Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Салалас құрмалас сөйлемдерді қайталау
Сабақтың тақырыбы: Салалас құрмалас сөйлемдерді қайталау
Мақсаты:
Білімділік: Салалас құрмалас сөйлемдер туралы білімдерін арттыру, түрлерін ажырата білуге үйрету, сауаттылыққа баулу
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, білімге деген ынтасын арттыру.
Тәрбиелік: Елін, жерін сүюге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, ой қозғау
Көрнекілік құралдар: компьютер, интерактивті тақта, презентация
Сабақ барысы
І Ұйымдастыру кезеңі:
* Сәлемдесу
* Оқушыларды түгендеу
* Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа даярлықтарын тексеру.
Сынып 2 топқа бөлінеді.Әр топтың басшысы сайланады.
ІІ Ой сергіту
Әр топ басшысы сұрақтың түсін таңдайды.
Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай
Сұрақтар:
1. Сөйлем деген не?
2. Құрмалас сөйлемнің түрлері?
3. Салалас құрмалас сөйлемнің неше түрі бар?
Сұрақтар:
1. Құрмалас сөйлем деген не?
2. Қандай сөйлемді құрмалас сөйлем дейміз?
3. Қандай салаласты ыңғайлас салалас дейміз?
ІІІ Құпия алаң
Екі топтың оқушылары санмен (түрлі-түсті) берілген ұяшықтарды таңдап, жасырылған сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауаптар ұпаймен бағаланады.
Сұрақтар:
1. Қандай салаластың түрін ыңғайлас салалас дейміз? 10 ұпай
2. Қандай саластың түрін қарсылықты салалас дейміз? 15 ұпай
3. Қандай салаластың түрін түсіндірмелі салалас дейміз? 5 ұпай
4. Қандай салаластың түрін себеп-салдар салалас дейміз? 10 ұпай
5. Қандай салаластың түрін кезектес салалас дейміз? 10 ұпай
6. +10 ұпай
7. Қандай салаластың түрін талғаулы салалас дейміз? 20 ұпай
8. Себеп-салдар салаластың жалғаулықтары қандай? 15 ұпай
9. Қандай салаластың жалғаулықтары: я, яки, не, әлде, немесе, болмаса, әйтпесе, мейлі? 15 ұпай
10. "Компьютер" деген сөзді тәуелде? 20 ұпай
11. +5 ұпай
12. "Дәптер" деген сөзді септе 25 ұпай
13. Сөйлем ішіндегі қаратпа сөздердің тыныс белгілері? 15 ұпай
14. Сөйлем мүшесінің неше түрі бар? 5 ұпай
15. "Оқушы" деген сөзді жікте? 15 ұпай
16. +15 ұпай
17. Бір өлең шумағын жатқа айтып бер 30 ұпай
18. Сондықтан, өйткені, сол себепті, себепті қай салаластың жалғаулықтары? 15 ұпай
19. -5 ұпай
ІV Ғажайып алаң
Екі топ басшылары берілген сөйлемдерді қай салаластың түрі екенін анықтап, сөйлемге кешенді талдау жасайды.
1. Күн сайын бір жаңалық болады, бірақ оған ешкім таңданбайды.
2. Менде әрі құжат жоқ, әрі бармақшы болған үйлердің мекенжайы жоқ
V Жұмбақ шешу
Жасырынған жұмбақты таңда. Дұрыс жауапқа 5 ұпай
Аппақ дала, қара дән,
Сепкен дәнін түсінуге жараған.
(әріптер)
Өшірді, сүртті,
Өзгені құртты,
Өзін де құртты.
(өшіргіш)
Жазу жазып жалықпаған,
Жаза-жаза арықтаған
(бор)
Ойдың аяқталуын күтпейді,
Оны қойсаң сөйлем бітпейді.
(үтір)
Сырғалы құлақ бір,
Үн-түнсіз сұрап тұр.
(сұрақ белгісі)
Қадалды бір ине
Нүктедей түймеге.
(леп белгісі)
VІ Сабақты қорытындылау
Оқушыларға 10 сұрақтан құралған тест беріледі.
VІІ Бағалау
Жеңімпаз топ анықталып, әр топ оқушылары берген жауаптарына байланысты бағаланады.
VІІІ Үй тапсырмасы
Үш салалас құрмалас сөйлем құрап, оған кешенді талдау жасау. Ережелерді қайталау.
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі: Б.Онгарбаева
<<Теректі орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар>> мемлекеттік мекемесі
2013-2014 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы:
Салалас құрмалас сөйлемдерді қайталау
Пән мұғалімі Б.Онгарбаева
Теректі ауылы
Мақсаты:
Білімділік: Салалас құрмалас сөйлемдер туралы білімдерін арттыру, түрлерін ажырата білуге үйрету, сауаттылыққа баулу
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, білімге деген ынтасын арттыру.
Тәрбиелік: Елін, жерін сүюге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, ой қозғау
Көрнекілік құралдар: компьютер, интерактивті тақта, презентация
Сабақ барысы
І Ұйымдастыру кезеңі:
* Сәлемдесу
* Оқушыларды түгендеу
* Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа даярлықтарын тексеру.
Сынып 2 топқа бөлінеді.Әр топтың басшысы сайланады.
ІІ Ой сергіту
Әр топ басшысы сұрақтың түсін таңдайды.
Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай
Сұрақтар:
1. Сөйлем деген не?
2. Құрмалас сөйлемнің түрлері?
3. Салалас құрмалас сөйлемнің неше түрі бар?
Сұрақтар:
1. Құрмалас сөйлем деген не?
2. Қандай сөйлемді құрмалас сөйлем дейміз?
3. Қандай салаласты ыңғайлас салалас дейміз?
ІІІ Құпия алаң
Екі топтың оқушылары санмен (түрлі-түсті) берілген ұяшықтарды таңдап, жасырылған сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауаптар ұпаймен бағаланады.
Сұрақтар:
1. Қандай салаластың түрін ыңғайлас салалас дейміз? 10 ұпай
2. Қандай саластың түрін қарсылықты салалас дейміз? 15 ұпай
3. Қандай салаластың түрін түсіндірмелі салалас дейміз? 5 ұпай
4. Қандай салаластың түрін себеп-салдар салалас дейміз? 10 ұпай
5. Қандай салаластың түрін кезектес салалас дейміз? 10 ұпай
6. +10 ұпай
7. Қандай салаластың түрін талғаулы салалас дейміз? 20 ұпай
8. Себеп-салдар салаластың жалғаулықтары қандай? 15 ұпай
9. Қандай салаластың жалғаулықтары: я, яки, не, әлде, немесе, болмаса, әйтпесе, мейлі? 15 ұпай
10. "Компьютер" деген сөзді тәуелде? 20 ұпай
11. +5 ұпай
12. "Дәптер" деген сөзді септе 25 ұпай
13. Сөйлем ішіндегі қаратпа сөздердің тыныс белгілері? 15 ұпай
14. Сөйлем мүшесінің неше түрі бар? 5 ұпай
15. "Оқушы" деген сөзді жікте? 15 ұпай
16. +15 ұпай
17. Бір өлең шумағын жатқа айтып бер 30 ұпай
18. Сондықтан, өйткені, сол себепті, себепті қай салаластың жалғаулықтары? 15 ұпай
19. -5 ұпай
ІV Ғажайып алаң
Екі топ басшылары берілген сөйлемдерді қай салаластың түрі екенін анықтап, сөйлемге кешенді талдау жасайды.
1. Күн сайын бір жаңалық болады, бірақ оған ешкім таңданбайды.
2. Менде әрі құжат жоқ, әрі бармақшы болған үйлердің мекенжайы жоқ
V Жұмбақ шешу
Жасырынған жұмбақты таңда. Дұрыс жауапқа 5 ұпай
Аппақ дала, қара дән,
Сепкен дәнін түсінуге жараған.
(әріптер)
Өшірді, сүртті,
Өзгені құртты,
Өзін де құртты.
(өшіргіш)
Жазу жазып жалықпаған,
Жаза-жаза арықтаған
(бор)
Ойдың аяқталуын күтпейді,
Оны қойсаң сөйлем бітпейді.
(үтір)
Сырғалы құлақ бір,
Үн-түнсіз сұрап тұр.
(сұрақ белгісі)
Қадалды бір ине
Нүктедей түймеге.
(леп белгісі)
VІ Сабақты қорытындылау
Оқушыларға 10 сұрақтан құралған тест беріледі.
VІІ Бағалау
Жеңімпаз топ анықталып, әр топ оқушылары берген жауаптарына байланысты бағаланады.
VІІІ Үй тапсырмасы
Үш салалас құрмалас сөйлем құрап, оған кешенді талдау жасау. Ережелерді қайталау.
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі: Б.Онгарбаева
<<Теректі орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар>> мемлекеттік мекемесі
2013-2014 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы:
Салалас құрмалас сөйлемдерді қайталау
Пән мұғалімі Б.Онгарбаева
Теректі ауылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz