Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ПЕРНЕТАҚТА
Панорамалық сабақ
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: " ПЕРНЕТАҚТА"
Сабақтың эпиграфы: <<Егер адам қай бағытқа сапар шегетінін
білмесе, жел де оған жолсерік бола
алмайды>>.
Технологиялық карта.
Пән, сыныбы
Информатика, 7 сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Саяхат сабақ. <<Пернетақтаға саяхат>>. Практикалық жұмыс
Сабақтың мақсаты
Оқушыларды компьютердің тарихы мен құрылғыларымен таныстырып, негізгі мүмкіндіктерін пайдалана отырып, алған білімдерін қайталау, бір - бірімен ой алмастыру, шығармашылық толғаныс жасау..
Сабақтың талаптары
біліктілік
дамытушылық
тәрбиелік
Оқушыларды әр түрлі типтегі ақпаратты бір электрондық құжат PowerPointтта мультимедиа технологияларын пайдаланып компьютер құрылғыларымен таныстыру.
ақпараты есте сақтауды, қабылдаудың, алгоритмдік ойлау тиімділігін арттыру
Оқушыларды пәнге деген көзқарасын, қызығушылығын арттырып, тыңдай білу, көре отырып, қоршаған ортаға деген сезімін қалыптастыру.
Сабақтың типі
Баяндау, көрсету, практикум.
Бағдарламалық - дидактикалық қамсыздандыру
Мультимедиялық сынып, Micrsoft Office пакеті, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, сабақтың мақсаты, талаптары және орындалу жолдарымен таныстыру.
ІІ. Негізгі бөлім.
Оқушылардың алған актуальдық тірек білімдерін (өткен сабақта алған білімдерін) қайталау.
Сыныпқа өткен тақырыптан фронтальдық сұрақ:
Сөз жұмбақ шешу.
1 - аялдама.
Көлденеңнен:
1. Ереже бойынша ол 101 ден 102-ге дейінгі пернеден тұрады.
Тігінен :
1.Компьютердің баспаға шығару құрылғысы
2.Қағаздағы кескінді түсіріп диплей экранынан шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы
3.Компьютердің миы
4.Компьютердің экранына ақпаратты шығаратын құрылғы
5.Интернетпен байланысқа шығуға көмектесетін құрылғы
6.Компьютерлік ойындарда экрандағы жылжитын обьектілерді басқаруға арналған манипулятор
7.Процессорға басқа құрылғылардың сымдардан тұратын кабель арқылы жалғастырады оны.....
8.Informatio сөзінің аудармасы
9. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі.
10. Тышқан сөзі ағылшынша
Аялдаманың 2-кезеңіирнтеррроссецоитореметрпарарсутеқаепнратнакспомдомнишаибм
3 - аялдама. Жаңа сабақ. Пернетақтамен таныстыру.
Бір бетшені аштым да,
Мәтін жаза бастадым
Бірақ тілін шет елдің
Аудара алмай тастадым
Тілді қалай өзгертем
Көмектесші,достарым!
Міне,тағы қиналып-ақ тұрмын мен,
Тақырыпты жаза алмай пернемен
Барлығы да кіші әріп қайтемін?
Көмек берші,енді нені басам мен?
Іздеп-іздеп пернеден таба алмадым
Ақыры есімімді жаза алмадым
Достарым,айтыңдаршы бас әріпті
Перненің қай жерінен таба аламын?
Жаңа жолға түсіп алып енді мен,
Жаңа бір сөз жазғым келіп тұр енді
Бірақ бәрін ұмытыппын, достарым,
Көмек берші, әрі қарай не істеймін?
Бірігіп кетті екі сөз,
Не істерімді білмедім
Қане, қайсысың маған тез,
Ажыратып бересің?
4 - аялдама.
Жаттықтырушы.
Мысалы:Қазақстан сөзінен қазақ сөзін бөліп алуға болады.Осы тапсырманы көшіру командасын орындау арқылы келесі кезеңге көше аламыз.
Пернетақта-перне
Монитор-тор
Компьютер-ер
Дербес-бес
Терте-тер
5- аялама.
Сергіту сәті.
Сергітудің енді сәтін бастайық,
Бір, екі, үш алға қадам басайық!
Орнымыздан түрып қолымызды созайық!
Шаршамайық, тағы бір іс жасайық!
Бір - екі оңға, үш - төрт солға,
Сау болудың қамын біздер жасайық!!!
Өлең жолдарымен жұмыс.
Пернедегі әр әріпті басамыз,
Сөздерден біз сөйлем құрап жазамыз,
Бас әріппен бастау үшін сөйлемді
Пернелерден Caps Lock - ті басамыз.
Кіші әріппен жазғым келсе қайтадан
Caps Lock - ті тағы да бір басамыз.
Бас әріппен басатын тағы бір жол
Басқа перне басып қойма, мұқият бол!
Пернелерден Shift - тә тауып алда,
Әріппен сол Shift - ті басып тұр!!!
Басқа тілге түскің келсе ауысып,
Әрқашан да көмектесер Alt пен Shift.
Жазып болып, қате көріп қалсаңыз.
Түзетесіз Delete пернесін басыңыз.
Қате түсқа курсорыңды апарып,
Жоқ қыласыз Delete - ді басып қаласыз!!!
Секіруге әр жолдан мүдірместен
Сіздерге End пернесі көмектесер!!!
Ал басына түскің келсе қайтадан
Тез тауып ал кідірмей Home пернесін.
Келесі жолға түсу үшін
Көмектесер Enter
Шатаспаймың ден қойып,
Тыңдасаңдар сендер!!!
6- аялдама.
Сабақты қорытындылау: Оқушылардың білімін тексеріп, ынталарын ескере отырып бағалау. Сабақты бекіту сұрақтары арқылы қорытындылау. Үй тапсырмасын түсіндіру.
Үйге тапсырма: 2.2 тақырып. 42 бет. Оқып келу
Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебі.
Өткізген информатика пәні мұғалімі А.М.Рысқалиева
2012 - 2013 оқу жылы.
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: " ПЕРНЕТАҚТА"
Сабақтың эпиграфы: <<Егер адам қай бағытқа сапар шегетінін
білмесе, жел де оған жолсерік бола
алмайды>>.
Технологиялық карта.
Пән, сыныбы
Информатика, 7 сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Саяхат сабақ. <<Пернетақтаға саяхат>>. Практикалық жұмыс
Сабақтың мақсаты
Оқушыларды компьютердің тарихы мен құрылғыларымен таныстырып, негізгі мүмкіндіктерін пайдалана отырып, алған білімдерін қайталау, бір - бірімен ой алмастыру, шығармашылық толғаныс жасау..
Сабақтың талаптары
біліктілік
дамытушылық
тәрбиелік
Оқушыларды әр түрлі типтегі ақпаратты бір электрондық құжат PowerPointтта мультимедиа технологияларын пайдаланып компьютер құрылғыларымен таныстыру.
ақпараты есте сақтауды, қабылдаудың, алгоритмдік ойлау тиімділігін арттыру
Оқушыларды пәнге деген көзқарасын, қызығушылығын арттырып, тыңдай білу, көре отырып, қоршаған ортаға деген сезімін қалыптастыру.
Сабақтың типі
Баяндау, көрсету, практикум.
Бағдарламалық - дидактикалық қамсыздандыру
Мультимедиялық сынып, Micrsoft Office пакеті, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, сабақтың мақсаты, талаптары және орындалу жолдарымен таныстыру.
ІІ. Негізгі бөлім.
Оқушылардың алған актуальдық тірек білімдерін (өткен сабақта алған білімдерін) қайталау.
Сыныпқа өткен тақырыптан фронтальдық сұрақ:
Сөз жұмбақ шешу.
1 - аялдама.
Көлденеңнен:
1. Ереже бойынша ол 101 ден 102-ге дейінгі пернеден тұрады.
Тігінен :
1.Компьютердің баспаға шығару құрылғысы
2.Қағаздағы кескінді түсіріп диплей экранынан шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы
3.Компьютердің миы
4.Компьютердің экранына ақпаратты шығаратын құрылғы
5.Интернетпен байланысқа шығуға көмектесетін құрылғы
6.Компьютерлік ойындарда экрандағы жылжитын обьектілерді басқаруға арналған манипулятор
7.Процессорға басқа құрылғылардың сымдардан тұратын кабель арқылы жалғастырады оны.....
8.Informatio сөзінің аудармасы
9. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі.
10. Тышқан сөзі ағылшынша
Аялдаманың 2-кезеңіирнтеррроссецоитореметрпарарсутеқаепнратнакспомдомнишаибм
3 - аялдама. Жаңа сабақ. Пернетақтамен таныстыру.
Бір бетшені аштым да,
Мәтін жаза бастадым
Бірақ тілін шет елдің
Аудара алмай тастадым
Тілді қалай өзгертем
Көмектесші,достарым!
Міне,тағы қиналып-ақ тұрмын мен,
Тақырыпты жаза алмай пернемен
Барлығы да кіші әріп қайтемін?
Көмек берші,енді нені басам мен?
Іздеп-іздеп пернеден таба алмадым
Ақыры есімімді жаза алмадым
Достарым,айтыңдаршы бас әріпті
Перненің қай жерінен таба аламын?
Жаңа жолға түсіп алып енді мен,
Жаңа бір сөз жазғым келіп тұр енді
Бірақ бәрін ұмытыппын, достарым,
Көмек берші, әрі қарай не істеймін?
Бірігіп кетті екі сөз,
Не істерімді білмедім
Қане, қайсысың маған тез,
Ажыратып бересің?
4 - аялдама.
Жаттықтырушы.
Мысалы:Қазақстан сөзінен қазақ сөзін бөліп алуға болады.Осы тапсырманы көшіру командасын орындау арқылы келесі кезеңге көше аламыз.
Пернетақта-перне
Монитор-тор
Компьютер-ер
Дербес-бес
Терте-тер
5- аялама.
Сергіту сәті.
Сергітудің енді сәтін бастайық,
Бір, екі, үш алға қадам басайық!
Орнымыздан түрып қолымызды созайық!
Шаршамайық, тағы бір іс жасайық!
Бір - екі оңға, үш - төрт солға,
Сау болудың қамын біздер жасайық!!!
Өлең жолдарымен жұмыс.
Пернедегі әр әріпті басамыз,
Сөздерден біз сөйлем құрап жазамыз,
Бас әріппен бастау үшін сөйлемді
Пернелерден Caps Lock - ті басамыз.
Кіші әріппен жазғым келсе қайтадан
Caps Lock - ті тағы да бір басамыз.
Бас әріппен басатын тағы бір жол
Басқа перне басып қойма, мұқият бол!
Пернелерден Shift - тә тауып алда,
Әріппен сол Shift - ті басып тұр!!!
Басқа тілге түскің келсе ауысып,
Әрқашан да көмектесер Alt пен Shift.
Жазып болып, қате көріп қалсаңыз.
Түзетесіз Delete пернесін басыңыз.
Қате түсқа курсорыңды апарып,
Жоқ қыласыз Delete - ді басып қаласыз!!!
Секіруге әр жолдан мүдірместен
Сіздерге End пернесі көмектесер!!!
Ал басына түскің келсе қайтадан
Тез тауып ал кідірмей Home пернесін.
Келесі жолға түсу үшін
Көмектесер Enter
Шатаспаймың ден қойып,
Тыңдасаңдар сендер!!!
6- аялдама.
Сабақты қорытындылау: Оқушылардың білімін тексеріп, ынталарын ескере отырып бағалау. Сабақты бекіту сұрақтары арқылы қорытындылау. Үй тапсырмасын түсіндіру.
Үйге тапсырма: 2.2 тақырып. 42 бет. Оқып келу
Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебі.
Өткізген информатика пәні мұғалімі А.М.Рысқалиева
2012 - 2013 оқу жылы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz