№
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:
Түрлі карталарда меридиандар мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Оқушыларға меридиан және параллельдің түрлі карталарда қалай бейнелену ерекшеліктерін түсіндіре отырып, топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, КөшбасшылықТалантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытуОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар меридиандар мен параллельдердің бейнеленуін түсінеді. Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді. Топпен жұмыс жасап үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т. б.
Мерзімі:
12. 10. 12ж.
№:
2
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:
Карталарды мазмұнына және масштабына қарай жіктеу
Оқушыларға карталарды мазмұнына және масштабына қарай қалай жіктелуді түсіндіре отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Өзін-өзі таныта білу қажеттілігін дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар карталарды мазмұнына және масштабына қарай қалай жіктеу керектігін үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды анықтау. Тест тапсырмаларын беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т. б. .
Мерзімі:
16. 10. 12ж
№:
3
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:
Ұсақ масштабты жалпы географиялық карталарда жер бетінің бейнелену ерекшеліктері
Оқушыларға жалпы географиялық карталарда жер бетінің бейнелену ерекшеліктерін түсіндіре отырып, бір бірінің пікірін тыңдау арқылы білім дағдыларын қалыптастыру
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар ұсақ масштабты карталар қандай болатынын, оларда жер беті қалай бейнеленетінін біліп, үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т. б.
Мерзімі:
19. 10. 12ж
№:
4
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:
Географиялық картаны жергілікті жердің планымен салыстыру. Картаның маңызы
7 модулді ықпалдастырып, карта мен планның ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар жалпы карта мен планның айырмашылығын түсінеді. Салыстыра алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т. б.
Мерзімі:
23. 10. 12ж