Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда

7-сынып
І-деңгей
- Әдеби тіл дегеніміз не?
- Норма дегеніміз не?
- Мәтін дегеніміз не? Мәтінмен жұмыс бағыттары.
- Морфология дегеніміз не?
- Жалғау түрлері.
- Зат есімнің түрленуі.
- Есімше, көсемше дегеніміз не?
Практикалық тапсырмалар:
1. Берілген сөздерді сөз құрамына талда: бағдаршамдардың, оқушыларға, келді, береді.
2. «Сәби» сөзін септе, жікте, көпте, тәуелде.
3. Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда. Қадырбектің екі атын жегіп, айдап жүріп келеміз.
7-сынып
І-деңгей
- Әдеби тіл дегеніміз не?
- Норма дегеніміз не?
- Мәтін дегеніміз не? Мәтінмен жұмыс бағыттары.
- Морфология дегеніміз не?
- Жалғау түрлері.
- Зат есімнің түрленуі.
- Есімше, көсемше дегеніміз не?
Практикалық тапсырмалар:
1. Берілген сөздерді сөз құрамына талда: бағдаршамдардың, оқушыларға, келді, береді.
2. «Сәби» сөзін септе, жікте, көпте, тәуелде.
3. Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда. Қадырбектің екі атын жегіп, айдап жүріп келеміз.
7-сынып
І-деңгей
- Әдеби тіл дегеніміз не?
- Норма дегеніміз не?
- Мәтін дегеніміз не? Мәтінмен жұмыс бағыттары.
- Морфология дегеніміз не?
- Жалғау түрлері.
- Зат есімнің түрленуі.
- Есімше, көсемше дегеніміз не?
Практикалық тапсырмалар:
1. Берілген сөздерді сөз құрамына талда: бағдаршамдардың, оқушыларға, келді, береді.
2. «Сәби» сөзін септе, жікте, көпте, тәуелде.
3. Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда. Қадырбектің екі атын жегіп, айдап жүріп келеміз.
7-сынып
ІІ-деңгей
- Сын есімнің түрленуі.
- Сан есімнің түрленуі.
- Жіктеу есімдігінің түрленуі.
- Сілтеу есімдігінің түрленуі.
- Сұрау есімдігінің түрленуі.
- Белгісіздік есімдігінің түрленуі.
- Болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі.
Практикалық тапсырмалар:
1. Берілген сөздерді сөз құрамына талда: білімдісің, үшеуінен, өздеріміздің, кімдерге.
2. Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда: Атасынан жаттап алған ертегісін сыбырлап айтып отыр.
3. Берілген сызба бойынша сөйлем құра: Бастауыш есімдік анықтауыш толықтауыш баяндауыш.
7-сынып
ІІ-деңгей
- Сын есімнің түрленуі.
- Сан есімнің түрленуі.
- Жіктеу есімдігінің түрленуі.
- Сілтеу есімдігінің түрленуі.
- Сұрау есімдігінің түрленуі.
- Белгісіздік есімдігінің түрленуі.
- Болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі.
Практикалық тапсырмалар:
1. Берілген сөздерді сөз құрамына талда: білімдісің, үшеуінен, өздеріміздің, кімдерге.
2. Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда: Атасынан жаттап алған ертегісін сыбырлап айтып отыр.
3. Берілген сызба бойынша сөйлем құра: Бастауыш есімдік анықтауыш толықтауыш баяндауыш.
7-сынып
ІІ-деңгей
- Сын есімнің түрленуі.
- Сан есімнің түрленуі.
- Жіктеу есімдігінің түрленуі.
- Сілтеу есімдігінің түрленуі.
- Сұрау есімдігінің түрленуі.
- Белгісіздік есімдігінің түрленуі.
- Болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі.
Практикалық тапсырмалар:
1. Берілген сөздерді сөз құрамына талда: білімдісің, үшеуінен, өздеріміздің, кімдерге.
2. Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда: Атасынан жаттап алған ертегісін сыбырлап айтып отыр.
3. Берілген сызба бойынша сөйлем құра: Бастауыш есімдік анықтауыш толықтауыш баяндауыш.
7-сынып ІІІ-деңгей
- Сын есімнің сөйлемдегі қызметі.
- Сан есімнің сөйлемдегі қызметі.
- Есімдіктердің сөйлемдегі қызметі.
- Есімшенің түрленуі.
- Есімшелердің сөйлемдегі қызметі.
- Көсемшенің түрленуі.
- Көсемшенің сөйлемдегі қызметі.
Практикалық тапсырмалар:
1. Берілген сөздерді сөз құрамына талда: өнерлілердің, бесеуіне, бәрінен, кімдерді.
2. Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда: Көктемде Жайық өңіріне аққулар қос-қостан ұшып келеді.
3. Берілген сызба бойынша сөйлем құра: Пысықтауыш пысықтауыш баяндауыш, пысықтауыш баяндауыш.
7-сынып ІІІ-деңгей
- Сын есімнің сөйлемдегі қызметі.
- Сан есімнің сөйлемдегі қызметі.
- Есімдіктердің сөйлемдегі қызметі.
- Есімшенің түрленуі.
- Есімшелердің сөйлемдегі қызметі.
- Көсемшенің түрленуі.
- Көсемшенің сөйлемдегі қызметі.
Практикалық тапсырмалар:
1. Берілген сөздерді сөз құрамына талда: өнерлілердің, бесеуіне, бәрінен, кімдерді.
2. Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда: Көктемде Жайық өңіріне аққулар қос-қостан ұшып келеді.
3. Берілген сызба бойынша сөйлем құра: Пысықтауыш пысықтауыш баяндауыш, пысықтауыш баяндауыш.
7-сынып ІІІ-деңгей
- Сын есімнің сөйлемдегі қызметі.
- Сан есімнің сөйлемдегі қызметі.
- Есімдіктердің сөйлемдегі қызметі.
- Есімшенің түрленуі.
- Есімшелердің сөйлемдегі қызметі.
- Көсемшенің түрленуі.
- Көсемшенің сөйлемдегі қызметі.
Практикалық тапсырмалар:
1. Берілген сөздерді сөз құрамына талда: өнерлілердің, бесеуіне, бәрінен, кімдерді.
2. Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда: Көктемде Жайық өңіріне аққулар қос-қостан ұшып келеді.
3. Берілген сызба бойынша сөйлем құра: Пысықтауыш пысықтауыш баяндауыш, пысықтауыш баяндауыш.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz