Картаның маңызы

Орта мерзімдік жоспар

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Түрлі карталарда меридиандар мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері

Оқушыларға меридиан және параллельдің түрлі карталарда қалай бейнелену ерекшеліктерін түсіндіре отырып, топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, КөшбасшылықТалантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытуОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар меридиандар мен параллельдердің бейнеленуін түсінеді. Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді. Топпен жұмыс жасап үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т. б.
Мерзімі: 12. 10. 12ж.
№: 2
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Карталарды мазмұнына және масштабына қарай жіктеу

Оқушыларға карталарды мазмұнына және масштабына қарай қалай жіктелуді түсіндіре отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Өзін-өзі таныта білу қажеттілігін дамыту

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар карталарды мазмұнына және масштабына қарай қалай жіктеу керектігін үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды анықтау. Тест тапсырмаларын беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т. б. .
Мерзімі: 16. 10. 12ж
№: 3
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Ұсақ масштабты жалпы географиялық карталарда жер бетінің бейнелену ерекшеліктері

Оқушыларға жалпы географиялық карталарда жер бетінің бейнелену ерекшеліктерін түсіндіре отырып, бір бірінің пікірін тыңдау арқылы білім дағдыларын қалыптастыру

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар ұсақ масштабты карталар қандай болатынын, оларда жер беті қалай бейнеленетінін біліп, үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т. б.
Мерзімі: 19. 10. 12ж
№: 4
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Географиялық картаны жергілікті жердің планымен салыстыру. Картаның маңызы

7 модулді ықпалдастырып, карта мен планның ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, , АКТ, СТО, Көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар жалпы карта мен планның айырмашылығын түсінеді. Салыстыра алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, карта, интернет материалдары т. б.
Мерзімі: 23. 10. 12ж

Мұғалімнің аты -жөні Мелдешов Сабит Абдижалилович

Пәні: География Сыныбы: 6 «Ә» сынып


Ұқсас жұмыстар
Географиялық карталар, олардың жіктелуі 6 сынып
Оқушылар сабақта өтілген жаңа
Жоңғар шапқыншылығы зардаптары
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Бір - бірімізбен жақын араластық
Аспан сферасы
Концепциялық карта түзді
Радиоактивті сәулелерден қорғану
Радиоактивті ыдырау заңы
Реэерфорд тәжрибесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz