Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Экологиялық тәрбие

САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТИТУЛ БЕТІ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТАҚЫРЫП: Экология
1
Базалық құзыреттілік:

Оқи алу
Пән: Қазақ тілі

1.2
Құрамды құзыреттілік:

Ақпаратты араб грамотасы түрінде беру
Сынып:
8

1.2.6
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
Оқытушы: Қалиева Толқынай Аманжолқызы

араб грамотасы арқылы ақпарат беру

Дидактикалық дәреже/категория:
ІІ

Оқу орны: Саумалкөл №1 орта мектебі

<<Табиғат>>

Базалық оқулық: Дюсебаев С. Алматы <<Мектеп>> 2012 жыл

2
<<Қоғам>>

Сабақтың мазмұны: экология, ғылым, қорғау, тәрбие, экологиялық білім

3
<<Мен>>

КЛАССИФИКАТОР
ҰЙЫМДАСТЫРУ

Оқу тапсырмасы
БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларың таксономиясы (деңгей)
Уақыт минуттарда

Ұйымдастыру түрі/бағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты:
45

1
212 беттегі <<Экология мәтініне назар аударып, сөйлемдерді толықтыр, жаз.
Экология-деген ұғымды білдіреді .
.... ғылымы ...алғаш рет... еңгізген.
Табиғатты қорғау деген - ... аялауға, қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
Экологиялық тәрбие ... басталады.
Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін ....

Білім
1деңгей

5
Жеке жұмыс
2
1.Сөз тіркестерінің аудармасын сәйкестендір:
экология экологические знания
ғылым экология
қорғау воспитание
тәрбие ученый
экологиялық білім защищать
2 Араб грамотасы арқылы ұсын

Түсіну
2 деңгей

5

Жеке жұмыс

3
1 тапсырма.
Мақсаты: Тақырыпқа байланысты сөйлемді табу:
Экология - <<үй>>, <<мекен>>, <<ілім>> деген сөздерінен шыққан.
Мен сегізінші сыныпта оқимын.
Менің отбасым - шағын
2 тапсырма.
Мақсаты:Тапқан сөйлемді араб грамотасын қолданып көшіру.
3 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді талдай отырып, сұраулы сөйлем жасау.
4 тапсырма.
Мақсаты: Синтаксистік талдау арқылы сөйлемнің толық мазмұнын аш.
5 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді толықтыру және аудару:Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін сезіндіруді көздейді.
Қолдану
3 деңгей

11
Жеке жұмыс
4

Төмендегі түбірлес етістіктерді сөз құрамына талдап, олардың жұрнақ арқылы жасалатынын дәлелде:
Барамын, бардың, барсам, бар, барғың келді, барып тұрмын
Талдау
4 деңгей
8
Жеке жұмыс
5

Берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақтар жаз. Оқулықтың 213 бетіндегі тапсырма.
Cинтез
5деңгей
7
Жеке жұмыс
6
Шоғырландыру:
Өз отбасыңа ауылымыздың экологиясы туралы айтып бер, оны жақсарту үшін сен не істер едің? Дәлелдеп жаз

Бағалау
6 деңгей
8
Жеке жұмыс

Оқушының жауап беру парағы
Аты-жөні:_______________________

1 деңгей
212 беттегі <<Экология мәтініне назар аударып, сөйлемдерді толықтыр, жаз.
Экология- _______________________________________ деген ұғымды білдіреді .
Неміс ғылымы _________________________________алғаш рет______________________________________________еңгізген.
Табиғатты қорғау деген -________________________________ аялауға, қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
Экологиялық тәрбие____________________________ басталады.
Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін _____________________________________

2 деңгей
1.Сөз тіркестерінің аудармасын сәйкестендір:
экология экологические знания
ғылым экология
қорғау воспитание
тәрбие ученый
экологиялық білім защищать
2 Араб грамотасы арқылы ұсын ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 деңгей
1 тапсырма.
Мақсаты: Тақырыпқа байланысты сөйлемді табу:
Экология - <<үй>>, <<мекен>>, <<ілім>> деген сөздерінен шыққан.
Мен сегізінші сыныпта оқимын.
Менің отбасым - шағын

2 тапсырма.
Мақсаты:Тапқан сөйлемді араб грамотасын қолданып көшіру. __________________________________________________________________

3 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді талдай отырып, сұраулы сөйлем жасау. _____________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________

4 тапсырма.
Мақсаты: 3 тапсырмадағы сөйлемге синтаксистік талдау жасап,толық мазмұнын аш.

5 тапсырма.
Мақсаты: Сөйлемді аудару:
Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін сезіндіруді көздейді.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4 деңгей
Төмендегі түбірлес етістіктерді сөз құрамына талдап, олардың жұрнақ арқылы жасалатынын дәлелде:

Барамын, бардың, барсам, бар, барғың келді, барып тұрмын

5 деңгей

Берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақтар жаз. Оқулықтың 213 бетіндегі тапсырма. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6 деңгей
Шоғырландыру:
Өз отбасыңа ауылымыздың экологиясы туралы айтып бер, оны жақсарту үшін сен не істер едің? Дәлелдеп жаз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау парағы



Оқушының аты-жөні

Деңгейлер

Алған бағасы

1

2

3

4

5

6

1
Аманжолова Сабина

2
Балтагулов Олжас

3
Бугакова Ангелина

4
Гайсин Равиль

5
Ешмуханбетова Камила

6
Кожахметов Даурен

7
Кулова Дана

8
Мерекеев Айдар

9
Серкешева Мерей

10
Рычкова Дарья

Ұқсас жұмыстар
Жаратылыстану ғылымдары бойынша білім беру мазмұны арқылы оқушылардың экологиялық құзырлығын қалыптастыру
Ақпараттық оқыту технологиясын экология сабақтарында қолдану әдістері
Сыныптан тыс жұмыста оқушылардың табиғатты қорғауға қатыстыру
Экологиялық білім беру
Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру маңыздылығы
Сынып сағаты
Экология негіздері
Тәрбие жұмыс жоспары
Экология - өмірдіңсоғыптұрғанжүрегі
Тәрбие бағыттары
Пәндер