Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды қолдану
Сыныбы: 7
Пән атауы: физика
Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс <<Сапалық және мәтінді есептер шығару>>
Сабақтың мақсаты: Физикалық ұғымдардың мазмұны мен маңызын еске түсіре отырып, теориялық сұрақтарға жауап беруде, эксперименттік тапсырмаларды орындауда, есеп шығара білуді уйрету.
Сабақтың міндеті:
Оқушыларға дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысты, қуатты түсіне отырып, оқушылардың ой-өрісін, сабаққа деген ынтасын арттыру. Теорияда алған білімдерін практикада қолдана білуге үйрету.
Топта бірлесе, ынтымақтастықта , белсенді жұмыс жасауына жағдай жасау
Оқушының логикалық ойлау қабілетін, физикалық ұғымдарды есте сақтау қабілетін арттыруына ықпал ету.
5. Күтіліетін нәтиже:
* Оқушылар өтке тақырыпта өтілген формулалар мен теориялық ережелерді еске түсіреді
* Жұмыс және қуат тақырыбына есептер шығара білуді үйренеді.
* топпен жұмыс жасауды үйренеді, қорытынды жасауға дағдыланады
р\с
Мұғалім іс әрекеті
Оқушылардың іс әрекеті
Ұйымдастыру
(5 мин)
Сәлемдесу, түгендеп назарларын сабаққа аудару;
Кәмпит арқылы топқа бөлу;
ОЖТ : <<досыңды кімге теңейсіз>> тренингі
Мұғаліммен амандасады. Дөңгелек шеңбер құрып тренингкеқатысады. Оқушылар бір біріне деген көзқарастарын білдіреді.
Үй тапсырмасын тексеру
білу
Миға шабуыл. анықтамалар мен формулаларды еске түсіруге жағдай жасау.
АКТ: таныстырылымдағы тапсырмалар беріледі:
Оқушылар таныстырылымнан тарау бойынша анықтамаларды, формулаларды естеріне түсіреді, тапсырмаларды орындайды.
Жаңа сабақ
түсіну
Әр топқа жеке тапсырма беріледі, сол тапсырманы топ болып түрлендіру керек. Оқушылардың тапсырмаларының дұрыс орындалуын тексеру
Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды
қолдану
СТО; Логикалық есептер беру
Күш
Орын ауыстыру
Жұмыс
1. Бала жіпті тартқан сайын қайықтар жақындай түстеді. Қайықтар жақындаған сайын қайсысының жылдамдығы басымырақ болады? Неліктен?2. Бала жүгі бар баржадан немесе жеңіл үрлемелі қайықтан тас лақтырды. Қай жолы тас алысқа ұшады?
СТО; Кубизм әдісі бойынша әр топқа есептер беріледі.
Жеңіл қайықтың жылдамдығы көп болады, себебі оның массасы жеңіл болып келед
Бала жүгі бар баржадан тас лақтырған кезде алысқа ұшады, себебі оның массасы үлкен
Логикалық есеп беріледі, сол есептің жауабын бірлесе отырып ақылдасып жауаптарын айтты Әр топтың топ мүшелері болып жұмыстанады, тақтаға есеперін шығарып түсіндіреді басқа топ мүшелері дәптерлеріне көшіріп жазада. Әр топтағы көшбасшы өз топ мүшелерін кретерлер бойынша бағалайды
талдау
Демонстрациялық тәжірибе көрсеттім. Демострациялық тәжірибеден не байқадыңдар?-деген сұрақ қойдым.
1-топ.Күш
2-топ.Жұмыс
3-топ.Орын ауыстыру
Демонстраиялық тәжірибені талдай отырып , флипчартқа жаңа тақырыпты ашты.
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысын талдап шықты. Белгілі бір күш әрекетінен дененің орын ауыстыруын механикалық жұмыс деп атайды.
A=Fs (Дж)
Әрбір топ тапсырма байынша жұмыстанды Тапсырманы орындайды
жинақтау
Оқушыларға физикалық диктант беру
Әр бір оқушы жеке физикалық диктантты орындайды.
Оқушылар смайлик арқылы әр топты бағалайды. Мұғалім топ сарапшылары бағаларымен салыстыра отырып жалпы қорытынды бағалайды
Әр шағын топ сарапшылары өз топ мүшелеріне баға берді.
Бағалау
Жұмыс пен қуаттың өмірде қажеттілігі мен тиімділігі
Оқушылар материалдың қажеттілігі мен жарамдылығына өз ойларын айтты.
Кері байланыс
Рефлексия толтыру
Білемін
Білдім
Білгім келеді
бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады,тақтаға іледі.
Пән атауы: физика
Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс <<Сапалық және мәтінді есептер шығару>>
Сабақтың мақсаты: Физикалық ұғымдардың мазмұны мен маңызын еске түсіре отырып, теориялық сұрақтарға жауап беруде, эксперименттік тапсырмаларды орындауда, есеп шығара білуді уйрету.
Сабақтың міндеті:
Оқушыларға дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысты, қуатты түсіне отырып, оқушылардың ой-өрісін, сабаққа деген ынтасын арттыру. Теорияда алған білімдерін практикада қолдана білуге үйрету.
Топта бірлесе, ынтымақтастықта , белсенді жұмыс жасауына жағдай жасау
Оқушының логикалық ойлау қабілетін, физикалық ұғымдарды есте сақтау қабілетін арттыруына ықпал ету.
5. Күтіліетін нәтиже:
* Оқушылар өтке тақырыпта өтілген формулалар мен теориялық ережелерді еске түсіреді
* Жұмыс және қуат тақырыбына есептер шығара білуді үйренеді.
* топпен жұмыс жасауды үйренеді, қорытынды жасауға дағдыланады
р\с
Мұғалім іс әрекеті
Оқушылардың іс әрекеті
Ұйымдастыру
(5 мин)
Сәлемдесу, түгендеп назарларын сабаққа аудару;
Кәмпит арқылы топқа бөлу;
ОЖТ : <<досыңды кімге теңейсіз>> тренингі
Мұғаліммен амандасады. Дөңгелек шеңбер құрып тренингкеқатысады. Оқушылар бір біріне деген көзқарастарын білдіреді.
Үй тапсырмасын тексеру
білу
Миға шабуыл. анықтамалар мен формулаларды еске түсіруге жағдай жасау.
АКТ: таныстырылымдағы тапсырмалар беріледі:
Оқушылар таныстырылымнан тарау бойынша анықтамаларды, формулаларды естеріне түсіреді, тапсырмаларды орындайды.
Жаңа сабақ
түсіну
Әр топқа жеке тапсырма беріледі, сол тапсырманы топ болып түрлендіру керек. Оқушылардың тапсырмаларының дұрыс орындалуын тексеру
Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды
қолдану
СТО; Логикалық есептер беру
Күш
Орын ауыстыру
Жұмыс
1. Бала жіпті тартқан сайын қайықтар жақындай түстеді. Қайықтар жақындаған сайын қайсысының жылдамдығы басымырақ болады? Неліктен?2. Бала жүгі бар баржадан немесе жеңіл үрлемелі қайықтан тас лақтырды. Қай жолы тас алысқа ұшады?
СТО; Кубизм әдісі бойынша әр топқа есептер беріледі.
Жеңіл қайықтың жылдамдығы көп болады, себебі оның массасы жеңіл болып келед
Бала жүгі бар баржадан тас лақтырған кезде алысқа ұшады, себебі оның массасы үлкен
Логикалық есеп беріледі, сол есептің жауабын бірлесе отырып ақылдасып жауаптарын айтты Әр топтың топ мүшелері болып жұмыстанады, тақтаға есеперін шығарып түсіндіреді басқа топ мүшелері дәптерлеріне көшіріп жазада. Әр топтағы көшбасшы өз топ мүшелерін кретерлер бойынша бағалайды
талдау
Демонстрациялық тәжірибе көрсеттім. Демострациялық тәжірибеден не байқадыңдар?-деген сұрақ қойдым.
1-топ.Күш
2-топ.Жұмыс
3-топ.Орын ауыстыру
Демонстраиялық тәжірибені талдай отырып , флипчартқа жаңа тақырыпты ашты.
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысын талдап шықты. Белгілі бір күш әрекетінен дененің орын ауыстыруын механикалық жұмыс деп атайды.
A=Fs (Дж)
Әрбір топ тапсырма байынша жұмыстанды Тапсырманы орындайды
жинақтау
Оқушыларға физикалық диктант беру
Әр бір оқушы жеке физикалық диктантты орындайды.
Оқушылар смайлик арқылы әр топты бағалайды. Мұғалім топ сарапшылары бағаларымен салыстыра отырып жалпы қорытынды бағалайды
Әр шағын топ сарапшылары өз топ мүшелеріне баға берді.
Бағалау
Жұмыс пен қуаттың өмірде қажеттілігі мен тиімділігі
Оқушылар материалдың қажеттілігі мен жарамдылығына өз ойларын айтты.
Кері байланыс
Рефлексия толтыру
Білемін
Білдім
Білгім келеді
бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады,тақтаға іледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz