Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тасбақаның шөбі мәтінінің авторы кім
Мектебі:
№21 орта мектеп
Сыныбы:
4 <<А>>
Күні:
18.02.2015ж.
Мұғалімнің аты-жөні:
Өтепбергенова Құндыз Сағатқызы
Сабақ тақырыбы:
Әбіш Кекілбаев Тасбақаның шөбі
Жалпы мақсаты:
Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын түсіну
Міндеттер:
+ Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын бірлесе әрекет жасау арқылы түсіну;
+ Бағыт-бағдар бере отырып өздіктерінен жұмыс істету,ой-өрістерін дамыта отырып,ырымдарды салыстыру,зерттеу,қолдану,бағалауға машықтандыру;
+ Топта өз ойларын,пікірлерін айта білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
> Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын түсінеді;
> Ой-өрістерін дамыта отырып, ырымдарды салыстырады, зерттейді, қолданады, бағалауға машықтанады;
> Топта өз ойларын, пікірлерін айта білуге, халқымыздың ырым-тыйым сөздерінің мағынасын ұғынып өсуге тәрбиеленеді.
Көрнекіліктер:
Автор потреті, тасбақаның суреті, қосымша мәтін (теңіз тасбақасы), ватман, кесте картасы.
Сабақта қолданылатын әдістер:
<<Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту>> жобасының әдістері, іздендіру, шығармашылық, сұрақ-жауап, көрнекілік, деңгейлік тапсырмалар .
Сабақтың типі:
жаңа сабақ
Дерек көздері:
Ана тілі оқулығы, ана тілі әдістемесі, ғаламтор желісі, Google-веб-сайтынан алынған мағлұматтар.
Бағалау:
Фармативті бағалау,критериальдық бағалау
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті.
Психологиялық дайындық:
Қызығушылығын ояту:
Папарин тесті арқылы оқушыларды екі топқа бөлу.
Шаршы таңдағандар -- Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері,бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.
Үшбұрыш таңдағандар -- Лидерлік қабілеті бар,алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар.
Қызығушылықтарын арттыру мақсатында <<Жүректен жүрекке>> тренингін өткізу.
Қазір көңіл-күйім тамаша дегендер өздерін бармақпен бағаласын!
-Кімнің досы осы сыныпта отыр, қолын шапалақтасын!
-Кім өз-өзіне сенімді қолын көтерсін!
Топтың алтын ережесін құру
Оқушылар өз көңіл-күйлерін,сабаққа дайындықтарын білдіреді
Топта отырады
Топ ережесін еске түсіреді.
Үй тапсырмасын тексеру:
<<Сыр сандық>>
<<Кім көп біледі?>>
1.С.Жиенбаев. <<Ұшып келем>> өлеңін жаттап келу.
2.Өткен сабақты пысықтау.
<<Сыр сандық>> сұрақтарына жауап беру.
1.Өлең кім туралы жазылған?
2. Ұшып жүрген ұшқыш неге қызығады?
3. Ұшқыштың туған жерге деген ыстық сезімін қай сөздерден байқауға болады?
Туған ел туралы мақал - мәтелдер айту
Бағдаршам арқылы бағалау
Топтар жауап береді, сыныпқа айтады .
Оқушылар үй тапсырмасынан қиын сұрақ қояды.
<<Кім зерек?>>
Математикалық сөзжұмбақ шешу
Жаңа сабақ
<<Ізденген жетер мұратқа>>
<<болжау>> стр.
Оқулықпен
Жұмыс
<<Түртіп алу жүйесі>>
Жұппен жұмыс.
Сөздік жұмыс:
Сергіту сәті:
<<Ой толғаныс>> стр.
Ой қозғау
6
7
8
9
3
а
қ
4
ш
б
н
5
ы
с
т
6
і
ң
ө
б
45.18.40.28.18.27.18.32.30.42 24 .48.28.36
Жұмбақ шешеді:
Бауырын жазып шаба алмас,
Озып бәйге ала алмас.
Үстіне киген киімі
Жыртылмас та жамалмас. Шешуі: тасбақа
Әбіш Кекілбаевтың <<Тасбақаның шөбі>>
Автор туралы білетіндерін сұрап , толықтыру.оқушылардың автор туралы ізденістерін тыңдау, толықтыру.
Әбіш Кекілбаев 1939 жылы Маңғыстау облысының Маңғыстау ауданында дүниеге келді.Қазақтың белгілі жазушысы,қоғам қайраткері. 2009 жылы 70 жыл толып,мерей тойы аталып өтті.Елбасымыз өз қолымен <<Еңбек ері>> жұлдызын кеудесіне тақты.Тұңғыш өлеңдер жинағы <<Алтын шуақ>> деп аталады. <<Бір шөкім бұлт>>, <<Үркер>>, <<Дала балладалары>> т.б.роман, повестері бар.Қазір Астанада тұрады.
2-сыныпта- <<Күйші>>;
3-сыныпта- <<Ауыл таңы>>таныссақ;
4-сыныпта- <<Тасбақаның шөбі>>әңгімесімен танысқалы отырмыз
<<Тасбақаның шөбі>> дегенді қалай түсінесің?
Әңгіме не туралы деп ойлайсың?
Мәтінді жеке оқып шығып жұптарда талқылау. Көсік-далада, құмдақ жерде өсетін сәбіз тәрізді жабайы өсімдік
Кібіртік- тоқтап,сүрініп жүреді.
Мимырт-жай жүреді, шабан жүріс.
Сергіту сәтін орындатады.
<<Егер сен тасбақаның аузындағы шөпті алған болсаң, қандай тілек тілер едің?>>
- Балалар, сендер өздерің қандай ырым - тыйымдарды білесіңдер?
Кісі мініне күлме, кемтарға күлме
Малды, ыдысты, тамақты теппе.
Табалдырықты баспа, отыр ма.
Шашыңды жайма, бетіңді баспа.
Өтірік жылама, тізеңді құшақтама.
Жұптасып кесте толтыру тапсырылады.
Бармақ арқылы бағалау
Оқушылар өз ойларын айтады
.
.
Оқушылардың өз бетімен ізденуінің нәтижесі.
Топтағы әр оқушы мәтінді оқиды, оқығандарын топта талдап, қалған оқушылармен ой бөліседі.
Мәтінді өз беттерінше оқып, жұпта бір-біріне түсіндіреді, талдайды.
Жұптасып, ақылдаса отырып жұмыс істейді.
Интерактивті тақтадан әуенге қосылып билетеді
Топтық жұмыс:
1-топ:тасбақа туралы білетіндерін топтастыру
2-топ: Кестені толтыр:
Қандай ырымдар бар?
Неге?
1
2
3
4
<<екі жұлдыз, бір ұсыныс>> арқылы бағалау
Тапсырманы топта ақылдаса отырып бірлесіп орындайды
Кейінгі тапсырмалар
Жеке жұмыс
Қорыту:
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс:
1 деңгей:
1.<<Әлі де бауыр көтере қоймаған қу жусан>> дегенді басқа сөйлеммен ауыстырып жаз.
2. Әңгімеден Қарабала мінген аттың жүрісі жөнінде айтылған жолдарды тауып жаз
2-деңгей. Тест тапсырмасы
1. Жазушы<<кісі мінсе кібіртік,бос жіберсең суаяқ құла>>деп нені айтып отыр?
А)Қарабала
Ә)тасбақа
Б)ат
2. Қарабала келе жатып нені көрді?
А)шыбыртқы
Ә)шөп
Б)тасбақа
3. <<Шыбын жаны көзіне көріну>> дегенді қалай түсінесің?
А)қорқу
Ә)таңдану
Б)қуану
4. <<Тасбақаның шөбі>>мәтінінің авторы кім?
А)Қали Сапарбаев
Ә)Сағи Жиенбаев
Б)Әбіш Кекілбай
3 - деңгей : тақырыпқа сәкес өлең құрастыр.
Сұрақ-жауап арқылы мәтіннен ой қорыту.
Табиғат - біздің ортақ үйіміз, яғни бізді қоршаған орта. Туған жеріміз кең, байтақ, табиғаты әсем. Жерімізде тіршілік ететін аң - құстарды, жануарларды, жәндіктерді, ағаштар мен өсімдіктерді қорғау - бәріміздің парызымыз.
<<Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,
Мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ>>,ендеше табиғаттың жанашыры болуды ұмытпағанымыз жөн.
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды.
Сұрақтарға жауап бере отырып, су тасбақасын құрастырып шығады. Тасбақаның қос мекенді екендігін ескереді. Сабақтан ой қорытып шығарады.
Рефлекция
Балалар, бүгінгі сабақта Сіздерге не ұнады?
oo Сіздер үшін қандай жаңалық болды?
oo Келесі сабақта не үйренгілеріңіз келеді?
oo Смаиликтерге жазып ілу.
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Бағалау
Фармативті бағалау түрлері, критериальдық бағалау
Бағалаушылар шығып өз топтарын қалай бағалағаны жөнінде айтып өтеді.
Үйге тапсырма
Мәтінді түсініп оқу.
1-топ:Еркін тақырыпта шығарма жазу.
2-топ: Мәтін мазмұнына сәйкес сурет салу
Күнделіктеріне жазып алады.
№21 орта мектеп
Тақырыбы: Әбіш Кекілбаев Тасбақаның шөбі
Сыныбы: 4 <<А>>
Өткізген: Өтепбергенова Құндыз
2013-2014 оқу жылы
№21 орта мектеп
Сыныбы:
4 <<А>>
Күні:
18.02.2015ж.
Мұғалімнің аты-жөні:
Өтепбергенова Құндыз Сағатқызы
Сабақ тақырыбы:
Әбіш Кекілбаев Тасбақаның шөбі
Жалпы мақсаты:
Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын түсіну
Міндеттер:
+ Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын бірлесе әрекет жасау арқылы түсіну;
+ Бағыт-бағдар бере отырып өздіктерінен жұмыс істету,ой-өрістерін дамыта отырып,ырымдарды салыстыру,зерттеу,қолдану,бағалауға машықтандыру;
+ Топта өз ойларын,пікірлерін айта білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
> Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын түсінеді;
> Ой-өрістерін дамыта отырып, ырымдарды салыстырады, зерттейді, қолданады, бағалауға машықтанады;
> Топта өз ойларын, пікірлерін айта білуге, халқымыздың ырым-тыйым сөздерінің мағынасын ұғынып өсуге тәрбиеленеді.
Көрнекіліктер:
Автор потреті, тасбақаның суреті, қосымша мәтін (теңіз тасбақасы), ватман, кесте картасы.
Сабақта қолданылатын әдістер:
<<Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту>> жобасының әдістері, іздендіру, шығармашылық, сұрақ-жауап, көрнекілік, деңгейлік тапсырмалар .
Сабақтың типі:
жаңа сабақ
Дерек көздері:
Ана тілі оқулығы, ана тілі әдістемесі, ғаламтор желісі, Google-веб-сайтынан алынған мағлұматтар.
Бағалау:
Фармативті бағалау,критериальдық бағалау
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті.
Психологиялық дайындық:
Қызығушылығын ояту:
Папарин тесті арқылы оқушыларды екі топқа бөлу.
Шаршы таңдағандар -- Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері,бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.
Үшбұрыш таңдағандар -- Лидерлік қабілеті бар,алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар.
Қызығушылықтарын арттыру мақсатында <<Жүректен жүрекке>> тренингін өткізу.
Қазір көңіл-күйім тамаша дегендер өздерін бармақпен бағаласын!
-Кімнің досы осы сыныпта отыр, қолын шапалақтасын!
-Кім өз-өзіне сенімді қолын көтерсін!
Топтың алтын ережесін құру
Оқушылар өз көңіл-күйлерін,сабаққа дайындықтарын білдіреді
Топта отырады
Топ ережесін еске түсіреді.
Үй тапсырмасын тексеру:
<<Сыр сандық>>
<<Кім көп біледі?>>
1.С.Жиенбаев. <<Ұшып келем>> өлеңін жаттап келу.
2.Өткен сабақты пысықтау.
<<Сыр сандық>> сұрақтарына жауап беру.
1.Өлең кім туралы жазылған?
2. Ұшып жүрген ұшқыш неге қызығады?
3. Ұшқыштың туған жерге деген ыстық сезімін қай сөздерден байқауға болады?
Туған ел туралы мақал - мәтелдер айту
Бағдаршам арқылы бағалау
Топтар жауап береді, сыныпқа айтады .
Оқушылар үй тапсырмасынан қиын сұрақ қояды.
<<Кім зерек?>>
Математикалық сөзжұмбақ шешу
Жаңа сабақ
<<Ізденген жетер мұратқа>>
<<болжау>> стр.
Оқулықпен
Жұмыс
<<Түртіп алу жүйесі>>
Жұппен жұмыс.
Сөздік жұмыс:
Сергіту сәті:
<<Ой толғаныс>> стр.
Ой қозғау
6
7
8
9
3
а
қ
4
ш
б
н
5
ы
с
т
6
і
ң
ө
б
45.18.40.28.18.27.18.32.30.42 24 .48.28.36
Жұмбақ шешеді:
Бауырын жазып шаба алмас,
Озып бәйге ала алмас.
Үстіне киген киімі
Жыртылмас та жамалмас. Шешуі: тасбақа
Әбіш Кекілбаевтың <<Тасбақаның шөбі>>
Автор туралы білетіндерін сұрап , толықтыру.оқушылардың автор туралы ізденістерін тыңдау, толықтыру.
Әбіш Кекілбаев 1939 жылы Маңғыстау облысының Маңғыстау ауданында дүниеге келді.Қазақтың белгілі жазушысы,қоғам қайраткері. 2009 жылы 70 жыл толып,мерей тойы аталып өтті.Елбасымыз өз қолымен <<Еңбек ері>> жұлдызын кеудесіне тақты.Тұңғыш өлеңдер жинағы <<Алтын шуақ>> деп аталады. <<Бір шөкім бұлт>>, <<Үркер>>, <<Дала балладалары>> т.б.роман, повестері бар.Қазір Астанада тұрады.
2-сыныпта- <<Күйші>>;
3-сыныпта- <<Ауыл таңы>>таныссақ;
4-сыныпта- <<Тасбақаның шөбі>>әңгімесімен танысқалы отырмыз
<<Тасбақаның шөбі>> дегенді қалай түсінесің?
Әңгіме не туралы деп ойлайсың?
Мәтінді жеке оқып шығып жұптарда талқылау. Көсік-далада, құмдақ жерде өсетін сәбіз тәрізді жабайы өсімдік
Кібіртік- тоқтап,сүрініп жүреді.
Мимырт-жай жүреді, шабан жүріс.
Сергіту сәтін орындатады.
<<Егер сен тасбақаның аузындағы шөпті алған болсаң, қандай тілек тілер едің?>>
- Балалар, сендер өздерің қандай ырым - тыйымдарды білесіңдер?
Кісі мініне күлме, кемтарға күлме
Малды, ыдысты, тамақты теппе.
Табалдырықты баспа, отыр ма.
Шашыңды жайма, бетіңді баспа.
Өтірік жылама, тізеңді құшақтама.
Жұптасып кесте толтыру тапсырылады.
Бармақ арқылы бағалау
Оқушылар өз ойларын айтады
.
.
Оқушылардың өз бетімен ізденуінің нәтижесі.
Топтағы әр оқушы мәтінді оқиды, оқығандарын топта талдап, қалған оқушылармен ой бөліседі.
Мәтінді өз беттерінше оқып, жұпта бір-біріне түсіндіреді, талдайды.
Жұптасып, ақылдаса отырып жұмыс істейді.
Интерактивті тақтадан әуенге қосылып билетеді
Топтық жұмыс:
1-топ:тасбақа туралы білетіндерін топтастыру
2-топ: Кестені толтыр:
Қандай ырымдар бар?
Неге?
1
2
3
4
<<екі жұлдыз, бір ұсыныс>> арқылы бағалау
Тапсырманы топта ақылдаса отырып бірлесіп орындайды
Кейінгі тапсырмалар
Жеке жұмыс
Қорыту:
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс:
1 деңгей:
1.<<Әлі де бауыр көтере қоймаған қу жусан>> дегенді басқа сөйлеммен ауыстырып жаз.
2. Әңгімеден Қарабала мінген аттың жүрісі жөнінде айтылған жолдарды тауып жаз
2-деңгей. Тест тапсырмасы
1. Жазушы<<кісі мінсе кібіртік,бос жіберсең суаяқ құла>>деп нені айтып отыр?
А)Қарабала
Ә)тасбақа
Б)ат
2. Қарабала келе жатып нені көрді?
А)шыбыртқы
Ә)шөп
Б)тасбақа
3. <<Шыбын жаны көзіне көріну>> дегенді қалай түсінесің?
А)қорқу
Ә)таңдану
Б)қуану
4. <<Тасбақаның шөбі>>мәтінінің авторы кім?
А)Қали Сапарбаев
Ә)Сағи Жиенбаев
Б)Әбіш Кекілбай
3 - деңгей : тақырыпқа сәкес өлең құрастыр.
Сұрақ-жауап арқылы мәтіннен ой қорыту.
Табиғат - біздің ортақ үйіміз, яғни бізді қоршаған орта. Туған жеріміз кең, байтақ, табиғаты әсем. Жерімізде тіршілік ететін аң - құстарды, жануарларды, жәндіктерді, ағаштар мен өсімдіктерді қорғау - бәріміздің парызымыз.
<<Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,
Мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ>>,ендеше табиғаттың жанашыры болуды ұмытпағанымыз жөн.
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды.
Сұрақтарға жауап бере отырып, су тасбақасын құрастырып шығады. Тасбақаның қос мекенді екендігін ескереді. Сабақтан ой қорытып шығарады.
Рефлекция
Балалар, бүгінгі сабақта Сіздерге не ұнады?
oo Сіздер үшін қандай жаңалық болды?
oo Келесі сабақта не үйренгілеріңіз келеді?
oo Смаиликтерге жазып ілу.
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Бағалау
Фармативті бағалау түрлері, критериальдық бағалау
Бағалаушылар шығып өз топтарын қалай бағалағаны жөнінде айтып өтеді.
Үйге тапсырма
Мәтінді түсініп оқу.
1-топ:Еркін тақырыпта шығарма жазу.
2-топ: Мәтін мазмұнына сәйкес сурет салу
Күнделіктеріне жазып алады.
№21 орта мектеп
Тақырыбы: Әбіш Кекілбаев Тасбақаның шөбі
Сыныбы: 4 <<А>>
Өткізген: Өтепбергенова Құндыз
2013-2014 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz