Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Табыс критерийі
Сабақтың тақырыбы:
Сын есім (412-416-жаттығу)
Сабақтың мақсаты:
Сын есімдерді табу, сұрақ қоя білу.
Сабақтың міндеттері:
1. Мәтіннен сын есімді табу
2. Зат есімдерге бірнеше сын есім жалғап, сөйлемдер құру.
3. Топта жұмыс жасауға дағдыландыру
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Тренинг <<Комплименттер>>. Топқа бөлу(әріптер арқылы). <<ЖИГСО>> үш қадамды сұхбат. топтастыру. Тақырыптық диктант.
Күтілетін нәтижелер:
1. Мәтіннен сын есімді таба алады.
2. Зат есімге бірнеше сын есім жалғай алады.
Көренекілігі:
суреттер, ребустар, семантикалық карта,интер.тақта, постер, стикер, маркелер
Кезеңдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі
Псхихологиялық дайындық
Кіріспе:
Тренинг: <<КОМПЛИМЕНТТЕР>>
А,Ә,Б,В әріптері бойынша топқа бөлініп отырады.
ТАБЫС критерийлерімен танысады.
ІІ. Білу:
үй тапсырмасын сұрау.
Табыс критерийлері
1. Сөйлемдер бір-бірімен байланысты болу керек
2. Сын есімдер болу керек
3. Әңгіме мағыналы болу керек
4. Қатесіз, әдемі жазылуы тиіс.
<<Үш қадамды сұхбат>> Сұрақ-жауап
Оқушылар жазып келген жұмыстарын ЖИГСО әдісі бойынша бірін-бірімен сағат тілімен ауыстырады.
.
Әр топ бір-біріне сұрақ қояды.
ІІІ. Түсіну
Жаңа сабақ
Жұптық жұмыс
412-жаттығу. Әр топқа мәтін беріледі.
Мәтіннен сын есімді табады, қай сөзбен байланысып тұрғанын анықтайды. Бір -біріне түсіндіреді.
Қолдану:
Талдау:
Жинақтау:
Бағалау
Оқулықпен жұмыс
413-жаттығу. Топтастыру (кластер) Бір зат есімге қатысты бірнеше сын есім тауып топтастыру.
көше, көл, жылқы , кесе
сергіту сәті:
Топпен жұмыс <<Сипатта сырын аш>> ойыны
414-жаттығу. Әр топқа бір-бір зат беріледі сол затты жан- жақты сипаттап жазады. .
415-жаттығу. Ребустың шешіміндегі сөз неліктен сын есімге жататынын дәлелдеу.
Жеке жұмыс
Тақырыптық диктант
Топтастырып жазады. Дәптерге жазады.
Сергіту сәтін жасайды.
Әр топқа бір-бір зат беріледі сол затты жан- жақты сипаттап жазады. .
Түзу сөзі сын есімге жататынын топта талқылап, дәлелдер, мысалдар келтіреді.
Өмірде сын есім қаншалықты керек екен түсіндіріп,пікір алмасады.
ІҮ. Бағалау.
Формативті бағалау<<Бағдаршам>>,
Бірін - бірі бағалау. Табыс критерийі
Кері байланыс
Стикерге жазады.
Ү. Үйге тапсырма
416-жаттығу. <<Ат жарысы>> тақырыбына эссе жазу.
1. 20 сөзден кем болмау
Сын есім (412-416-жаттығу)
Сабақтың мақсаты:
Сын есімдерді табу, сұрақ қоя білу.
Сабақтың міндеттері:
1. Мәтіннен сын есімді табу
2. Зат есімдерге бірнеше сын есім жалғап, сөйлемдер құру.
3. Топта жұмыс жасауға дағдыландыру
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Тренинг <<Комплименттер>>. Топқа бөлу(әріптер арқылы). <<ЖИГСО>> үш қадамды сұхбат. топтастыру. Тақырыптық диктант.
Күтілетін нәтижелер:
1. Мәтіннен сын есімді таба алады.
2. Зат есімге бірнеше сын есім жалғай алады.
Көренекілігі:
суреттер, ребустар, семантикалық карта,интер.тақта, постер, стикер, маркелер
Кезеңдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі
Псхихологиялық дайындық
Кіріспе:
Тренинг: <<КОМПЛИМЕНТТЕР>>
А,Ә,Б,В әріптері бойынша топқа бөлініп отырады.
ТАБЫС критерийлерімен танысады.
ІІ. Білу:
үй тапсырмасын сұрау.
Табыс критерийлері
1. Сөйлемдер бір-бірімен байланысты болу керек
2. Сын есімдер болу керек
3. Әңгіме мағыналы болу керек
4. Қатесіз, әдемі жазылуы тиіс.
<<Үш қадамды сұхбат>> Сұрақ-жауап
Оқушылар жазып келген жұмыстарын ЖИГСО әдісі бойынша бірін-бірімен сағат тілімен ауыстырады.
.
Әр топ бір-біріне сұрақ қояды.
ІІІ. Түсіну
Жаңа сабақ
Жұптық жұмыс
412-жаттығу. Әр топқа мәтін беріледі.
Мәтіннен сын есімді табады, қай сөзбен байланысып тұрғанын анықтайды. Бір -біріне түсіндіреді.
Қолдану:
Талдау:
Жинақтау:
Бағалау
Оқулықпен жұмыс
413-жаттығу. Топтастыру (кластер) Бір зат есімге қатысты бірнеше сын есім тауып топтастыру.
көше, көл, жылқы , кесе
сергіту сәті:
Топпен жұмыс <<Сипатта сырын аш>> ойыны
414-жаттығу. Әр топқа бір-бір зат беріледі сол затты жан- жақты сипаттап жазады. .
415-жаттығу. Ребустың шешіміндегі сөз неліктен сын есімге жататынын дәлелдеу.
Жеке жұмыс
Тақырыптық диктант
Топтастырып жазады. Дәптерге жазады.
Сергіту сәтін жасайды.
Әр топқа бір-бір зат беріледі сол затты жан- жақты сипаттап жазады. .
Түзу сөзі сын есімге жататынын топта талқылап, дәлелдер, мысалдар келтіреді.
Өмірде сын есім қаншалықты керек екен түсіндіріп,пікір алмасады.
ІҮ. Бағалау.
Формативті бағалау<<Бағдаршам>>,
Бірін - бірі бағалау. Табыс критерийі
Кері байланыс
Стикерге жазады.
Ү. Үйге тапсырма
416-жаттығу. <<Ат жарысы>> тақырыбына эссе жазу.
1. 20 сөзден кем болмау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz