді араб грамотасын қолданып көшіру.
3 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді талдай отырып, сұраулы сөйлем жасау.
4 тапсырма.
Мақсаты: Синтаксистік талдау арқылы сөйлемнің толық мазмұнын аш.
5 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді толықтыру және аудару:Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін сезіндіруді көздейді.
Қолдану
3 деңгей
11
Жеке жұмыс
4
Төмендегі түбірлес етістіктерді сөз құрамына талдап, олардың жұрнақ арқылы жасалатынын дәлелде:
Барамын, бардың, барсам, бар, барғың келді, барып тұрмын
Талдау
4 деңгей
8
Жеке жұмыс
5
Берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақтар жаз. Оқулықтың 213 бетіндегі тапсырма.
Cинтез
5деңгей
7
Жеке жұмыс
6
Шоғырландыру:
Өз отбасыңа ауылымыздың экологиясы туралы айтып бер, оны жақсарту үшін сен не істер едің? Дәлелдеп жаз
Бағалау
6 деңгей
8
Жеке жұмыс
Оқушының жауап беру парағы
Аты-жөні:_______________________
1 деңгей
212 беттегі <<Экология мәтініне назар аударып, сөйлемдерді толықтыр, жаз.
Экология- _______________________________________ деген ұғымды білдіреді .
Неміс ғылымы _________________________________алғаш рет______________________________________________еңгізген.
Табиғатты қорғау деген -________________________________ аялауға, қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
Экологиялық тәрбие____________________________ басталады.
Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін _____________________________________
2 деңгей
1.Сөз тіркестерінің аудармасын сәйкестендір:
экология экологические знания
ғылым экология
қорғау воспитание
тәрбие ученый
экологиялық білім защищать
2 Араб грамотасы арқылы ұсын ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 деңгей
1 тапсырма.
Мақсаты: Тақырыпқа байланысты сөйлемді табу:
Экология - <<үй>>, <<мекен>>, <<ілім>> деген сөздерінен шыққан.
Мен сегізінші сыныпта оқимын.
Менің отбасым - шағын
2 тапсырма.
Мақсаты:Тапқан сөйлемді араб грамотасын қолданып көшіру. __________________________________________________________________
3 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді талдай отырып, сұраулы сөйлем жасау. _____________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________
4 тапсырма.
Мақсаты: 3 тапсырмадағы сөйлемге синтаксистік талдау жасап,толық мазмұнын аш.
5 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді аудару:
Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін сезіндіруді көздейді.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4 деңгей
Төмендегі түбірлес етістіктерді сөз құрамына талдап, олардың жұрнақ арқылы жасалатынын дәлелде:
Барамын, бардың, барсам, бар, барғың келді, барып тұрмын
5 деңгей
Берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақтар жаз. Оқулықтың 213 бетіндегі тапсырма. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6 деңгей
Шоғырландыру:
Өз отбасыңа ауылымыздың экологиясы туралы айтып бер, оны жақсарту үшін сен не істер едің? Дәлелдеп жаз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Деңгейлер
Алған бағасы
1
2
3
4
5
6
1
Аманжолова Сабина
2
Балтагулов Олжас
3
Бугакова Ангелина
4
Гайсин Равиль
5
Ешмуханбетова Камила
6
Кожахметов Даурен
7
Кулова Дана
8
Мерекеев Айдар
9
Серкешева Мерей
10
Рычкова Дарья
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz