Мысал өлеңдері

Тақырыптық күнтізбе жоспары
Сынып : 10

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бағыты:

Қоғамдық - гуманитарлық

Оқулықтың авторы:
Жоспар бойынша сабақ саны: 68
Апталық сағат саны: 2

Пән мұғалімі:

Бегалина Райхан Тоқсанбайқызы

Өтілу мерзімі

Сағат саны

Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

№: 1
Өтілу мерзімі: 2
Сағат саны: 3
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 4
Күтілетін нәтиже: 5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 7
№:
Өтілу мерзімі: І тоқсан, 18 сағат
№: ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдебиет (14 сағат)
№: 1
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Кіріспе. 19ғ. бірінші жартысындағы әдебиеті

ХІХ ғасырдағы қазақ елінің тарихи-әлеумет-тік жағдайы. Ресейдің қазақ елін отарлауы, отаршылдыққа қарсы бұқаралық күрес. Кенесары Қасымұлы, Исатай Тайманұлы, Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс туралы. Қазақ еліндегі тарихи-әлеуметтік жағдайлардың қоғамдық санаға ықпалы.

әдебиет теориясы: сыншылдық дәстүр;

пәнаралық байланыс: ХІХ ғасырдағы Қазақстан тарихының І жартысы;

Күтілетін нәтиже:

Қазақ даласындағы өмір құбылыстарын өлең, жыр, толғауларына арқау еткен қазақ поэзиясының көрнекті өкілдері Байтоқ, Жанұзақ, Шернияз, Алмажан туралы оқып, танысады. ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті тарихында әртүрлі ағымдардың пайда болуымен, «Зар заман» ақындарының шығармаларына ортақ сарындарды талдау барысында анықтайды.

өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: М. Сералиннің «Топжарған» поэмасы;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 2
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Дулат Бабатайұлы өмңрң мен шығармашылығы

Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет. Дулат - ХІХ ғасырдың орта кезіндегі қазақ поэзиясын мазмұн, тақырып, түр жағынан байыта түскен, көркемдік тәсіл тұрғысынан жаңа сатыға көтерген ірі ақын.

пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы;

Күтілетін нәтиже:

Дулат өлеңдеріндегі адам образдары, табиғат бейнесін СКТ -жүргізеді. Мысал өлеңдері. «Аягөз» өлеңінің тақырыбы мен көркемдік ерекшелігі, тіл оралымын тауып талдайды.

өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: «Бес ғасыр жырлайды» кітабы;

әдебиет теориясынан ұғымы қалыптасады: аллитерация, ассонанс, эпитет, метафора, теңеу;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 3
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Дулат Бабатайұлы "Еспембет" дастаны

«Еспембет» дастанының сюжеттік маңызы.

Күтілетін нәтиже: Дастандағы Еспембет образын сомдаудағы ақындық тәсілдерді, жанама мінездеу, суреттеуді талдай отырып түсінеді. Еспембет дастанындағы соғыстың жалпы панорамасы, сол сияқты жеке көріністерді, жекпе-жек ұрыстарды сипаттаудағы ақындық шеберлікті талдайды. Дастандағы Ақбөрте тұлпардың образына сипаттама береді. Дулат жырларының көркемдік ерекшеліктеріне СКТ жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы і сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 4
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Махамбет Өтемісұлы өлеңдері

Ақынның өмір сүрген дәуірі мен ақын өлеңдерінен көрініс табатын халықтың арман-тілегі. М. Өтемісұлы шығармаларының қазақ әдебиеті тарихындағы орны

Күтілетін нәтиже:

өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: Т. Медетбектің «Махамбет рухының монологі» өлеңі;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 5
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Махамбет жырларындағы Исатай мен ақынның өз бейнесі

Махамбет жырларындағы Исатай мен ақынның өз бейнесі.

Күтілетін нәтиже: Батыр образын сомдаудағы ұлттық дәстүрлі нақыштар мен Махамбетке тән сөз қолданыстарды тауып, талдайды. Үш өлеңнің өз ара ортақ қасиеттері мен ерекшеліктерін тауып, ажыратады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 6
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Өлеңдерінің көркемдік ерекшелігі мен жанры

пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, музыка Құрманғазы «Кішкентай», электрондық оқулық Махамбет туралы телесабақ;

Күтілетін нәтиже:

Ақын поэзиясындағы реалистік, романтикалық сипатты ажыратады. Көркемдік ерекшелігі мен жанрына талдау жасайды.

Әдебиет теориясы: әдебиеттің қоғам өмірімен байланысы туралы ұғымды түсінеді. Дыбыс қайталау ассонанс, аллитерация Риторикалық сұрау. Өлең құрлысына талдау жасайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 7
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Шығарма№1
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сүйінбай Аронұлы шығармалары

Сүйінбай - қазақ поэзиясын мазмұны, түрі, тақырыбы жағынан байытуда өзіндік орны бар ақын. пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы;

Күтілетін нәтиже:

өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: М. Жолдасбековтің «Асыл сөздің атасы» - Алматы, 1996;

Оның халық мұңын мұңдап, үстем тап өкілдерінің әділетсіздігін бетіне басып әшкерелеп отырған батыл да әділ сыншы екендігін дәлелдейтін өлеңдеріне талдау жүргізеді. СКТ жасайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс,

диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма, кубизм

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 9
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сүйінбай -айтыстың асқан шебері

«Сүйінбай мен Тезек төре», «Сүйінбай мен Қатаған» айтыстары. Сүйінбай - айтыстың асқан шебері және қазақ пен қырғыз елдеріне өткір тілі, озық ойымен кеңінен танылған ақын) ;

Күтілетін нәтиже: әдебиет теориясынан түсінік қалыптасады: Айтыс туралы ұғымды кеңейтеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 10
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шортанбай Қанайұлы "Зар заман" "Опасыз жалған" "Бала зары"жыр-толғаулары

Түркістан қаласы маңында дүниеге келген суырыпсалма ақынның шығармалары пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы;

Күтілетін нәтиже:

әдебиет теориясынан түсінік қалыптасады: жыршылық дәстүр, эпитет, теңеу, метафора, синекдоха ұғымымен танысады.

ХІХ ғасырдың орта тұсындағы патша үкіметінің қазақ даласын отарлау саясатынан туындаған әлеуметтік өмірдің шынайы суреттелуін өлеңдерін талдау барысында түсінеді.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 11
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шығармаларындағы әлеуметтік теңсіздік тақырыбы

Шортанбай - еңбекші бұқараның азапты ауыр тұрмысын, шынжыр балақ, шұбар төстердің әділетсіздігі мен зұлымдығын әшкерелеген ақынның бірі.

Күтілетін нәтиже:

өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: С. Қирабаевтың «Әдебиетіміздің ақтаңдақ беттері» - Алматы, 2000;

Ақынның өткен игі жақсылардың іс-әрекетін аңсап, тәлім-тәрбие мәселесін ескі салт-жоба, шариғат тұрғысынан қарастыруын өлеңдерін талдау барысында танысады. оқып, оның айтыс ақыны екендігіне көз жеткізеді.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 12
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Майлықожа Сұлтанқожаұлының шығармашылығы

пәнаралық байланыс: музыка өнері (терме), Қазақстан тарихы;

Күтілетін нәтиже: Өлеңдерін талдайды. Көнеден келе жатқан дидактикалық сарынды жалғастырушы ақын екендігіне көз жеткізеді. әдебиет теориясынан ұғымдарын кеңейтеді: троп түрлері; өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: Б. Омаров «Зар заман поэзиясы» - Алматы, 1999;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 13
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Шығармаларындағы терең ойшылдық пен өткір сықақшылдық
Күтілетін нәтиже: Адам өмірі, жас ерекшелігі туралы философиялық толғамдарын оқып, талдайды. Майлықожаның адам мінезіндегі кемшіліктерді, еңбекке, елге деген сүйіспеншілікті жырлауын өлеңдеріне талдау жасау барысында түсінеді. Оның поэзияда шығыс ақындарына еліктеу сарындарын табады, талдайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет
№: 14
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақ әдебиеті

Ыбырай мен Абай негізін салған демократтық, ағартушылық бағыттағы әдебиеттің тууы. Ағартушы идеяның алдыңғы орынға шығуы.

әдебиет теориясы: лирикалық жанр өлең ырғағы;

пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы;

Күтілетін нәтиже:

ХІХ ғасыр поэзиясы - өз дәуірінің шындық жайларын жинақтап қамтыған көркемдік шежіре екендігін түсінеді. . Әдебиеттің реалистік сипатын ажыратады. Романтикалық үлгідегі шығармаларды «Медғат - Қасым», «Дағыстаны» дастандарын оқып, талдайды.

өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: Х. Сүйіншәлиев

« ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы қазақ әдебиеті» -Алматы;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 15
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Қашаған Күржіманұлы өмірі мен шығармашылығы

Қашаған өлеңдеріндегі ізгілік қасиеттердің дәріптелуі, халық мұратының жырлануы және әділетсіздіктің сыналуы. Қашағанның қазақ әдебиеті тарихындағы ірі ақын, айтыскер жырау болғандығы.

Күтілетін нәтиже: өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: «Бес ғасыр жырлайды» ІІ том - Алматы, 1989;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 16
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Қашаған Күржіманұлының дастандары

әдебиет теориясы: теңеу, эпитет, толғау туралы ұғымды кеңейту ; пәнаралық байланыс; Қазақстан тарихы, ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басы

Күтілетін нәтиже: Дастандарында халықтың көне тарихымен шежіресін толғауын оқып танысады, талдайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 17
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Шығарма №2
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 18
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Сыныптан тыс оқу
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс,

диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Өтілу мерзімі

Сағат саны

Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

№: 1
Өтілу мерзімі: 2
Сағат саны: 3
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 4
Күтілетін нәтиже: 5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 7
№:
Өтілу мерзімі: ІІ тоқсан, 14 сағат
№: 1
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Мұрат Мөңкеұлы шығармаларындағы замана жайының суреттелуі

әдебиет теориясы: эпитет, метафора, теңеу;

пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы;

Күтілетін нәтиже: ХІХ ғасырдың екінші жартысында өмір сүрген ақындардың бірі Мұрат Мөңкеұлының өлеңдеріндегі замана жайының суреттелу рекшеліктерін өлең талдау барысында игереді, танысады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-өзара оқыту;

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 2
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

"Үш қиян" толғауы "Зар заман" дәуірі әдебиетінің үздік туындысы

Мұрат - айтыс өнерінің шебері

Күтілетін нәтиже:

өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: Б. Омарұлы Мұрат Мөңкеұлы - Алматы, 1993;

Өлеңдеріндегі ел, жер тағдыры туралы толғамдарымен танысады. Қарасай-Қази дастанының сюжеттік желісін талдайды. Ақынның сатиралық шығармаларын оқып танысады. Шығармаларының көркемдік ерекшеліктеріне СКТ жүргізеді.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 3
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шоқанның өмірі мен шығармашылығы

Шоқан - қазақ халқының тұңғыш талантты ғалымы, әдебиет зерттеушісі. Шоқан - шығыстанушы ғалым.

Күтілетін нәтиже: Өміріне хронологиялық кесте құрады. Шығармашылығының әр саласына сызба жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 4
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Очерктері мен зерттеу еңбектері

Шоқан - қазақ, қырғыз ауыз әдебиетін жинап зерттеуші. Ғалымның қазақ әдебиетінің тарихы мен теориясына қатысты ойлары.

Күтілетін нәтиже: Ш. Уәлихановтың зерттеу еңбектеріндегі қазақтың жыр-дастандары мен ақын-жыршылары туралы мәліметтерді оқиды. Қашқария саяхатын оқып танысады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 5
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Ғалымның қазақ әдебиетінің тарихы мен теориясына қатысты ойлары

әдебиет теориясы: әдебиеттің қоғам өміріндегі маңызы; пәнаралық байланыс : Қазақстан тарихы, театр С. Мұқанов «Шоқан Уәлиханов» пьесасы;

Күтілетін нәтиже: өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: Ә. Марғұлан «Шоқан және Манас» - Алматы, 1971; Сәтбаева Ш. Уәлиханов - филолог - Алматы, 1987;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 6
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Шығарма№3
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 7
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Ыбырайдың өмірі мен ағартушылық қызметі

пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, өзін-өзі тану, технология;

Күтілетін нәтиже: Оның жазушылық өмірінің ағартушылық идеясына өзектестігі, демократиялық-ағартушылық көзқарасының қалыптасуы жайындағы мәліметтерді қосымша әдебиеттерден игереді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Ыбырай Алтынсарин-қазақ әңгіме жанрының негізін қалаушы

Ыбырай - қазақ балалар жазба әдебиетін дамытушы.

әдебиет теориясы: әңгіме туралы түсінікті дамыту;

Күтілетін нәтиже:

Әңгмелерін оқып, мазмұнын игереді. СКТ жүргізеді.

Өз көзқарастарын дәлелдеп, пікірталас жүргізеді.

Ойтолғау жазады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 9
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Өлеңдеріндегі әлеуметтік теңсіздік. Табиғат лирикасы
Күтілетін нәтиже: өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: Ә. Қоңыратбаев «Қазақ әдебиетінің тарихы» - Алматы, 1994, С. Қирабаев «Әдебиетіміздің ақтаңдақ беттері» - Алматы, 1995;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-өзара оқыту; өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 10
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Абайдың өмірі мен шығармашылығы

Абайдың өмірі, шығармашылық жолы.

Күтілетін нәтиже: Шешен сөйлеу дағдыларын меңгеріп, өзіндік көзқарасын білдіре алады;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 11
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Табиғат лирикасы

Ұлы ақын өлеңдерінің құдіреті туралы, Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтары. Ақынның тіл байлығы.

Әдебиет теориясы : әдебиеттің халықтығы туралы. Лирика ұғымын кеңейту)

Күтілетін нәтиже:

Әдеби туындыдағы басты проблематиканы анықтайды

Өлеңдеріне СКТ жүргізу арқылы көркемдік ерекшелігн игереді. Мәнерлеп оқиды. Ойтолғау жазады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 12
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Өлеңдеріндегі философиялық ойлар
Күтілетін нәтиже:

Әдебиет теориясына талдай алады;

Эссе жазады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 13
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Шығарма№4
Күтілетін нәтиже: Көркем шығарманы эпизоттарға бөліп, ондағы көріктеу құралдарын тауып, талдайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 14
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Сыныптан тыс оқу
Күтілетін нәтиже: Шешен сөйлеу дағдыларын меңгеріп, өзіндік көзқарасын білдіре алады;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ұқсас жұмыстар
Абай құнанбаевтың өмірі мен қызметі
Абайдың өлеңдері
Ахмет Байтұрсынов Қырық мысал
Ана тілі сабағында тірек сызбаларды қолдану
Қазақ әдебиеті сабағы
Аққу, Шортан һәм Шаян сайыс сабақ
Қыс өлеңі
Махамбет шығармаларын оқыту жолдары
Абай дана, абай дара қазақта (бастауыш сынып)
Мағжан жұмабаевтың "мен кім?" өлеңін талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz