Тасбақаның шөбі мәтінінің авторы кім

Мектебі:
№21 орта мектеп
Мектебі:: Сыныбы:
№21 орта мектеп: 4 «А»
Мектебі:: Күні:
№21 орта мектеп: 18. 02. 2015ж.
Мектебі:: Мұғалімнің аты-жөні:
№21 орта мектеп: Өтепбергенова Құндыз Сағатқызы
Мектебі:: Сабақ тақырыбы:
№21 орта мектеп: Әбіш Кекілбаев Тасбақаның шөбі
Мектебі:: Жалпы мақсаты:
№21 орта мектеп: Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын түсіну
Мектебі:: Міндеттер:
№21 орта мектеп:
  • Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын бірлесе әрекет жасау арқылы түсіну;
  • Бағыт-бағдар бере отырып өздіктерінен жұмыс істету, ой-өрістерін дамыта отырып, ырымдарды салыстыру, зерттеу, қолдану, бағалауға машықтандыру;
  • Топта өз ойларын, пікірлерін айта білуге тәрбиелеу.
Мектебі:: Күтілетін нәтиже:
№21 орта мектеп:
  • Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын түсінеді;
  • Ой-өрістерін дамыта отырып, ырымдарды салыстырады, зерттейді, қолданады, бағалауға машықтанады;
  • Топта өз ойларын, пікірлерін айта білуге, халқымыздың ырым-тыйым сөздерінің мағынасын ұғынып өсуге тәрбиеленеді.
Мектебі:: Көрнекіліктер:
№21 орта мектеп: Автор потреті, тасбақаның суреті, қосымша мәтін (теңіз тасбақасы), ватман, кесте картасы.
Мектебі:: Сабақта қолданылатын әдістер:
№21 орта мектеп: «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту» жобасының әдістері, іздендіру, шығармашылық, сұрақ-жауап, көрнекілік, деңгейлік тапсырмалар .
Мектебі:: Сабақтың типі:
№21 орта мектеп: жаңа сабақ
Мектебі:: Дерек көздері:
№21 орта мектеп: Ана тілі оқулығы, ана тілі әдістемесі, ғаламтор желісі, Google-веб-сайтынан алынған мағлұматтар.
Мектебі:: Бағалау:
№21 орта мектеп: Фармативті бағалау, критериальдық бағалау
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті.
Сабақтың кезеңдері:

Психологиялық дайындық:

Қызығушылығын ояту:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Папарин тесті арқылы оқушыларды екі топқа бөлу.

Шаршы таңдағандар - Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.

Үшбұрыш таңдағандар - Лидерлік қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар.

Қызығушылықтарын арттыру мақсатында «Жүректен жүрекке» тренингін өткізу.

Қазір көңіл-күйім тамаша дегендер өздерін бармақпен бағаласын!

-Кімнің досы осы сыныпта отыр, қолын шапалақтасын!

-Кім өз-өзіне сенімді қолын көтерсін!

Топтың алтын ережесін құру

Оқушының іс-әрекеті.:

Оқушылар өз көңіл-күйлерін, сабаққа дайындықтарын білдіреді

Топта отырады

Топ ережесін еске түсіреді.

Сабақтың кезеңдері:

Үй тапсырмасын тексеру:

«Сыр сандық»

«Кім көп біледі?»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. С. Жиенбаев. «Ұшып келем» өлеңін жаттап келу.

2. Өткен сабақты пысықтау.

«Сыр сандық» сұрақтарына жауап беру.

1. Өлең кім туралы жазылған?
2. Ұшып жүрген ұшқыш неге қызығады?
3. Ұшқыштың туған жерге деген ыстық сезімін қай сөздерден байқауға болады?

Туған ел туралы мақал - мәтелдер айту

Бағдаршам арқылы бағалау

Оқушының іс-әрекеті.:

Топтар жауап береді, сыныпқа айтады .

Оқушылар үй тапсырмасынан қиын сұрақ қояды.

Сабақтың кезеңдері:

«Кім зерек?»

Математикалық сөзжұмбақ шешу

Жаңа сабақ

«Ізденген жетер мұратқа»

«болжау» стр.

Оқулықпен

Жұмыс

«Түртіп алу жүйесі»

Жұппен жұмыс.

Сөздік жұмыс:

Сергіту сәті:

«Ой толғаныс» стр.

Ой қозғау

Мұғалімнің іс-әрекеті:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

45. 18. 40. 28. 18. 27. 18. 32. 30. 42 24 . 48. 28. 36

Жұмбақ шешеді:

Бауырын жазып шаба алмас,

Озып бәйге ала алмас.

Үстіне киген киімі

Жыртылмас та жамалмас. Шешуі: тасбақа

Әбіш Кекілбаевтың «Тасбақаның шөбі»

Автор туралы білетіндерін сұрап, толықтыру. оқушылардың автор туралы ізденістерін тыңдау, толықтыру.

Әбіш Кекілбаев 1939 жылы Маңғыстау облысының Маңғыстау ауданында дүниеге келді. Қазақтың белгілі жазушысы, қоғам қайраткері. 2009 жылы 70 жыл толып, мерей тойы аталып өтті. Елбасымыз өз қолымен «Еңбек ері» жұлдызын кеудесіне тақты. Тұңғыш өлеңдер жинағы «Алтын шуақ» деп аталады. «Бір шөкім бұлт», «Үркер», «Дала балладалары» т. б. роман, повестері бар. Қазір Астанада тұрады.

2-сыныпта- «Күйші»;
3-сыныпта- «Ауыл таңы»таныссақ;
4-сыныпта- «Тасбақаның шөбі»әңгімесімен танысқалы отырмыз

«Тасбақаның шөбі» дегенді қалай түсінесің?

Әңгіме не туралы деп ойлайсың?

Мәтінді жеке оқып шығып жұптарда талқылау. Көсік-далада, құмдақ жерде өсетін сәбіз тәрізді жабайы өсімдік

Кібіртік- тоқтап, сүрініп жүреді.

Мимырт-жай жүреді, шабан жүріс.

Сергіту сәтін орындатады.

«Егер сен тасбақаның аузындағы шөпті алған болсаң, қандай тілек тілер едің?»

- Балалар, сендер өздерің қандай ырым - тыйымдарды білесіңдер?
Кісі мініне күлме, кемтарға күлме
Малды, ыдысты, тамақты теппе.
Табалдырықты баспа, отыр ма.
Шашыңды жайма, бетіңді баспа.
Өтірік жылама, тізеңді құшақтама.

Жұптасып кесте толтыру тапсырылады.

Бармақ арқылы бағалау

Оқушының іс-әрекеті.:
6
7
8
9
3
а
қ
4
ш
б
н
5
ы
с
т
6
і
ң
ө
б

Оқушылар өз ойларын айтады

.

.

Оқушылардың өз бетімен ізденуінің нәтижесі.

Топтағы әр оқушы мәтінді оқиды, оқығандарын топта талдап, қалған оқушылармен ой бөліседі.

Мәтінді өз беттерінше оқып, жұпта бір-біріне түсіндіреді, талдайды.

Жұптасып, ақылдаса отырып жұмыс істейді.

Интерактивті тақтадан әуенге қосылып билетеді

Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті.:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті.:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті.:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті.:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті.:
Сабақтың кезеңдері: Топтық жұмыс:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-топ:тасбақа туралы білетіндерін топтастыру

2-топ: Кестені толтыр:

:
:
:
:
:
:
:
:

«екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау

Оқушының іс-әрекеті.: Қандай ырымдар бар?
Неге?
1
2
3
4
Тапсырманы топта ақылдаса отырып бірлесіп орындайды
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:

Кейінгі тапсырмалар

Жеке жұмыс

Қорыту:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс:

1 деңгей:

1. «Әлі де бауыр көтере қоймаған қу жусан» дегенді басқа сөйлеммен ауыстырып жаз.

2. Әңгімеден Қарабала мінген аттың жүрісі жөнінде айтылған жолдарды тауып жаз

2-деңгей. Тест тапсырмасы

1. Жазушы«кісі мінсе кібіртік, бос жіберсең суаяқ құла»деп нені айтып отыр?

А) Қарабала

Ә) тасбақа

Б) ат

2. Қарабала келе жатып нені көрді?

А) шыбыртқы

Ә) шөп

Б) тасбақа

3. «Шыбын жаны көзіне көріну


Ұқсас жұмыстар
Тасбақаның шөбі
Әбіш Кекілбай Тасбақаның шөбі
Әбіш кекілбаев. тасбақаның шөбі
Әбіш кекілбаев, тасбақаның шөбі. 4-сынып
Сабақта қолданылатын стратегиялар
Сезімнен шыққан өлең стратегиясы
Ақыл мен Бақыт
Абай шаңырағы
Мұғалімнің сөзі. Сабақтың тақырыбы
Батырдың мінезі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz