Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

САБАҚ ЖОСПАРЫ «Тексерілді»
Оқу ісінің меңгерушісі
«» 20___ ж
Күні: 21. 10. 2014
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 11
Пән мұғалімі: М. С. Увалиева
Сабақтың тақырыбы: Тыңдау әдебі
Сабақтың мақсаты: Әдеп, тыңдау әдебі туралы түсінік беріп, сөйлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, әдептілікке, біреудің пікірін тыңдай білуге қалыптастыру.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: , кітаптар, постерлер, слайдтар
Пәнаралық байланыс : әдебиет, өзін-өзі тану
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
«Сатамын, сатып аламын . . . » психологиялық ахуалды қалыптастыру.
І. Қызығушылықты ояту.
«Конверт-сұрақ» әдісі. (Деңгейлік тапсырмалар)
ІІ. Мағынаны тану
Сөзжұмбақ
- Заттың атын білдіретін сөз табы.
- «Және, үшін, мен» қай сөз табы болады?
- Ілік септігінің сұрағы.
- Көзге көрінетін зат есімдер.
- Бастауышы жоқ сөйлем.
- «Ыстық» сөзінің антонимы.
- «Сұлу» сөзінің синонимы.
- . . . мыңды жығады.
- «Кіші» сөзінің антонимы.
- Кімге? Неге? Сұрағына жауап беретін септік.
- Дауыссыздан басталып, дауыссызға аяқталатын буын түрі.
- «Басқаны тыңдай білу де өнер» дегенді қалай түсінесіңдер?
- Қарым-қатынас кезіндегі тыңдай білудің рөлі қандай?
- Тыңдау және есту ұғымдарының айырмашылығы неде?
- Сөйлеуші сөзін толық түсіну үшін қандай демеуші сұрақтар берген орынды?
«Әдептілік» дегенге топтастыру жасау.
Оқулықпен жұмыс. 31-жаттығу.
Мазмұнды сөзге құлақ қойып ықыласпен тыңдай білуге де дағды керек.
Сөйлей білу адамға қаншалықты керек болса, тыңдай білу де соншалықты керек.
32-жаттығу. Мына сөздерге математикалық тәсілмен дыбыстық мінездеме беріңдер.
Дәстүрлер, қасиетті, ертегілер, ұшқын, ғажайып.
Сергіту сәті. «Поэзия минуты» Әр оқушы бір-бір шумақ өлең оқиды.
ІІІ. Ой толғаныс. 33-жаттығу. Мақалдың біреуін тақырып етіп алып, әдеп туралы эссе жазу.
ІҮ. Бағалау.
Ү. Кері байланыс. «Бағдаршам» әдісі. Бүгінгі сабақ сендердің көңілдеріңнен шықты ма?
«Жасыл» - көңілімнен шықты
«Сары» - орташа деңгейде өтті
«Қызыл» - сабақтан ештеңе түсінбедім
ҮІ. Үйге тапсырма. 35-жаттығу. Жұрттың, қасындағы, тақсыр, мұжық сөздеріне математикалық тәсілмен мінездеме беру.
Бағалау парағы
Сөзжұмбақ,
Сұрақ-жауап
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz