Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мамандықты тап
Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданды
Мұхит атындағы ЖОББМ-нің
дефектологы А.Х.Қобдабаева.
ТДО сыныбы, түзете -дамыту сабағы.
Күні: 6.02.2016жыл.
Сабақтың тақырыбы: Мамандықтың бәрі жақсы.
Түзете - дамыту мақсаты:
- Білімділік: оқушылардың ойлау қабілетін дамыта отырып, мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп, қызығушылығын арттыру;
-Дамытушылық: сурет бойынша сөздер, сөз тіркестерін және шағын мәтіндер құрастыруға үйрету; сөзді байланыстырып сөйлеу қабілеттерін дамыту,топта, жеке жұмыс істеу;
-Тәрбиелік: басқаның пікірін тыңдап, сыйлай білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: түрлі мамандық иелері туралы суреттер, интерактивті тақта, <<Бағдаршам>> арқылы өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Жадыны дамытуға арналған жаттығулар>>.
Жаңа әдіс-тәсілдер: түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, жұптық, топтық әңгіме, қайта бағыттау сұрақтары.
Оқыту формасы: жеке, топтық жұмыс.
Бағалау: <<Бағдаршам>> арқылы өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау.
Рефлексия: <<Бағдаршам>> сигналдары
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.Ұйымдастыру. Сәлемдесу, түгендеу.Тренинг жүргізу арқылы балаларды сабаққа даярлау.
Ауызекі сөйлесу: 1. Бүгін қай күн? 2. Бүгін ауа райы қандай?
3. Жылдың қай мезгілі? 4. Айналада қандай өзгерістер бар?
ІІ. Мағынаны тану.
1. Әзір ас жоқ дүниеде. Сабақ өзі оқылмайды, Көйлек өзі тоқылмайды,
Үйлер өзі салынбайды, Кітап өзі жазылмайды. . Барлық істің батыры - біз,
Екі қол мен ақылымыз. Осының бәрін кім істейді? Кім айтады?
Асты кім әзірлейді? Сабақты кім оқытады? Көйлекті кім тоқиды?
Үйлерді кім салады? Кітапты кім жазады?
Осы сөздерді бір атаумен қалай атаймыз?
Осы сөздердің ортақ атауы - МАМАНДЫҚ.
Сабақтың тақырыбын айтып, мақсатты айқындау.
Тағы қандай маман иелерін білеміз? Балалар, бүгін біз мамандық туралы әңгімелесеміз.
Слайд 1. Мамандықтың түрлерін сурет арқылы көрсету.
Мамандықтар атаулары : агроном, гүл өсіруші,сәулетші,электромонтажшы
радиомеханик,құрылысшы,компьютер жинақтаушы, телекоммуникация маманы, дәрігер,мұғалім, психолог,шаштараз,экскурсия ұйымдастырушы,
менеджер, көркем жетекші, аудармашы, экономист, инженер, хатшы, артист, актёр,суретші, музыкант,дизайнер, мүсінші, журналист....
ІІІ. Оқушылар екі түсті фигуралар арқылы 2 топқа бөлінеді. Әр топ өз орындарына орналасады.
Оқушыларды топқа бөлу. <<Білімділер>>, <<Зейінділер>> тобы. (Сабақ ойын түрінде өткізіледі. Таңдаған мамандықтарының суреттерін суыру арқылы топқа бөлінеді.)
№1 - тапсырма: Мамандықтардың суреттері бойынша сұраққа жауап береді.
Бұл кім? Ол не істейді?
<<Білімділер>> тобы <<Зейінділер>> тобы
1. Жүргізуші 1. Өрт сөндіруші
2. Тігінші 2. Әскери қызметкер
3. Әртіс 3. Құрылысшы
4. Аспазшы 4. Дәрігер
5. Етікші 5. Шаштараз
№2 - тапсырма: <<Дұрыс па, бұрыс па?>> ойыны.
(Дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса көтермейді.)
Қойшы балаларды оқытып жүр. Жүргізуші машина жүргізеді.
Аспазшы үй салып жүр. Дәрігер адамдарды емдейді.
Жазушы хат, газеттер тасып жүр. Дәрігер етік тігіп отыр.
Мұғалім балаларды емдеп жүр. Ұшқыш әдемі киім тігеді.
Өрт сөндіруші өртті сөндіреді. Суретші сахнада ән айтып тұр.
№3 - тапсырма: Жұмбақтар шешу. <<Қай мамандық иесі?>>
1-топ.
1. Оқу білім-бағдары,
Заманының бағбаны? / Ұстаз /
2. Жаңалықтың жаршысы,
Қаламының <<жолшысы>> (Журналист)
3. Араша тұрар өлімге,
Қай маман бұл-өмірде? (.Дәрігер)
2-топ.
4. Қалағы бар қолында,
Кімді айттым ойымда? (Құрылысшы)
5. Ожауы бар қолында,
Кімді айттым ойымда? (Аспаз)
6 . Күрегі бар қолында,
Кімді айттым ойымда? (Диқан)
№4. Ойын. <<Мамандықты тап>> .
Берілген мамандықтардың екеуін іс-қимылмен, екеуін жүріспен көрсету.
<<Білімділер>> тобына: <<Зейінділер>> тобына: әскери адам, спортшы, биші, суретші,құрылысшы , шаштараз ,дәрігер, әнші
№5. Сергіту сәті: <<Тізбекті үзбе>> полиглот ойыны
Үлгі: Дәрігер -радио - орындық- құрылысшы-
Сатушы - ... - ... - аспазшы- ...- ...-
Радио- ...- ... - паравоз- ... - ... -
№6. Сәйкестендір. Сөздерді мағынасына қарай жұптастырыңдар.
Жүрегімнің қалауы бойынша армандадым
жауапкершілікпен ән айтады
мен бала күнімнен бала оқытады
дәрігер үй салады
оқытушы адам емдейді
құрылысшы атқарады
әнші таңдайды
№7 - тапсырма. Енді сендер өскенде кім болғыларың келеді? Қандай мамандық иелері болғыларың келеді? Сол туралы айтасыңдар.
(Балалар болашақ мамандықтары жөнінде әңгімелейді)
1. Жанель - дәрігер 4.Дамир - құрылысшы
2. Дамира - шаштараз 5.Аманжол - полиция
3. Қанат - велосипедші 6.Ғани - геолог 7.Думан - ұшқыш
IV. Бағалау: <<Бағдаршам>> арқылы өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау.
Рефлексия: <<Бағдаршам>> сигналдары
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлері бойынша сигналдар арқылы баға береді
V.Сабақ қорытындысы.
Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады,өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу бәріміздің арманымыз.
Тек оны жүрек қалауымен таңдай біл. Сонда ғана сенің сол мамандыққа деген қызығушылығың артады. Осы мамандықтың барлығы ұлы тұлға - ұстаз алдынан өтеді.
Ұстаз болу -жүректің батырлығы
Ұстаз болу - сезімнің ақындығы
Ұстаз болу - мінездің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы - деп Ғафу Қайырбеков ағамыз жырлағандай дана да ,экономистте, дәрігерде бәрі - бәрі де сөзі маржан,үні әнші де ұстаз алдынан өтеді. Ғылым иесі ғалымда ,ел қорғаған батырда, тілінен бал тамған ақында , егін салған диқанда, мал бағып,терін төккен шопанда ,көк күмбезінен әрі өткен ғарышкер бәрі - бәрі ұстаздан тәлім алған , сондықтан ұлағатты ұстаздар ,сіздереге бүкіл адам баласы құрметпен бас иеді. Ендеше бүгінгі сабақты <<Ұстазым>> әнімен аяқтаймыз.
Қаратөбе ауданды
Мұхит атындағы ЖОББМ-нің
дефектологы А.Х.Қобдабаева.
ТДО сыныбы, түзете -дамыту сабағы.
Күні: 6.02.2016жыл.
Сабақтың тақырыбы: Мамандықтың бәрі жақсы.
Түзете - дамыту мақсаты:
- Білімділік: оқушылардың ойлау қабілетін дамыта отырып, мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп, қызығушылығын арттыру;
-Дамытушылық: сурет бойынша сөздер, сөз тіркестерін және шағын мәтіндер құрастыруға үйрету; сөзді байланыстырып сөйлеу қабілеттерін дамыту,топта, жеке жұмыс істеу;
-Тәрбиелік: басқаның пікірін тыңдап, сыйлай білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: түрлі мамандық иелері туралы суреттер, интерактивті тақта, <<Бағдаршам>> арқылы өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:
Сыни тұрғысынан ойлау: <<Жадыны дамытуға арналған жаттығулар>>.
Жаңа әдіс-тәсілдер: түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, жұптық, топтық әңгіме, қайта бағыттау сұрақтары.
Оқыту формасы: жеке, топтық жұмыс.
Бағалау: <<Бағдаршам>> арқылы өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау.
Рефлексия: <<Бағдаршам>> сигналдары
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.Ұйымдастыру. Сәлемдесу, түгендеу.Тренинг жүргізу арқылы балаларды сабаққа даярлау.
Ауызекі сөйлесу: 1. Бүгін қай күн? 2. Бүгін ауа райы қандай?
3. Жылдың қай мезгілі? 4. Айналада қандай өзгерістер бар?
ІІ. Мағынаны тану.
1. Әзір ас жоқ дүниеде. Сабақ өзі оқылмайды, Көйлек өзі тоқылмайды,
Үйлер өзі салынбайды, Кітап өзі жазылмайды. . Барлық істің батыры - біз,
Екі қол мен ақылымыз. Осының бәрін кім істейді? Кім айтады?
Асты кім әзірлейді? Сабақты кім оқытады? Көйлекті кім тоқиды?
Үйлерді кім салады? Кітапты кім жазады?
Осы сөздерді бір атаумен қалай атаймыз?
Осы сөздердің ортақ атауы - МАМАНДЫҚ.
Сабақтың тақырыбын айтып, мақсатты айқындау.
Тағы қандай маман иелерін білеміз? Балалар, бүгін біз мамандық туралы әңгімелесеміз.
Слайд 1. Мамандықтың түрлерін сурет арқылы көрсету.
Мамандықтар атаулары : агроном, гүл өсіруші,сәулетші,электромонтажшы
радиомеханик,құрылысшы,компьютер жинақтаушы, телекоммуникация маманы, дәрігер,мұғалім, психолог,шаштараз,экскурсия ұйымдастырушы,
менеджер, көркем жетекші, аудармашы, экономист, инженер, хатшы, артист, актёр,суретші, музыкант,дизайнер, мүсінші, журналист....
ІІІ. Оқушылар екі түсті фигуралар арқылы 2 топқа бөлінеді. Әр топ өз орындарына орналасады.
Оқушыларды топқа бөлу. <<Білімділер>>, <<Зейінділер>> тобы. (Сабақ ойын түрінде өткізіледі. Таңдаған мамандықтарының суреттерін суыру арқылы топқа бөлінеді.)
№1 - тапсырма: Мамандықтардың суреттері бойынша сұраққа жауап береді.
Бұл кім? Ол не істейді?
<<Білімділер>> тобы <<Зейінділер>> тобы
1. Жүргізуші 1. Өрт сөндіруші
2. Тігінші 2. Әскери қызметкер
3. Әртіс 3. Құрылысшы
4. Аспазшы 4. Дәрігер
5. Етікші 5. Шаштараз
№2 - тапсырма: <<Дұрыс па, бұрыс па?>> ойыны.
(Дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса көтермейді.)
Қойшы балаларды оқытып жүр. Жүргізуші машина жүргізеді.
Аспазшы үй салып жүр. Дәрігер адамдарды емдейді.
Жазушы хат, газеттер тасып жүр. Дәрігер етік тігіп отыр.
Мұғалім балаларды емдеп жүр. Ұшқыш әдемі киім тігеді.
Өрт сөндіруші өртті сөндіреді. Суретші сахнада ән айтып тұр.
№3 - тапсырма: Жұмбақтар шешу. <<Қай мамандық иесі?>>
1-топ.
1. Оқу білім-бағдары,
Заманының бағбаны? / Ұстаз /
2. Жаңалықтың жаршысы,
Қаламының <<жолшысы>> (Журналист)
3. Араша тұрар өлімге,
Қай маман бұл-өмірде? (.Дәрігер)
2-топ.
4. Қалағы бар қолында,
Кімді айттым ойымда? (Құрылысшы)
5. Ожауы бар қолында,
Кімді айттым ойымда? (Аспаз)
6 . Күрегі бар қолында,
Кімді айттым ойымда? (Диқан)
№4. Ойын. <<Мамандықты тап>> .
Берілген мамандықтардың екеуін іс-қимылмен, екеуін жүріспен көрсету.
<<Білімділер>> тобына: <<Зейінділер>> тобына: әскери адам, спортшы, биші, суретші,құрылысшы , шаштараз ,дәрігер, әнші
№5. Сергіту сәті: <<Тізбекті үзбе>> полиглот ойыны
Үлгі: Дәрігер -радио - орындық- құрылысшы-
Сатушы - ... - ... - аспазшы- ...- ...-
Радио- ...- ... - паравоз- ... - ... -
№6. Сәйкестендір. Сөздерді мағынасына қарай жұптастырыңдар.
Жүрегімнің қалауы бойынша армандадым
жауапкершілікпен ән айтады
мен бала күнімнен бала оқытады
дәрігер үй салады
оқытушы адам емдейді
құрылысшы атқарады
әнші таңдайды
№7 - тапсырма. Енді сендер өскенде кім болғыларың келеді? Қандай мамандық иелері болғыларың келеді? Сол туралы айтасыңдар.
(Балалар болашақ мамандықтары жөнінде әңгімелейді)
1. Жанель - дәрігер 4.Дамир - құрылысшы
2. Дамира - шаштараз 5.Аманжол - полиция
3. Қанат - велосипедші 6.Ғани - геолог 7.Думан - ұшқыш
IV. Бағалау: <<Бағдаршам>> арқылы өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау.
Рефлексия: <<Бағдаршам>> сигналдары
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлері бойынша сигналдар арқылы баға береді
V.Сабақ қорытындысы.
Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады,өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу бәріміздің арманымыз.
Тек оны жүрек қалауымен таңдай біл. Сонда ғана сенің сол мамандыққа деген қызығушылығың артады. Осы мамандықтың барлығы ұлы тұлға - ұстаз алдынан өтеді.
Ұстаз болу -жүректің батырлығы
Ұстаз болу - сезімнің ақындығы
Ұстаз болу - мінездің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы - деп Ғафу Қайырбеков ағамыз жырлағандай дана да ,экономистте, дәрігерде бәрі - бәрі де сөзі маржан,үні әнші де ұстаз алдынан өтеді. Ғылым иесі ғалымда ,ел қорғаған батырда, тілінен бал тамған ақында , егін салған диқанда, мал бағып,терін төккен шопанда ,көк күмбезінен әрі өткен ғарышкер бәрі - бәрі ұстаздан тәлім алған , сондықтан ұлағатты ұстаздар ,сіздереге бүкіл адам баласы құрметпен бас иеді. Ендеше бүгінгі сабақты <<Ұстазым>> әнімен аяқтаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz