Экологиялық тәрбие

САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТИТУЛ БЕТІ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТИТУЛ БЕТІ: ТАҚЫРЫП: Экология
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 1
Базалық құзыреттілік:
ТИТУЛ БЕТІ:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Оқи алу
ТИТУЛ БЕТІ: Пән: Қазақ тілі
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 1. 2
Құрамды құзыреттілік:
ТИТУЛ БЕТІ:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Ақпаратты араб грамотасы түрінде беру
ТИТУЛ БЕТІ: Сынып:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 8
1. 2. 6
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
ТИТУЛ БЕТІ: Оқытушы: Қалиева Толқынай Аманжолқызы
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: араб грамотасы арқылы ақпарат беру
ТИТУЛ БЕТІ:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:
ТИТУЛ БЕТІ: Дидактикалық дәреже/категория:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: ІІ
ТИТУЛ БЕТІ: Оқу орны: Саумалкөл №1 орта мектебі
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:
«Табиғат»
ТИТУЛ БЕТІ:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:
ТИТУЛ БЕТІ: Базалық оқулық: Дюсебаев С. Алматы «Мектеп» 2012 жыл
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 2
«Қоғам»
ТИТУЛ БЕТІ:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:
ТИТУЛ БЕТІ: Сабақтың мазмұны: экология, ғылым, қорғау, тәрбие, экологиялық білім
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 3
«Мен»
ТИТУЛ БЕТІ:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:
КЛАССИФИКАТОР
ҰЙЫМДАСТЫРУ
КЛАССИФИКАТОР:
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Оқу тапсырмасы
БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларың таксономиясы (деңгей)
Уақыт минуттарда
Ұйымдастыру түрі/бағалау түрі
КЛАССИФИКАТОР: Сабақтың жалпы уақыты:
ҰЙЫМДАСТЫРУ: 45
КЛАССИФИКАТОР: 1
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

212 беттегі «Экология мәтініне назар аударып, сөйлемдерді толықтыр, жаз.

Экология-деген ұғымды білдіреді .

. . . ғылымы . . . алғаш рет . . . еңгізген.

Табиғатты қорғау деген - . . . аялауға, қорғауға, сүюге тәрбиелеу.

Экологиялық тәрбие . . . басталады.

Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін . . .

Білім

1деңгей

5
Жеке жұмыс
КЛАССИФИКАТОР: 2
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

1. Сөз тіркестерінің аудармасын сәйкестендір:

экология экологические знания

ғылым экология

қорғау воспитание

тәрбие ученый

экологиялық білім защищать

2 Араб грамотасы арқылы ұсын

Түсіну

2 деңгей

5
Жеке жұмыс
КЛАССИФИКАТОР: 3
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

1 тапсырма.

Мақсаты: Тақырыпқа байланысты сөйлемді табу:

Экология - «үй», «мекен», «ілім» деген сөздерінен шыққан.

Мен сегізінші сыныпта оқимын.

Менің отбасым -шағын

2 тапсырма.

Мақсаты:Тапқан сөйлемді араб грамотасын қолданып көшіру.

3 тапсырма.

Мақсаты: Сөйлемді талдай отырып, сұраулы сөйлем жасау.

4 тапсырма.

Мақсаты: Синтаксистік талдау арқылы сөйлемнің толық мазмұнын аш.

5 тапсырма.

Мақсаты: Сөйлемді толықтыру және аудару:Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін сезіндіруді көздейді.

Қолдану

3 деңгей

11
Жеке жұмыс
КЛАССИФИКАТОР: 4
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Төмендегі түбірлес етістіктерді сөз құрамына талдап, олардың жұрнақ арқылы жасалатынын дәлелде:

Барамын, бардың, барсам, бар, барғың келді, барып тұрмын

Талдау

4 деңгей

8
Жеке жұмыс
КЛАССИФИКАТОР: 5
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақтар жаз. Оқулықтың 213 бетіндегі тапсырма.

Cинтез

5деңгей

7
Жеке жұмыс
КЛАССИФИКАТОР: 6
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Шоғырландыру:

Өз отбасыңа ауылымыздың экологиясы туралы айтып бер, оны жақсарту үшін сен не істер едің? Дәлелдеп жаз

Бағалау

6 деңгей

8
Жеке жұмыс

Оқушының жауап беру парағы

Аты-жөні:

1 деңгей

212 беттегі «Экология мәтініне назар аударып, сөйлемдерді толықтыр, жаз.

Экология- деген ұғымды білдіреді .

Неміс ғылымы алғаш ретеңгізген.

Табиғатты қорғау деген - аялауға, қорғауға, сүюге тәрбиелеу.

Экологиялық тәрбие басталады.

Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін

2 деңгей

1. Сөз тіркестерінің аудармасын сәйкестендір:

экология экологические знания

ғылым экология

қорғау воспитание

тәрбие ученый

экологиялық білім защищать

2 Араб грамотасы арқылы ұсын

3 деңгей

1 тапсырма.

Мақсаты: Тақырыпқа байланысты сөйлемді табу:

Экология - «үй», «мекен», «ілім» деген сөздерінен шыққан.

Мен сегізінші сыныпта оқимын.

Менің отбасым -шағын

2 тапсырма.

Мақсаты:Тапқан сөйлемді араб грамотасын қолданып көшіру.

3 тапсырма.

Мақсаты: Сөйлемді талдай отырып, сұраулы сөйлем жасау.

4 тапсырма.

Мақсаты: 3 тапсырмадағы сөйлемге синтаксистік талдау жасап, толық мазмұнын аш.

5 тапсырма.

Мақсаты: Сөйлемді аудару:

Экологиялық білім адамға қоршаған ортаның өзі мен қоғам үшін қажеттілігін сезіндіруді көздейді.

4 деңгей

Төмендегі түбірлес етістіктерді сөз құрамына талдап, олардың жұрнақ арқылы жасалатынын дәлелде:

Барамын, бардың, барсам, бар, барғың келді, барып тұрмын

5 деңгей

Берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақтар жаз. Оқулықтың 213 бетіндегі тапсырма.

6 деңгей

Шоғырландыру:

Өз отбасыңа ауылымыздың экологиясы туралы айтып бер, оны жақсарту үшін сен не істер едің? Дәлелдеп жаз

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні
Деңгейлер
Алған бағасы
№:
Оқушының аты-жөні:
Деңгейлер: 1
Алған бағасы: 2
3
4
5
6
№: 1
Оқушының аты-жөні: Аманжолова Сабина
Деңгейлер:
Алған бағасы:
№: 2
Оқушының аты-жөні: Балтагулов Олжас
Деңгейлер:
Алған бағасы:
№: 3
Оқушының аты-жөні: Бугакова Ангелина
Деңгейлер:
Алған бағасы:
№: 4
Оқушының аты-жөні: Гайсин Равиль
Деңгейлер:
Алған бағасы:
№: 5
Оқушының аты-жөні: Ешмуханбетова Камила
Деңгейлер:
Алған бағасы:
№: 6
Оқушының аты-жөні: Кожахметов Даурен
Деңгейлер:
Алған бағасы:
№: 7
Оқушының аты-жөні: Кулова Дана
Деңгейлер:
Алған бағасы:
№: 8
Оқушының аты-жөні: Мерекеев Айдар
Деңгейлер:
Алған бағасы:
№: 9
Оқушының аты-жөні: Серкешева Мерей
Деңгейлер:
Алған бағасы:
№: 10
Оқушының аты-жөні: Рычкова Дарья
Деңгейлер:
Алған бағасы:

Ұқсас жұмыстар
Жаратылыстану ғылымдары бойынша білім беру мазмұны арқылы оқушылардың экологиялық құзырлығын қалыптастыру
Ақпараттық оқыту технологиясын экология сабақтарында қолдану әдістері
Сыныптан тыс жұмыста оқушылардың табиғатты қорғауға қатыстыру
Экологиялық білім беру
Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру маңыздылығы
Сынып сағаты
Экология негіздері
Өнер аялдамасы
Тәрбие жұмыс жоспары
Экология - өмірдіңсоғыптұрғанжүрегі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz