Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Табыс критерийі

Сабақтың тақырыбы:
Сын есім (412-416-жаттығу)
Сабақтың мақсаты:

Сын есімдерді табу, сұрақ қоя білу.
Сабақтың міндеттері:
1. Мәтіннен сын есімді табу
2. Зат есімдерге бірнеше сын есім жалғап, сөйлемдер құру.
3. Топта жұмыс жасауға дағдыландыру
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Тренинг <<Комплименттер>>. Топқа бөлу(әріптер арқылы). <<ЖИГСО>> үш қадамды сұхбат. топтастыру. Тақырыптық диктант.
Күтілетін нәтижелер:
1. Мәтіннен сын есімді таба алады.
2. Зат есімге бірнеше сын есім жалғай алады.
Көренекілігі:
суреттер, ребустар, семантикалық карта,интер.тақта, постер, стикер, маркелер

Кезеңдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі
Псхихологиялық дайындық
Кіріспе:
Тренинг: <<КОМПЛИМЕНТТЕР>>

А,Ә,Б,В әріптері бойынша топқа бөлініп отырады.

ТАБЫС критерийлерімен танысады.
ІІ. Білу:

үй тапсырмасын сұрау.
Табыс критерийлері
1. Сөйлемдер бір-бірімен байланысты болу керек
2. Сын есімдер болу керек
3. Әңгіме мағыналы болу керек
4. Қатесіз, әдемі жазылуы тиіс.
<<Үш қадамды сұхбат>> Сұрақ-жауап
Оқушылар жазып келген жұмыстарын ЖИГСО әдісі бойынша бірін-бірімен сағат тілімен ауыстырады.

.

Әр топ бір-біріне сұрақ қояды.
ІІІ. Түсіну
Жаңа сабақ
Жұптық жұмыс
412-жаттығу. Әр топқа мәтін беріледі.

Мәтіннен сын есімді табады, қай сөзбен байланысып тұрғанын анықтайды. Бір -біріне түсіндіреді.
Қолдану:

Талдау:

Жинақтау:

Бағалау
Оқулықпен жұмыс
413-жаттығу. Топтастыру (кластер) Бір зат есімге қатысты бірнеше сын есім тауып топтастыру.

көше, көл, жылқы , кесе
сергіту сәті:

Топпен жұмыс <<Сипатта сырын аш>> ойыны
414-жаттығу. Әр топқа бір-бір зат беріледі сол затты жан- жақты сипаттап жазады. .

415-жаттығу. Ребустың шешіміндегі сөз неліктен сын есімге жататынын дәлелдеу.
Жеке жұмыс
Тақырыптық диктант

Топтастырып жазады. Дәптерге жазады.

Сергіту сәтін жасайды.

Әр топқа бір-бір зат беріледі сол затты жан- жақты сипаттап жазады. .

Түзу сөзі сын есімге жататынын топта талқылап, дәлелдер, мысалдар келтіреді.
Өмірде сын есім қаншалықты керек екен түсіндіріп,пікір алмасады.
ІҮ. Бағалау.
Формативті бағалау<<Бағдаршам>>,
Бірін - бірі бағалау. Табыс критерийі

Кері байланыс
Стикерге жазады.
Ү. Үйге тапсырма
416-жаттығу. <<Ат жарысы>> тақырыбына эссе жазу.
1. 20 сөзден кем болмау

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеп шешу
Тақырып Жаңа сөздер
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы туралы түсінік беру
Бала Қабанбай
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру
Төл сөз және төлеу сөз жайында жалпы түсінік
Бағалау критерийлерінің маңыздылығы
Оқушылар тілегі. Барлық оқушылар
Оқушылар тілегі
Мұхиттармен байланысты апаттар
Пәндер