Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Практикалық тапсырмалар
8-сынып І-деңгей
1. Грамматикалық норма дегеніміз не? Нормадан жөнімен ауытқу дегеніміз не?
2. Синтаксис дегеніміз не?
3. Сөйлем дегеніміз не?
4. Сөйлемнің айтылуына қарай түрлері.
5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
6. Дара, күрделі, үйірлі мүше дегеніміз не?
7. Сөйлемнің бірыңғай мүшелері.
8. Жай сөйлем және оның түрлері.
Практикалық тапсырмалар:
1.Сөйлемнің айтылуына қарай түрлеріне мысалдар келтіріп, сөйлем мүшелеріне талда.
2.Сөйлемнен бірыңғай мүшелерді тап: Бақта алма, алмұрт, өрік, шие ағаштары бар.
8-сынып І-деңгей
1. Грамматикалық норма дегеніміз не? Нормадан жөнімен ауытқу дегеніміз не?
2. Синтаксис дегеніміз не?
3. Сөйлем дегеніміз не?
4. Сөйлемнің айтылуына қарай түрлері.
5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
6. Дара, күрделі, үйірлі мүше дегеніміз не?
7. Сөйлемнің бірыңғай мүшелері.
8. Жай сөйлем және оның түрлері.
Практикалық тапсырмалар:
1.Сөйлемнің айтылуына қарай түрлеріне мысалдар келтіріп, сөйлем мүшелеріне талда.
2.Сөйлемнен бірыңғай мүшелерді тап: Бақта алма, алмұрт, өрік, шие ағаштары бар.
8-сынып І-деңгей
1. Грамматикалық норма дегеніміз не? Нормадан жөнімен ауытқу дегеніміз не?
2. Синтаксис дегеніміз не?
3. Сөйлем дегеніміз не?
4. Сөйлемнің айтылуына қарай түрлері.
5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
6. Дара, күрделі, үйірлі мүше дегеніміз не?
7. Сөйлемнің бірыңғай мүшелері.
8. Жай сөйлем және оның түрлері.
Практикалық тапсырмалар:
1.Сөйлемнің айтылуына қарай түрлеріне мысалдар келтіріп, сөйлем мүшелеріне талда.
2.Сөйлемнен бірыңғай мүшелерді тап: Бақта алма, алмұрт, өрік, шие ағаштары бар.
8-сынып ІІ-деңгей
1. Хабарлы сөйлем, интонациялық ерекшілігі.
2. Сұраулы сөйлем, сұрақтың түрлері, интонациялық ерекшелігі.
3. Лепті сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
4. Бұйрықты сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
5. Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
6. Жақты, жақсыз сөйлем дегеніміз не?
7. Жалаң, жайылма сөйлем дегеніміз не?
8. Толымды, толымсыз сөйлем дегеніміз не?
Практикалық тапсырмалар:
Сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдап, жай сөйлемнің түріне ажырат.
1. Құмыраның ішінде бір құмырсқа қалып қойыпты.
2. Келесі күні де жалғыз жүрді.
8-сынып ІІ-деңгей
1. Хабарлы сөйлем, интонациялық ерекшілігі.
2. Сұраулы сөйлем, сұрақтың түрлері, интонациялық ерекшелігі.
3. Лепті сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
4. Бұйрықты сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
5. Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
6. Жақты, жақсыз сөйлем дегеніміз не?
7. Жалаң, жайылма сөйлем дегеніміз не?
8. Толымды, толымсыз сөйлем дегеніміз не?
Практикалық тапсырмалар:
Сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдап, жай сөйлемнің түріне ажырат.
9. Құмыраның ішінде бір құмырсқа қалып қойыпты.
10. Келесі күні де жалғыз жүрді.
8-сынып ІІ-деңгей
1. Хабарлы сөйлем, интонациялық ерекшілігі.
2. Сұраулы сөйлем, сұрақтың түрлері, интонациялық ерекшелігі.
3. Лепті сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
4. Бұйрықты сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
5. Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
6. Жақты, жақсыз сөйлем дегеніміз не?
7. Жалаң, жайылма сөйлем дегеніміз не?
8. Толымды, толымсыз сөйлем дегеніміз не?
Практикалық тапсырмалар:
Сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдап, жай сөйлемнің түріне ажырат.
9. Құмыраның ішінде бір құмырсқа қалып қойыпты.
10. Келесі күні де жалғыз жүрді.
8-сынып ІІІ-деңгей
1. Бастауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
2. Баяндауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
3. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша.
4. Толықтауыш, дара, күрделі, үйірлі толықтауыш дегеніміз не?
5. Анықтауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
6. Пысықтауыш, оның мағыналық түрлері.
7. Айқындауыш мүшелер және оның түрлері.
8. Оқшау сөздер және оның түрлері.
Практикалық тапсырма:
Сөйлемдерге толық синтаксистік талдау жаса.
1. Майлы дақылдар тобына дәнінде едәуір өсімдік майын ұстайтын дақылдар жатады.
2. Адам денесінен тер түрінде күніне орта есеппен жарты литрден астам су шығады.
8-сынып ІІІ-деңгей
1. Бастауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
2. Баяндауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
3. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша.
4. Толықтауыш, дара, күрделі, үйірлі толықтауыш дегеніміз не?
5. Анықтауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
6. Пысықтауыш, оның мағыналық түрлері.
7. Айқындауыш мүшелер және оның түрлері.
8. Оқшау сөздер және оның түрлері.
Практикалық тапсырма:
Сөйлемдерге толық синтаксистік талдау жаса.
1. Майлы дақылдар тобына дәнінде едәуір өсімдік майын ұстайтын дақылдар жатады.
2. Адам денесінен тер түрінде күніне орта есеппен жарты литрден астам су шығады.
8-сынып ІІІ-деңгей
1. Бастауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
2. Баяндауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
3. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша.
4. Толықтауыш, дара, күрделі, үйірлі толықтауыш дегеніміз не?
5. Анықтауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
6. Пысықтауыш, оның мағыналық түрлері.
7. Айқындауыш мүшелер және оның түрлері.
8. Оқшау сөздер және оның түрлері.
Практикалық тапсырма:
Сөйлемдерге толық синтаксистік талдау жаса.
1. Майлы дақылдар тобына дәнінде едәуір өсімдік майын ұстайтын дақылдар жатады.
2. Адам денесінен тер түрінде күніне орта есеппен жарты литрден астам су шығады.
1. Грамматикалық норма дегеніміз не? Нормадан жөнімен ауытқу дегеніміз не?
2. Синтаксис дегеніміз не?
3. Сөйлем дегеніміз не?
4. Сөйлемнің айтылуына қарай түрлері.
5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
6. Дара, күрделі, үйірлі мүше дегеніміз не?
7. Сөйлемнің бірыңғай мүшелері.
8. Жай сөйлем және оның түрлері.
Практикалық тапсырмалар:
1.Сөйлемнің айтылуына қарай түрлеріне мысалдар келтіріп, сөйлем мүшелеріне талда.
2.Сөйлемнен бірыңғай мүшелерді тап: Бақта алма, алмұрт, өрік, шие ағаштары бар.
8-сынып І-деңгей
1. Грамматикалық норма дегеніміз не? Нормадан жөнімен ауытқу дегеніміз не?
2. Синтаксис дегеніміз не?
3. Сөйлем дегеніміз не?
4. Сөйлемнің айтылуына қарай түрлері.
5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
6. Дара, күрделі, үйірлі мүше дегеніміз не?
7. Сөйлемнің бірыңғай мүшелері.
8. Жай сөйлем және оның түрлері.
Практикалық тапсырмалар:
1.Сөйлемнің айтылуына қарай түрлеріне мысалдар келтіріп, сөйлем мүшелеріне талда.
2.Сөйлемнен бірыңғай мүшелерді тап: Бақта алма, алмұрт, өрік, шие ағаштары бар.
8-сынып І-деңгей
1. Грамматикалық норма дегеніміз не? Нормадан жөнімен ауытқу дегеніміз не?
2. Синтаксис дегеніміз не?
3. Сөйлем дегеніміз не?
4. Сөйлемнің айтылуына қарай түрлері.
5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
6. Дара, күрделі, үйірлі мүше дегеніміз не?
7. Сөйлемнің бірыңғай мүшелері.
8. Жай сөйлем және оның түрлері.
Практикалық тапсырмалар:
1.Сөйлемнің айтылуына қарай түрлеріне мысалдар келтіріп, сөйлем мүшелеріне талда.
2.Сөйлемнен бірыңғай мүшелерді тап: Бақта алма, алмұрт, өрік, шие ағаштары бар.
8-сынып ІІ-деңгей
1. Хабарлы сөйлем, интонациялық ерекшілігі.
2. Сұраулы сөйлем, сұрақтың түрлері, интонациялық ерекшелігі.
3. Лепті сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
4. Бұйрықты сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
5. Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
6. Жақты, жақсыз сөйлем дегеніміз не?
7. Жалаң, жайылма сөйлем дегеніміз не?
8. Толымды, толымсыз сөйлем дегеніміз не?
Практикалық тапсырмалар:
Сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдап, жай сөйлемнің түріне ажырат.
1. Құмыраның ішінде бір құмырсқа қалып қойыпты.
2. Келесі күні де жалғыз жүрді.
8-сынып ІІ-деңгей
1. Хабарлы сөйлем, интонациялық ерекшілігі.
2. Сұраулы сөйлем, сұрақтың түрлері, интонациялық ерекшелігі.
3. Лепті сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
4. Бұйрықты сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
5. Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
6. Жақты, жақсыз сөйлем дегеніміз не?
7. Жалаң, жайылма сөйлем дегеніміз не?
8. Толымды, толымсыз сөйлем дегеніміз не?
Практикалық тапсырмалар:
Сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдап, жай сөйлемнің түріне ажырат.
9. Құмыраның ішінде бір құмырсқа қалып қойыпты.
10. Келесі күні де жалғыз жүрді.
8-сынып ІІ-деңгей
1. Хабарлы сөйлем, интонациялық ерекшілігі.
2. Сұраулы сөйлем, сұрақтың түрлері, интонациялық ерекшелігі.
3. Лепті сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
4. Бұйрықты сөйлем, интонациялық ерекшелігі.
5. Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
6. Жақты, жақсыз сөйлем дегеніміз не?
7. Жалаң, жайылма сөйлем дегеніміз не?
8. Толымды, толымсыз сөйлем дегеніміз не?
Практикалық тапсырмалар:
Сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдап, жай сөйлемнің түріне ажырат.
9. Құмыраның ішінде бір құмырсқа қалып қойыпты.
10. Келесі күні де жалғыз жүрді.
8-сынып ІІІ-деңгей
1. Бастауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
2. Баяндауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
3. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша.
4. Толықтауыш, дара, күрделі, үйірлі толықтауыш дегеніміз не?
5. Анықтауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
6. Пысықтауыш, оның мағыналық түрлері.
7. Айқындауыш мүшелер және оның түрлері.
8. Оқшау сөздер және оның түрлері.
Практикалық тапсырма:
Сөйлемдерге толық синтаксистік талдау жаса.
1. Майлы дақылдар тобына дәнінде едәуір өсімдік майын ұстайтын дақылдар жатады.
2. Адам денесінен тер түрінде күніне орта есеппен жарты литрден астам су шығады.
8-сынып ІІІ-деңгей
1. Бастауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
2. Баяндауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
3. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша.
4. Толықтауыш, дара, күрделі, үйірлі толықтауыш дегеніміз не?
5. Анықтауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
6. Пысықтауыш, оның мағыналық түрлері.
7. Айқындауыш мүшелер және оның түрлері.
8. Оқшау сөздер және оның түрлері.
Практикалық тапсырма:
Сөйлемдерге толық синтаксистік талдау жаса.
1. Майлы дақылдар тобына дәнінде едәуір өсімдік майын ұстайтын дақылдар жатады.
2. Адам денесінен тер түрінде күніне орта есеппен жарты литрден астам су шығады.
8-сынып ІІІ-деңгей
1. Бастауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
2. Баяндауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
3. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша.
4. Толықтауыш, дара, күрделі, үйірлі толықтауыш дегеніміз не?
5. Анықтауыш дегеніміз не? Ол қай сөз таптарынан болады?
6. Пысықтауыш, оның мағыналық түрлері.
7. Айқындауыш мүшелер және оның түрлері.
8. Оқшау сөздер және оның түрлері.
Практикалық тапсырма:
Сөйлемдерге толық синтаксистік талдау жаса.
1. Майлы дақылдар тобына дәнінде едәуір өсімдік майын ұстайтын дақылдар жатады.
2. Адам денесінен тер түрінде күніне орта есеппен жарты литрден астам су шығады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz