Топтарға бөлу. Оқушылардың зейінің сабаққа аудару

C:\Users\асер\Desktop\2014-10-25 02.06.55.png Ақмола облысы Степногорск қаласы

Бестөбе кенті №1 орта мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі

Канафина Ақбота Бахытовна

«Бастауыш сыныпта АКТ пайдаланған ең таңдаулы математика сабақтар» атты қалалық конкурс сабағы

Тақырыбы: Үш таңбалы санды жазбаша көбейту тәсілдері

Пән: математика

Сынып: 4 «Б»

2013-2014 оқу жылы

Тақырыбы: Үш таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілдері

Сабақтың мақсаты:

  1. Үш таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілін үйрету, өрнектер құрастыру, мәнін табу, есептер шығарту, білімдерін тиянақтау, бекіту.
  2. Ауызша, жазбаша есептеу қабілетін, логикалық ойлауын дамыту.
  3. Пәнге қызығушылығын арттыру, ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.

Көрнекілігі:

  • ИНТЕРАКТИВТІ тақта
  • Ноутбуктар, арнайы тесттер бағдарламасымен
  • Қағаз бетіндегі тесттер
  • Слайдтар
  • Таблица кестесін тексеруге арналған карточкалар
  • Оқулық
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
ескертулер
Сабақтың кезеңдері:

1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Психологиялық дайындық.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Математика сабағы.

- Оқушылардың зейінің сабаққа аудару.

Сабақты мен мынандай сөзден бастайын

(Слайд 2)

«Егер адам бір күн ішінде еш білім алмаса,
онда оның күні босқа өткені. . . »

Өз-өздеріңізге мақсат қойып, бүгінгі сабағымыз бос өтпегенің қадағалайық

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар өздерінің білім шыңдарын тандайды

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Барша жанды құрметтеп,

Бас иеміз біз.

ескертулер:
Сабақтың кезеңдері:

3. Қызығушылығын ояту

Жүректен-жүрекке.

Топтарға бөлу.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Балалар, қар еріп, күн жылынатын кез қай мезгіл?

- Көктемнің алғаш гүлдері қалай аталады?

-Дұрыс, сол гүлдерді игі тілектермен, жүректен-жүрекке бір-бірімізге сыйлайық.

-Балалар, қолымыздағы гүлдердің түрлеріне қарай өз үйлерімізді тауып, отырайық.

Оқушылардың іс-әрекеті:

-көктем.

-бәйшешек, қызғалдақ, сарғалдақ.

Оқушылар әр гүлді бір-біріне сыйға тарту етіп, бүгінгі сабаққа деген тілектерін айтып орындарына жайғасты.

Бәйшешек гүлдері бар оқушылар І топқа, сарғалдақ гүлдері бар оқушылар ІІ топқа, қызғалдақ гүлдері бар оқушылар ІІІ топқа бөлінді.

ескертулер:
Сабақтың кезеңдері:

4. Өткен тақырыпты пысықтау

5. «Ия - Жоқ» математикалық диктант

6. Жаңа материалмен танысу

7. Топтық тапсырмалар

8. Өткен материалмен жұмыс

Көршілерге бару.

10. Сергіту сәті

11. «Кім жылдам?»

12. Логикалық тапсырма.

13. Рефлексия

14. Өткен материалды қорыту

15. «Білемін. Білдім. Білгім келеді»

16. Үйге тапсырма.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

- өткен математика сабағында қандай тапсырма берілді?

-6300 бен 7-нің бөліндісі 900-ге тең.

-77-нің жетіден бір бөлігі 111-ге тең.

-16 санын 7 есе арттырғанда, 112 саны шығады.

-490-ды 7 есе кеміткенде, 63 саны шығады

-56 мен 7-нің қосындысын 9 есе кемітсе, 5 саны шығады.

-630-ды 270 пен 3-тің бөліндісіне бөлгенде, 7 саны шығады.

-Бүгін біз үш таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілдерімен танысамыз.

Өрнектердің ұқсастығы неде? Айырмашылығы қандай? Толымсыз көбейтіндінің саны неге байланысты? Үш таңбалы санға көбейткен кезде үшінші толымсыз көбейтіндіні қалай жазады және неліктен?

«Шапшаң ойлан, тез шығар!»

Тез шығарған топтың гүлі бірінші болып ашылады.

Тексеру

-Балалар,

І топ - ноутбукпен жұмыс жасайды.

ІІ топ - қағаз бетіндегі тесттермен жұмыс жасаса,

ІІІ топ - оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.

Әр оқушының үстелінде «бағалау парағы» бар, сол параққа барлық тапсырмаларды бағалап отырады.

Оқулықтағы №4 тапсырманың а) - І топ, ә) - ІІ топ, №5 тапсырманы ІІІ топ орындайды.

-Тексеру

-Балалар, енді әр топтан екі оқушыдан бір-бірімізге қонаққа барамыз. Ал үйде қалған оқушылар қонаққа келген оқушыларға өз есептеріңді түсіндіресіңдер.

№7 тапсырманы қай топ бірінші орындаса сол топ дұрыс жауап үшін өз топтарына сай гүлдерден алады.

-Тексеру (слайд)

Топпен бірге орындалатын тәжірибелік жұмысты балалар тақтаға шығып қорғайды.

- Бұл білімді өмірде қайда қолдануға болады?

- Бүгінгі тақырыпты қалай түсіндіндер?

-Өз-өздерімізді бағалайық.

- Бүгінгі тақырыбымыз қалай аталды?

- Бүгінгі сабақта қандай амалдар орындадық?

- Алдарыңыздағы жолақша қағаздарға бүгінгі сабақта не білдіңдер, не білгілерің келеді?деген жолдарға белгі қойып «бағалау парақтарыңызға» жапсырамыз.

№3. Шығармашылық деңгейге арналған жұмыс: №6 таспамен байлауға арналған бір есеп құрастыру.

Оқушылардың іс-әрекеті:

-Қайталау сабағы, №6 тапсырма.

Оқушылар берілгендермен келісетінін не келіспейтінін білдіру үшін «+», «-» таңбаларын қойып, қолдарындағы «қызыл» - дұрыс емес, «жасыл» - дұрыс деген карточкаларды көтеріп отырады.

-Өрнектердің бірінші көбейткіштері ұқсас, екінші көбейткіштерінің бірі екі таңбалы, үш таңбалы сандар.

Интерактивті тақтада берілген амалдарды баған түрінде жазып, тез шығару.

І топ: екі-екі оқушыдан ноутбукпен жұмыс жасайды. Арнайы бағдарлама бойынша берілген тесттер орындайды.


Ұқсас жұмыстар
Формативті бағалау
Сабақты бекіту сұрақтары
Оқушыларға мәтінді тізбектей оқыту
Рационал сандар. қайталау. 6-сынып
Зат есім. Сабақтың тақырыбы
Деңгейлік тапсырмалар. Зат есім
Бір орталықтанған монархиялардың құрылуы
Жануарлар дүниесін қорғау
Майлықожа сұлтанқожаұлы шығармашылығы.
Естемес мәтін басында
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz