Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Картаның маңызы
Орта мерзімдік жоспар
№
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
1
Түрлі карталарда меридиандар мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Оқушыларға меридиан және параллельдің түрлі карталарда қалай бейнелену ерекшеліктерін түсіндіре отырып, топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО,КөшбасшылықТалантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытуОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар меридиандар мен параллельдердің бейнеленуін түсінеді. Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді. Топпен жұмыс жасап үйренеді.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т.б.
12.10.12ж.
2
Карталарды мазмұнына және масштабына қарай жіктеу
Оқушыларға карталарды мазмұнына және масштабына қарай қалай жіктелуді түсіндіре отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Өзін-өзі таныта білу қажеттілігін дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар карталарды мазмұнына және масштабына қарай қалай жіктеу керектігін үйренеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды анықтау. Тест тапсырмаларын беру арқылы.
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т.б..
16.10.12ж
3
Ұсақ масштабты жалпы географиялық карталарда жер бетінің бейнелену ерекшеліктері
Оқушыларға жалпы географиялық карталарда жер бетінің бейнелену ерекшеліктерін түсіндіре отырып, бір бірінің пікірін тыңдау арқылы білім дағдыларын қалыптастыру
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар ұсақ масштабты карталар қандай болатынын, оларда жер беті қалай бейнеленетінін біліп, үйренеді.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т.б.
19.10.12ж
4
Географиялық картаны жергілікті жердің планымен салыстыру. Картаның маңызы
7 модулді ықпалдастырып, карта мен планның ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар жалпы карта мен планның айырмашылығын түсінеді. Салыстыра алады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т.б.
23.10.12ж
Мұғалімнің аты - жөні Мелдешов Сабит Абдижалилович
Пәні: География Сыныбы: 6 <<Ә>> сынып
№
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
1
Түрлі карталарда меридиандар мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Оқушыларға меридиан және параллельдің түрлі карталарда қалай бейнелену ерекшеліктерін түсіндіре отырып, топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО,КөшбасшылықТалантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытуОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар меридиандар мен параллельдердің бейнеленуін түсінеді. Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді. Топпен жұмыс жасап үйренеді.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т.б.
12.10.12ж.
2
Карталарды мазмұнына және масштабына қарай жіктеу
Оқушыларға карталарды мазмұнына және масштабына қарай қалай жіктелуді түсіндіре отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Өзін-өзі таныта білу қажеттілігін дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар карталарды мазмұнына және масштабына қарай қалай жіктеу керектігін үйренеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды анықтау. Тест тапсырмаларын беру арқылы.
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т.б..
16.10.12ж
3
Ұсақ масштабты жалпы географиялық карталарда жер бетінің бейнелену ерекшеліктері
Оқушыларға жалпы географиялық карталарда жер бетінің бейнелену ерекшеліктерін түсіндіре отырып, бір бірінің пікірін тыңдау арқылы білім дағдыларын қалыптастыру
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар ұсақ масштабты карталар қандай болатынын, оларда жер беті қалай бейнеленетінін біліп, үйренеді.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т.б.
19.10.12ж
4
Географиялық картаны жергілікті жердің планымен салыстыру. Картаның маңызы
7 модулді ықпалдастырып, карта мен планның ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар жалпы карта мен планның айырмашылығын түсінеді. Салыстыра алады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т.б.
23.10.12ж
Мұғалімнің аты - жөні Мелдешов Сабит Абдижалилович
Пәні: География Сыныбы: 6 <<Ә>> сынып
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz